Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, robert0707 napisał(a):

Przy odbiorze auta to sobie możesz wywalczyć ciepła kawe w poczekalni. 

Negocjuje się takie rzeczy ale przed złożeniem zamówienia.

Potwierdzam 😄

Dywaniki u siebie zmienię na maty brisk jak mam w Kodiaqu.

Opublikowano
W dniu 14.07.2025 o 00:32, Marchall napisał(a):

I jeszcze pytanie o highway assistant, czyli ze mozna jechac na autostradzie do ok 130 km/h (przy dogodnych warunkach) bez trzymania rak na kierownicy, a zmiana pasa odbywa sie przez spojrzenie w lusterko. Podobno te funkcje ma lci g05 i jest ona dostepna w USA, Kanadzie i w Niemczech (za bimmerpost i za chatemGPT). Probowalem ostatnio jadac przez Niemcy, ale zawsze kazal mi chwytac za kierownice. Macie z tym jakies doświadczenia? 

Przejechałem kilka km przez Europę i nie spotkałem się z takimi opcjami. Jedzie samo, hamuje zmienia pas, ale ręce na kierownicy musiałem mieć .kraje, Niemcy, Szwajcaria, Włochy, Austria, Czechy, Słowacja, Francja, Hiszpania, Portugalia, Szwecja, Dania, Norwegia, Finlandia, Słowenia, Rumunia , Bułgaria, Słowacja, Grecja. 
póki co tyle. Może w kolejnych coś zadziała 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@MMiko i jak zakończyła się Twoja sprawa? Ja obecnie również mam małą przygodę z ASO ale to opiszę wkrótce. 

W poszukiwaniu rozwiązania mojej sprawy, skontaktowałem się bezpośrednio z BMW Polska. W odpowiedzi otrzymałem oficjalne stanowisko, które w skrócie brzmi: dealerzy to oddzielne firmy, a BMW Polska nie bierze odpowiedzialności za usterki przez nich spowodowane i każe kierować wszelkie roszczenia bezpośrednio do serwisu.

Co to oznacza dla nas?

"Autoryzacja" to tylko szyld: Płacimy cenę premium za rzekomą gwarancję jakości od BMW, ale w razie kryzysu, BMW Polska umywa ręce.

Jesteśmy sami: Jeśli ASO uszkodzi Wam auto, nie liczcie na wsparcie importera. Jesteście zdani na walkę z dealerem, który właśnie stracił swój "parasol ochronny".

Ta sytuacja pokazuje, że w przypadku ASO, mamy do czynienia z firmą, od której oficjalnie dystansuje się nawet sam importer. To ostateczny dowód na to, że w razie problemów, jesteście zdani tylko na siebie. Ku przestrodze.

  • ??? 1
Opublikowano

A to ktos mial jeszcze jakies watpliwosci, ze jest inaczej? 

Dealer to firma prywatna, musi miec naprawde duza za uszami, zanim BMW Polska jej odbierze mozliwosc sprzedazy nowych aut (vide BMW Auto  Premium Świlcza (Rzeszow))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.