Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, i043W napisał(a):

Tak, od nowości. Cały ten środek u mnie jest mocno średnio spasowany, "strzela" od temperatury i dziur, a pod dotykiem to powiedzmy, że nie tak sobie wyobrażałem auto premium. Tylko ja mam LCI 2 z tym czarnym plastikowy nawiewem co może fajnie wygląda ale jakościowo jest jak z aliexpres. Będę walczył, tylko nie mogę się zebrać na wizytę, bo to kupę czasu zajmie i jeszcze użeranie się z serwisem.

O ile jakość niektórych materiałów tj. kratki nawiewów bocznych na desce rozdzielczej są z plastiku oraz plastiki udający metal na kierownicy uwiera w oczy. To konkretnie wymacałem cały samochód i zero trzasków na konsoli centralnej, zarówno jak był normalna temperatura oraz jak samochód ochłodził się teraz na tych mrozach. G21 touring

Edytowane przez GrzegorzKo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O ile trzasków u mnie nie ma, póki co, auto ma już 120 tys,  to drzwi kierowcy przy otwieraniu wydają dźwięki jakie pamiętam z Zastavy mojego Taty z lat '80.

Muszę to może jakoś nasmarowac, bo aż czasem wstyd drzwi otworzyć na parkingu  🙄

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
9 godzin temu, Bialybst napisał(a):

Wam tez tak strzelają plastiki od środkowego tunelu po stronie kierowcy? Auto  na gwarancji (15tys km) i się zastanawiam czy tego  nie zgłaszać przy serwisie. 

U mnie tak nie strzela ale się rusza podobnie. To jest LCI1 czy 2?

7 godzin temu, i043W napisał(a):

Tak, od nowości. Cały ten środek u mnie jest mocno średnio spasowany, "strzela" od temperatury i dziur, a pod dotykiem to powiedzmy, że nie tak sobie wyobrażałem auto premium. Tylko ja mam LCI 2 z tym czarnym plastikowy nawiewem co może fajnie wygląda ale jakościowo jest jak z aliexpres. Będę walczył, tylko nie mogę się zebrać na wizytę, bo to kupę czasu zajmie i jeszcze użeranie się z serwisem.

Mam to samo w LCI2 z kratką nawiewu i walczę obecnie z serwisem. Auto odebrane w sierpniu i nie było żadnych problemów przez ponad 10 tys. km i dopóki temperatury nie spadły w okolice zera stopni. Teraz strzela wyraźnie przy rozgrzewaniu, nawet na postoju potrafi trzasnąć jak dmuchawa chodzi. Zgłaszaj temat do serwisu bo w zimie łatwiej to pokazać, ogólnie trzeba im udowodnić że trzeszczy w czasie jazdy (na trzeszczenie "pod palcem" reklamacji nie przyjmują) więc ja dostarczyłem kilka filmików. Im wiecej zgłoszeń to może BMW coś z tym zrobi bo moje ASO nie za bardzo wie jak się za to zabrać, wysłali podobno pismo do BMW i czekają na odpowiedz.  

Opublikowano
52 minuty temu, proarnes napisał(a):

Zgłaszaj temat do serwisu bo w zimie łatwiej to pokazać, ogólnie trzeba im udowodnić że trzeszczy w czasie jazdy (na trzeszczenie "pod palcem" reklamacji nie przyjmują) więc ja dostarczyłem kilka filmików

Tylko ciężko to nagrać, bo te trzaski/strzały są nieregularne i bardzo ciche, telefon nie łapie. Żona słyszy, ale ma wywalone i zastanawiam się czy mamy źle spasowane egzemplarze, czy innym też to nie przeszkadza.

Też mam wrażenie, że to jest raczej z okolicy klapki nad ładowarką/uchwytami na kubki, niż z tej kratki nawiewu.

Opublikowano

Ja z kolei mam wrażenie że drobne strzały pochodzą z dekorów karbonowych (LCI2). Pod naciskiem wiadomo, że trzeszczy. Mam też wrażenie, że jak te dekory się pougniata to wtedy podczas jazdy już tak nie słychać - niby prawdziwy karbon. Konsola środkowa raczej nie wydaje dźwięków u mnie sama z siebie. 

 

Opublikowano
Godzinę temu, i043W napisał(a):

Tylko ciężko to nagrać, bo te trzaski/strzały są nieregularne i bardzo ciche, telefon nie łapie. Żona słyszy, ale ma wywalone i zastanawiam się czy mamy źle spasowane egzemplarze, czy innym też to nie przeszkadza.

Też mam wrażenie, że to jest raczej z okolicy klapki nad ładowarką/uchwytami na kubki, niż z tej kratki nawiewu.

U mnie na nagraniu to lepiej słychać niż w rzeczywistości. Telefon trzymam w pobliżu kratki ale oczywiście 100% pewności nie mam że to sama kratka, choć wszystko na to wskazuje.   

Opublikowano
3 godziny temu, MedicuS napisał(a):

O ile trzasków u mnie nie ma, póki co, auto ma już 120 tys,  to drzwi kierowcy przy otwieraniu wydają dźwięki jakie pamiętam z Zastavy mojego Taty z lat '80.

Muszę to może jakoś nasmarowac, bo aż czasem wstyd drzwi otworzyć na parkingu  🙄

Hehe a ja właśnie od tygodnia zawsze zapominam wziąć smaru, przypominam sobie po otwarciu drzwi....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, siwyZS napisał(a):

Hehe a ja właśnie od tygodnia zawsze zapominam wziąć smaru, przypominam sobie po otwarciu drzwi....

Jadę na wymianę oleju to może tam mi się przypomni i przy okazji ogarną 🙂

Jak mi strzelało przy skręcie to nic nie nagrywałem tylko wsadziłem "mistrza " serwisu i sam "se" wysłuchał  😉

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

To ja dodam, że drzwi w G20 trzaskają jak w Lanosie. A sam porównywałem u dealera na kolejnych dwóch egzemplarzach i wszędzie to samo. Dramat. Jak na recenzjach np. w caroserii sprawdzają jak trzaskają drzwi, to w skali 0-10 G20 powinno dostać mocną czwóreczkę. 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
48 minut temu, JacekLZ napisał(a):

To ja dodam, że drzwi w G20 trzaskają jak w Lanosie. A sam porównywałem u dealera na kolejnych dwóch egzemplarzach i wszędzie to samo. Dramat. Jak na recenzjach np. w caroserii sprawdzają jak trzaskają drzwi, to w skali 0-10 G20 powinno dostać mocną czwóreczkę. 

Dokładnie tego samego zdania jestem.  Porównywałem na żywo z C klasą,  jest spora różnica.

Ostatnio zamknąłem jak u siebie u drugiego kumpla w x5, no i zarobiłem zrype,  że to nie drzwi od stodoły 🫣

Więc Mu powiedziałem,  że nie tyle os stodoły co od 3er 🙂

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

No, nie ma tego puszystego, miękkiego, basowego pufnięcia, jakiego by się oczekiwało już nawet od takiej pół-premium, tylko jest plastikowo-metalowe pier*olnięcie

Opublikowano (edytowane)

Dźwięk drzwi do tyłka, ale byłoby trochę lepiej gdyby nie trzeba było ich z taką siłą zamykać. Widać ktoś tak to przemyślał żeby za każdym wejściem do samochodu przypominać właścicielowi że jest to zaledwie "premium"...

Edytowane przez icetruck
Opublikowano

Będę miał G20 po kolizji z robitą lampą laserową. Czy po wymianie na inną, używaną, kupioną razem z modułami, podłączam kostki i wszytko działa? Czy trzeba coś adaptować, kodować? Ewentualnie tylko błędy skasować? Czy w Europie był tylko jeden rodzaj lamp laserowych? Czy były inne wersje w anglikach i USA które mogą próbować wcisnąć nieuczciwi handlarze? Oczywiście sprawdzę po numerach jak będę miał auto. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 minuty temu, daniel_ napisał(a):

Będę miał G20 po kolizji z robitą lampą laserową. Czy po wymianie na inną, używaną, kupioną razem z modułami, podłączam kostki i wszytko działa? Czy trzeba coś adaptować, kodować? Ewentualnie tylko błędy skasować? Czy w Europie był tylko jeden rodzaj lamp laserowych? Czy były inne wersje w anglikach i USA które mogą próbować wcisnąć nieuczciwi handlarze? Oczywiście sprawdzę po numerach jak będę miał auto. 

Chyba najlepiej by było gdybyś omówił temat z kimś kto koduje.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
9 godzin temu, siwyZS napisał(a):

Hehe a ja właśnie od tygodnia zawsze zapominam wziąć smaru, przypominam sobie po otwarciu drzwi....

Cześć zgłaszałem to już do serwisu. To nie zawiasy a plastik.

jak ruszasz za blachę nie trzeszczy ale jak zakłamie gdy wysiadasz to już tak

ogarnęli przy akcji serwisowej  

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

naprawdę dla ludzi na forum jest problemem głośne zamykanie drzwi 😜 ? ja to jednak bezproblemowy człowiek jestem 🙂 

  • Lubię to 2
male-bmw-2.png
Opublikowano

Ja mam całkowicie odwrotne odczucia co do zamykania - wydaje mi się, że właśnie bardzo lekko się zamykają. U mnie to inni ludzie nieprzyzwyczajeni trzaskają nimi niepotrzebnie jak "drzwiami od stodoly".

 

47 minut temu, wehyr napisał(a):

naprawdę dla ludzi na forum jest problemem głośne zamykanie drzwi 😜 ? ja to jednak bezproblemowy człowiek jestem 🙂 

Często na testach aut to jest sprawdzane, myślałem że właśnie mało kto zwraca na to uwagę, a okazuje się, że jednak nie:)

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
21 minut temu, karlos91 napisał(a):

2 x M3 i X1 i w garazu potrafi zmienic podejscie czlowieka do samochodu... 

Niby na jakie? Jak trzaskają to trzaskają  😉

 

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
15 minut temu, Arrchi napisał(a):

U mnie to inni ludzie nieprzyzwyczajeni trzaskają nimi niepotrzebnie jak "drzwiami od stodoly".

Bo ludzie popychają i puszczają drzwi i wtedy jest trzaskanie. Jeśli konsekwentnie będzie się trzymać rękę na klamce i domykać to i lepiej się domykają i ciszej. Mam Audi S3 też i tam się irytowałem bo drzwi sprawiają wrażenie cięższych i przez to ich nie zamykałem i musiałem kłapać ciągle. Ta technika sprawdza się i w S3 i w 3. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, wehyr napisał(a):

naprawdę dla ludzi na forum jest problemem głośne zamykanie drzwi 😜 ? ja to jednak bezproblemowy człowiek jestem 🙂 

Jak w restauracji dostaniesz zimne jedzenie to też jeden stwierdzi, że zje bo jest bezproblemowe, a drugi uzna,  że zamawiał jednak ciepłe  😉

  • Lubię to 1
  • Haha 2

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
30 minut temu, karlos91 napisał(a):

2 x M3 i X1 i w garazu potrafi zmienic podejscie czlowieka do samochodu... 

a co to ma do rzeczy ?? lol to nie prosiaki , mam trójki które trzaskają 😄 a mógłbym mieć x7 i 7dmke , ale po prostu mi to nie przeszkadza i ja nawet przez ułamek sekundy nawet nie pomyślałem że te drwi trzaskają za głośno się domykają 🙂 po prostu jestem w lekkim szoku czytając niektóre wątki jak ten 😛 lub że deska za plastikowa, że multimedia złe , że plastiki tandetne.... z większością się zgodzę tylko szkoda by mi było życia i radości dnia codziennego na przejmowanie się takim głupotami 😄 

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6 minut temu, MedicuS napisał(a):

Jak w restauracji dostaniesz zimne jedzenie to też jeden stwierdzi, że zje bo jest bezproblemowe, a drugi uzna,  że zamawiał jednak ciepłe  😉

ale porównanie 😄 raczej nietrafione 🙂 drzwi to drzwi , chce ktoś aksamitne zamykanie są marki premium jak rols etc , seria7 , ska etc etc , a trójka to trójka , zawsze była gorzej wykonana niż 5tka , miała wiele mankamentów i to się nie zmieni .... ale żeby drzwi przeszkadzały w serii 3 to już masakra jakaś 😄 

male-bmw-2.png
Opublikowano
9 minut temu, MedicuS napisał(a):

Niby na jakie? Jak trzaskają to trzaskają  😉

 

Zmienia sie podejscie, a nie sam fakt trzaskania. Po prostu nabierasz dystansu wiekszego bo Twoje zwykle bmw serii 3, na ktore w dzisiejszych czasach kazdy przy odrobinie determinacji moze sobie pozwolic w jakims finansowaniu, przestaje byc obiektem kultu. 

Dwa to indywidualne podejscie. Ale zdecydowanie obstawiam przy swoim, ze jesli mozesz sobie na wiecej pozwolic, to nie zwracasz uwagi na pierdoly. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.