Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.03.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nasz krajowy "łysy z brazzers" nie zostawił suchej nitki na G60, konkludując że nawet straciła swoją markową radość z jazdy, i to nie jest odosobniona opinia. Jak wielu liczących się dziennikarzy motoryzacyjnych ma takie zdanie to chyba coś jest nie tak?.. https://youtu.be/UahouMe1Fgc?t=754 Jacku, moment filmu specjalnie wybrany dla Ciebie i Twojego nawiązania do toitoiowych drzwi w G20. Co do G30/31 540d na otomoto to od co najmniej półtora roku jest kompletna posucha, chciałem z trójki naturalnie przeskoczyć na piątkę to za średnio wyposażone auta chcieli niewiele mniej niż dałem za bogato wyposażoną siódemkę, których swoją drogą było do wyboru do koloru w przeciwieństwie do 540d. Nawet dzisiaj długo po premierze G60 dalej nic się nie zmieniło, mocne i dobrze wyposażone piątki poprzedniej generacji to białe kruki, ich ceny zamiast spaść to wzrosły po zobaczeniu jak następca został zmasakrowany.
    2 punkty
  2. Już Ci mówię co jest gorsze problem dotyczy też nowej A6: za dużo jest pianoblack, którego nie da się zmienić za doplata na inny materiał. Dla mnie to jest żart. Dziwne, że w G20 jest zimne aluminium, a tam polecieli w taki szajs. Jakby było czarne szkło hartowane, które by się nie rysowało to pol biedy, ale to plastik. Jak ktoś nie będzie na to dmuchał to po 3 latach będzie wyglądać tragicznie. Dodatkowo jadąc to wszystko bardzo odbija światło i oślepia. Ja tego nie zaakceptuje nigdy. Pozatym mimo wszystko G20 ma praktycznie ten sam nowy ekran. Po liftingu środka wygląda spoko. Największą różnica, że G20 ma fizyczne przyciski a w G60 masz wszędzie elektroniczne. Też nie rozumiem dlatego Twojego podejścia, bo ja jakiegoś wielkiego przeskoku technologicznego nie widzę. G30 miało stary środek, wyszło potem G20 LCI z nowym środkiem, a 5 to jest podobna deska w wyższej klasie.
    2 punkty
  3. Pamiętaj aby zakupić z kilka kartonów szarej taśĶy technicznej, aby po odbiorze ją posklejać... Inaczej po pierwszym kilometrze się rozpadnie... A naklejka na zderzak wygląda fajnie. Przezroczysta najmniej się rzuca. Ciekawie wyglądają chromowane, ale to jeżeli inne elementy na aucie są w chromie.
    2 punkty
  4. Jacku, czytam Twoje wypowiedzi w tym wątku i mam wrażenie że Ty z kolei naginasz rzeczywistość w drugą stronę. Wątpię żeby ludzie przy debiucie g20 czy g30 mieli tak podzielone zdania co do ich wyglądu jak przy g60. G20/G30 to porostu bardzo ładne i eleganckie samochody. Przy nich nie było się z czym opatrywać. Jest też wiele innych nowych samochodów, które są poprostu ładne dla większości od poczatku. A co można powiedzieć o G60? Moim zdaniem jest poprostu słabe z wyglądu, szczególnie w sedanie. Podobnie jak nowe x3. Wiadomo, kwestia gustu ale chyba nie jestem całkiem odosobniony. Pewnie niektórym się opatrzy i kupią (jak bobra w serii 4 ) ale to chyba nie tędy droga jak się chce zdobywać rynek, bo zakładam że BMW chce. Ja nie miałbym frajdy z zakupu takiego samochodu. Co do wnętrza to podobnie, to nie chodzi o same materiały ale też o design. Siedziałem wiele razy w g60 i nic mnie tam kompletnie nie zachwyciło w porównaniu do g20, oprócz wyraźnie lepszych foteli. Dodam jeszcze tylko, że jeśli różnica między stockowym 330d i nowym (do zamówienia) 540d jest tylko 40-50 tys. to już mówi dużo o popularności g60. A to jak sam pisałeś o wiele świeższy model niż g20.
    2 punkty
  5. A ja wbiję gwoździa.... Miałem kiedyś e klasę w211, w ładnym wypasie, bananowe skóry, drewno orzech.... piękne szyby z s klasy. W porównaniu z tym to 5,3 te 3 lata temu, czy nowa 5 to tania motoryzacja. Taka biedna, nie wyględna. siedziałem w nowej 5, nie urywa tyłka... Wolę swoje tłuste 340. No i mam otwierany dach....
    2 punkty
  6. o to to to... Jeździłem G60 dwukrotnie, elektrykiem M60i i 520i. Jako użytkownik G30 530d stwierdzam, że nic mnie tam nie ujęło. Nic. Elektryk to elektryk, a 520i mnie bardziej rozczarowało niż się spodziewałem. Żeby być bardziej precyzyjniejszym w swojej krytyce: ogólnie auto niezłe, niebrzydkie, faktycznie w odpowiedniej konfiguracji nawet ładne, środek mocno plastikowy, ale z dobrych materiałów - ale nie do tego mnie przyzwyczaiło BMW, żebym musiał się zmuszać patrzeć tak na auto, żeby sobie wmawiać, że jest nieźle, nawet ładne w tym konfigu, itp. - zawsze jak wychodziła nowa piątka, to się na nią śliniłem i o niej marzyłem, pragnąłem ją jaka by nie była - a teraz niestety nie ma tego uczucia - do tego braki w opcjach jak brak dociągów drzwi, są niby komforty, a nie komforty, abstrakcyjna regulacja foteli z ekranu głównego (sic!), fejkowe wydechy... To może mi ktoś powie, co takiego fajnego w opcjach jest w G60 czego nie ma np. w Skodzie Superb albo chińskim SUVie? Tylko silnik w 540d broni marki "premium", bo B58 już w EU nie ma... hybrydy i elektryki zostawmy na boku. To w G20 jest większy wybór silników R6 - a to chyba przecież klasa niżej... - czy coś może pomieszałem???? Że narzekam? A gdzie mam sobie ponarzekać jak nie tu - księdzu na spowiedzi? Po to jest to forum, żeby powymieniać się spostrzeżeniami i własnymi odczuciami. A że każdy ma inne - to ja to szanuję. I nikogo nie atakuję - to moja zwyczajna irytacja, bo jak teraz stać mnie na fajną i dopasioną wersję piątki, to tak zamieszali, że mi sumienie nie pozwala jej kupić, a F10 musiałem zadowolić się 520d... i byłem zachwycony od pierwszego zdjęcia jak ją zobaczyłem. Z resztą dla mnie to jedno z najładniejszych aut.
    1 punkt
  7. Jacku, tak jak Grzegorz napisał wcześniej, aluminium może kojarzyć się z jakością ale piano black to jest tandeta, najtańszy możliwy materiał. Tak jak te dotykowe przyciski/panele. Rozumiem, że Tobie i niektórym się to podoba ale to właśnie chyba tylko niektórym. Ja tylko nie rozumiem dlaczego nie można sobie tego zmienić na inny materiał, przecież to prosta sprawa w czasie produkcji i premium mi zawsze kojarzyło się z tym, że można sobie różne materiały wewnątrz wybrać. Niestety to samo jest w nowym A5 i A6
    1 punkt
  8. Szanuję Twoje zdanie, ale z całym szacunkiem - to nie wygląda jak chiński Passat
    1 punkt
  9. Z racji że coś tam jestem w temacie... To że na otomoto są 540i / 540d z 22/23 roku za 250k - nie oznacza że się sprzedają. Trochę chyba wiadomo, podobne do G60 LCI.
    1 punkt
  10. ja kupuje drewienka i do 20 dni zapach jest intesywny i daje radę
    1 punkt
  11. Czołem, widziałem wczoraj X5 (E70) z tymi lampami i reflektorami a'la G01 LCI i po prostu koszmarnie karykaturalnie to wyglądało. Warto przed zakupem zobaczyć na żywo.
    1 punkt
  12. Trójka w Touringu jest w sam raz. Sedan trochę dla mnie za mało praktyczny
    1 punkt
  13. Niby tak, ale przy wysokim podnoszeniu zawsze jest odruch żeby szybko na czymś podeprzeć/położyć, i to będzie ten próg. Dobra, wiem, pewnie myślicie, że świruje ale po prostu w gadzetach do G20 wyświetliło mi się i to (naklejki) więc pytam. Ehhh, już się nie mogę doczekać... tej badziewnej (nie premium) trójeczka.
    1 punkt
  14. na pewno? Sprawdź jeszcze raz 3.0sd w e70 to oznaczenie biturbo, a nie wersji s-drive. Wypnij kostkę od xdrive i się przejedź (uważaj, bo nie ma kontroli trakcji). Ja wypiąłem raz w e53 jak jeszcze miałem - auto prowadziło się jak ponton a nie jak X5. Jedyne x5 jakie było w europie tylko z RWD to f15 25d sdrive - nikt tego nie chce.
    1 punkt
  15. Czy ty naprawdę nie widzisz różnicy między bidenem popierającym elektryczność, wprowadzającym 7500 dolarów refundacji na zakup elektryka a trumpem który jest ich przeciwnikiem a udaje zakup tesli jedynie tylko po to żeby chronić wartość majątku swojego klakiera oligarchy?
    1 punkt
  16. tak, poprawili. Jakieś plastiki faktycznie były luźne i od ręki zrobili. poprawa 100 %
    1 punkt
  17. Hmmm, myślę że dwa porządne hamowania z >200 blisko w czasie potrafią zrobić gumę z hamulca ale trzeba bardzo chcieć i nie mieć dla nich litości. O torze nie wspomnę. Nigdy swoim nie byłem, chętnie bez kagańców bym pojeździł w bezpiecznych warunkach i się czegoś nauczył Zwłaszcza lepszego wyczucia własnego auta. Może jakiś klubowy wyjazd na Silesia?
    1 punkt
  18. Tutaj można sprawdzić. Natomiast jak sprawdzałem kiedyś kilka razy to nigdy nie miałem nic dostępnego https://static.bmw.com/content/dam/bmw/staticContent/static_bmw_com/bluetooth/index.html?content=content_en.json&v1.0
    1 punkt
  19. Witam, nie mam gdzie się poradzić już nie wiem co robić. Spróbuję napisać w skrócie w punktach: 1. Problem: Brak ładowania kontrolka 2. Mechanik: Aku i alternator- wymieniamy 3. Problem: Napęd kontrolka 4. Mechanik: Ropa w wiązce i na sterowniku 5. Wymiana wiązki i czyszczenie sterownika 6. Dalej napęd kontrolka 7. Wymiana sterownika 8. Dalej napęd kontrolka 9. Wymiana rurek mas powietrza 10. Problem napędu zniknął 11. Skrzynia wymiana kontrolka 12. Mechanik mówi żeby wymieniać skrzynie teraz Wszystko po kolei. Czy to taka zbieżność i akurat mam skrzynie biegów do wymiany całkiem czy powinienem szukać gdzie indziej przyczyny ? Znajomy poleca mi znaleźć dobrego elektromechanika albo skrzyniowca. Macie jakiś pomysł może kogoś polecacie w KRK i okolice ? Aktualnie auto wpada w tryb awaryjny i błędy skrzyni wyskakują. Wydałem już 15 i mechanik mówi że albo 15 za regenerację skrzyni albo 10 za wymianę i używana skrzynie. Co sądzicie ?
    0 punktów
  20. 0 punktów
  21. 0 punktów
  22. Się ktoś nieźle ujarał zanim wpadł na taką nazwę...
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.