Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 18.02.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Jadąc lewym pasem z prędkością wyższą, niż wskazuje na to ograniczenie, oczywiście popełniam wykroczenie. Warto jednak pamiętać o tym, że to wcale nie uprawnia innego kierowcy do zajechania mi drogi. Nie uprawnia go i nie stanowi dla nieco usprawiedliwienia. Wniosek może być zatem jeden. Kierujący zmieniający pas z prawego na lewy nie zachował szczególnej ostrożności, złamał przepisy i mówiąc prostym językiem, wymusił pierwszeństwo. A więc to on będzie – a właściwie to powinien być – winny kolizji. Adam jak tam? Mamy ruską mentalność?2 punkty
-
Bez nagrania to ciężko cokolwiek napisać. mielismy dzisiaj odgłosy godowe jelenia, więc i sowa nie jest niczym zaskakującym.2 punkty
-
Cześć, jestem nowym użytkownikiem G21. I brakuje mi w moim modelu ustawień fotela dla 2 kierowców. Co trzeba zrobić, żeby to poprawić? Są do kupienia takie same fotele, ale elektryczne, jest do kupienia panel ustawień (ten znajdujący się koło klamki kierowcy set/1/2). Czy potrzebuje coś jeszcze, czy kable i wtyczki są uniwersalne i wystarczy przełożyć fotele, wsadzić panel i zakodować? Czy potrzeba coś jeszcze?1 punkt
-
https://moto.pl/MotoPL/7,88389,28350792,przekraczasz-predkosc-a-ktos-zajezdza-droge-kto-bedzie-winny.html adam będzie winny, nam nic nie udowodnią. Dostanie mandacik i jeszcze z jego OC naprawimy swoje fury1 punkt
-
Dokładnie tak samo uważam. Czym to się różni od wchodzenia BEZ PATRZENIA na przejście dla pieszych na zielonym świetle? Co z tego, że miał ktoś zielone i pełne prawo jak ktoś inny na czerwonym go zabije?1 punkt
-
Śmiem wątpić bo niewiele lżejszego Plaida broniłeś tu do upadłego, jak zwykle Chyba z 20 stron o tym odgrzewanym kotlecie tu było nabite. 1,5 tony ważyło być może M5 e28, nie wiem do czego to porównanie i dlaczego w ogóle M5 miało by tyle ważyć Lol, rzucę Twoim "porównujemy jabłka do jabłek bla bla bla". Supersedana za 700k porównujesz z SF90 Brawo, lecimy dalej w otchłań. Merytorycznie by było jakbyś pojeździł i sam opisał swoje wrażenia (najlepiej jeszcze wcześniej poprzednikiem F90), a nie czekaj, Ty nie musisz jeździć bo przecież masz asa w rękawie - swoje populistyczne gadki o pedofilach. Brałbym M5 Touring bo jest świeże, bo w cenie M5 Panamera jest słabsza i ma V6 a nie V8, bo kocham touringi1 punkt
-
Po takim banie to by wątek chyba umarł, bo wszyscy by się ze sobą zgodzili i czasem ktoś by wrzucił jakiś ciekawy link Wyrażać opinie bardzo wskazane, chociaż takie skrajnie emocjonalnie to są trochę mało wiarygodne i to jeszcze bez obejrzenia samochodu nie mówiąc o przejażdżce Powiem tak, opinia idealnie wpisuje się w stereotyp fana Tesli A na deser ciekawy link o statystkach w USA użytkowników Tesli: https://www.tvp.pl/85105185/kierowcy-tesli-powoduja-najwiecej-wypadkow-szokujace-statystyki-20241 punkt
-
To nie jest nawet smietnik historii, to auto to mutant splodzony ze zwiazku firmy, ktora nie umie w BEV i nakazow emisji spalin EU. To auto nawet sobie nie zasluzy na smietnik historii bo nie ma i miec nie bedzie zadnej historii, za 5 lat nikt o tym dziwolagu nie bedzie nawet pamietal No jezeli nie mozna wyrazic na forum swojej opini n/t "sportowego" auta ///M ktore ma >5m dlugosci i wazy 2,5 tony to nalezy sie jak nic ban1 punkt
-
Aha, jeszcze nie dopisałeś o śmietniku historii.1 punkt
-
Wymiana oleju z filtrem w ASO do zrobienia w okolicach 600-700 zł (trzeba dopytać/docisnąć o zryczałtowaną wymianę interwałową). Na filtrze kambinowym mają szaloną marżę, więc zawsze mam swój Mann. Możesz wybrać „zwykły” z węglem aktywnym CUK lub antyalergiczny FP: https://www.mann-filter.com/pl-pl/katalog/wyniki-wyszukiwania.html?mode=smart&smart=Bmw+g30&smartSearchTerm=Bmw+g30&smartApplicationSegmentId=&smartApplicationCategoryId=&suggestionType=&displayView=Grid1 punkt
-
Było jeżdżone nowym M5. Kilka kilometrów po mieście w korku, potem ekspresówka i autostrada. Pierwsza rzecz która mnie zdziwiła to przed jazdą auto zostało rozgrzane do temperatury roboczej więc albo demówki serii M mają trochę inny status albo to kwestia danego salonu. Co można powiedzieć o wrażeniach z jazdy? Gdybym nie jeździł dość często F90 M5 LCI to pewnie osiągi wyrwały by mnie z butów. Pokłady momentu obrotowego są nieskończenie wielkie, nie istnieje pojęcie zadyszki czy laga. Ale to wszystko już było w poprzedniku. Być może 1000 nm byłoby bardziej odczuwalne gdyby nie to że samochód jest większy, cięższy i dużo bardziej izoluje od świata niż F90. Oczywiście masa to główny temat wszelkich internetowych ekspertów i śmieszków. Czy jest odczuwalna w normalnych warunkach (miasto, autostrada, ostre zjazdy i ślimaki, szybka zmiana pasa) - absolutnie nie. Zawieszenie + skrętna oś robią ogromną pracę, widziałem też filmik z pod spodu nowej M5 i widać tam ogrom wzmocnień i rozpórek. Nierówności wybiera również dużo bardziej lajtowo niż F90 zwłaszcza w wersji Competition. Czy ta masa będzie odczuwalna na torze - pewnie tak ale ani ja ani 80% klientów nigdy tego nie sprawdzi. Co do pytań na temat co się stanie gdy wcisnę gaz do podłogi na zimnym - już w F90 do momentu osiągnięcia roboczej temperatury pojawia się komunikat pełna moc niedostępna i odcinka jest niżej niż normalnie. Nie sprawdziłem tego osobiście w nowej M5 bo jak pisałem wyżej auto było rozgrzane. W dalszym ciągu nie leży mi wnętrze nowej 5 i tutaj M5 wiele nie zmieniło, może poza świetną kierownicą (przyjemnie gruba jak przystało na BMW i z ładną ażurową blendą - cienka kierownica Panamera przy niej jest słabiutka). Co ciekawe auto generuje dźwięki z głośników nawet podczas jazdy w trybie full ev (można to wyłączyć). Dźwięk wydechu jest poprawny jak na dzisiejsze czasy, wiadomo że już nigdy nie będzie tak jak kiedyś. Niestety auta nie miałem na dzień czy dwa a na jakieś 40 minut więc skupiłem się tylko na walorach jezdnych bez zagłębiania się w ustawienia czy multimedia. Bateria była naładowana minimalnie (15%) ale "pary" elektrycznej nie zabrakło ani razu przy przyspieszaniu czy używaniu trybu boost - czyli tradycyjnie nie da się jej zużyć do końca. Podsumowując - M5 sprawnie radzi sobie z problemami które stworzyły normy spalin - nie mogła być mocniejsza niż poprzednik bez hybrydy. Wyszedł potężny pogromca autostrad trochę bardziej komfortowy i mniej bezpośredni niż F90 M5. Natomiast napewno nie straciła swojego genu M i prowadzi się zdumiewająco lekko i przyjemnie. Z tego co widzę to spośród wielkiej trójki tylko BMW się nie poddało (szacun) - w E klasie chyba nie ma już V8 widzę tylko E53 a Audi sprzedaje jakieś resztki RS6 z epoki F90. Parę fotek (niestety auto brudne):1 punkt
-
To ja dodam, że drzwi w G20 trzaskają jak w Lanosie. A sam porównywałem u dealera na kolejnych dwóch egzemplarzach i wszędzie to samo. Dramat. Jak na recenzjach np. w caroserii sprawdzają jak trzaskają drzwi, to w skali 0-10 G20 powinno dostać mocną czwóreczkę.1 punkt
-
Proste zadanie z fizyki zakładając skrajny przypadek że Seba jedzie 200km/h, a Ty 140km/h Teslą i wyprzedzasz ciężarówkę. Jeśli spojrzałeś że 300m za Tobą nie jedzie za Tobą Seba i zmieniłeś pas ruchu, to żeby Seba Cie dogonił musiałby jechać z prędkością 100m/s szybciej od Ciebie, czyli 140km/h+360km/h=500 km/h Jeśli Seba jedzie nawet te skrajne 200km/h i Cie dogadania w 3 sekundy, to znaczy że musiał być na lewym pasie maksymalnie 50 metrów za Tobą. Wniosek: Albo nie patrzysz w lusterka i zajeżdżasz ludziom drogę, albo te opowieści o Sebach są wyssane z palca. Obstawiam to drugie, bo jak jeżdżę autostradami cały rok (min 10tys km przebiegu rocznie tak robię po autostradach i S-kach), to mi ktoś mrugnie może raz albo 2 razy w roku, ale zawsze patrzę dokładnie w lusterka jak wyprzedzam i wbrew pozorom najczęściej jadę z przepisową prędkością lub nieznacznie odbiegającą. Za to jadąc ostatnio w Alpy, w Austrii na trasie 2 takie migające auta widziałem na Austriackich albo niemieckich blachach. Znów uprawnianie populizmu - wszyscy wiemy z gazet i ten skrajny przykład nijak się nie ma do omawianego tematu.1 punkt
-
Zasady pierwszeństwa obowiązują niezależnie od tego z jaką prędkością ktoś porusza się lewym pasem. W przypadku zderzenia można jedynie rozważać możliwość uznania, że kierowca jadący lewym pasem naruszając zasadę poruszania się z bezpieczną prędkością przyczynił się do zaistniałego zdarzenia. Taką osobę można poddać odpowiedzialności za wykroczenie albo przestępstwo o ile wystąpią określone skutki.1 punkt
-
W Polsce na drogach nie obowiązuje prawo zwyczajowe ale Ustawa-Kodeks drogowy i max prędkość to 140km/h i z ustawy wynika, że co oznacza, że po wykonaniu manewru wyprzedzania należy powrócić na prawy pas , a nie "kontynuować manewr wyprzedzania", który się zaczęło np. w W-wie a zamierza się skończyć w Gdańsku. Kolega ma rację bo w sytuacji którą opisał, nie ma możliwości zajechania drogi gdyż zgodnie z przepisami nikt nie powinien poruszać się szybciej, chyba że jest to pojazd uprzywilejowany jadący co najmniej z sygnałami świetlnymi. To, że nie przestrzegacie przepisów to Wasza sprawa, ale nie uprawiajcie herezji.1 punkt
-
Dzisiaj pierwszy raz na żywo, na ulicy zobaczyłem X3 M50. W matowym kolorze. No, powiem krótko: super. Wcześniej oglądałem w salonie i miałem obiekcje. Ala na ulicy mnie urzekł. W tej wielkości SUV-ów dla mnie numero uno. Gratuluję tym, którzy nie widzieli a uwierzyli1 punkt
-
Ten to szybko potrafi tak zakręcić,że zamiast tłumaczyć się ze swoich herezji i odpowiadać na argumenty to teraz staje się ekspertem od stylu jazdy, autostrad a tras nie robi… Ty słonik wiesz jak się w Polsce jeździ. Teorie teoriami, praktyka praktyką. wiadomo debili i debilnych zachowań nie brakuje i tu nasza marką przoduje,ale szybka jazda nie zawsze oznacza śmierć w oczach tak samo jak wolne toczenie bezpieczny dojazd z punktu a do b.1 punkt
-
@adamjttk w pompie możesz mieć ale nie zmienia to faktu że łamiesz przepisy .w Polsce jest ruch prawostonny, lewy pas służy do wyprzedzania. Jeśli ktoś jedzie za tobą lewym pasem to znaczy że już rozpoczal manewr wyprzedzania i twoim zasranym obowiązkiem jest ustapic mu pierwszeństwa. Jak dojdzie do wypadku to będzie tylko i wyłącznie twoja wina chyba że biegłym uda sie udowodnić że gościu za tobą poruszaL się z tak absurdalną prędkością że nie miałeś najmniejszych szans go zauważyć. Niestety ale masz mentalność typowego właściciela ev który porusza się kadłubkiem i wydaje mu się że wszystko mu wolno. @Damianero74 to tyle teorii a w praktyce jadąc w Alpy realnie korzystasz z 70 procent baterii bo na zero z dzieciakami nie zjedziesz a powyżej 80 procent nie opłaca się ładować i jak będziesz chciał utrzymać prędkość ice i niedajboze założysz trumnę na dach to będziesz ładował się co 150km1 punkt
-
Dlatego mowie, ze w PL jest mentalnie Rosja jezeli chodzi o jazde autostradami. Jezeli jedziesz 140 km/h i wyprzedzasz ciezarowke jadaca na prawym pasie i patrzysz w lusterko tylne i masz nie wiem, 200-300m nikogo za soba to robisz manewr wyprzedzania zgodnie z przepisami. I mam gleboko w pompie czy za mna jedzie slonik swoja Panamera chocby i 300 km/h To nie moja brocha gapic sie 10 sek w tylne lusterko i patrzec czy nie jedzie za mna jakis DEBIL z predkoscia przepisowa x2 Bo to on jedzie z NIELEGALNA PREDKOSCIA a nie ja. Dlatego sloniku powatarzam Ci kolejny raz - mentalnie na autostradach mamy dzicz, stad wypadki, stad trupy, stad Matajczaki. I to nawet nie Twoja wina ze tak myslisz jak myslisz, ot srodowisko w ktorym zyjesz determinuje Twoj (patologiczny) sposob myslenia. Wszystko jak zawsze jest w porzadku dopoki nie trafi na Ciebie badz kogos z Twojej rodziny.1 punkt
-
Kiedyś czytałem recenzję i padło takie stwierdzenie, że 340i to kwintesencja samochodu sportowego, a aktualna M3 to są osiągi hypercara zamknięte w cywilnej budzie. Coś w tym jest ,oczywiście jest wiele szybszych samochodów od M3, jednak co by nie mówić 3,5 sekundy do setki to już jest naprawdę świetny wynik. Dodatkowo masz samochód, który z powodzeniem nadaję się również na daily choć ma kilka mankamentów o których wspomniałeś, dla mnie również np. brak haka to porażka. Dodatkowo mimo, że nie jest tragicznie to jednak regularne gonienie w trasy M3 jest trochę bez sensu, ponieważ automatycznie masz większe spalanie od 340i przy jednostajnej prędkości o ok. 20-30%, jak się taką M3 wystawia z dużym przebiegiem na sprzedaż to odrazy podejrzenie, że samochód mógł być w wypożyczalni + większe koszty serwisy bo Mka. Kolejnym czynnikiem stopującym o myśleniu o M3 jest kwestia podatków. Trochę boli fakt, że po przekroczeniu Odry ten samochód jest tańszy ok. 60k złotówek w przypadku competition po dzisiejszym kursie euro.... A oglądając recenzję zachodnich kanałów, gdzie te różnice cenowo między 340i, a M3 są mniejsze pada często pytanie czy warto dopłacić i werdykty są różne, głównie zawsze pada stwierdzenie, że ostateczny wybór powinien być głównie nakierowany na to do czego będzie ten samochód służyć. Jako 2/3 samochód, którym bym nie ganiał w trasy tylko śmigał wieczorami po pustym mieście czy weekendami to M4 cabrio byłaby ciekawym wyborem Rozumiem osoby, które kupują M3/4 ponieważ ten samochód jest genialny i pewnie mankamenty jakie ja widzę, nie mają dla nich znaczenia.1 punkt
-
bez dopłaty jest taki plastik ale miękki i dość przyjemny w dotyku, dodatkowo ma imitacje takich 3 nitek koło panelu LCD i wygląda to dużo lepiej niz ta eko tkanina o strukturze jak worek na ziemniaki zrobiona z butelek PET wyłowionych z Atlantyku1 punkt
-
To co piszesz to patologiczna sytuacja wystepujaca w Polsce i ewentualnie innych demoludach. I upokarzajace jest to jedynie dla kraju w ktorym wystepuje. To jest to, co odroznia cywilizowane kraje od krajow o mentalnosci postsowieckiej. Taka menda, ktora jedzie grubo niezgodnie z przepisami lewym pasem, podjezdza pod zderzak i hamuje i mruga swiatlami na prawidlowo wyprzedzajacy samochod powinna dostac automatycznie 10k PLN mandatu, stracic prawko na 3 mies i moze wtedy by sie oduczyla tego typu dzikich zachowan. Nie zapraszam nawet do dyskusji.1 punkt
-
Dwie pierwsze sondy na pewno do wymiany Jak najbardziej i to tak małe spalanie1 punkt
-
Jakbym opanowal to juz dawno bym tutaj o tym napisał. W sumie to olalem temat, bo nic innego się z autem nie dzieje. Było w kilku miejscach i nikt nie ma pomysłu skąd to się bierze.1 punkt
-
Ja z ciemnych kolorów się wyleczyłem. Tanzanit robi wrażenie pod lampami albo w słońcu. Podobnie jak zielony San Remo czy jakoś tak. Bez słońca i światła to praktycznie czarny. I się ładnie i szybko brudzą. Kolor ważne aby się posiadaczowi podobał.1 punkt
-
Nie lubię ciemnych szyb. Dla mnie to robienie jaskini z auta, albo pokazywanie, że właściciel siedzi z tyłu - jak w limo. Dach z karbonu - na co to komu w aucie co najwyżej gt. To ma cieszyć w różnych aspektach, ma być trochę wiatru we włosach itd... A hak na bagażnik rowerowy, czasem przyczepa. Jak bym miał miejsce na 2 auta, to nie byłoby problemu. A tak z tego powodu Cupra musiała odejść. Dokładanie haka na własną rękę ok, ale co z homologacją.... Teraz może jeszcze nic, ale w razie kuku poważnego to każdy się szarpnie że ingerencja w elektrykę, układy i tym podobne bzdety.... Mając listę wymagań, okazuje się że m3 nie jest jednak takie och i ach i Uber wszystko... Tym bardziej że osiągowi to nie jest mega przepaść, tylko jak gdzieś indziej pisałem kolejny krok. I takie przemyślenia dopadły mnie przy jazdach testowych przesiadając się z Cupry 300 4x4. Tak myśle że fajnym tandemem dla mnie to byłoby np. m3 sedan (dziura w dachu) i wrangler/ranger raptor/bronco zamiast niewieścich suwów.... Tylko dwoma na raz nie pojeżdżę, a i miejsca do trzymania brak. Ale kto wie... Wiec w ramach kompromisu wpadło tłuściutkie m340t...1 punkt
-
Zaraz Ci tutaj fanboje powiedzą że 80kWh do niczego się nie nadaje, a kilka postów wyżej że zasięg nie ma znaczenia bo większość to się w domu ładuje i 2 razy w roku 30min dłużej to nic Kriss, który najbardziej wyważone komentarze przedstawia twierdzi że 60kWh jest całkowicie enough, ale szykuj się na 5 postów że BMW oferując 80kWh pluje ludziom w twarz. Z tym i5 rzuciłeś koło ratunkowe fanom Tesli jako temat zastępczy od niemożliwej do wybronienia tezy o przewadze technologicznej Tesli nad resztą świata1 punkt
-
Adam, przykro mi to powiedzieć, ale dyskusja z Tobą, to jak sieczka i taplanie w błocie polityków na antenie jakiejś stacji TV. Tam też nie chodzi o merytoryka, ale o sprawianie wrażenia. Niestety nie doceniasz czytelników forum. Na całą masę argumentów, wybierasz pojedyncze słowa i przejaskrawiasz do granic możliwości, czym się po prostu ośmieszasz, bo forum czytają ludzie którzy jeżdżą BMW od kilkunastu lat i dłużej i wiedzą jak jest. Jako przykład niech podam powyższą bzdurę, sprostowaną o fakty. Teraz zestaw sobie listę zmian w faceliftingu Tesli w poprzednim roku, gdzie wielu fan bojów śliniło się przerzucając się różnymi rumorami, a wyszedł jeden wielki kapiszon. W Tesli dodanie koloru to jest wielkie wydarzenie o którym powstaje 100 filmów na YT. Także kończę dyskusję o tych mitycznych przewagach technologicznych Tesli, których po prostu nie ma i chyba jesteś ostatnim który to wypiera. A żeby nie rozmawiać o merytoryce, to naśmiewasz się z BMW jak tylko się da czepiając się pojedycznych, często mało istotnych kwestii. Zestaw te kpiące teksty o tylnych OLEDach które są niczym innym jak populizmem motoryzacyjnym, z faktami: Facelifting BMW serii 3 F30, czyli LCI (Life Cycle Impulse), miał miejsce w 2015 roku. Wprowadzono wtedy szereg ulepszeń technologicznych, silnikowych i stylistycznych, aby model pozostał konkurencyjny. Oto najważniejsze zmiany: 1. Nowe technologie i systemy asystujące Reflektory Full LED zamiast biksenonowych (opcjonalnie w wersjach wyższych, w standardzie dla 340i). Nowe światła tylne LED o bardziej agresywnym wyglądzie. Nowy system multimedialny iDrive z szybszym procesorem i ulepszonym interfejsem. Opcjonalny wyświetlacz Head-Up Display z rozszerzoną funkcjonalnością. Nowe systemy asystujące: Active Cruise Control (aktywny tempomat). Driving Assistant Plus (asystent pasa ruchu i system zapobiegania kolizjom). Parking Assistant – automatyczne parkowanie. 2. Ulepszenia silników i napędu Nowa gama silników o oznaczeniach B (zamiast starszych N): 320i – nowy silnik B48 2.0 Turbo (184 KM, lepsza efektywność). 330i (zamiast 328i) – B48 2.0 Turbo (252 KM). 340i (zamiast 335i) – nowy B58 3.0 R6 Turbo (326 KM, bardziej wydajny i dynamiczny). 318i – zastąpił 316i, 1.5 R3 Turbo (B38, 136 KM) – nowa, oszczędniejsza jednostka. Silniki Diesla również przeszły modernizację – mniejsze zużycie paliwa, lepsza kultura pracy. Skrzynia automatyczna 8HP ulepszona – szybsza i bardziej płynna zmiana biegów. 3. Zmiany stylistyczne Nowy design zderzaków przednich i tylnych – bardziej agresywne linie. Nowe wzory felg i kolory nadwozia. Chromowane akcenty na desce rozdzielczej – bardziej premium wygląd wnętrza. Lepsze materiały wykończeniowe – bardziej miękkie plastiki i poprawiona jakość tapicerki. 4. Poprawiony komfort i prowadzenie Sztywniejsze zawieszenie – poprawiona dynamika jazdy i stabilność. Lepsza izolacja akustyczna wnętrza – zmniejszony hałas przy wysokich prędkościach. Zoptymalizowana geometria zawieszenia – lepsza precyzja prowadzenia. Podsumowanie Facelifting F30 wprowadził głównie nowe silniki, światła LED i lepsze systemy multimedialne oraz asystujące. Największa zmiana to wprowadzenie silnika B58 w modelu 340i, który stał się nowym topowym modelem benzynowym. Dodatkowo poprawiono komfort i jakość wnętrza, a ulepszone zawieszenie sprawiło, że auto prowadziło się jeszcze lepiej. Dzięki tym zmianom, F30 LCI stało się jeszcze bardziej dopracowane i nowoczesne, zanim zostało zastąpione przez G20 w 2018 roku.1 punkt
-
Sorry Kriss, ale to typowo fanbojski komentarz. Wiem że ironiczny, ale kto do cholery projektuje sieć SUC, kosmici? Salon w Polsce stawiają i w całej masie krajów gdzie wolniej rozwija się sieć. Jakby to Adam powiedział - czy tam „beton siedzi”? Przecież to „2 linijki kodu” żeby to działało.1 punkt
-
zgadzam się w 100% , wolałbym gorsze wyposażenie ale 40d , pozdrawiam1 punkt
-
Tak ,Auto w tej cenie nie zejdzie. Ja nie miałem czasu się bawić a dostałem minimum jakie oczekiwałem, ja je w 2021 kupiłem za 260k nowe z rabatem 22% więc ja straciłem śmieszna kasę przez 4 lata a oni niech się bawią z nią...1 punkt
-
Oto odpowiedź na zapytanie wysłane do supportu BMW/ConnectedDrive: Przestaje mi się chcieć walić głową w mur, nie wiem, czy mam siłę udowadniać, że są samochody z dystrybucji na ten sam rynek, które funkcję posiadają.0 punktów
-
Ale zdajesz sobie sprawę że tak samo szyderczo śmieją się z ciebie właściciele starych tdi? Śmieją się ze jadą autem za 10-20k a ty wydałeś 200 i się jeszcze slamazarzysz0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00