Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Salve ! , 

Przekopałem internet oraz AI w celu zebrania informacja dla rynku EUROPEJSKIEGO bo produkcja G65 ma się zacząć już za rok - tak sierpien 2026 🙂. Chętnie poslucham waszych opini i wiem że jednym będą się zmiany podobać bo lubią nowinki technologiczne, a innym jak mi dinozaurom motoryzacji bardzo srednio. Zawsze uwielbiałem BMW za skupienie wokół kierowcy, wszystko pod ręką i tak też było do os 7... po liftingu już zaczął się festiwal gadżetów ..a w G65 będziemy mieli wodospad .. bajerów... auto będzie niczym jak wóz cygański. 

Zacznijmy: 
- Brak Idrive - przechodzimy na cały system  X z panormaicznym wyświetlaczem na podszybiu, z tą dziwną kierownicą - jak to wygląda możecie zobaczyć na przykłądzie ix3 ( https://www.youtube.com/watch?v=zDh6HxGIK5E )
- Ma być naszpikowana bajerami jak BMW 7 i nastawione na luksus np. automatyczne otwieranie i zamykanie drzwi , ekran dla pasazera (po co NIE WIEM ? ) , dodatkowe oświetlenia, szklany dach nie otwierany oświetlany ,  brak klamek (ma byc cos jak w Mustangu Mach E ) , nic nie wiadomo na temat foteli komfortowych czy pozostaną, 
- X5 ma być większe i zastąpić jednoczesnie model X7 - tak x7 konczy swój żywot 
- Silniki: 40D - prawdopodbnie ma zastąpić 30d i zostanie wykastrowany mocowo, 40 - czyli obecne 40i .. nie wiadomo jak mocowo , m60e - nie wiadomo czy R6 + plug in , czy jednak postawiają na v8 + plug in 
- nic nie wiadomo narazie o x5m 

 


 

2025-x5-g65-spied-exterior-9.jpg

2025-x5-g65-spied-exterior-13.jpg

2025-x5-g65-interior-1.jpg

Edytowane przez Big_daddy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

oby tendencja na giełdzie była cały czas taka sama a klienci zagłosowali odpowiednio portfelem. Najszybciej ich nakieruje na poprawny tor.
Szybciej będzie nowy model, miejmy nadzieje bardziej udany. 

  • Lubię to 1
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
28 minut temu, nomad66 napisał(a):

oby tendencja na giełdzie była cały czas taka sama a klienci zagłosowali odpowiednio portfelem

podobno serie 5 maja poprawic i dać szybciej lifting .. bo ludzie czesciej biora teraz 3 zamiast 5 ... 

  • Lubię to 2
Opublikowano
9 godzin temu, Big_daddy napisał(a):

podobno serie 5 maja poprawic i dać szybciej lifting .. bo ludzie czesciej biora teraz 3 zamiast 5 ... 

gdzieś można poczytać, co mieliby zmienić w G60? Bo nie spodziewałbym się zmiany jakościowej, więc co takiego - dołożą soft close i ewentualnie akustyczne szyby?

Opublikowano
30 minut temu, J.D. napisał(a):

gdzieś można poczytać, co mieliby zmienić w G60? Bo nie spodziewałbym się zmiany jakościowej, więc co takiego - dołożą soft close i ewentualnie akustyczne szyby?

Linia stylistyczna idzie do kosza, więc zmieniają przód, prawdopodobnie tył, wjeżdża nowa deska z panoramic view, itd.

Opublikowano
10 godzin temu, buster12 napisał(a):

Linia stylistyczna idzie do kosza, więc zmieniają przód, prawdopodobnie tył, wjeżdża nowa deska z panoramic view, itd.

No to szkoda, bo akurat linia stylistyczna nie jest zła - myślę, że już miała czas się przyjąć, bo sporo tego jeździ. Akurat ten trend stylistyczny neu classe (czy jak to się tam pisze), totalnie mi nie leży.

Opublikowano

Ja też patrzę z obawą na nowy model X5... no ale cóż, jak nie będzie ładne to będzie trzeba poszukać czegoś innego, wyleczyłem się dawno z przywiązania do marki.

Opublikowano
5 minut temu, Kingu napisał(a):

, jak nie będzie ładne to będzie trzeba poszukać czegoś innego

ja wyleczylem sie dawno z kupowaniem wzrokiem :D... do tej pory wole wzor swiatlem dziennych pre-lci ... no ale juz bylo tylko LCI na rynku ... 

Kupuje tak aby mi auto pasowalo .. i moze byc to nawet dacia .. jak komforot i wyciszenie bedzie na satysfakcjonujacym poziomie .. a multimedia nie beda doprowadzać mnie do bialej goraczki 😄

Opublikowano
5 godzin temu, J.D. napisał(a):

No to szkoda, bo akurat linia stylistyczna nie jest zła - myślę, że już miała czas się przyjąć, bo sporo tego jeździ. Akurat ten trend stylistyczny neu classe (czy jak to się tam pisze), totalnie mi nie leży.

Ja się akurat bardzo cieszę. Czy Neue Klasse mi podejdzie? Nie wiem, bo koncept zawsze jest lekko skrajny, a dopóki nie wiadomo co dokładnie bmw zaprezentuje, to nie będę się wypowiadał.

Cieszy mnie jeszcze fakt, że z pewnością trafiłem na swego rodzaju peak jakościowo-stylistyczny jeśli chodzi o X5. To auto podoba mi się praktycznie w każdym calu i raczej nie będę go zmieniał przez dłuższy czas. Niemniej z ciekawością patrzę na to co internet pokazuje w kontekście G65.

  • Lubię to 5
Opublikowano (edytowane)

Jedyne na plus, to że będzie większe, mam nadzieję, że w środku. Reszta utwierdza mnie w przekonaniu, że G05 LCI było dobrym wyborem, a kupiłem samochód na wiele lat.

Edytowane przez Lukxxx
Opublikowano

Moim zdaniem po sytuacji z 5ką, gdzie zapowiadają szybki LCI, nie zrobią tak radykalnych zmian jak chcieli jeszcze moment temu. Liczę, że choć trochę zachowają umiar - X5 to jednak jeden z motorów napędowych sprzedazy. Chociaż patrząc co spotkało X3 to nie wiem czy się nie łudzę (tutaj sytuację ratuje stary model GLC i szkarada w środku Q5). Jak dla mnie obecnie BMW broni się głównie silnikami w nowych modelach - 40i zdecydowanie lepsze od konkurencji, 40d podobnie. I pewnie to trzyma sprzedaż. 

  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Patrząc na mechanikę z przed ponad 10 lat, BMW zrobiło mega robotę. Jedni z lepszych na rynku, spalinowe auta robią przebiegi bez większych awarii.
Owszem, zła opinia ciągle się ciągnie: na opinie pracuje się lata, zepsuć ją można w 5 minut.
Sprzedaż X3 spadła o 16% w pierwszej połowie 2025 (na szybko z google). Myślę, że każdy zauważy taki zjazd.

  • Lubię to 1
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Panowie ale seria 5 się świetnie sprzedaje w calej Europie, zwlaszcza w poroznaniu z Audi i Mercedesem. I to nie zasluga 40i bo go tam nie ma. Jak chodzi o x3 to te spadki sprzedazy są konsekwencja slabej dostepnosci auta

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I jedno i drugie "pachnie" w srodku PET-em z recyklingu, szczegolnie gdy postoi w cieple na sloncu 🤣

Niestety, dla nas kupujacych, konkurecja (MB, Audi) tez jakosciowo coraz gorzej, chociaz MB chyba najlepiej sie jeszcze broni.

Opublikowano
W dniu 6.08.2025 o 13:30, buster12 napisał(a):

Cieszy mnie jeszcze fakt, że z pewnością trafiłem na swego rodzaju peak jakościowo-stylistyczny jeśli chodzi o X5. To auto podoba mi się praktycznie w każdym calu i raczej nie będę go zmieniał przez dłuższy czas. Niemniej z ciekawością patrzę na to co internet pokazuje w kontekście G65.

 

Mam to samo. Ten samochód to mój ideał. Komfort (przepaść do poprzedniego samochodu), silnik, jakość. Pokochałem to auto.

  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 13.08.2025 o 22:05, BigCactus napisał(a):

Moim zdaniem po sytuacji z 5ką, gdzie zapowiadają szybki LCI, nie zrobią tak radykalnych zmian jak chcieli jeszcze moment temu. Liczę, że choć trochę zachowają umiar - X5 to jednak jeden z motorów napędowych sprzedazy. Chociaż patrząc co spotkało X3 to nie wiem czy się nie łudzę (tutaj sytuację ratuje stary model GLC i szkarada w środku Q5). Jak dla mnie obecnie BMW broni się głównie silnikami w nowych modelach - 40i zdecydowanie lepsze od konkurencji, 40d podobnie. I pewnie to trzyma sprzedaż. 

Poczytałem, popytałem znajomego w BMW i niestety rzeczywiście wychodzi na to, że w nowym X5 G65 środek będzie wyglądał jak w filmie wrzuconym przez Big_daddy: 

 

Dla mnie jest to zdecydowanie krok w złą stronę. Te zegary na podszybiu kojarzą mi się z Xsarą Picasso (chyba miała coś podobnego). 

  • Lubię to 2
Opublikowano

Już kiedyś odciąłem się od lojalności względem marek: była Toyota, Nissan, Ford, za BMW też nie będę płakał choć jest wyśmienite. Po prostu firmy mają swoje lepsze i gorsze momenty. A kiedy mają te gorsze to zimny prysznic w postaci spadku sprzedaży powoduje że zaczynają słuchać klientów i biorą się do roboty. I w kolejnym cyklu znowu jest ładnie, praktycznie i przyjemnie.
 

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 2
Opublikowano

Pytanie co pokaże konkurencja. Środek Mercedesa patrząc na nową E klasę zachowuje klasyczny układ (materiałowo/design jest jak dla mnie ok), ale pytanie co z gamą silnikową i bryłą samochodu w GLE. Audi na koniec roku ma ogłosić następcę Q7, ale po pierwszych zdjeciach nie wygląda to jak dla mnie dobrze.

Tak naprawdę na ten moment zawsze pozostaje jeszcze wybór LCI.

Opublikowano

Jeżeli w nowym GLE Mercedes zniweluje jego największą wadę czyli układ zegarów, który jest strasznie toporny z tymi dziwnymi czterema, centralnymi otworami wentylacyjnymi to może być ciekawa opcja. Na mój gust mogą czerpać garściami z nowej E klasy. Jest nowocześnie ale jednak w pewien sposób klasycznie.

Opublikowano
2 godziny temu, BigCactus napisał(a):

Pytanie co pokaże konkurencja. Środek Mercedesa patrząc na nową E klasę zachowuje klasyczny układ (materiałowo/design jest jak dla mnie ok), ale pytanie co z gamą silnikową i bryłą samochodu w GLE. Audi na koniec roku ma ogłosić następcę Q7, ale po pierwszych zdjeciach nie wygląda to jak dla mnie dobrze.

Tak naprawdę na ten moment zawsze pozostaje jeszcze wybór LCI.

Niczego innego niż w A6 bym się nie spodziewał. Moim zdaniem, w A6, regres względem poprzednika (niby więcej ficzerów, ale plastikoza mocna, auto dłuższe niż poprzednik, a w tej samej konfiguracji foteli mniej miejsca dla pasażera z tyłu. Q7 stylistycznie będzie bliźniacze, ta sama deska, te same tablety. Ciekawe tylko czy poprawią właściwości jezdne i zachowają ilość miejsca.

  • Lubię to 1
Opublikowano
3 godziny temu, BigCactus napisał(a):

Pytanie co pokaże konkurencja. Środek Mercedesa patrząc na nową E klasę zachowuje klasyczny układ (materiałowo/design jest jak dla mnie ok), ale pytanie co z gamą silnikową i bryłą samochodu w GLE. Audi na koniec roku ma ogłosić następcę Q7, ale po pierwszych zdjeciach nie wygląda to jak dla mnie dobrze.

Tak naprawdę na ten moment zawsze pozostaje jeszcze wybór LCI.

To q7 na zdjeciach z tylu i boku wyglada jak x5 przedlift😂

Opublikowano
9 godzin temu, BigCactus napisał(a):

bryłą samochodu w GLE

GLE zostanie poddane delikatnemu liftingowi https://www.autoevolution.com/news/2027-mercedes-benz-gle-and-gls-continue-testing-at-the-nurburgring-nordschleife-252902.html#agal_30 i raczej srodek też się nie zmieni. Dostanie tylko nowy system oparty na google. 

https://www.motorauthority.com/news/1142783_2027-mercedes-benz-gle-class-spy-shots

 

I wbrew pozorm to może być najlepsze opcja jak ją dopracują. Ewolucja nie rewolucja jak w przypadku x5 

 

7 godzin temu, buster12 napisał(a):

Niczego innego niż w A6 bym się nie spodziewał. Moim zdaniem, w A6, regres względem poprzednika (niby więcej ficzerów, ale plastikoza mocna, auto dłuższe niż poprzednik, a w tej samej konfiguracji foteli mniej miejsca dla pasażera z tyłu

Nowa A6 w kombi jest przepiękna, wygląda sto razy lepiej od nowej 5 czy E klasy ale w środku to jakiś nieśmieczny żart, a cena wyższa od BMW 5 ciut niższa od E.  Strasznie plastikowe, tandetne auto w środku 😞 . Szkoda że tak audi recykling wprowadziło .. chyba nawet gorszy niż nowa 5. 

6 godzin temu, Marchall napisał(a):

To q7 na zdjeciach z tylu i boku wyglada jak x5 przedlift😂

W środku będzie to copy and past a5, a6 nowego 😞 niestety. 

  • Lubię to 2
Opublikowano
2 godziny temu, Big_daddy napisał(a):

GLE zostanie poddane delikatnemu liftingowi https://www.autoevolution.com/news/2027-mercedes-benz-gle-and-gls-continue-testing-at-the-nurburgring-nordschleife-252902.html#agal_30 i raczej srodek też się nie zmieni. Dostanie tylko nowy system oparty na google. 

https://www.motorauthority.com/news/1142783_2027-mercedes-benz-gle-class-spy-shots

 

I wbrew pozorm to może być najlepsze opcja jak ją dopracują. Ewolucja nie rewolucja jak w przypadku x5 

 

Nowa A6 w kombi jest przepiękna, wygląda sto razy lepiej od nowej 5 czy E klasy ale w środku to jakiś nieśmieczny żart, a cena wyższa od BMW 5 ciut niższa od E.  Strasznie plastikowe, tandetne auto w środku 😞 . Szkoda że tak audi recykling wprowadziło .. chyba nawet gorszy niż nowa 5. 

W środku będzie to copy and past a5, a6 nowego 😞 niestety. 

Racja, nie miałem na myśli zewnętrza. Akurat to Audi wychodzi ładnie. Fajny, zadziorny styling. Nawet dziś zwróciłem uwagę na a5 sedan w ruchu. Żadne RS. Wyglądało bardzo dobrze.

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.