Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.05.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Do długich wycieczek, tylko diesel. Np Mercedes C300d 268KM i 5.8s do setki. Ponad 1500km na baku. Koszt ok 20zl/100km.
    2 punkty
  2. Tak jak odstraszają mnie przeglądy co 30kkm tak 20kkm wydaje się już rozsądną granicą pchania się w auto. Mniej więcej wychodziły co rok więc to też na plus niż jakby były co dwa lata.
    1 punkt
  3. OCZYWIŚCIE, ZE NOX JEST TEMU WINIEN. Kupno noxem130, Po drodze rejestracja i kodowanie sondy nox, zakodowanie rejestracji wymiany kata nox, wykonanie adaptacji kola zamachowego i adaptacji dlugo i krotkoterminowych dla mieszanki powietrzno paliwowej. Zmien mechanika lub sprzedaj samochod. A najbezpieczniej to jedno i drugie, chyba, ze lubisz być robiony w balona, co usilnie potwierdzasz kolejnymi swoimi postami
    1 punkt
  4. Wykodowanie nox, trzymajcie mnie Wykodowanie czyli permanentne usunięcie błędów z DTC
    1 punkt
  5. Jak wspominałem, nie tylko nie jestem mechanikiem - ale wręcz laikiem z tego też zapewne powodu całkowicie nie rozumiem gwałtownej potrzeby niektórych mechanizatorów ku wyjodowywaniu istornych dla auta elementów. Nieprawidlowo pracująca sonda lambda to nie tylko słabsza wydajność silnika, przy często większym spalaniu- to wręcz ryzyko zniszczenia katalizatora, w najgorszym z możliwych przypadku - jego pożar w czasie jazdy. Nie bez jakichś podstaw ( z innych samochodów) uważam też, że i owszem, może powodować gaśnięcie auta na jałowych obrotach, gdy wymuszony ciąg spalin jest niski. No, ale ja przecież laikiem jestem.
    1 punkt
  6. O noxie coś mówił że można wymienić albo wykodować, tańsza opcja wykodowanie - 600 zł ale mówi że póki nie będzie jeszcze kolejnego błędu od noxa to można jeździć, ale mój problem dotyczy gaśniecia na luzie podczas jazdy chyba NOx nie jest temu winny?
    1 punkt
  7. No jest możliwość, że znikną Nie wiadomo jak ten mechanizator widzi " aktualizację " sterownika. Miałem styczność z tak "zaktualizowanymi", że kompletnie nie pokazywały awarii. Co niestety nie oznacza, że auto jeździło. Szkoda tylko, że po takich interwencjach, samochodom przypisuje się etykietki wadliwych, nienaprawialnych albo koszmarnie drogich w utrzymaniu.
    1 punkt
  8. Ja też kupiłem u nich auto - odbiór m340i 2 tygodnie temu. Z serwisem nie mam więc jeszcze żadnych doświadczeń. Jednak, jeśli chodzi o sprzedaż, to ja trafiłem na fajnego doradcę. Wynegocjowałem fajny rabat, dodatkowo tuż przed odbiorem dostałem ofertę lepszego leasingu, niż się spodziewałem i dodatkowy rabat. Tak więc zależy chyba jak się trafi. Tam sporo ludzi pracuje. Jestem zadowolony.
    1 punkt
  9. Będziesz na 99% zadowolony. Lubisz twardziej i przede wszystkim jak się auto lepiej prowadzi to jest dobry wybór porzucając trochę komfortu. I tak 3er przy 19 nie ma rewelacji. Fakt, że na nie RF jest zdecydowanie lepiej. Dla mnie super ale dalekie od komfortu 5er na 18". Ważne żeby świadomie
    1 punkt
  10. pierwszy właściciel, zobaczyć, porozmawiać, kupować. Zdecydowanie lepiej niż niespodzianki z zagranicy.
    1 punkt
  11. To jest dołożona prawdopodobnie w ASO nawigacja firmy Harman. W google jest trochę informacji a nawet instrukcja aktualizacji, niestety strona na której się należy zarejestrować przekierowuje na coś zupełnie innego. https://juicelp-dev.s3.amazonaws.com/uploads/1462982210570-wj6aysy9ugemfydz-a0aa84cfad15d6f132287b553d1c666d/JGB21900+BMW+Integrated+Navigation+Fact+Sheet+v2a+PT.pdf
    1 punkt
  12. Jak chcesz to mam nowy zestaw D1S Philipsa 4600K
    1 punkt
  13. Pierwsze wrażenia Zawias bardziej sztywny, mniej wygodny , bardziej czuć nierówności. W G01 mam 20 cali na run flat zawias sportowy M zaciski sportowe G45 21 cali zawias sportowy M bez adapcyjnego. Siedzenia , tu uważam że jest na duży + , odrazu czuć różnice , wygodniejsze zdecydowanie . Widać różnice pomiędzy Eco a skórą prawdziwą , Eco plastikowa naciągnięta , sztywna , ta się układa mięka pod dupą, różnica jak dla mnie kolosalna Brałem BMW Individual Merino Amber/Atlas Grey skórzana , dopłata jest duża ale warto , Eco pękają na szyciach w g01 miałem problem ,ktoś tu też niedawno wstawiał pęknięty w G45 i to w tym samym miejscu co u mnie , Tarcze większe z przodu i z tyłu , zaciski sportowe czerwone , dalej 4 tłoczki z przodu ale jest zacisk dużo większy lepiej to wygląda, zdecydowanie. Wydech , przy odpalaniu fajnie mruczy , pużniej się uspokaja , po jakimś czasie na wolnych obrotach zaczołem się zastanawiać czy silnik chodzi - mega cichy jak dla mnie . Po lewej stronie jest klapa w wydechu która w zależności od ustawień otwiera się lub zamyka . Spodziewałem się głośniejszego wydechu. Sztucznie dodawany dzwięk nie dla mnie , brzmi ..ujowo. Fakt jest trochę tego plastiku , ale czy to przeszkadza , mi nie i to jest moje odczucie, klamki są zdecydowanie z lepszego plastiku niż tył fotela , polecam dobry dressing do plastików i wygląda to o niebo lepiej. Menu żyje swoim życiem muszę posiedzieć nad tym trochę i poustawiać. Ekran czuły , duży , tabletoza jak nie którzy mówią , mi sie podoba Jest ten minimalizm w niej i o to może BMW chodziło ..... Kierownica zdecydowanie ładniejsza m pakietowa niż w g01 Deska eko wygląda dobrze , fakt pusta , ale czy jadąc będziesz w nią stukał Nerki z przodu podświetlane , średnio , muszę to jakoś wyłączyć Silnik cichy , przyspieszenie robi wrażenie , nie będę się tu rozpisywał przesiadłem się z 25d. Prowadzenie , przy 180 zauważyłem że zdecydowanie bardziej buja na boki nią niż, g01 Ciekawe co będzie przy 220 , nie wiem , na razie docieram Zdecydowanie na żywo wygląda lepiej jak na zdjęciach czy tam filmach. Kolor dune Grey bajka , bardzo ładny , faktycznie mieni się w zależności od pogody , swiatła padającego Ja zamawiałem w ciemno bez wcześniejszego oglądania czy tam jazdy.....
    1 punkt
  14. Ja mam wrażenie, że adaptacyjne nie ma złotego środka i w tym upatruję jego wadę. W komforcie jest za miękkie, dla mnie, jak na charakterystykę trójki, robi się z niej skoda octavia. A w sporcie ludzie piszą, że jest za twarda, nie do jeżdżenia. Brakuje tzw. sweet spotu. Dlatego dla mnie sportowe jest wyśmienite, idealne. Przy czym podkreślam, że ja piszę z perspektywy kierowcy 330i, która jest o niemal 200 kg lżejsza od takiego 340. Plus u mnie RWD, dodatkowa ogromna zaleta. Prowadzi się ten samochód WSPA-NIA-LE! No ale fakt, że tutaj się nie dogadamy, bo jak widać każdy ma inne odczucia, a ja podtrzymuję co pisałem wcześniej, że to na pewno zależy ogromnie od wagi, wiek i gabarytów samego kierowcy.
    1 punkt
  15. Temat ogarnięty Niestety nie udało się bez wymiany czujnika tylnego prawego. Kupiłem czujniki bezpośrednio w Intercars, komplet TRW bo takie mi tam polecono jako najlepsze. Zapłaciłem za te dwie sztuki 132 zł co trochę mnie zastanowiło ponieważ jak się okazuje w necie te czujniki są po 30 kilka zł za sztukę ale trudno te 130 to też nie majątek Z deski nie dało się jednak skasować ale okazało się że kolega ma interfejs Zrobił procedurę wymiany i wszystko zniknęło. Tak więc jak widać co sztuka to inne działania. Najważniejsze że udało się to zrobić ponieważ byłem przerażony w tym pierwszym pseudo zakładzie rozbieraniem połowy samochodu celem znalezienia przerwy w układzie Masakra z takimi oszustami. Dziękuję serdecznie Wszystkim za pomoc Zapytam przy okazji w innej sprawie. Czy ktoś czyścił kanały odprowadzające szyberdachu. W tatym roku była któregoś dnia porządna ulewa i okazało się leci woda tak jakby z osłony przeciwsłonecznej na miejscu kierowcy Szyba oryginalna, kanały pod maską czyste i z tego co wiem kanały szyberdachu to inny temat. Wychodzą pod osłoną jak gdyby w progu. Na fotelu kierowcy oraz na podsufitce dość duże plamy. Mój Przyjaciel i jednocześnie najlepszy mechanik jakiego znałem niestety nie zdążył mi tego zrobić Jego były pracownik zarówno pomógł z tymi czujnikami jak teraz z tym szyberdachem. Rozkręciliśmy osłonę i faktycznie jest to odprowadzenie ale jest czyste, bez szlamu i mułu. Kupiłem specjalną żmijkę do tego celu ale od góry dochodzi tylko do słupka i tyle. Dalej nie chce wejść. Co polecacie ? Rozbierać plastiki słupka i patrzeć gdzie się zapchało czy macie jakieś swoje dobre patenty ?
    1 punkt
  16. 1. Dzisiejsze diesle BMW grzeją sie bardzo szybko, tam są chyba jakieś grzałki. Przy około 0st Po 1.5-2 km już leci lekko ciepłe powietrze, tak wiec chyba to nie problem. Olej potrzebuje okolo 8km. 2.Tu sie nie wypowiem bo mam dopiero 8tys km, a w poprzednim nie miałem adblue. 3.Pewnie ma gorszą, ale akurat w G20 6cyl kultura pracy dla diesla jest bardzo wysoka. Mam jeszcze e90 M3 i tu kultura pracy B57 pomimo diesla jest wyższa. Fakt że akurat e90 wzgledem chociażby f30 bardzo przenosił wibracje. To znowu g20 względem F30 to znowu poziom wyżej. Nie wiem czy tak bedzie zawsze, bo teraz są nowe wtryski i reszta osprzętu, ale zobaczymy - jeżeli chodzi o kulturę pracy i brak wibracji jest rewelacja. 4. Tu się zgadzam, są nieprzewidywalni. Benzyna ma duże atuty w tym temacie. 5.Tu się także w 100% zgadzam, 340i ma pazur i myślę że ze względu na porządanie przez większość kierowców sporo lepiej utrzyma wartość. 340d to poprostu żwawe auto. Dodatkowo benzyna ponoć sporo lżejsza. Diesel ma ciężki przód i nie wiem kto wymyślił 225 na przód przy takiej wadze. Dodatkowo wysokie "chopperowe" zawieszenie pseudo M niestety nie pomaga. Założyłem koła 20 cali i nie pomogło, dalej nieprzyjemnie gnie się w łukach.
    1 punkt
  17. Sorry ale większej bzdury dawno nie słyszałem. Dla mnie auto było nowe jak zjechało z lawety u deleara. 1. A jak już czytam "miałem przypadek w rodzinie to" już większego autorytetu nie może być... A ja miałem przypadek, że po wymianie w ASO trzeba było jeszcze raz wycinać i poprawiać. Znam przypadek, że ASO przy wycinaniu porysowało cały styk szyby z dachem. Sprawa skończyła się w sądzie. Czy to coś dowodzi? Nie. To naprawa zawsze się może coś nie udać. Czy w ASO czy poza. To tylko auto i szyba, a nie operacja na otwartym sercu u pierworodnego. 2. Pakiety szyby - "są super" niezależnie od wieku. Bo to nie chodzi o wiek, czy ASO - tylko kto płaci za wymianę i jaki jest tego wpływ na zniżki a nie gdzie naprawa jest robiona.
    1 punkt
  18. Jeździłem dziś dwie godzinki Q7 i muszę przyznać, że ciężko znaleźć obiektywnie cokolwiek, co byłoby lepsze niż w X5. A dodam, że generalnie jako markę/stylistykę wolałem zawsze Audi. Natomiast po przejechaniu się Q7 jestem rozczarowany tym autem, przykładowo: - Lag po wciśnięciu pedału gazu (to już powszechnie wiadomo od lat) - System infotainment straasznie trąci myszką, odczucia są takie jak bym wrócił do roku 2018. Carplay niby działa, ale ekran jest tak mały, że nazwy ulic, napisy są dla mnie ledwo widoczne. Co gorsze bardzo trudno jest przejść z menu np. radia na google maps w Carplay - HUD też wygląda jak sprzed 10 lat. Mniej wyraźny, bardzo podstawowe funkcjonalności typu prędkość i wskazówki nawigacji (brak możliwości zmiany radia/utworu itp.) - ergonomia kabiny to dramat. Telefon to w zasadzie tylko w podłokietniku, albo w kieszeni drzwi. Nie mieści się nawet w uchwyty na napoje (bardzo małe) - Mój egzemplarz niemożliwie gwizdał przy 120 km/h, podobno Audi już wie, że trzeba wymienić uszczelkę (samochód testowy miał 3 tys. przebiegu) - Bagażnik może i większy, ale tego nie widać za bardzo - Audio (B&O w wersji małej) gra słabiej niż podstawowy Harmon w X5. Dźwięk jest taki szeleszczący, mało jest mocy. - Przyciski na kierownicy - fajnie, że fizyczne, ale klikają tak twardo i tandetnie, że zupełnie nie robi to wrażenia premium - Kierownica S-line bardzo twarda i niezbyt przyjemna do trzymania - wrażenia z samego prowadzenia też gorsze, bo gabaryty są jakby mocniej odczuwalne i wciąż musiałem się pilnować, czy mieszczę się w pasie - kamery - obraz mały i też niezbyt wysokiej jakości Generalnie jeśli cena jest podobna to ciężko znaleźć realistyczny argument na korzyść Audi.
    1 punkt
  19. No to słabo. Cóż, każde auto musi mieć swoją piętę Achillesa. 340i nie jedzie bo nie ma mocy, 340d nie jedzie bo nie ma adblu... I jak tu nie zwariować...
    1 punkt
  20. powiem tak , BRI zawsze , masz 5 lat spokoju co by się nie działo przy bsi musisz policzyć , przy m3 25r miałem nie brać al enajtańszy pakiet na 5 lat to nie pamiętam 8k a np przy pierwszej wymianie oleju w silniku przy 2000km wymieniają też olej w dyferencjale plus śrubki , filtry itd i nawet po kosztach to koszt 5k , więc wziąłem dla mnie autko idealne dla rodziny 2+1 ja mam mniej niż 180cm , jeździłem i nowym x3 ( jednak odpada średnio mi sie podoba ) i x5 i x7 ( jakbym miał trójkę dzieci super wybór ) i zamawiam za kilka miesięcy nowe x1 jak będzie lci tylko z motorem 35i a to pójdzie do ludzi
    1 punkt
  21. Uważam że podjąłeś bardzo mądrą decyzję ponieważ wiesz dlaczego tego diesla kupiłeś. Sam nie lubię tłumaczenia jak ktoś kto jeździ mało na pierwszy miejscu stawia jako argument niewielkie spalanie, a nie to że np. mu się charakterystyka silnika podoba czy potrzebuje mieć duży zasięg. Współczesne benzyny palą tyle co diesle 10 lat temu, a nowe diesle schodzą do niesamowicie niskich wartości. Ja robię ok. 1750-2000km miesięcznie dla mnie ta różnica przy dystrybutorze w odniesieniu do ceny samochodu nie jest duża, przy większych przebiegach pewnie bym kupił diesla albo hybrydę z mniejszym litrażem np. nowego Lexusa ES jakby był 4x4. Nie jestem kierowcą któremu się gdzieś spieszy lubię zamiast tego czerpać frajdę z jazdy kiedy się tylko da. Zasięg ok. 600km na jednym zbiorniku jest dla mnie wystarczający, jadać gdzieś w dalszą podróż nie ma szans bym przejechał tyle km bez postoju. W Alpy pojadę samochodem bo mam sprzęt, dalej nie wiem jaki sens przy obecnej cenie biletów lotniczych, chyba że na objazdówkę np. po Włoszech. Mnie w dieslu drażni kilka rzeczy: 1. Na krótkich trasach zanim silnik się nagrzeje to często gdzieś już dojadę, wtedy spalanie wysokie, zimno w samochodzie w chłodniejsze dni oraz przynajmniej ja nie piłuje samochodu w czasie nagrzewania się silnika, skrzyni. Mieszkając w prawdziwych górach gdzie temp często spadają do -10 czy nawet -20 wtedy samochód z dieslem ma duży problem z nagrzaniem się. Webasto niby rozwiązanie, ale będąc na takich nartach na pewno zapominałbym go nastawić. 2. Drażni mnie adblue tj. nie wiedziałem dokładnie jak to jest w BMW, w Audi nie mam problemu, ale też mam kontakt z samochodami, które wciągają tego tyle co stary civic oleju. 3. Moim zdaniem diesel ma gorszą kulturę pracy co mnie trochę denerwuje. Nie wiem jak to jest w trzyliterówce, ale R4 od Vaga jak jest zimne ma problemy z wibracjami. 4. Obserwuje co UE kombinuje, mieszkając w Krakowie gdzie problem z powietrzem jest ogromny widzę jakie regulację są wprowadzane np. strefa czystego transportu. Szklanej kuli nie mam, ale może być problem z odsprzedażą za np. 5 lat. A benzyna jest traktowana bardzo ulgowo. Na plus tej strefy jest fakt, że może choć trochę się zmiejszą korki w Krakowie, choć będzie to kosztem mniej zamożnych kierowców więc nie do końca fair. 5. Zawsze chciałem mieć trochę bardziej sportowy samochód. To 340i jest świetnym kompromisem między samochodem jaki daje frajdę, nadaje się na co dzień oraz na dojazd do pracy. Mentalnie nie jestem gotowy na zakup drogiego sportowego samochodu o wartości mieszkania, który stałaby w tygodniu a weekendami bym zrobił z 200km miesięcznie. Ze względu na pracę nie mógłbym nim jeździć codziennie i byłoby mi go też po prostu szkoda. Co do spalania zmierzonego przy dystrybutorze to sprawdzałem i u mnie wyszło też więcej w realu, ale to było kilka %.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.