Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04.05.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
3 punkty
-
Nie masz dsp tylko zwykły wzmacniacz, jak miałeś BMW business to wyjmujesz i podpinasz do wtyczek xtrons i ma dzaiałać.1 punkt
-
Nie ma za co. Cieszę się, że mogłem pomóc. Pozdrawiam Maciej Ziółkowski1 punkt
-
1 punkt
-
Nie miałem okazji testować dłużej jednych i drugich ale czytałem na jakimś forum test i w sytuacjach daily nie było krótszej drogi hamowania. Sam wiem jak hamują i rewelacji niestety nie ma dlatego nie chwalę. Zawsze stawiam na bezpieczeństwo ale raczej M tech tego nie daje. 2m to była by rewelacja (hamowanie 100-0) ale bardzo szczerze w to wątpię. Jak ktoś ma kasę to warto. Czy zamówiłbym teraz to samo - TAK. Przy czym u mnie była dopłata 1800pln plus mus zamówienia opon performance czyli dodatkowe 5kpln. Razem prawie 7kpln. Zostawiam każdemu pod rozwagę.1 punkt
-
1 punkt
-
W okolicy się kiedyś trzech rolników zebrało i kupiło trzy takie same John Deery u jednego dilera, także jest to jakiś sposób na zbicie ceny.1 punkt
-
Tutaj się nie zgodzę. Jechałem Touringiem M340i LCI2 ze zwykłymi hamulcami i byłem bardzo rozczarowany - jak to słabo hamuje. Później jechałem sedanem z M-Technology i skuteczność hamulców była moim daniem znacząco lepsza i wyraźnie wyczuwalna. Normalnie zmiana setupu z przodu na hamulce M-performance to koszt około 15 000 PLN a w konfiguratorze dodajemy je za 1 500 PLN. Dla mnie: must have! Wystarczy raz na autostradzie zahamować te 2 metry krócej i już masz różnicę między: "auto do kasacji" oraz "nic się nie stało". A na zwykłej drodze to może być kwestia przeżycia lub nie dzieciaka, który ci wbiegnie przed auto. Za tak małą dopłatę - moim zdaniem (szanuję twoje, odmienne zdanie) warto. Zawieszenie adaptacyjne również, ale to bardziej kwestia komfortu niż bezpieczeństwa.1 punkt
-
Miałem okazję jeździć M340i LCI2 z adaptacyjnym, koła 19 non RFT to w porównaniu do mojego F40 na kołach 18 non RFT z adaptacyjnym było mega komfortowo w ustawieniu comfort, w sport wyraźne usztywnienie, w zasadzie zabetonowanie. Wcześniejsze adaptacje chyba nie miały takiej różnicy między trybami, w F40 pomiędzy comfort a sport jest bardzo mała różnica, ale wiadomo to zupełnie inny samochód. Co do M340i sprzedawca odradzał standardowe zawieszenie Msport przy kołach 19 bez względu czy RFT czy non RFT twierdząc że na dłuższą metę zamęczy to zawieszenie przy codziennej jeździe, ale tak czy tak to są też kwestie indywidualne co kto lubi.1 punkt
-
1 punkt
-
Utrata wartości będzie tym większa, że tam jest turbosprężarka hybrydowa: mechaniczno-elektryczna i taka jest tylko tam. Jak to się zepsuje, to zamiennika nie dostaniesz a oryginał pewnie ze 100 tys. PLN1 punkt
-
Teraz położyłem Gyeon Syncro Evo (Mohs i Skin) CANcoat kładłem w moim poprzednim aucie. Jeśli chcesz iść w to uważaj zaby nie rozpylac obok auta bo mozesz mieć później kropeczki na lakierze. Od Cancoat odszedłem bo trzeba było go kłaść co rok. W przypadku Syncro, wierzę że poleży 4-5 lat1 punkt
-
1 punkt
-
Witam po tak dlugim czasie.....po tak dlugim czasie zabralem sie do hobby dalej....bylo kilka bledow jak wtrysk 3 do wymiany i kilka mniejszych.....kasowalem jeden po drugim i nagle po czasie przy probi odpalenia komp pokazal cisnienie na listwie.....wiec krecilem dalej i silnik wystartowal....chodzi....dzis bede skrecal kolektor dolotowy i podlacze turbo i wydech ktory mam przygotowany....zrobie maly filimik jak chodzi jak mi czas pozwoli. czyli kompek byl poprawnie zrobiony ale uklad byl zapowietrzony,tak ja to interpretuje.1 punkt
-
1 punkt
-
Ja zauważyłem prawidłowość, że lepsze warunki zwykle dostaniesz w większych salonach. Końcowo aby nie jechać na drugi koniec kraju idziesz z tym do lokalnego dealera i zwykle wyrównają bo mimo, że kręcą nosem to samochód sprzedany wlicza się do statystyk a mają jakieś bonusy za ilość. Wracając do sprzedaży w modelu agencyjnym to pod wieloma względami trzeba sobie powiedzieć, że jest to lepsze rozwiązanie bo to co się aktualnie odbywa w salonach samochodowych jest naznaczone lekką patologią. Najprostszy przykład to wyobraźmy sobie takiego zwykłego człowieka dobrze zarabiającego budżet na samochód np. 250 tys. złociszy. Wchodząc do takiego salonu, bardzo szybko może z niego wyjść z odczuciem, że tutaj tego samochodu nie zakupi. Niestety to nie tylko moja opinia, ale w salonach premium szczególnie BMW, Mercedesie i Porsche jeśli nie wyglądasz na nowobogackiego człowieka lub nie podjedziesz lepszym samochodem to obsługa patrzy na Ciebie z góry oceniając po wyglądzie. Nie bardzo chce się im podejść czy Cię dobrze obsłużyć. Najbardziej patologiczne w tym wszystkim jest to, że robią to osoby których w większości na te samochody nie stać. Być może są zmęczeni osobami, które przychodzą i nie kupują, ale robić mimo wszystko tak nie powinni. W Audi, Lexusie, Volvo takich dziwnych sytuacji jest podobno mniej. Ja z ulicy nie przychodzę nigdy tylko zawsze mailowo się umówię po wstępnych rozmowach więc sytuacji nie miałem, bardziej opinia znajomych. Kolejna sprawa to jak taki nie obsłużony zwykł człowiek przemierza salon to samochody mu się mu podobają co innego ceny. Wszędzie tabliczki z cenami katalogowymi często kompletnych egzemplarzy których prawie nikt nie kupuję i nie w takich cenach. Więc jak ktoś widzi X5 za 650 tys. obok serię 3 w benzynie 2.0 za 320 tys. oraz najtańszą jedynkę w matowym lakierze za 260 tys. Jeśli ktoś chciał coś faktycznie kupić za to 250 tys. wychodzi w przeświadczeniu, że go nie stać na nic. A przecież za tyle można kupić fajną 3, X1 nawet jakieś gorzej wyposażoną X3 czy 5. Jakby była stała cena realna to wiele osób takich z ulicy też te samochody kupowała taka prawda. Wiele osób kupi RAV4 za 220k nie będąc świadomym, że za trochę więcej X3 kupi.1 punkt
-
1 punkt
-
Dzień dobry, kilka dni temu odebrałem auto i wciąż jeżdżę delikatnie gdyż jest "na dotarciu". Dość średnio dogaduję się z tabletowymi wyświetlaczami (przesiadłem się z G30, która była jeszcze dość analogowa) a już zupełnym kuriozum jest dla mnie bagażnik gdzie nawet gaśnica nie ma swojego schowka i musiałem pokombinować by się nie telepała ;). Nieco irytujące jest też zamykanie drzwi - trzeba solidnie trzasnąć, w przeciwnym razie się nie domykają. Nie wiem, może tylko mój egzemplarz tak ma? Poza tym, auto super. Tyle na szybko z wrażeń.1 punkt
-
Niektórzy już widzę wygłuszają drzwi. W sumie można by jeszcze wyłożyć czymś miękkim kieszenie w drzwiach, wypruć audio i założyć lepsze, dodać kieszenie w oparciach siedzeń i jeszcze dołożyć parę modyfikacji poprawiających fabrykę...1 punkt
-
1 punkt
-
Ja zamówiłem pakiet systemów asystujących professional + pakiet innowacji. Zawsze kiedy ich nie potrzebujesz to systemy można wyłączyć czepiać frajdę z jazdy. Aktualnie tak w obecnym samochodzie z nimi funkcjonuje. Kiedy jest pusta droga albo fajna kręta jazda po serpentynach to nie pozwalam systemom mnie zastępować. Natomiast nie wyobrażam sobie bez nich życia w trasach. Poruszam się dużo po Krakowie, Katowicach czy Śląsku. Wracając w piątek zawsze stoję w korku albo jadę gęsiego kilkadziesiąt minut jak nie godzin. Normalnie trzeba co chwile ruszać, stawać albo wlec się 20km/h pilnując odległości tak jeden przycisk i jedziesz bezobsługowo. Tak samo zdarza się wyjechać bardzo wcześnie z domu by być w pracy na 7:00 to jadąc z tempomatem + utrzymaniem pasa ruchu w ciemności dużo mniej się męczę w jazdach autostradowych. Kolejny plus to moja Zakopianka, którą również często śmigam do domu rodzinnego. Non stop są jakieś remonty = korki czy radary = kierowcy deptając na znak radaru za wcześniej do za niskich prędkości czy królowie lewego pasa jadący 70km/h bez szans aby Cię przepuścił gdzie sam jeździsz +100 (najczęściej białe corolle na numerach ze stolicy - to jest fakt). Jak nie zjadą to daje tempomat i czekam na wyprzedzanie bez nerwów, bo sam nie muszę deptać robi to za mnie samochód. Jakbym kupował samochód typowo sportowy typu 911 na weekendy zapewne bym systemy ograniczył tylko do minimum. Na pewno bym nie robił tym samochodem tras i sporadycznie stał w korkach, maksymalnie bym wyposażał pod wygląd oraz jakość prowadzenia. W samochodzie daily wolę mieć wszystkie systemy ułatwiające życie oraz dające komfort. Natomiast dużo jeżdżę tras i chce mieć samochód uniwersalny. Jak ktoś mało jeździ głównie po mieście to nie ma sensu moim zdaniem do tego dopłacać.1 punkt
-
W PL niestety to wina czystosci drog. Naprawde rzadko widac zamiatarki.1 punkt
-
Z Q7 na papierze wszystko gra, na ulicy całkiem schludne ale bajka zaczyna zgrzytać jak wsiądziesz a się kończy jak się przejedziesz. Czujesz się w Q7 jak w jakimś tanim aucie, materiały są słabe, design przestarzały... to nie to samo Audi co kilka lat temu, kiedy było perfekcyjnie. Sama jazda jak papamobile, autobusem, czy innym Volvo, wysiadasz i lecisz z forsą w zębach kupować X5. :D1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00