Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 10.06.2025 o 20:01, Sheppard25 napisał(a):

Jak czesto zdarzaja sie jakies problemy z autem przy odbiorze z salonu? Mieliscie sytuacje ze nie podpisaliscie protokolu albo znalezliscie jakies defekty ale uznaliscie ze to „normalne”?

Odbierałem auto i mierzyłem lakier przy odbiorze. Zakomunikowałem to wcześniej sprzedawcy, że pojawię się z miernikiem lakieru w dniu odbioru. Wcale się nie zdziwił. Wręcz wykazał zrozumienie.

Opublikowano

A wiecie czy kluczyki maja wlaczony juz ten system wylaczania sygnalu radiowego gdy leza w bezruchu? Pytam w kontekscie czy dostep bezkluczykowy jest bezpieczny w BMW

Opublikowano
2 godziny temu, zornold napisał(a):

Chyba że was robili już w bambuko, ja mam na zawsze od BMW. 

 

Screenshot_20250612_203420_Chrome.jpg

Ok, te usługi zdalne u mnie też są dożywotnio. Czasowo są inne usługi jak automatyczna aktualizacja map i dane o ruchu.

Opublikowano
16 godzin temu, proarnes napisał(a):

Oni tam kleili chyba to co akurat mieli. U mnie w 40i na klapce jest 95, mimo że mam, tak samo jak Grzegorz, LCI2. Te silniki są przystosowane do paliwa od 91 oktanów w górę więc, moim zdaniem, nie ma co przepłacać za paliwo jeśli nie zależy komuś na max. osiągach czy mniejszym spalaniu. 

W instrukcji jest informacja, że osiągi i spalanie jest podane dla 98. Pytanie jakie różnice w spalania by wyszły przy dłuższym użytkowaniu a nie jednorazowej trasie. Jakby ktoś miał takie doświadczenia to prośba o podzielenie się. 

Ja teraz leję 98 ale zastanawiam się czy do jazdy po mieście nie przerzucić się na 95. 98 na pewno lesze jak sięciśnie bo bardziej odporne na spalanie stukowe.

Opublikowano

Wymieniał ktos z Was tarcze M na nawiercane albo nacinane? Czuć różnicę? 

A jakie opinie osób uzytkujacych bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe? 

Opublikowano

Czołem. Czy aby w tym okienku w szybie czołowej nie powinno być widać Vinu? Wczoraj odkryłem, że nie widzę u siebie. 

Opublikowano
2 minuty temu, maciej_cie napisał(a):

A masz może usunięte oznaczenia pojazdu w konfiguratorze?

Nie mam

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
1 godzinę temu, Lutek T napisał(a):

Czy aby w tym okienku w szybie czołowej nie powinno być widać Vinu?

Nie, i nie ma to żadnego związku z:

Godzinę temu, maciej_cie napisał(a):

usunięte oznaczenia pojazdu w konfiguratorze

 

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Ok, bo też jakiś czas po odbiorze auta zauważyłem, że VINu tam nie ma i skojarzyłem to właśnie z usunięciem oznaczeń pojazdu podczas konfiguracji.

Ale wygląda na to, że to już jest standard.

Opublikowano (edytowane)

Tak, już wiem. Serwis potwierdził, że nie ma tam vinu. I to nic, że polska instrukcja mówi inaczej. Ponoć może auta w/z Usa mogą tam mieć Vin. Dzięki i miłego... 

Screenshot_20250613_144417_com.bmwgroup.driversguide.row.jpg

Edytowane przez Lutek T
Opublikowano

Witam wszystkich, w mojej M340i (rocznik 2022) mam wrażenie od pewnego czasu takiego "odgłosu uderzenia" gdy podczas toczenia się auta z małą prędkością (np. przy dojeżdżaniu do ronda/skrzyżowania) wcisnę dynamicznie pedał gazu. Odgłos ten dochodzi zza kierowcy (jakby z okolic tylnej osi), nie za każdym razem w opisanych okolicznościach. Mam wrażenie, że kiedyś tego nie było.

Czy może to być jakiś problem z tylnym dyferencjałem ? A może to normalne ? Mam jeszcze 1 rok repair inclusive i chciałbym wykorzystać jeśli coś jest jednak nie tak (już mi wymienili skrzynię ZF8 i to sami z siebie, bo niby jakieś parametry odbiegały od normy).

Oprócz tego odgłosu nie zauważyłem/nie słyszę innych problemów. 

 

PS. Ostatnie zdanie nie do końca jest prawdziwe, bo strasznie piszczą hamulce, a ciągle tarcze i kloce mają za małe zużycie na wymianę. Wymienili zaciski, trochę pomogło, ale problem powrócił. Pomaga też ostre poużywanie hamulca podczas dynamicznej jazdy, ale tylko na parę dni, potem piski wracają. Wstyd jeździć po mieście .... 

Opublikowano

Panowie, po jakim czasie aktualizuje się komputer i historia wymiana oleju ? Robiłem międzyinterwałowa wymianę oleju

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
19 minut temu, Sko napisał(a):

Panowie, po jakim czasie aktualizuje się komputer i historia wymiana oleju ? Robiłem międzyinterwałowa wymianę oleju

Od razu,  pewnie Ci nie wprowadzili danych. 

 

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
3 minuty temu, MedicuS napisał(a):

Od razu,  pewnie Ci nie wprowadzili danych. 

 

Albo dlatego że fv nie zapłaciłem bo było już po godz 20

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Sko napisał(a):

Panowie, po jakim czasie aktualizuje się komputer i historia wymiana oleju ? Robiłem międzyinterwałowa wymianę oleju

Jak ostatnio robiłem międzyinterwałową w inchcape to pytałem o to gościa, który odbierał samochód. Oni to zatwierdzają "przed". Wpis pojawił się zanim auto wjechało na podnośnik - wyszliśmy razem z salonu, żeby autem wjechać do garażu i chłop mi pokazywał, że już jest wpis... Dosłownie 3 minuty po tym jak to wyklikał.

Jeżeli faktycznie zapomnieli, ale masz fakturę to zrobią wpis na jej podstawie.

Edytowane przez rzaba
Opublikowano

W Inch od 11 lat zaraz po serwisie widoczne i zapisane. Raz zapomnieli zapisać ale możesz poprosić to uzupełnią.

Opublikowano

Panowie jesteście zadowoleni z działania klimatyzacji? Głównie wersje LCI chyba że wcześniejsze działają tak samo. Najgorzej chyba jest tak przy temp okolo 18-21 jak świeci słońce. 

Opublikowano

U mnie w LCI też jest ok. Jak ma być bezgłośnie to tylko prędkość "bardzo słabo". Reszta odczuwalnie głośniejsza ale ja używam w 99% najsłabszego. Nie miałem Phaethona więc nie wiem co to top klimatyzacji ale na pewno w 3er nie jest jakaś super, po prostu wystarczająca 😀 Pewnie dłuższą jazda wGrecji czy na południu Włoch mogła by zrewidować odbiór. Moje wcześniejsze F30 dojechało na Sycylię i nic mi na pewno nie przeszkadzało.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
23 godziny temu, dbxasd napisał(a):

PS. Ostatnie zdanie nie do końca jest prawdziwe, bo strasznie piszczą hamulce, a ciągle tarcze i kloce mają za małe zużycie na wymianę. Wymienili zaciski, trochę pomogło, ale problem powrócił. Pomaga też ostre poużywanie hamulca podczas dynamicznej jazdy, ale tylko na parę dni, potem piski wracają. Wstyd jeździć po mieście .... 

Ten typ tak ma. W mojej M3 T, która ma dwa miesiące, hamulce piszczą jak w kilkudziesięcioletnim autosanie. I tak ma być. Trzeba to zaakceptować i cieszyć się jazdą

  • Haha 1

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano (edytowane)
W dniu 10.06.2025 o 20:01, Sheppard25 napisał(a):

Jak czesto zdarzaja sie jakies problemy z autem przy odbiorze z salonu? Mieliscie sytuacje ze nie podpisaliscie protokolu albo znalezliscie jakies defekty ale uznaliscie ze to „normalne”?

Jakiś czas temu opisywałem swoją sytuacje gdzie gość z PPF wyłapał ślady naprawy lakierniczej na tylnym lewym słupku nad lampą. Potwierdzone później przez dwóch rzeczoznawców, do dnia dzisiejszego nie dostałem od dealera informacji co było poprawiane zero informacji o szkodzie w transporcie co zostało potwierdzone przez importera. Samochód odebrałem bo musiałem był tam leasing i trudno, żeby samochód stał na placu dealera normalnie nim jeżdżę, ale nie odpuszczę tematu bo sprzedano mi poprawiany lakierniczo samochód i aktualnie walczę bo polubownie się nie dogadaliśmy. A dealer (zasadniczo kierownik sprzedaży) zamiast wyjść z twarzą i normalnie przyznać się wypracowując kompromis, stwierdził, że tam nic nie ma w sumie, a pasta polerska to niewiadoma skąd się wzięła (tak byli tak udani, że jej nie zmyli tylko zostawili bardzo dużo na poprawionym elemencie, sama naprawa też średnio zrobiona).Następnie robiąc jakieś poprawki po kryjomu po pierwszym nieudanym odbiorze by to bardziej ukryć, choć takiej naprawy w 100% ukryć się nie da, dodatkowo zrysowali na szczotach wszystkie piano, a samochód miał w foliach fabrycznych jechać na PPF. Moja noga u tego krakowskiego dealera nie postanie już nigdy, znajomi którzy kupili BMW też poszli do konkurencji po usłyszeniu mojej historii, serwisu robić tam nie będę nigdy, a mam najbliżej. Dlatego warto patrzeć na wszystko, ja na pewno nie popełnię więcej błędu załatwiania leasingu przed sprawdzeniem samochodu.... Wielki niesmak pozostanie na długo i brak zaufania z podejrzliwością, bo jak ktoś odwali taki numer to mu zaufaj, że wymienią olej na przeglądzie 🙂 

Nie warto wkładać wszystkich dealerów do jednego worka, ale po takich akcjach potrafi to bardzo obrzydzić radość z zakupu wymarzonego samochodu i teraz odbiór tylko z rzeczoznawcą od razu. Może przesadzam, ale co mam powiedzieć, absurd bo kupując używany samochód wyciągając miernik Ci gość powie, Panie no tu było poprawiane. A stoisz przy nowym samochodzie z pozostałościami pasty polerskiej, patrzy Ci ten człowiek w twarz i mówi, że tu nic nie było robione i z klienta stajesz się przeciwnikiem bo się zorientowałeś, że jest coś nie tak. 

Edytowane przez GrzegorzKo
  • Przykro mi 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.