Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadza sie, aczkolwiek najpierw chcialem wiedziec jak wyglada kwestia z kosztami utrzymania przy zalozeniu serwisu ASO. Myslalem, ze moze ktos przerabial podobny temat, chcialbym uniknac wydawania 10k zl+ na serwis (takie kwoty czasem pojawiaja sie w przypadku Porsche).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też słyszałem o chorych stawkach Porsche ale z drugiej strony w BMW bez pakietu też liczą jak za zboże :roll:

 

Nie strasz, nie wziąłem pakietu do g20, bo zona poprzednim autem zrobila 40tys przez 4,5 roku, a pakiet teraz 4tys za 5lat/100tys. Biorąc pod uwagę interwały co 2 lata lub 25-30tyś to powinno wyjść tak samo lub taniej bez pakietu. Tarcze i klocki i tak trzeba oddzielnie. Za samą wymianę oleju w g30 z filtrem pomiędzy darmowymi interwałami zapłaciłem 500zł w bmw fus, wiec mysle ze cena bardzo ok.


A co do pytania kolegi powyżej to chyba serwis suva x5 będzie droższy niż g20. Ja za klocki po rabacie na tył z wymianą w Aso płaciłem to x3 1200zl, a za przód tarcze plus klocki 3tyś po rabatach. W serii 5 mam teraz 31tyś, więc z tego co straszy forum bardzo niedługo poznam ceny w g30.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ja mam pakiet ale zamawiając w 2019 r kosztował grosze w porównaniu do tego co teraz :shock:

Obecnie mocno bym go przemyślał. Natomiast ostatnio zaproponowali mi wymianę piór wycieraczek w X3 za 592 zł i zastanawiałem się czy są robione ze złota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też słyszałem o chorych stawkach Porsche ale z drugiej strony w BMW bez pakietu też liczą jak za zboże :roll:

 

Nie strasz, nie wziąłem pakietu do g20, bo zona poprzednim autem zrobila 40tys przez 4,5 roku, a pakiet teraz 4tys za 5lat/100tys. Biorąc pod uwagę interwały co 2 lata lub 25-30tyś to powinno wyjść tak samo lub taniej bez pakietu. Tarcze i klocki i tak trzeba oddzielnie. Za samą wymianę oleju w g30 z filtrem pomiędzy darmowymi interwałami zapłaciłem 500zł w bmw fus, wiec mysle ze cena bardzo ok.


A co do pytania kolegi powyżej to chyba serwis suva x5 będzie droższy niż g20. Ja za klocki po rabacie na tył z wymianą w Aso płaciłem to x3 1200zl, a za przód tarcze plus klocki 3tyś po rabatach. W serii 5 mam teraz 31tyś, więc z tego co straszy forum bardzo niedługo poznam ceny w g30.

 

W seacie leonie za przod wymiana + klocki w aso placiłem 900zl a na tył 700zł.


wiec w sumie 1200zl to raczej tylko troche wieksza cena biorac pod uwage ze x3 jest droższe, wieksze i w wyższym segmencie.


w porsche macan blizej 2k przod z tego co slyszalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie brałem. to jest tylko 12 miesiecy i w tym konkretnym czasie musisz miec naprawę za 2500 zeby się to zwróciło, nie mówiąc o jakims zysku. Wg mnie troche za drogie to ubezpieczenie... No ale to pewnie zalezy na ile szacujesz zuzycie tego auta po 4 latach, czy chcesz sprzedac, czy zatrzymac, czy chcesz podniesc moc...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryzyko awarii rośnie z wiekiem/przebiegiem. Z kolei 2500 to w BMW byle jaka usterka kosztuje.

Mi miesiąc przed koncem 5 letniej gwarancji popsulo sie 218d, wymienili turbo, sterownik turbo, komputer, całą wiązkę silnika :roll:

Musiałbym sprzedać drugie auto, żeby naprawić :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pomysl co by bylo, gdyby ta awaria wydarzyla sie 2, 3 miesiace pozniej :)


generalnie dla mnie to jest dylemat typu czy wole na 100% stracic 2,5K teraz, czy z 10% prawdopodobienstwem stracic 20K za 4 lata. Ja akurat wybieram druga opcje, ale to kwestia charakteru i oceny tego ryzyka (kwoty i prawdopodobienstwa).


Apropos:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, a niektórzy mają auta 2 lata i wymieniają, więc po co im dodatkowa gwarancja ;)

Jak będę mojego sprzedawał (o ile będę, w końcu mam CL), to z jakąś 18-to miesięczną gwarancją producenta, dla mnie to ważne bo sprzedaż BMW jakoś mi nie wychodzi (stoją miesiącami, ehh).

Ale to dobra wiadomość dla mnie, przynajmniej tak twierdzi Zachar :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miał ktoś problem z rozkalibrowaniem się fotela kierowcy?

po wywołaniu z pamięci ustawień przesuwa się wyłącznie dół i kołyska natomiast oparcie ani drgnie...

dodatkowo zauważyłem, że sterowanie przestało iśc płynnie, teraz "ząbkuje" po kawałku w każdą ze stron

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś z was taki jakby restart zegarów i auta w trakcie jazdy? Silnik nie zgasł, ale licznik nagle się wyłączył a włączając świeciło się wszystko tak jakbym odpadał samochód
Ja, na 11/2019.70. Cały wyświetlacz z zegarami zrobił się czarny na sekundę, możliwe że została jakaś dioda pojedyncza. Po sekundzie wrócił i było wszystko OK. Edytowane przez KombiFan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Powinna się dać otworzyć kufer z pilota z wewnątrz pojazdu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.