Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.06.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Coś dla fanów wysokiej prędkości średniej Taycan polift.
    3 punkty
  2. No to ja mam ofertę poniżej 10k na kompletne koła zimowe 20" z konfiguratora, konkretnie 8700zł brutto.
    2 punkty
  3. Objetych ryzykiem to znaczy bledy w produkcji, zle spasowania, ktore sa juz poprawione. O to chodzi w calej sprawie a nie o olej ale ludzie to podlapali jako problem z 0w20.
    1 punkt
  4. Do dzisiaj śmieję się z tej "customowej" konfiguracji Global Motors gdzie gościu z wypiekami na twarzy coś tam seplenił co warto wziąć, a czego nie warto. To są tak indywidualne sprawy, że pukałem się w czoło. Co dla jednego jest ważne, dla innego może być zupełnie nieistotne i odwrotnie. Ponadto - kupując nowe auto konfigurujesz je dla siebie czy dla przyszłego nabywcy kiedyś tam? Ja wychodzę z założenia, że kupując samochód na 3-5 lat kupuję go przede wszystkim dla siebie. I to przede wszystkim ja mam mieć frajdę z jazdy i z wyposażenia tego pojazdu. Nie martwię się tym co będzie za 5 lat albo co powie przyszły nabywca. Mam nie brać masażu albo webasto czy Night Vision, bo nikt mi za niego nie dopłaci kiedyś tam? Troszkę słabe. Okazuje się jednak, że biorąc praktycznie maksymalne wyposażenie spokojnie można znaleźć klienta, który dopłaci do wypasionej wersji, bo na rynku wtórnym też są tacy klienci. Tacy, którzy może nie pójdą po nowe do salonu, ale chętnie dorzucą grosza, jeśli furmanka będzie naprawdę grubo doposażona. Tyle tylko, że tu już nie mówimy o M-pakiecie czy tego typu pierdółkach, które ma z 85% pojazdów z oferty danego modelu. Tu mówimy o najdroższych gadżetach typu Bowers&Wilkins, zawieszenie M-Professional, jakieś skrętne osie, najwyższa opcja skóry, foteli, asystentów jazdy/parkowania, lasery, zdalne parkowanie itd. To musi być pewnego rodzaju unikat na rynku. Wersja silnikowa też nie jest bez znaczenia, bo wiadomo, że do 520d raczej nikt nie wsadził całego wyposażenia dodatkowego. Ale już w 540i/M550i/M550d można takie perełki znaleźć.
    1 punkt
  5. Źródłem danych do RRTI jest HERE Kiedyś znany z Ovi maps Nokii. Dla ciekawostki można znaleźć, że właścicielami HERE są BMW, VW, Mercedes, Intel, Mitsubishi, Bosch, Continental, Pioneer. Z danych HERE oprócz powyższych korzysta, np. garmin, hyundai i toyota. Zależność jaką zauważyłem w porównaniu do Google Maps jest taka, że RTTI zawsze wskazuje trochę mniejsze korki niż google ale według mnie nadal działa poprawnie.
    1 punkt
  6. 5W40 większa lepkość w wysokich temperaturach. Biorąc pod uwagę to argument byłby za stosowaniem tego właśnie.
    1 punkt
  7. Nie, RTTI bierze dane z HERE. Jak dotąd nie zauważyłem większych rozbieżności między RTTI, a mapami Google.
    1 punkt
  8. Randall, nie bede Cie oszukiwal, gdybym mial F11 (kombiak) w dieslu i z komfortami to bym na pewno wzial to auto w trase wakacyjna 5000km zamiast TMY, komfort jazdy wyzszy na autostradach, szybsza predkosc przelotowa, miejsca dosc w bagazniku. i4 M50 to auto dla nikogo imho, moze dla pary bez dzieci co jezdza wokol komina, nie bryluje w niczym, moje dzieci 10 i 13 lat autentycznie nie cierpia nim jezdzic w porownaniu do TMY. Niewazne, milego wypoczynku!
    1 punkt
  9. i tak jestem przekonany ze Millers we performance jest lepszy od shella czy orlena
    1 punkt
  10. Ja juz wczesniej pisalem , ze dla mnie realacje w salonie i serwisie i dziale ubezpieczen sa wazniejsze od cyferek na start. Dodatkowo dla mnie zakup ma sie spinac z odpowiednim poziom przychodow i koszt zakupu ma stanowic odpowiedni procent tych przychodow. Wole czas, ktory mam poswiecic na szukanie kto nizej spusci spodnie poswiecic na wygenerowanie przychodu, ktory bedzie wiekszy niz rabat. Na samochodzie czy w leasingu, czy w gotowce, czy kredycie przy sprzedazy zawsze stracisz i czy mniej czy wiecej trudno, nie zawsze wszystkie biznesy, deale udaja sie. Nie zawsze mialem najlepsze rabaty, oplaty leasingowe, ale cesjowalem, sprzedawalem rozne samochody i zawsze utrata jest podobna. i ktos zaraz powie, ale spedzasz czas na sprzedazy, a ja powiem u mnie rozmowa z nabywca wyglada konkretnie i mowie wprost..negocjacje na miejscu, ale ma sie nie spodziewac szalenstw, i jezeli jest typowym apaczem lub szuka miodu w dupie i okazji to niestety nie mam na niego czasu. Przewaznie 3-4 telefony odrazu rzucaja sluchawka, a 5-6 przyjezdza i zabiera . Mialem nawet kilka sytuacji ze ludzie odrazu rozpoczynali cesje lub placili zaliczke i odbierali samochod bez ogladania. Wytarty frazes czas to pieniadz, ale dla mnie zawsze w modzie. ————— co do x3——— m50 sie sprzedaje bo ma dobry stosunek ceny do oferowanej mocy i prowadzenia, co do innch opcji to juz kiedys napisalem..dla mnie kupowanie x3 czy nowej 5 z motorem 2.0 to glupota…bo oferuja tylko ciut lepsze multimedia czy ciut lepsze prowadzenie od takiego tiguana czy superba… a marki popularne sa lepiej wykonane. Zreszta zakup większości marek premium z silnikami 1-2 litry …to po prostu fanaberia, bo przy obecnym rynku nie maja az tylu przewag do marek popularnych , jak różnica w cenie miedzy premium a popularna.
    1 punkt
  11. jak dacie 14.000, to odkupię od gościa i Wam sprzedam
    1 punkt
  12. Przy okazji weekendowego wyjazdu była okazja przetestować kamerkę, takie coś na szybko zmontowałem - kompresja YT (+ tempo x2) daje w kość i widzę, że bez filtra CPL się nie obejdzie ale jakość daje radę Plus kilka zdjęć z trasy
    1 punkt
  13. Zamontowałem Business RDS upgrade’owany przez Ivariego z BMW Radios https://bmw-radios.com Mikrofon do zestawu głośnomówiącego zamontowałem w półkę z zapalniczką. Moduł Bluetooth jak na razie działa ekstra, no i da się i audio i telefonem sterować przyciskami radia. Polecam! Oryginalne radio oczywiście zostało w schowane do szafy
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.