Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.03.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jeszcze kilka zdjęć po nałożeniu PPF + ceramika.
    3 punkty
  2. To niepoprawnie. Nie chodzi tylko o zapachy, a zatem możliwość zagrzybienia, choć to jeden z podstawowych powodów. Jak napisał Kingu, klima pozwala osuszać powietrze, odparowanie szyb to jedno, ale ogólnie wilgoć w kabinie i układzie to drugie. Używając klimy w zimie ograniczamy możliwość zagrzybienia. Drugim równie ważnym argumentem jest sam układ. Głównie kompresor. Jak nie włączysz klimy, to układ nie ma możliwości smarowania, a to działa korozjogennie i może doprowadzić do usterki. Nawet jeśli nie chcesz używać, to po prostu włącz przynajmniej raz w tygodniu na kilkanaście minut. Oryginalne filtry robi pewnie Knecht lub Mann (ten sam koncern), więc nie sądzę, żeby można było mówić o lepszych na rynku. Mogą być porównywalne z innych firm. No i będą tańsze niż ze znaczkiem. Ogólnie jeśli nie stosuję oryginałów w autach, to zawsze wybieram Knechta.
    2 punkty
  3. Run Flat = cały czas tłukło ;D Twarde to jak cholera. Mam ten sam rozmiar co letnie i na letnich jest bardziej komfortowo. Ale w sumie... samo auto nie jest komfortowe więc może nie powinienem komentować ^^
    1 punkt
  4. Musiałbyś dać dystans 35 mm, nie wejdzie to.
    1 punkt
  5. 4. Open/close boot Relevant for markets: All BMW ConnectedDrive markets 6. Home address exception Relevant for markets: All BMW ConnectedDrive markets Tylko dla personal eSIM rynki sa ograniczone: 1. Personal eSIM Relevant for markets: Germany, Austria, Switzerland, France, Netherlands, Belgium, Luxembourg, Spain, Portugal, Italy, UK, USA, Japan, Korea
    1 punkt
  6. Wioleta, przestan z takimi radami. Cala seria E jezdzi bez zaluzji a ty radzisz je zaslepic w serii F, doprowadzic do duzo gorszego zjawiska, przegrzania silnika. Co za durny pomysl.
    1 punkt
  7. Nie wiem jak jest w serii G, ale w serii F w instrukcji obsługi jest o tym wspomniane
    1 punkt
  8. Ty jednak jesteś głąbem. Porównujesz domestic sales z total wholesale shipment. Nawet nie potrafisz porównać dwóch danych. Zawsze udawadniałeś tu że widzisz to co chcesz widzieć. Ale cie boli zasięg i zużycie TMS.
    1 punkt
  9. U mnie jest trochę inaczej. Szukając nieszczelności w układzie klimatyzacji była okazja wydmuchać chłodnice. I szczerze mówiąc, właśnie po tym wydmuchaniu brudów, nastąpiło powolne nagrzewanie. Długo się nagrzewa tak na postoju jak i w czasie jazdy. Były akcje na EGR, wymieniałem termostaty i dalej to samo. Żaluzje nie chodzą, bo wtyczka odcięta od silniczka (osobno trudno dokupić), więc ustawiłem "na zamknięte". Nic to nie dało. No to "zaślepiłem" całkowicie nerki plastikowymi czarnymi wkładkami. Trochę pomogło. Ale z początku bałem się, że będzie się przegrzewał, ale nie. Trochę rzeźba, ale co tam... ważne że jakoś to działa i nie rzuca się w oczy. Gdybyś zdecydował się poeksperymentować, to na początek proponuję zaślepić nerki czymś co w każdej chwili możesz gołymi rękami odetkać.
    1 punkt
  10. Ja wymieniam po zmianie czasu na letni lub po pierwszej wiosennej pełni księżyca w zależności co nastąpi pierwsze
    1 punkt
  11. I jakieś nagłośnienie dobre z tego co czytałem. Niestety to dalej audi.
    1 punkt
  12. A włączasz regularnie? Mój też ma dwa lata jak przedmówcy i nie czuję żadnych zapachów. Ostatnio przy serwisie olejowym wymieniane były też filtry kabinowe, tyle. Po jednym roku naprawdę nie powinieneś mieć takich problemów, chyba że włączasz od dzwona. Co do ilości filtrów - są dwa kabinowe idące jako komplet. Wymiana nie jest trudna, pewnie ok. 20min pracy, ale nie powiem Ci, czy sam wymienisz, bo zupełnie nie znam Twoich zdolności manualnych. Jeśli robisz jakieś prace tzw. "męskie", to nie będzie to żaden problem, poszukaj na YT, są tutoriale. Ważne jest przede wszystkim, aby zachować odpowiedni kierunek filtrów, bo o tym było też kilka razy na forum, że nawet serwisy źle montowały i np. dmuchało ciepłym z tyłu, jak miało schładzać.
    1 punkt
  13. Jeśli shell faktycznie nie jest juz dostawca "oryginalnego" oleju to nie znaczy, że nagle jest gorszy niż był. To znaczy tylko tyle, że znowu Castrol dał lepsze warunki handlowe BMW i wrócił na nastepny okres jako producent "oryginału".
    1 punkt
  14. To ja doleję oliwy... no ok, nie będę Powiem tylko, że wszystko zależy od tego, jakich "znawców tematu popytasz". Ja się poddałem i w pewnym momencie przestałem śledzić forum Bob Is The Oil Guy. Za dużo bólu głowy przysparzała mi prosta decyzja - zatem zaufałem jednemu "mądremu", co powiedział: "najważniejsze dla silnika jest, żeby olej zmieniać często - na dowolny, który trzyma parametry wskazane przez producenta" I tak postępuję. Nie wybieram oleju (od czasów siódemki - tj. 2021 - leję w ASO olej, który akurat mają w beczce), tylko wybieram częstotliwość wymian. W dieslu jeździłem co 15 tys. Teraz będzie co 10 tys. Idę o zakład, że jaki by nie był ten OEMowy olej, to nie zaszkodzi przy takim cyklu wymian (*) (*) jak ASO albo BMW Polska zmienią politykę wspierania wymian (tj podniosą ceny), wróci mi ból głowy
    1 punkt
  15. O jakim sporcie mowimy? O poswirowaniu na ulicy? czy trackday? X5m i m5 to kompromis. Pomiedzy osiagami a funkcjonalnoscia i taki kompromis nigdy nie bedzie w 100% spelnial wszystkich oczekiwac. Chcesz sportu to m2 lci na torze da wiecej frajdy niz x5m. Chcesz funkcjonalnosci i komfortu to w m5 bedzie go mniej niz w mercu s580. mysle ze zwykle x5 i do kompletu takie m2/m4 na weekendowe powariowanie czy trackday to lepszy wybor niz probowanie zrobienia wszystkiego w 1 aucie
    1 punkt
  16. https://www.instagram.com/reel/DEUl3tAIEyn/?igsh=MWsycDVpcGpqNmVmaw== Ja to tutaj tylko tak zostawię:)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.