Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.07.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tak samo jak można znaleźć setki postów ze szklany dach w głowę smali, na nawet można kupić akcesoryjne zasłonki na przylepce ale tobie oczywiście nic nie small. ile byś tu nie pluł na serie 5 to w PL na ulicach zdecydowanie częściej można spotkać m5, x5m, m3, m4 jak model s, x w tym plaid. Pomimo że są to auta droższe, ludzie głosują portfelem, wybierają naturalne materiały i nieudawane premium. Dla mnie to no Brainer. Luksusowe rodzinne auto —> duży suv/kombi najlepiej w dieslu. Sportowe auto -> mocna benzyna. Samochód do taniego i sprawnego przemieszczania się po mieście i wokół komina -> elektryk który nie zastąpi ani rodzinnego auta wyjazdowo-wakacyjnego a tymbardziej sportowego pomimo bełkotu o 0-100 bo emocji w nim niewiele.najlepsze jest to że zmarnowałeś grubo ponad dobę ślęcząc pod ładowarką i do nich dojeżdżając i jeszcze się z tego cieszysz. Dla mnie ludzie przy elektrykach pod ładowarkami wyglądają smutno, ot unia ludziom przyszłość zafundowała…
    2 punkty
  2. QD na szmatkę i czyścisz co mycie. Tylko teraz jak masz tam water spoty to musisz to APC kwasowym potraktować i potem zneutralizować pH. Potem co mycie QD na mikrofibre i lecisz i po problemie.
    1 punkt
  3. Przecież zawsze mówiło się że nowy samochód kupuje się właśnie dla tego zapachu nowości, hehehe
    1 punkt
  4. Nie trzeba tego czyścić. Po myciu wystarczy wytrzeć do sucha przeznaczonym do tego ręcznikiem. Zdecydowanie zanim krople wyschną, bo mimo, że zapewne opłukujesz auto wodą demineralizowaną to i tak po wyschnięciu mogą zostać tzw. water spoty. A w takim przypadku rzeczywiście trzeba "czyścić", a w zasadzie usuwać kamienne osady.
    1 punkt
  5. Kupując poprzednie auto też miałem rysy na ekranie więc z czegoś się one pojawiają. Może od kobiecych paznokci . W każdym razie w nowym aucie założyłem folie zaraz po odebraniu z salonu. Kolory są owszem mniej żywe ale nie ma to dla mnie żadnego znaczenia bo to nie telewizor na którym oglądam filmy wolę to niż rysy czy palcowanie ekranu.
    1 punkt
  6. Wczoraj jechałem kilkaset metrów najnowszym Q5. 2.0 diesel, cena grubo powyżej 300k. Wykończenie, plastiki, tapicerka - dramat totalny, od samego zapachu zrobiło mi się słabo (kiedyś tak śmierdziały plastiki w koreańcach itp). To co kiedyś było alcantarą podobnie jak w G20 obecnie jest tylko szmatą. Jedyny moim zdaniem plus względem odpowiednika czyli X3 to właśnie pneumatyka, fajnie wybiera a w BMW zaczyna się dopiero od X5.
    1 punkt
  7. Zmiana potrzeb,dosyć krótkie dystanse jeżdżę obecnie.Dieselek stoi na czarną godzinę.Somsiad paznokcie kurła obgryza
    1 punkt
  8. Zgadzam sie, dlatego nie sciemniam i pisze jak jest. Na takie ekstremalne trasy elektryk nadal ustepuje mocno dieslowi. Co gorsza taki Macan z 95kWh nic nie pomoze bo zuzycie energii jest odpowiednio wieksze niz w TMY wiec i srednie pokonywane odcinki bede niewiele dluzsze. Jedynie ladowanie by sie skrocilo o kilka minut (chociaz testy Bjorna i tego nie potwierdzaja) Jak dla mnie takie TMY na dzis by bylo w 100% idealne gdyby mialo te 95kWh przy tym moim zuzyciu (czyli ~270-300 km odcinki) oraz ladowanie skrocone z 30 min do powiedzmy 20 min, wtedy by byl full komfort, moze za kilka lat sie doczekamy takiej technologii. Natomiast tripa nie zaluje i za jakies 2-3 lata chetnie powtorze, ladowania, nawet takie czeste nie byly nawet w obecnej TMY zadnym dealbreakerem (dlatego chyba tyle ich jezdzi po autostradach wszedzie) PS trzeba tez pamietac, ze jazda np kretymi drogami w gorach w 200HP wyzylowanym dieslu a 500HP w cichym elektryku z nieskonczonymi pokladami momentu obrotowego to 2 rozne swiaty, to jak elektryk cisnie bez zajakniecia i absolutnie zadnego wysilku jest genialne i uwielbiam to uczucie. PS robie sie stary chyba bo czasem mi pneumatyki brakowalo, jazda na 21" nalesnikach na sztywnym zawieszeniu TMY Perf. na gownianych dziurawych drogach nie nalezy do przyjemnosci
    1 punkt
  9. Ja w sumie nie wiem po co wy te folie naklejacie. Wszystko na tych ekranach widać nieważne od pogody, kolory i ogólnie ich jakość jest extra. No ten środkowy to się palcuje, ok, ale to też widać tylko czasami jak światło akurat padnie. Można mikrofibra przetrzeć. Rysować to nie wiem od czego ma się, to nie telefon, że może wypaść, czy ciągle gdzie się go kładzie
    1 punkt
  10. Ja naklejałem folię matową z wycięciem na kamerę. Wygląda to tak
    1 punkt
  11. BMW Serii 5 E61 (2008) – problem z centralnym zamkiem sterowanym z pilota W pojeździe marki BMW Serii 5 Touring (E61) z 2008 roku występował problem polegający na braku możliwości otwierania i zamykania centralnego zamka przy użyciu pilota. Diagnoza wykazała uszkodzenie modułu Diversity (Divercity), który odpowiada m.in. za odbiór sygnału z pilota. Naprawa modułu Diversity we własnym zakresie Zakres naprawy obejmował wymianę dwóch kluczowych elementów elektronicznych: Układ scalony – montaż SMD, odpowiedzialny za odbiór i wstępne przetwarzanie sygnału radiowego. Kondensator elektrolityczny – typ SMD, który uległ wyschnięciu, co skutkowało zakłóceniami w działaniu układu. Niezbędne narzędzia do naprawy: dobrej jakości lutownica precyzyjna z cienkim grotem, preparat do czyszczenia elektroniki (np. IPA – izopropanol), szkło powiększające lub lupa czołowa, dobre oświetlenie stanowiska roboczego, pinceta ESD i pasta lutownicza (opcjonalnie, ale zalecane). Koszt części Zakup części dokonano na platformie Allegro: Kondensatory – komplet 5 szt.: ok. 10 zł, Układy scalone – komplet 20 szt.: ok. 20 zł, Łączny koszt: 30 zł.
    1 punkt
  12. Witam,raz na dziesięć przejazdów jedzie normalnie przez jakiś czas a potem nawet podczas jazdy zaczyna znowu robić psikusy czyli tracić moc,samochód kupiłem w listopadzie a w grudniu zaczął się problem,pojawił się znaczek sprawdź silnik Pojechałem do mechanika on stwierdził że trzeba rozrząd wymienić.Jak zaczął brać się do roboty to zobaczył że rozrząd był robiony w 2022 roku i powiedział że ktoś włożył sporo w naprawę wymienił mi tylko uszczelkę pod klawiaturą.Oczywiscie to nic nie dało,powiedział wtedy że może to wina wtrysków bo niby są założone od 3 l benzyny. Zasugerował że może świece trzeba założyć mocniejsze dedykowane niby do tych wtrysków,lub kupić kolejne wtryski.Oczywiscie powiedział ,że nie wie czy to coś da.przeciez to nie jest tania sprawa uzzywki ok 2000 zł i nie wiesz co tak naprawdę kupujesz.buczenie pojawiło się od czasu kiedy zaczął grzebać mechanik
    1 punkt
  13. Min 5:45 - na żywo jeżeli komuś nie chce się rozbierać drzwi:))
    1 punkt
  14. Moj boze co za STEK BZDUR Ty zyjesz w jakims wyimaginowanym swiecie gdzie istnieje klient "premium" kupujacy wylacznie BMW albo MB i klient "nie-premium" kupujacy consjwyzej Tesle czy Forda. Moj 10 letni syn ma wiecej logiki w glowie.. Nawet tu na forum jest sporo ludzi ktorzy kupowali spalinowe BMW a kupili Tesle bo Tesle na dzis sa po prostu LEPSZYMI elektrykami od ev BMW Czy Ty myslisz ze jakies 520d jest bardziej "premium" od TMS? Jakies 320d od TM3? W marce BMW premium okreslilbym moze 20% floty, pozostale 80% czyli jakies 1,5 MILIONA produkowanych aut rocznie z premium to ma consjwyzej znaczek i 20 nalepek ///M Twoje ix1 czy BMFuna ix3 to samochody takie premium jak Toyotowe bz4x cos tam czy inny Ford emach. Moje i4 jest takie premium ze jak wsiadam i widze tone plastiku i brak listw progowych czy zaslepke po schowku czy zaslepki po przyciskach na drzwiach pasazera czy brak siatek w fotelach to smieje sie do rozpuku z ludzi ktorzy utozsamiaja premium ze znaczkiem, pr'owcy firmy dobra robote robia niczym gebbels. ps. Mowienie o "niszy" w przypadku marki ktora klepie 2 miliony aut rocznie, wiecej od wiekszoaci marek "popularnych" lacznie ze Skoda czy Dacia - to trzeba miec niezly odlot ^^
    1 punkt
  15. Przejechałem prawie 60k kilometrów w 3 lata. Genialny samochód. Jestem bardzo zadowolony z osiągów vs. spalanie. Dużo lepiej niż myślałem zamawiając auto. Przez 3 lata miałem jedynie problem z klimatyzacją - grzała czasem zamiast chłodzić - ale finalnie serwis po 3 wizytach rozwiązał problem. Jedyne czego nie mogę przeboleć to brak Asystentów PRO - handlowiec zdecydowanie odradzał - były problemy wtedy z produkcją/restrykcje. Teraz wiem, że by się przydały. Patrząc co BMW zaproponowało w G60 zdecydowałem się zatrzymać auto na dłużej. Może w międzyczasie coś dojdzie dla zabawy albo zrobią jakiś cudowny lifting G60 z silnikami, wyposażeniem i innym wyglądem. Po 3 latach nadal mam przyjemność patrzeć na to auto oraz nim jeździć.
    1 punkt
  16. Jeżdżę regularnie do Austrii po 2-3 razy w sezonie zimowym do różnych ośrodków i kolega wyżej trochę przesadza z tą ilością fotoradarów choć faktycznie trochę ich jest zwłaszcza na obwodnicy Wiednia. W De jak smigasz autostradami to generalnie zwracaj uwagę jak są roboty drogowe ( bo często stawiaja dodatkowe ) albo nagle większe ograniczenia prędkości. Najlepsza kombinacja to Yanosik, ja używam osobnego urządzenia GTR ( ma zapisane wszystkie fotoradary w Europie ) +Waze gdzie dużo osób oznacza przenośne fotoradary. Od 8 lat nie dostałem żadnego mandatu choć jeździć po Austrii nie cierpię bo mnie lekko trafia jak na pięknej 3 pasmowej autostradzie często pustej mam ograniczenie do 100km/h i wiem że za chwilę czekają fotoradary.
    1 punkt
  17. Raczej co 60 tys. Więc wg. kalendarza BMW na tym filtrze miałbym zrobić jeszcze 40 tys... Tak mi wychodzi z wpisów serwisowych do kompa. No chyba że przy serwisie (przy 59 tys): - nie wymienili, i jeżdzę od nowości na tym filtrze czyli 80 tys. - wymienili tylko filtr, ale już nie wyczyścili puszki i cały syf został
    0 punktów
  18. Mam wrażenie, że przydałby się osobny wątek, w którym użytkownicy mogliby dzielić się informacjami o tym, których ASO unikać, wraz z opisem szkód powstałych podczas wizyt serwisowych. Muszę jednak przyznać, że moje ASO – mimo wcześniejszych problemów – ostatecznie wykazało się zaangażowaniem i w dużym stopniu przywróciło auto do stanu sprzed napraw. Toczę jeszcze dyskusję z importerem bo wciska wadliwe lampy z defektami, tłumacząć że to nowy standard. Wymiana na gwarancji jak coś.
    0 punktów
  19. Mi BMW Zdunek przy wymianie zaślepki w g26 zerwał folię z innego miejsca niezwiązanego z naprawą i mieli to w pompie, dlatego już nigdy tam nie pojadę Z ciekawości, czy polecacie jakieś dodatki mperformance lub maxtona? Myślałem nad spoilerem lub dyfuzorem z przodu. Mam też pytanie dotyczące osób które wożą z tyłu foteliki, chciałbym kupić jakąś matę żeby trochę ochronić siedzenie z tyłu od wgnieceń od fotelika, ktoś takie coś kupował?
    0 punktów
  20. Taki u mnie stan po 20k km od ostatniej wymiany... głównie po S i A. Na ostatnim zdjęciu - jeszcze jeden powód do wymiany to "prezent" pod maską zostawiony po ostatniej naprawie gwarancyjnej w ASO. Gdyby nie chęć wymiany tego filtra powietrza to nie wiem ile bym z tym jeździł... Pewnie aż przyszłaby pora na dolanie zimowego płynu do spryskiwacza.... Także po wizycie w ASO to już trzeba nie tylko dookoła obejrzeć czy nie obite ale i dobrze w środku obadać
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.