Skocz do zawartości

Ile tysięcy km mają nasze beemki ??


kiokio

Rekomendowane odpowiedzi

e-34 525 tds 20 grudzień 94 206 000 ... ;) Z czego ja zrobiłem ponad 10 000

 

awarie: zawiecha ... ale przy kupnie byla do wymiany , zapchany filtr paliwa (stacja e-Pend pod opolem) ... no i zwichrowane tarcze z przodu ... do wymiany po 1 listopada wraz z klockami przod .. bo juz umarly smiercia naturalna ;)

Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

E-mail => http://tinyurl.com/6qvjz

Skype => callto://santex997/

tel.kom.: +48 880 445 818

--

http://ot.mklub.net - Ciemna Strona Forum BMW Klubu Polska :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 775
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

E36 2.0 24V '92 kupilem ja z przebiegiem 234.000 km obecnie ma po roku czasu najechane 250.000 km,poza wymiana plynow,oleju i swiec niczego w niej nie dotykalem. :) Silniczek cyka jak nalezy,na poczatku bylo troche problemow z falujacymi obrotami ale teraz jest ok.Na dzien dzisiejszy szykuje mi sie wymiana sworznia wahacza :?
bede mogl wyprzedzac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e30 316 lpg I gen.:

190 tys. w tym 90 tys. moje, przez 6 lat użytkowania poza eksploatacyjnymi sprawami robiłem amory (regeneracja), sprezynr tylną (pękła) i sworzen wahacza. Poza tym regularnie (mniej wiecej co rok) trzeba bylo regulowac silnik bo gaznik i nastawniki swirowały przez lpg. Dolewki oleju co 7 tys.

 

e36 318is, lpg wtrysk:

220 tys udokumentowane w tym 20 tys. moje. na razie nic choć wypadałoby zrobić uszczelniacze zaworowe bo dolewam olej co ok 5 tys. km. jak znajde mechanika ktory mi to zrobi bez zrzucania glowicy to moze sie zdecyduje. Szykuje sie tez ktores lozysko do wymiany.

Zbir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...

Moje E30 207000km na "budzie" udokumentowane, jestem drugim właścicielem... od 2 sierpnia 2004

Pięknie wszystko ale silnik był wymieniony w listopadzie 2003 roku i prawdopodobnie ma ok 140000km! Ciekawe czemu byl wymieniany?! ale ogólnie super stan i niezawodność, sam zrobiłem 6500km...

Kicha z zawieszeniem! Amory do kosza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

404 100 km

Krzysiek

Piękny wynik i dodam że byłem kilka lat tamu posiadaczem rekina 316 który miał przebieg 417tyś. z czego ja zrobiłem 28. , a teraz mam e-30 316 i ma przejechane 202 tyś. ( moje 12.)

 

Pozdrawiam samochody z dużymi przebiegami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja mam troche wiecej. Kupilem jak miala jakie 280 tys, 4 lata temu, teraz ma juz ponad 360 000. Oczywiscie zawieszenia, ale to u nas w Polsce jak zmiana oleju i opon, wiec nie ma co tego nazywac awarią. Niestety, wlasnie padla mi skrzynia biegów, czas na remont. Poza tym auto bylo, jest i mam nadzieje z nowa skrzynia bedzie bez awaryjne, czyli bez koniecznosci nieplanowanych wizyt w warsztacie. No a calkiem szczerze, to czasem padnie jakas dioda lub zarowka w podswietleniu przyciskow itp. Tak wiec regularnie serwisowane BMW Będziesz Miał Wieki ! Serwis to dla mnie tez profilaktyczna wymiana kabli, przewodow takich i owakich, np chlodniczych, paliwa, oraz wszystkiego tego co moze sie po prostu rozpasc za jakis czas lub co juz zaczyna jakos byc slychac. Zamierzam nia jeszcze jezdzic, bo jest to bardzo wygodny, szybki i niepozorny dla zlodziei samochod.

 

W rekinie 732i, ktorym przez prawie 1.5 roku jezdzilem rownolegle mialem przebieg na liczniku cos ponad 240 000, ale na oko to chyba mial ponad 300. Jezdzi nadal, ino gosciowi zabrali prawko, i chyba chwilowo jest unieruchomiony. Tam kiedys padl mi przekaznik pompy paliwa - zreszta POLMOTU, i mialem klopoty z komputerem, ale zwalczyli mi to. No i raz padl przewod od chlodnicy, ale to byl rocznik 82.

(OO=[][]=OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że moje z tego 404 100 km jest już 99 000 km. Kupiłem swoje autko z przebiegiem 305 000 km.

Jak na razie autko nie wydaje się zmeczone :wink: :lol:

Pozdrawiam - Krzysiek.

 

Po tym jak nówka pompa wtryskowa siedzi to gdzie moze być zmeczone , dostało taki zastrzyk energi , jak grużlik nowe płuca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po Waszych opiniach, czytając czasopisma, wnioskuje że beemki z początkiem lat 90-tych są owiele bardziej awaryjne niz te starsze. I znowu potwierdza się opinia że dobre samochody skończyły się z początkiem lat 90-tych

 

Pozdrawiam i życze wszystkim bezawaryjnej obsługi naszych autek

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e28 524TD 299tys :) mam ja nie wiele ponad rok 8 miechow przymusowo stała:( (bydlaki) prze zten okres zrobilem 30tyś a robilem przy niej tylko podstawy, filtr powietrza, paliwa, tulejka w pompie, paski, ale pol;skie drogi daly w kosc i teraz musze gumki w zawieszeniu wumeinic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja E30 316i rocznik 1989 ma nakręcone 226tys. Miałem z nią trochę jajec bo przyjechała do Polski z pękniętą głowicą. poprzedni właściciel kupił chyba całą "górę" na szrocie, bo po jakimś czasie zaczęło stukać. Okazało się że krzywki na wałku są okrągłe :) Wymieniłem wszystkie części na nowe + obróbka samej głowicy. Oprócz tego wymieniłem cłodnicę, visco, wszystkie króćce wodne, pompę wody i termostat. Z tyłu gumy na belce, sprężyny i amorki (bilstein gazowe). A teraz przyjdzie mi ją chyba sprzedać :beksa:

 

Natomiast rekordzistą jest mój szwagier :) jego rekin E28 518 z 1981r ma nakręcone 392tys km !! z czego ok 50tys na LPG. Jednak stare rekiny są The Best.

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

290tys. Dymi tylko powyżej 5tys.obr., jak jej przycisne, olej bierze ale w normie (dla 525i max 0,15/100km). Prócz wymiany oleju, świec, paska musiałem wymienić kopułkę, termostat i przednie amortyzatory ale to dlatego, że były standardowe a mam obniżone zawieszenie no i mam zamiar nią jeszcze dłuuugo jeździć.
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po Waszych opiniach, czytając czasopisma, wnioskuje że beemki z początkiem lat 90-tych są owiele bardziej awaryjne niz te starsze. I znowu potwierdza się opinia że dobre samochody skończyły się z początkiem lat 90-tych

 

Pozdrawiam i życze wszystkim bezawaryjnej obsługi naszych autek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja e-36 316i m43 zrobione 159tys. w tym ja dopiero 2tys.. Silnik w jak najlepszym porzadku, analiza spalin wyszla, jak to okreslili, wzorcowo

Na dzien dorby wymianilem amory przod, czekaja mnie szczeki (i pewnie bebny tez) i , co mnie troche przeraza, sprzeglo (czasem szarpie przy ruszaniu, zwlaszcza jak sie dluzej jezdzi po zakorkowanym miescie).

No i z widocznych golym okiem spraw to fest przetarte siedzenie kierowcy(gabke juz widac :) ) oraz wytarta galka zmiany biegow (pewnie auto bylo po miescie wiecej jezdzone).

Ale ogolnie jest OK, bez jakichs wiekszych defektow i oby tak jak najdluzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na zegarach stuknęło 180 tysięcy. Mam ją od 165 tys. - kwiecień 2004. Wiem, że stan na pewno nie jest autentyczny, chociaż stan jest idealny (techniczny i wizualny). Podejrzewam, że ma ze 280 tys lub nawet więcej (przez 180 tys. nie stargał by się tak fotel kierowcy). Oby tak dalej. Chciałbym ją mieć do pełnoletności, ale coś mocniejszego by się przydało. A może swap 1,8is ?! Co wy na to?
JUST HT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.