Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.07.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Karolina, zdejmij ten procent, bo klient jednak nie jest pelikanem jak zakładaliśmy..
    1 punkt
  2. Raczej celuję w Sealiona 7, teść się przymierza do Seal 5 (hybryda). A to małe g** muszę dla żony przetestować, bo z całą pewnością od Avengera nie będzie gorsze, ale przynajmniej prawie o połowę tańsze... Tesli też nie skreślam, ale lepsze wrażenie zrobiła jednak 3.
    1 punkt
  3. Nie wiem co Wam nie działa w Polsce, ale współczuję
    1 punkt
  4. Dorzucę oznaczenia kolorów
    1 punkt
  5. Apka Yanosika niestety robi więcej niż tylko ostrzeganie przed utrudnieniami: śledzi ciebie i inne urządzenia w pobliżu (np. trackery), mocno zużywa baterię, odtwarza reklamy i kto wie co jeszcze niejawnie robi!? Urządzenie jest anonimowe, zawsze działa - ważne dla osób które nie mają apki na telefonie, albo nie zabierają telefonu w podróż, albo nie chcą jej używać, jest łatwiejsza w obsłudze, nie wycisza audio. Aczkolwiek mój GTR czasem długo łapie fixa, więc to wada na krótkich dystansach. No i nie działa online zagranicą, tylko melduje o stałych fotoradarach. Więc wszystko ma plusy i minusy.
    1 punkt
  6. Mało brakowało i znów bym odjechał z "kwitkiem" z ASO. Auto czekało umyte na firmowym parkingu. Kierownik przyniósł mi rachunek do zapłacenia. Stwierdzono, że za spaliny w kabinie jest odpowiedzialny uszkodzony plastikowy przewód odmy i sobie poszedł. Na szczęście mieli na miejscu takie rurki, więc kupiłem. Ale coś mnie tknęło, by zadać jeszcze jedno pytanie. Kierownik gdzieś przepadł, więc podesłali mi mechanika. Jak się okazało chyba najlepszego. Wytłumaczyłem mu, że od przewodu odmy do okopconego miejsca na rogu głowicy jest zbyt duża odległość, by tak okopciło. Facet przy mnie na tym parkingu gołymi rękami wymienił przewód odmy. Następnie przyniósł kamerkę, by przyjrzeć się okopconej głowicy. I rzeczywiście dopatrzył się nieszczelności. Auto spowrotem trafiło na warsztat i zostało do następnego dnia. Moje podejrzenia okazały się słuszne. Wymieniona została chłodnica EGR wraz z zaworem w ramach akcji serwisowej.
    1 punkt
  7. W Sport individual można też kliknąć skrzynia Sport. A na lewarku/ instrumentach jest nadal D. Można wrzucić z lewarka na S i dopiero wtedy pokazuje S. Chyba o to chodziło autorowi. Też jestem ciekawy różnic.
    1 punkt
  8. Moja teoria jest taka, że jakby dopłata do Bowersa w tym modelu była na poziomie 20 tys., to byłoby więcej zadowolonych. I tak dla jasności: nie chodzi o inne komponenty tylko o te same, ale inaczej wycenione... Taka tam teoria U mnie stało się coś, czego się w zasadzie spodziewałem: przyzwyczaiłem się do tej sygnatury. Być może też trochę się poprawiało po wygrzaniu. Z radia dalej jest sieczka, ale z Tidala jest OK. Ale to ja. Można lepiej na pewno. Na przykład w 7er… Albo jeszcze wyżej. Można też customowo. „Pret a porter” jest jak jest. Mi się podoba, że za niewygórowaną dopłatę dostaje się akurat tyle. Tu nie ma wałka moim zdaniem. Wałek byłby właśnie, gdyby to było wycenione na poziomie 20 tys. …. Można też oczekiwać, że za 20 tys dopłaty BMW mogłoby wkładać adekwatne komponenty. I tu podejrzewam, że oni mając wiedzę ile tak naprawdę było zamawianych tych topowych audio dali sobie spokój z tą niszą.
    1 punkt
  9. Trzeba fizycznie wymienić moduł sterujący diodami led w obudowie reflektora. Raczej nie ryzykowałbym robienia tego samodzielnie (chyba, że jesteś doświadczonym mechanikiem, masz odpowiednie narzędzia i wiesz, co robisz) W zależności od modelu świateł, takie moduły kosztują 300-500 euro plus koszt przekładki
    1 punkt
  10. Nie oczekuję żadnego współczucia. Na biednego nie trafiło, jak to się mówi. Nie w tym rzecz. Po prostu widziałem mnóstwo tematów nie domkniętych i bez konkluzji. Dlatego postanowiłem się podzielić swoimi doświadczeniami. Mam zakład w pobliżu który specjalizuje się w BMW w Southampton UK ale co z tego jak terminy mają odległe. Kolejna sprawa o której nie wspomniałem to, to, że posiadam ubezpieczenie od napraw i postanowiłem zgłosić to do mojego ubezpieczyciela. Jak się potoczyły losy tego zgłoszenia to nie jest merytorycznie istotne. Istotne natomiast jest to że powiązanie zawodzącego dźwięku z pracą klimy nie jest takie oczywiste. Jeśli usłyszysz dziwne dżwięki w swoim aucie najpierw wyłącz klimę aby sprawdezić czy to nie jest czasem przyczyną anomalii. Ja straciłem 2 miesiące zanim przypadkiem nie wyłączyłem klimy i zaległa cisza. Jak już pisałem stawiałem na różne usterki a przyczyna okazała się trywialnie prosta i relatywnie tania w naprawie we własnym zakresie. Sam zdecydowałem się na diagnostykę problemu w BMW bo w tym kraju nie ma serwisów specjalizujących się w naprawie A/C sami k..wa napełniacze mieniący się serwisantami, niestety panowie to nie Polska. Ja sam zarabiam sporo i rozumiem że za serwis należy płacić, zdecydowałem się na diagnozę w ASO i byłem świadomy ile to będzie kosztowało. Nie jest to przedmiotem moich żali, chciałem jedynie opowiedzieć tą historię dla mniej zasobnych kolegów których podobna historia może dotknąć.
    1 punkt
  11. Witam serdecznie, opowiem o finale tej historii, może komuś się przyda w diagnozie problemu. Sprawdziłem i adaptowałem klapki systemu klimatyzacji. Adaptacja przebiegła pomyślnie. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki powiązane z systemem klimatyzacji, wszystkie były sprawne, ISTA+ nie pokazała żadnych błędów. Przy okazji sprawdzania bezpieczników wymontowałem schowek i moim zdaniem nie ma możliwości wymiany tych klapek bez zdemontowania całej deski oraz ramy pod nią, ale do rzeczy. W moim przypadku okazało się że klapki i cała reszta pod deską działa poprawnie. Stawiałem na kompresor lub te głupie klapki( dobrze że nie dałbym sobie ręli za to uciąć bo k..wa teraz bym nie miał ręki). Oddałem auto do ASOw Southampton UK, diagnoza kosztowała mnie 570 funtów, wymienili A/C condenser czyli ten radiator umieszczony z przodu auta obok chłodnicy wody. Wymienili jeszcze przy okazji jakiś przewód płynu chłodzącego bo coś było z nim nie tak i 4 uszczelki do a/c condenser. Razem skasowali mnie 1300 funtów czyli jakieś 7500PLN. Z tego co wiem to chłodnicę klimy da się wyrwać w zamienniku za jakieś 400PLN a uszczelki no nie wiem z 50PLN plus napełnienie układu z no nie znam cen w polsce ale strzelam 250PLN razem jakieś 700 zł a nie 7500zł. Może komuś się to przyda w przyszłości. Stawiałem na kompresor albo klapki przez to wycie ale bym się wp...olił w koszty. Chłodnica klimy to była ostatnia rzecz która przyszła mi do głowy. A tak swoją drogą to z czego oni robią te auta obecnie, w moim Mercedesie E320CDI z 2004 roku klima ciągle działa od nowości i nie ma z nią żadnego problemu. Zawieszenie w tym dziadku wygląda 1000 razy lepiej niż w 8-9 letniej Bmce. Czas umierać. Załączam zdjęcie chłodnicy klimy i tego co się z niej wysypało
    1 punkt
  12. To ja się podzielę jakiego psikusa zrobił mi ostatnio aktywny tempomat. Jechałem za autem które przejechało skrzyżowanie na żółtym więc chciałem się zatrzymać na czerwonym wciskając hamulec a auto w tym momencie podniosło obroty silnika i nie chciało oddać mi kontroli. Można powiedzieć że się ze mną siłowało bo musiałem zdrowo przycisnąć pedał hamulca żeby nie posuwać się do przodu. Nie ukrywam że to mnie trochę zdezorientowało i po chwili wyłączyłem ten aktywny tempomat z kierownicy. Musiał to być jakiś bug w oprogramowaniu w każdym razie daje to do myślenia.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.