Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej

czy ktoś mógłby podsumować na czym polega dokładnie to "docieranie"? Rozumiem ogólną ideę: żeby nie piłować nowego auta przez pierwsze ~2-3k km (?), potem ew. wymiana oleju itd. Może jakaś instrukcja dla laików? 🙂 Jeżeli temat był wałkowany to sorry (jak ktoś może podrzucić link do wątku, będę wdzięczny).

/ marcin   

Opublikowano
36 minut temu, marcin_196 napisał(a):

hej

czy ktoś mógłby podsumować na czym polega dokładnie to "docieranie"? Rozumiem ogólną ideę: żeby nie piłować nowego auta przez pierwsze ~2-3k km (?), potem ew. wymiana oleju itd. Może jakaś instrukcja dla laików? 🙂 Jeżeli temat był wałkowany to sorry (jak ktoś może podrzucić link do wątku, będę wdzięczny).

/ marcin   

W instrukcji było wpisane, żeby nie przekraczać do 2000 km przebiegu:

- 4500 obr/min i 160 km/h dla silnika benzynowego,

- 3500 obr/min i 150 km/h dla diesla.

Unikać jazdy na pełnych obrotach i gwałtownego wciskania pedału gazu.

Ponad 2000 km stopniowo zwiększać

Najlepiej wymienić olej po tym dotarciu.

🙂

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Im bardziej sportowy fotel tym bardziej się oczekuje od niego przekazywanie feedbacku z drogi. To imo jest największa zaleta a 3er ponoć ma dawać radość z jazdy i na pewno daje większą niż większe bawary...

Sam mam fotele Mperf i są dla mnie wygodne, takie jakie chciałem chociaż po wielu komentarzach miałem obawy przed zakupem. Ciężko wysnuć wnioski po dwóch jazdach próbnych. Dziś jestem zadowolony. Każdy z nas ma inaczej.

  • Dziękuję 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 19.12.2024 o 22:31, macste napisał(a):

Im bardziej sportowy fotel tym bardziej się oczekuje od niego przekazywanie feedbacku z drogi. To imo jest największa zaleta a 3er ponoć ma dawać radość z jazdy i na pewno daje większą niż większe bawary...

Sam mam fotele Mperf i są dla mnie wygodne, takie jakie chciałem chociaż po wielu komentarzach miałem obawy przed zakupem. Ciężko wysnuć wnioski po dwóch jazdach próbnych. Dziś jestem zadowolony. Każdy z nas ma inaczej.

Ja auto odebrałem 24 grudnia (zamówione u dealera 28 października, rekord na forum?). Wersja 330xi msport. Auto mega ale jedna rzecz mnie zaskoczyła (poza terminem realizacji 😃). Wybrałem fotele sportowe (standardowe mpakiet) sensatec Cognag manualne (bez elektrycznego sterowania). Brakuje regulacji kąta nachylenia siedziska, co powoduje, że pozycja nie jest idealna (nie jest też zła). W F31 miałem w manualnych fotelach tę regulację. Czy to kwestia braku elektryki w G20 czy ta eko skóra ma coś do tego? Ktoś wie?

Edytowane przez xlud
Opublikowano
Godzinę temu, xlud napisał(a):

😀Brakuje regulacji kąta nachylenia siedziska, co powoduje, że pozycja nie jest idealna (nie jest też zła). W F31 miałem w manualnych fotelach tę regulację. Czy to kwestia braku elektryki w G20 czy ta eko skóra ma coś do tego? Ktoś wie?

BMW usunęło regulacje nachylenia siedziska w manualnych fotelach w czasie pandemii. Pamiętam, że jak oglądałem testy G20 z początku produkcji to taka regulacja była, a w 2021/22 samochody zaczęły się produkować bez tej regulacji.

  • Dziękuję 1
Opublikowano

No to trochę lipa w aucie,w którym ma się człowiek poczuć idealnie zintegrowany. Nie miałem w F30 i jak piszesz nie było źle ale czegoś brakowało na początku, potem adaptacja.

Po chwili zapomnisz i będziesz się cieszyć autem, no worry 😀

Opublikowano
22 minuty temu, knrdk napisał(a):

BMW usunęło regulacje nachylenia siedziska w manualnych fotelach w czasie pandemii. Pamiętam, że jak oglądałem testy G20 z początku produkcji to taka regulacja była, a w 2021/22 samochody zaczęły się produkować bez tej regulacji.

Całkiem istotna informacja, której nie doczytałem na forum. Pozycja jest w miarę ok bo manualne siedzisko idzie w dół i trochę się pochyla. Ja mam 185cm i jest akceptowalna dla podparcia ud. Nie jest źle, ale jak komuś na tym zależy to w takim razie elektrykę brać. 

Opublikowano
21 minut temu, macste napisał(a):

No to trochę lipa w aucie,w którym ma się człowiek poczuć idealnie zintegrowany. Nie miałem w F30 i jak piszesz nie było źle ale czegoś brakowało na początku, potem adaptacja.

Po chwili zapomnisz i będziesz się cieszyć autem, no worry 😀

No raczej tym bardziej, że było wcześniej, ale tak jak piszesz auto tak rekompensuje te małe niedogodności, że wrażenia są super pozytywne.

Opublikowano

Ładnie wygląda tanzanit w sztucznym świetle. Mnie zniechęcił tym iż za blisko mu do czarnego, a z autopsji wiem iż czarne/ciemne auto u mnie się nie sprawdza.... 

Opublikowano

To prawda. W dzień ma swój kolor w nocy jest czarny. 
btw odkryłem że nie działa mi odczytywanie znaków drogowych i limitów prędkości co dalej doprowadziło do odkrycia że navi też nie działa. 
Mam pojechać do dealera i mają cośtam wgrać. 

Opublikowano
W dniu 1.01.2025 o 14:50, GDX4 napisał(a):

Ładnie wygląda tanzanit w sztucznym świetle. Mnie zniechęcił tym iż za blisko mu do czarnego, a z autopsji wiem iż czarne/ciemne auto u mnie się nie sprawdza.... 

Gdzie tam, jest granatowy nawet w nocy, w świetle słonecznym jest jasno niebieski. 

Opublikowano

Ale jednak bardzo ciemny. Co w moim przypadku skutkowało by bardzo widocznym kurzem....

Jeszcze bardzo fajnie wygląda San Marino green, tylko też bez mocnego światła mocno ciemny....

Ale bardzo ciekawe kolory. W salonie mój pierwszy wybór. Ale ze względów praktycznych wybór padł na Oxide Grey, a po konieczności aktualizacji do lci wpadł skyscaper. Zabrudzenia ładnie się maskują z większej odległości....😉

Opublikowano
3 godziny temu, GDX4 napisał(a):

Ale jednak bardzo ciemny. Co w moim przypadku skutkowało by bardzo widocznym kurzem....

Jeszcze bardzo fajnie wygląda San Marino green, tylko też bez mocnego światła mocno ciemny....

Ale bardzo ciekawe kolory. W salonie mój pierwszy wybór. Ale ze względów praktycznych wybór padł na Oxide Grey, a po konieczności aktualizacji do lci wpadł skyscaper. Zabrudzenia ładnie się maskują z większej odległości....😉

Chyba masz na myśli San Remo Green. San Marino jest niebieski 😉

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

Witam.

Mam pytanie do właścicieli nowych trójek ( LCI2) Jeździłem modelem (LCI 1) z zawieszeniem M koła 18" RF, było dość twardo, na krótkich dystansach do zniesienia, ale dłuższa jazda po gorszych nawierzchniach- to już przyjemne nie było. Jak wasze wrażenia w obecnych nowym modelu, czy zawieszenie M jest bardziej komfortowe? Czy adaptacyjne jest ciche na dziurach?- tak mówi Pertyn... 

Opublikowano

wałkowane tysiąc razy na tym forum. Wiele ludzi uważa, że adaptacyjne jest konieczne. Ja mam M bez adaptacji i dla mnie adaptacyjne jest totalnie zbędne. 

Jeżeli było Ci niewygodnie, to już masz gotową odpowiedź, że musisz sobie dokupić adaptacyjne.

Opublikowano
W dniu 3.01.2025 o 11:23, yeahb napisał(a):

Ile płaciłeś za oklejenie ?

Full body, wnętrze, felgi i progi to będzie koszt 15000 netto.

Co do komfortu, ja nie mam adaptacyjnego zawieszenia bo mi się podoba sztywne i twarde zawieszenie. Na 19" kołach które nabite są wg tabliczki do 2.7 atm jest twardo - ale tak jak mówię mi to nie przeszkadza:)

Opublikowano
16 godzin temu, adiki napisał(a):

Chyba masz na myśli San Remo Green. San Marino jest niebieski 😉

Oczywiście. Si. Mój błąd, San Marino to moje kolorystyczne marzenie, odkryłem go zbyt późno....

Ale dzięki temu mam scyscraper, który jest bardzie maskuje traktowanie neandertalskie....😉

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 30.12.2024 o 21:00, xlud napisał(a):

Wybrałem fotele sportowe (standardowe mpakiet) sensatec Cognag manualne (bez elektrycznego sterowania). Brakuje regulacji kąta nachylenia siedziska, co powoduje, że pozycja nie jest idealna (nie jest też zła). W F31 miałem w manualnych fotelach tę regulację. Czy to kwestia braku elektryki w G20 czy ta eko skóra ma coś do tego? Ktoś wie?

Dzisiaj oglądałem, we czwartek odbieram nową G20 LCi2 w M-pakiecie. Fotele sportowe, bez elektryki, bo sam jeżdzę i w naturalnej skórze mają regulację nachylenia siedziska i osobno nachylenia oparcia, wszystko ręcznie się reguluje. Wniosek z tego, że albo auto ze stoku, albo nie LCI2, albo jakiś inny brak....

W innych "3 stojących u dealera w recznie sterowanych fotelach skórzanych w M również jest pełna regulacja ręczna. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 4.01.2025 o 13:02, endrevi napisał(a):

Witam.

Mam pytanie do właścicieli nowych trójek ( LCI2) Jeździłem modelem (LCI 1) z zawieszeniem M koła 18" RF, było dość twardo, na krótkich dystansach do zniesienia, ale dłuższa jazda po gorszych nawierzchniach- to już przyjemne nie było. Jak wasze wrażenia w obecnych nowym modelu, czy zawieszenie M jest bardziej komfortowe? Czy adaptacyjne jest ciche na dziurach?- tak mówi Pertyn... 

W touringu jest extra, adaptacja zupełnie zbędna. W sedanie musisz zobaczyć. Zawieszenia w LCI2 zostały poprawione

Opublikowano

Odbieram auto w następny piątek, i od tygodnia nie jestem w stanie się skoncentrować w pracy. Obejrzałem już wszystkie reviewsy, pov'y, filmiki, poradniki, i innych gównojutuberów o m340i i już nie mogę xd

IMG_8275.PNG

  • Lubię to 2
Opublikowano
16 minut temu, Kubikubi napisał(a):

Odbieram auto w następny piątek, i od tygodnia nie jestem w stanie się skoncentrować w pracy. Obejrzałem już wszystkie reviewsy, pov'y, filmiki, poradniki, i innych gównojutuberów o m340i i już nie mogę xd

IMG_8275.PNG

Klasyk 😅. A jeszcze później docieranie…

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.