Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Witam, moze tak nie w temacie ale sprzedam interfejs kupiony od nerwusa, uzyty jeden raz. Cena : 200 zł

michal_sielski@wp.pl

 

Szybki jestes ;) Ale kasowanie inspekcji to nie szczyt mozliwosci fejsa :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomóżcie uruchomić INPA, nie wiem już co może być nie tak. Mam zainstalowaną INPA (instalator w wersji 9.0.7 czyli jak w linku od Nerwusa) i EasyDISa na IBM, wszystko śmiga (DIS baardzo wolno, ale chodzi). Zdobyłem lepszego laptopa z COMem, zainstalowałem INPA i DIS, zrobiłem wszystko tak jak przy IBM (zresztą kilku osobom pomagałem zainstalować i zawsze się udawało) i działa mi tylko DIS. INPA nie wykrywa ani Battery ani Ignition (mogę zrobić tylko test silnika, przy reszcie pokazuje NOT O.K. i się nie łączy).

Co może być nie tak?

System WinXP, fizyczny COM, INPA z linku Nerwusa, ścieżka patch wpisana, OBD uruchomiony, OBD.ini i EDIABAS.ini na swoim miejscu i nie działa :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Panowie pomóżcie uruchomić INPA, nie wiem już co może być nie tak. Mam zainstalowaną INPA (instalator w wersji 9.0.7 czyli jak w linku od Nerwusa) i EasyDISa na IBM, wszystko śmiga (DIS baardzo wolno, ale chodzi). Zdobyłem lepszego laptopa z COMem, zainstalowałem INPA i DIS, zrobiłem wszystko tak jak przy IBM (zresztą kilku osobom pomagałem zainstalować i zawsze się udawało) i działa mi tylko DIS. INPA nie wykrywa ani Battery ani Ignition (mogę zrobić tylko test silnika, przy reszcie pokazuje NOT O.K. i się nie łączy).

Co może być nie tak?

System WinXP, fizyczny COM, INPA z linku Nerwusa, ścieżka patch wpisana, OBD uruchomiony, OBD.ini i EDIABAS.ini na swoim miejscu i nie działa :evil:

 

Z tego co rozumiem to podlaczasz obd na com porcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomóżcie uruchomić INPA, nie wiem już co może być nie tak. Mam zainstalowaną INPA (instalator w wersji 9.0.7 czyli jak w linku od Nerwusa) i EasyDISa na IBM, wszystko śmiga (DIS baardzo wolno, ale chodzi). Zdobyłem lepszego laptopa z COMem, zainstalowałem INPA i DIS, zrobiłem wszystko tak jak przy IBM (zresztą kilku osobom pomagałem zainstalować i zawsze się udawało) i działa mi tylko DIS. INPA nie wykrywa ani Battery ani Ignition (mogę zrobić tylko test silnika, przy reszcie pokazuje NOT O.K. i się nie łączy).

Co może być nie tak?

System WinXP, fizyczny COM, INPA z linku Nerwusa, ścieżka patch wpisana, OBD uruchomiony, OBD.ini i EDIABAS.ini na swoim miejscu i nie działa :evil:

 

Z tego co rozumiem to podlaczasz obd na com porcie?

Tak, fizyczny RS232, samochód ma OBD2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Panowie pomóżcie uruchomić INPA, nie wiem już co może być nie tak. Mam zainstalowaną INPA (instalator w wersji 9.0.7 czyli jak w linku od Nerwusa) i EasyDISa na IBM, wszystko śmiga (DIS baardzo wolno, ale chodzi). Zdobyłem lepszego laptopa z COMem, zainstalowałem INPA i DIS, zrobiłem wszystko tak jak przy IBM (zresztą kilku osobom pomagałem zainstalować i zawsze się udawało) i działa mi tylko DIS. INPA nie wykrywa ani Battery ani Ignition (mogę zrobić tylko test silnika, przy reszcie pokazuje NOT O.K. i się nie łączy).

Co może być nie tak?

System WinXP, fizyczny COM, INPA z linku Nerwusa, ścieżka patch wpisana, OBD uruchomiony, OBD.ini i EDIABAS.ini na swoim miejscu i nie działa :evil:

 

Z tego co rozumiem to podlaczasz obd na com porcie?

Tak, fizyczny RS232, samochód ma OBD2

 

Pytalem o rodzaj interefejsu ;) Wstaw ediabas.ini i obd.ini najlepiej pod linkuj gdzies nie czysty txt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

obroty kuleją na pb czy na lpg czy może na jednym i drugim :?: :?: :?:

 

jak będziesz miał dostęp do kompa to powklejaj jeszcze raz screeny z inpy przy pracy na samej pb

 

tak jak pisałem wcześniej wedle odczytu masz przekroczoną wartość parametru "air use of the idle control valve" więc jeśli przywrócenie oryginalnego podłączenia sond da wynik pozytywny trzeba by przyjrzeć się zaworowi odpowiadającemu za sterowanie dawką powietrza do kontroli wolnych obrotów nie wiem jaki dokładnie jest rok auta ale mniej więcej wygląda to tak http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM31&mospid=47539&btnr=11_2195&hg=11&fg=40 nr 7 to właśnie ten zawór (być może gdzieś zasysa ci lewe powietrze)

 

czy dme nie daję innych błędów tylko błąd odnośnie 1 banku paliwowego?? jeśli możesz wklej to co wypluje dme

 

Po zamianie sond ten sam błąd pojawił się w obydwu bankach + błąd grzałki sondy1 i sondy2. Żadna z sond nie pracowała więc jednak były dobrze podłączone (dziwi mnie, że nakrzyżlegle). Wygląda to jednak na padniętą sondę nr1 ale dlaczego nie wystąpił typowy błąd sondy? Nie uśmiecha mi się wywalać 500 zł na wymianę sondy gdy nie mam 100% pewności...

Podobno przez katalizator mogą dziać się takie dziwne rzeczy z sondami. Też teraz z tym walczę...

Gwoli wyjaśnienia informuję, iż błąd był generowany przez nie działającą sondę. Dzisiaj ją wymieniłem i po sprawie. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.

peace & love
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomóżcie uruchomić INPA, nie wiem już co może być nie tak. Mam zainstalowaną INPA (instalator w wersji 9.0.7 czyli jak w linku od Nerwusa) i EasyDISa na IBM, wszystko śmiga (DIS baardzo wolno, ale chodzi). Zdobyłem lepszego laptopa z COMem, zainstalowałem INPA i DIS, zrobiłem wszystko tak jak przy IBM (zresztą kilku osobom pomagałem zainstalować i zawsze się udawało) i działa mi tylko DIS. INPA nie wykrywa ani Battery ani Ignition (mogę zrobić tylko test silnika, przy reszcie pokazuje NOT O.K. i się nie łączy).

Co może być nie tak?

System WinXP, fizyczny COM, INPA z linku Nerwusa, ścieżka patch wpisana, OBD uruchomiony, OBD.ini i EDIABAS.ini na swoim miejscu i nie działa :evil:

 

Z tego co rozumiem to podlaczasz obd na com porcie?

Tak, fizyczny RS232, samochód ma OBD2

 

Pytalem o rodzaj interefejsu ;) Wstaw ediabas.ini i obd.ini najlepiej pod linkuj gdzies nie czysty txt.

Wrzuciłem na http://chomikuj.pl/fixxxer1/Dokumenty

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Panowie pomóżcie uruchomić INPA, nie wiem już co może być nie tak. Mam zainstalowaną INPA (instalator w wersji 9.0.7 czyli jak w linku od Nerwusa) i EasyDISa na IBM, wszystko śmiga (DIS baardzo wolno, ale chodzi). Zdobyłem lepszego laptopa z COMem, zainstalowałem INPA i DIS, zrobiłem wszystko tak jak przy IBM (zresztą kilku osobom pomagałem zainstalować i zawsze się udawało) i działa mi tylko DIS. INPA nie wykrywa ani Battery ani Ignition (mogę zrobić tylko test silnika, przy reszcie pokazuje NOT O.K. i się nie łączy).

Co może być nie tak?

System WinXP, fizyczny COM, INPA z linku Nerwusa, ścieżka patch wpisana, OBD uruchomiony, OBD.ini i EDIABAS.ini na swoim miejscu i nie działa :evil:

 

Z tego co rozumiem to podlaczasz obd na com porcie?

Tak, fizyczny RS232, samochód ma OBD2

 

Pytalem o rodzaj interefejsu ;) Wstaw ediabas.ini i obd.ini najlepiej pod linkuj gdzies nie czysty txt.

Wrzuciłem na http://chomikuj.pl/fixxxer1/Dokumenty

:)

 

http://rapidshare.com/files/174021704/COM.rar . Zerknij do OBD.ini.

Jezeli chodzi to z dis a z inpa nie to pytanie czy inpa i ediabas masz na 1 dysku? Probowales prze instalowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomóżcie uruchomić INPA, nie wiem już co może być nie tak. Mam zainstalowaną INPA (instalator w wersji 9.0.7 czyli jak w linku od Nerwusa) i EasyDISa na IBM, wszystko śmiga (DIS baardzo wolno, ale chodzi). Zdobyłem lepszego laptopa z COMem, zainstalowałem INPA i DIS, zrobiłem wszystko tak jak przy IBM (zresztą kilku osobom pomagałem zainstalować i zawsze się udawało) i działa mi tylko DIS. INPA nie wykrywa ani Battery ani Ignition (mogę zrobić tylko test silnika, przy reszcie pokazuje NOT O.K. i się nie łączy).

Co może być nie tak?

System WinXP, fizyczny COM, INPA z linku Nerwusa, ścieżka patch wpisana, OBD uruchomiony, OBD.ini i EDIABAS.ini na swoim miejscu i nie działa :evil:

 

Z tego co rozumiem to podlaczasz obd na com porcie?

Tak, fizyczny RS232, samochód ma OBD2

 

Pytalem o rodzaj interefejsu ;) Wstaw ediabas.ini i obd.ini najlepiej pod linkuj gdzies nie czysty txt.

Wrzuciłem na http://chomikuj.pl/fixxxer1/Dokumenty

:)

 

http://rapidshare.com/files/174021704/COM.rar . Zerknij do OBD.ini.

Jezeli chodzi to z dis a z inpa nie to pytanie czy inpa i ediabas masz na 1 dysku? Probowales prze instalowac?

Ediabas.ini i obd.ini mam z tych linków, skonfigurowane pod DISa. Oba programy mam na 1 partycji, przeinstalowywałem i nic się nie zmieniło :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj postawiłem INPĘ "do nowszych aut" z linku Nerwusa, mam 320d z 10/2002r, DDE 5.0, połączyłem się z autem, wykasowałem 1 błąd świecy żarowej na 2gim cylindrze i zacząłem sprawdzać parametry Live Data.

 

Ku mojemu zdziwieniu było ich strasznie mało, praktycznie operowałem tylko F3 i F6.

 

Co ciekawsze przy tej nowej INPIE nie mogłem połączyć się klikając "Engine" z 318d z 2003r (lub z końca 2002r), dlaczego?

Powinienem spróbować na INPIE 9.0.7 ?

 

=============

 

A teraz trochę pytań z cyklu "parametry live data"...

 

3-ci bieg, połowa skali obrotów, gaz w podłogę - i zdziwiły mnie wskazania przepływki, zarówno oczekiwane jak i odczytywane:

 

http://images49.fotosik.pl/119/f95c9bcfce11926bm.jpg

 

Auto mam po programie, jeździ bardzo dobrze, to lekkie zawahanie o którym kiedyś pisałem na szczęście ustało, ale czy te wskazania nie są zbyt wysokie? :roll:

 

I jeszcze jedno - czy PEG Poti 1 i PWG Poti 2 to elektrozawory od turbiny i EGR?

 

http://images48.fotosik.pl/120/fc797ad0e67f1de1m.jpg

 

Jeśli tak, który jest który i jakich wskazań oczekiwać na biegu jałowym / podczas jazdy?

 

W którym miejscu sprawdzę aktualną temperaturę oleju i cieczy chłodzącej? Czy tam mało wskazań jest dlatego, że mam DDE 5.0, czy dlatego, że zainstalowałem tą nowszą INPĘ?

 

Z góry dziękuję obeznanym w temacie, ja dopiero raczkuję... :)

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam pytanie

czy ktoś z kolegów i koleżanek próbował zgasić światła obrysowe w wersji USA ?

Posiadam X3 z 2004r sprowadzone ze stanów gdzie po załączeniu świateł postojowych zapalają się kierunkowskazy. Przetrzepałem całe bmwecu.org ale tam doradzają żeby zmienić opcję "BLK_V_GED_ALS_" w "FSW_PSW.man" na "nicht_aktiv" - niestety u minie niczego takiego nie znalazłem.

Może ktoś ma jakieś pomysły?

pzdr MC

 

Trzeba przekodować auto-zmienić główny klucz auta tak,żeby zrobić z wersji USA europejską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

 

Czy moze ktos "przetlumaczyc" bledy z INPA? Zrobilem test silnika i kilka pozycji sie pojawilo i nie wiem, czy mam sie mocno martwic czy troche mniej...

Oto raport:

 

Date: 05/08/09 19:22:59 ECU: DDE41KR0 JobStatus: OKAY Variant: DDE41KR0 -------------------------------------------------------------

RESULT: 5 errors in error memory ! -------------------------------------------------------------

1152 Elektroluefter

Error frequency : 1 Logistic counter: 40

Motordrehzahl 0.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 54.55 Grad C Versorgungsspannung 11.46 V Tastverhaeltnis Elektroluefteransteuerun 4.73 % Fehler aufgetreten bei 294280.00 km

Fehler momentan vorhanden Ansteuerung Unterbrechung oder Kurzschluss nach B-

Errorcode: 04 80 28 01 74 08 00 8C 63 0C 72 F4 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 -------------------------------------------------------------

 

13573 Gluehanlage 1

Error frequency : 9 Logistic counter: 40

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 899.10 1/min Kuehlmitteltemperatur 10.18 Grad C Einspritzmenge 16.39 mm^3 Versorgungsspannung 13.77 V Fehler aufgetreten bei 294280.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 799.20 1/min Kuehlmitteltemperatur 19.05 Grad C Einspritzmenge 12.80 mm^3 Versorgungsspannung 12.04 V Fehler aufgetreten bei 294370.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 824.18 1/min Kuehlmitteltemperatur 16.32 Grad C Einspritzmenge 14.34 mm^3 Versorgungsspannung 12.27 V Fehler aufgetreten bei 294620.00 km

Fehler momentan vorhanden sporadischer Fehler Gluehsystemfehler Zylinder 2, 3, 5, 8

Errorcode: 35 05 28 09 7C 80 24 4B 20 77 72 F4 80 20 58 19 68 72 FD 80 21 54 1C 6A 73 -------------------------------------------------------------

 

13574 Gluehanlage 2

Error frequency : 9 Logistic counter: 40

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 899.10 1/min Kuehlmitteltemperatur 10.18 Grad C Einspritzmenge 16.39 mm^3 Versorgungsspannung 13.89 V Fehler aufgetreten bei 294280.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 799.20 1/min Kuehlmitteltemperatur 19.05 Grad C Einspritzmenge 13.31 mm^3 Versorgungsspannung 11.92 V Fehler aufgetreten bei 294370.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 824.18 1/min Kuehlmitteltemperatur 16.32 Grad C Einspritzmenge 14.34 mm^3 Versorgungsspannung 12.27 V Fehler aufgetreten bei 294620.00 km

Fehler momentan vorhanden sporadischer Fehler Gluehsystemfehler Zylinder 1, 4, 6, 7

Errorcode: 35 06 28 09 7C 80 24 4B 20 78 72 F4 80 20 58 1A 67 72 FD 80 21 54 1C 6A 73 -------------------------------------------------------------

 

13829 Luftmassenmesser 1 oder 2

Error frequency : 25 Logistic counter: 39

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 774.23 1/min Einspritzmenge 6.14 mm^3 Luftmasse 1 527.56 mg/Hub Luft Luftmasse 2 1251.97 mg/Hub Luft Fehler aufgetreten bei 294280.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 4620.38 1/min Einspritzmenge 36.87 mm^3 Luftmasse 1 834.65 mg/Hub Luft Luftmasse 2 1228.35 mg/Hub Luft Fehler aufgetreten bei 294370.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 774.23 1/min Einspritzmenge 5.63 mm^3 Luftmasse 1 464.57 mg/Hub Luft Luftmasse 2 1251.97 mg/Hub Luft Fehler aufgetreten bei 294700.00 km

Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler HFM2 Kurzschluss nach B+

Errorcode: 36 05 27 19 78 02 1F 0C 43 9F 72 F4 02 B9 48 6A 9C 72 FD 02 1F 0B 3B 9F 73 -------------------------------------------------------------

 

13845 Abgasrueckfuehrung (AGR) 1

Error frequency : 164 Logistic counter: 38

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 1573.43 1/min Kuehlmitteltemperatur 77.76 Grad C Einspritzmenge 8.19 mm^3 Luftmasse 1 464.57 mg/Hub Luft Fehler aufgetreten bei 294300.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 1598.40 1/min Kuehlmitteltemperatur 80.49 Grad C Einspritzmenge 8.70 mm^3 Luftmasse 1 488.19 mg/Hub Luft Fehler aufgetreten bei 294310.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 1123.88 1/min Kuehlmitteltemperatur 85.95 Grad C Einspritzmenge 8.19 mm^3 Luftmasse 1 519.69 mg/Hub Luft Fehler aufgetreten bei 294700.00 km

Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler AGR 1 Negative Regelabweichung / Luftmasse zu hoch

Errorcode: 36 15 26 A4 78 20 3F AE 10 3B 72 F6 20 40 B2 11 3E 72 F7 20 2D BA 10 42 73 =============================================================

 

 

Z gory dziekuje, licze ze znajdzie ktos kilka minut by rozwiac moje watpliwosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

 

Czy moze ktos "przetlumaczyc" bledy z INPA?

 

 

1152 Elektroluefter

Error frequency : 1 Logistic counter: 40

Motordrehzahl 0.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 54.55 Grad C Versorgungsspannung 11.46 V Tastverhaeltnis Elektroluefteransteuerun 4.73 % Fehler aufgetreten bei 294280.00 km

Fehler momentan vorhanden Ansteuerung Unterbrechung oder Kurzschluss nach B-

Errorcode: 04 80 28 01 74 08 00 8C 63 0C 72 F4 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00

 

Elektryczny wentylator chłodnicy

...

Błąd aktualny, przerwa lub zwarcie do minusa na sterowaniu

 

13573 Gluehanlage 1

Error frequency : 9 Logistic counter: 40

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 899.10 1/min Kuehlmitteltemperatur 10.18 Grad C Einspritzmenge 16.39 mm^3 Versorgungsspannung 13.77 V Fehler aufgetreten bei 294280.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 799.20 1/min Kuehlmitteltemperatur 19.05 Grad C Einspritzmenge 12.80 mm^3 Versorgungsspannung 12.04 V Fehler aufgetreten bei 294370.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 824.18 1/min Kuehlmitteltemperatur 16.32 Grad C Einspritzmenge 14.34 mm^3 Versorgungsspannung 12.27 V Fehler aufgetreten bei 294620.00 km

Fehler momentan vorhanden sporadischer Fehler Gluehsystemfehler Zylinder 2, 3, 5, 8

Errorcode: 35 05 28 09 7C 80 24 4B 20 77 72 F4 80 20 58 19 68 72 FD 80 21 54 1C 6A 73

 

Układ podgrzewania świec żarowych

...

Błąd aktualny, sporadyczny błąd podgrzewania świec żarowych cyl. 2,3,5,8

 

13574 Gluehanlage 2

Error frequency : 9 Logistic counter: 40

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 899.10 1/min Kuehlmitteltemperatur 10.18 Grad C Einspritzmenge 16.39 mm^3 Versorgungsspannung 13.89 V Fehler aufgetreten bei 294280.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 799.20 1/min Kuehlmitteltemperatur 19.05 Grad C Einspritzmenge 13.31 mm^3 Versorgungsspannung 11.92 V Fehler aufgetreten bei 294370.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 824.18 1/min Kuehlmitteltemperatur 16.32 Grad C Einspritzmenge 14.34 mm^3 Versorgungsspannung 12.27 V Fehler aufgetreten bei 294620.00 km

Fehler momentan vorhanden sporadischer Fehler Gluehsystemfehler Zylinder 1, 4, 6, 7

Errorcode: 35 06 28 09 7C 80 24 4B 20 78 72 F4 80 20 58 1A 67 72 FD 80 21 54 1C 6A 73

 

jak wyżej tylko dla cyl. 1,4,6,7

 

13829 Luftmassenmesser 1 oder 2

Error frequency : 25 Logistic counter: 39

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 774.23 1/min Einspritzmenge 6.14 mm^3 Luftmasse 1 527.56 mg/Hub Luft Luftmasse 2 1251.97 mg/Hub Luft Fehler aufgetreten bei 294280.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 4620.38 1/min Einspritzmenge 36.87 mm^3 Luftmasse 1 834.65 mg/Hub Luft Luftmasse 2 1228.35 mg/Hub Luft Fehler aufgetreten bei 294370.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 774.23 1/min Einspritzmenge 5.63 mm^3 Luftmasse 1 464.57 mg/Hub Luft Luftmasse 2 1251.97 mg/Hub Luft Fehler aufgetreten bei 294700.00 km

Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler HFM2 Kurzschluss nach B+

Errorcode: 36 05 27 19 78 02 1F 0C 43 9F 72 F4 02 B9 48 6A 9C 72 FD 02 1F 0B 3B 9F 73

 

Przepływomierz powietrza 1 lub 2

...

Błąd aktualnie nie występuje, sporadyczne zwarcie do plusa przepływomierza 2

 

13845 Abgasrueckfuehrung (AGR) 1

Error frequency : 164 Logistic counter: 38

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 1573.43 1/min Kuehlmitteltemperatur 77.76 Grad C Einspritzmenge 8.19 mm^3 Luftmasse 1 464.57 mg/Hub Luft Fehler aufgetreten bei 294300.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 1598.40 1/min Kuehlmitteltemperatur 80.49 Grad C Einspritzmenge 8.70 mm^3 Luftmasse 1 488.19 mg/Hub Luft Fehler aufgetreten bei 294310.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 1123.88 1/min Kuehlmitteltemperatur 85.95 Grad C Einspritzmenge 8.19 mm^3 Luftmasse 1 519.69 mg/Hub Luft Fehler aufgetreten bei 294700.00 km

Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler AGR 1 Negative Regelabweichung / Luftmasse zu hoch

Errorcode: 36 15 26 A4 78 20 3F AE 10 3B 72 F6 20 40 B2 11 3E 72 F7 20 2D BA 10 42 73

 

Układ recylkulacji spalin (AGR) 1

...

Błąd aktualnie nie występuje, sporadyczny błąd zbyt dużej negatywnej odchyłki regulacji AGR 1 / za duża ilość masy powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni w wolnych chwilach bawie sie inpą (Nerwus dzięki za fejs :) )

Sciągnąłem tą z pierwszej strony linku Nerwusa, czyli 9.0.7.

Z E39 chodzi bez problemu, ale mam problem z innymi autami w rodzince, dokładnie z E36 325 i 320 i E34 525, wszystko M50 bez vanosa.

 

Na liscie sterowników chyba nie ma wszystkich, wyskakuje mi:

SYS-0002: ECU OBJECT FILE NOT FOUND

FAQ mówi ze brakuje skryptów do tych sterowników silnika?

Przymierzam sie jeszcze do M5 E34 kolegi -inpa da rade?

 

Problem nr 2 przy okazji :)

w mojej 530D pompka pod progiem pokazuje 3.79-3.81 bara na wolnych,

podczas jazdy po obciązeniem raz ciśnienie spadło nawet do 3.29bara, zazwyczaj jest 3.4 - co o tym myslicie? już wymiana?

 

Jeszcze jedna kwestia mnie tu nurtuje - przy wyłaczonym silniku jest 0.97bara, myśle ok, cisniene jeszcze zostało w układzie, ale zdejmuje czujnik z filtra i inpa pokazuje 1.00 bara :shock: powinno być chyba 0?!

Gdy odpiąłem wtyczke z czujnika to błąd oczywiscie na zegarach i cisnienie na inpie 4.00 bara, pozatym pompe lekko słychać przed rozruchem..

 

Z góry dzieki za wszelkie sugestie

:modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich inpa wykazuję mi błąd tak jak u Krrizza przy tym samym co u niego przebiegu 655350km mimo ,że na liczniku jest 230000km więc myslę ,że licznik u mnie jak i u Krrizza pokazuję prawdziwy przebieg auta .Jestem tu nowy i począkujący w te klocki więc może się mylę ,podałbym coś więcej odnośnie tego błędu ale mam problem z zainstalowaniem INPY ponieważ przeinstalowałem system i chciałem zainstalować tą z linków Nerwusa ale jakoś nie daje rady z instalacją, w jej plikach nie ma pliku bmw który chciałem skopiować na dysk C i z niego uruchomić plik exe , posiadam interfejs od piwka na USB .pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Witam wszystkich inpa wykazuję mi błąd tak jak u Krrizza przy tym samym co u niego przebiegu 655350km mimo ,że na liczniku jest 230000km więc myslę ,że licznik u mnie jak i u Krrizza pokazuję prawdziwy przebieg auta .Jestem tu nowy i począkujący w te klocki więc może się mylę ,podałbym coś więcej odnośnie tego błędu ale mam problem z zainstalowaniem INPY ponieważ przeinstalowałem system i chciałem zainstalować tą z linków Nerwusa ale jakoś nie daje rady z instalacją, w jej plikach nie ma pliku bmw który chciałem skopiować na dysk C i z niego uruchomić plik exe , posiadam interfejs od piwka na USB .pozdrawiam

 

To co ja podawlem to jest obraz plyty. Zreszta jest watek osobny na ten temat z instrukcjami

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=108441

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

 

Przy jakiej predkosci obrotowej zdjeles te wskazania. Jezeli wolne obroty to przeplywka pokazuje bledne wartosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

 

Przy jakiej predkosci obrotowej zdjeles te wskazania. Jezeli wolne obroty to przeplywka pokazuje bledne wartosci.

 

Tak na wolnych obrotach, przepływka to luftmasse ?

Jeżeli dam mu po obrotach to wartość idzie do ok 50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.