Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie, pojawiła się u mnie pewna kwestia. Nasza rodzina 2+2+1 suczka (cavalier king charles spaniel) powiększyła się o jeszcze jedną suczkę tej samej rasy. Zastanawiam się, czy nie będzie nam za ciasno w wersji 5 osobowej.

Myślę nad dobraniem dodatkowego rzędu siedzeń. I tu nasuwają się pytania.

Czy złożone siedzenia zajmują miejsce w bagażniku, czy tylko miejsce pod podłogą, gdzie było koło zapasowe?

Co wtedy wypada z konfiguracji oprócz elektrycznej rolety?

Czy tylną kanapę można wtedy odsunąć bardziej do tyłu w porównaniu do wersji 5 osobowej? Czy zyskuje się wtedy również opcję pochylenia tylnych oparć?

sa jeszcze jakies plusy i minusy tej opcji?

Edytowane przez MMiko
Opublikowano

Ja w sumie kluczyk w ręku miałem 5 razy. Przy zakupie ze trzy i jak na serwis jechał dwa. Korzystam z cyfrowego w telefonie i przez prawie rok nigdy nie miałem z nim problemu więc ważne , że telefon jest z dobrego materiału 😉

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)

X5 LCI wyprodukowane w 2025 roku.

Czy u osób, które również takim jeżdżą, tak samo występuje problem z nawracającym asystentem utrzymania pasa ruchu po każdym zgaszeniu/odpaleniu auta? Myślałem, że w marce BMW moim jedynym problemem po odpaleniu będzie przytrzymanie SET przez 3 sek, a nie jeszcze dodatkowo wyłączanie tego asystenta dot. pasa ruchu. 

Miałem M340i z 2021 roku i tam wystarczyło raz wyłączyć tę opcję alarmowania, gdy przekracza się pas ruchu bez kierunkowskazu, natomiast w tej X5 LCI z 2025 roku mam wrażenie, że za każdym razem znów mam tę opcję aktywną. Wyjątkowo irytujące, w kółko wibruje kierownica, a na HUD co chwilę pojawia się komunikat z ostrzeżeniem.

Jeśli to Wam się też wznawia za każdym odpaleniem auta, to ja chyba sobie ustawię deaktywację tego na gest.

Edytowane przez Semtex93
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Semtex93 napisał(a):

X5 LCI wyprodukowane w 2025 roku.

Czy u osób, które również takim jeżdżą, tak samo występuje problem z nawracającym asystentem utrzymania pasa ruchu po każdym zgaszeniu/odpaleniu auta? Myślałem, że w marce BMW moim jedynym problemem po odpaleniu będzie przytrzymanie SET przez 3 sek, a nie jeszcze dodatkowo wyłączanie tego asystenta dot. pasa ruchu. 

Miałem M340i z 2021 roku i tam wystarczyło raz wyłączyć tę opcję alarmowania, gdy przekracza się pas ruchu bez kierunkowskazu, natomiast w tej X5 LCI z 2025 roku mam wrażenie, że za każdym razem znów mam tę opcję aktywną. Wyjątkowo irytujące, w kółko wibruje kierownica, a na HUD co chwilę pojawia się komunikat z ostrzeżeniem.

Jeśli to Wam się też wznawia za każdym odpaleniem auta, to ja chyba sobie ustawię deaktywację tego na gest.

Mnie się wznawia, ale chyba się przyzwyczaiłem lub nie często przekraczam drugi pas 🙂

Edytowane przez lukasz822
Opublikowano (edytowane)

Próbowałem to przed chwilą ustawić na gest i nie ma takiej mozliwosci... Jedynie mozna z tego zrobic skrót. 

Natomiast da się na gest ustawić jego wartość domyślną (pełną) oraz tę niby okrojoną, co się nazywa "w sytuacjach niebezpiecznych". Dziwne. Tak jakby oni specjalnie nie chcieli udostępnić możliwości podpięcia pod gest wariantu "off".

Edytowane przez Semtex93
Opublikowano
11 godzin temu, Semtex93 napisał(a):

X5 LCI wyprodukowane w 2025 roku.

Czy u osób, które również takim jeżdżą, tak samo występuje problem z nawracającym asystentem utrzymania pasa ruchu po każdym zgaszeniu/odpaleniu auta? Myślałem, że w marce BMW moim jedynym problemem po odpaleniu będzie przytrzymanie SET przez 3 sek, a nie jeszcze dodatkowo wyłączanie tego asystenta dot. pasa ruchu. 

Miałem M340i z 2021 roku i tam wystarczyło raz wyłączyć tę opcję alarmowania, gdy przekracza się pas ruchu bez kierunkowskazu, natomiast w tej X5 LCI z 2025 roku mam wrażenie, że za każdym razem znów mam tę opcję aktywną. Wyjątkowo irytujące, w kółko wibruje kierownica, a na HUD co chwilę pojawia się komunikat z ostrzeżeniem.

Jeśli to Wam się też wznawia za każdym odpaleniem auta, to ja chyba sobie ustawię deaktywację tego na gest.

Wydaje mi się, że to jedna z regulacji GSR, które dotyczą wszystkich nowych aut. Niestety jest to upierdliwe ale każdy dostaje “po dupie”.

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, _holek napisał(a):

A nie możesz po prostu używać kierunkowskazów? 😉

Wez i uzywaj kierunowskazów wszedzie gdzie sa jakies przebudowy wysepki i nadpobudliwe białe linie, które po prostu wiekszosc z nas najczesciej lekko przekracza. Chodzi o przekraczanie linii do max 0,5 m np. podczas skracania sobie drogi w różnych miejscach. Wtedy masz natychmiast korekte i jest to wkurzajace.

Mówiąc wprost: Nie chodzi o zmiany pasa, tam uzywam.

Edytowane przez Semtex93
  • Lubię to 1
Opublikowano
9 godzin temu, _holek napisał(a):

A nie możesz po prostu używać kierunkowskazów? 😉

A to w X5 są kierunkowskazy? W którym pakiecie?

  • Lubię to 2
  • Haha 5
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trzeba zrobić unlock przez BimmerCode i zastosować to:

 

image.thumb.png.28530d2570a4a54ee240e76e569b41a0.png

  • Haha 5

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano

U mnie dziś dobra informacja: Jest VIN, produkcja na pierwsze dni czerwca 😄

Ile trwał u Was czas transportu?

P.s. kolor się nie zgadza, ale ponoć przy individualu tak ma być (nawet przy zamówieniu tak wyglądał)

IMG_2430.thumb.png.19fafd8b897f1fae4fed1d61c5c551e8.png

  • Lubię to 1
Opublikowano

Moja historia:
VIN (jak sie upomnialem, moze byl wczesniej): 03/02
Planowana produkcja: 10-14/02
Wyprodukowany: 07/02
Bremerhaven: 07/03 
Odbior (BMW Welt): 05/04

Czyli mozna powiedziec, ze od VIN do odbioru 2 miesiace, a od zakonczenia produkcji 6-7 tygodni.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Czyli jakby nie było, dwa miesiące od produkcji trzeba liczyć 

Opublikowano
1 godzinę temu, robert0707 napisał(a):

Konfiguracja jak najbardziej w porządku. Zmień tylko skórę na skórę 🙂

Ta skóra to świadomy wybór, żonie się bardziej ta podoba no i często coś u nas można pobrudzić, u siebie w g26 też mam taką a nie „normalną” i nie żałuję 

Opublikowano
16 minut temu, IronSzn napisał(a):

Podsufitka w alcantarze. Nic tak nie zmienia odczucia wnetrza jak ta podsufitka

Zobaczę, dzięki!

Opublikowano
2 godziny temu, jaavi666 napisał(a):

Ta skóra to świadomy wybór, żonie się bardziej ta podoba no i często coś u nas można pobrudzić, u siebie w g26 też mam taką a nie „normalną” i nie żałuję 

Każdy ma swoje preferencje. W aucie z pół banki siedzieć na plastikowej ceracie  to wg mnie trochę słabo. Weź czarne Merino jeśli tak brudzicie siedzenia i uwierz mi, nie będziesz tego żałować. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nic bym teraz nie zamawiał. Dostaniesz ten samochod na kilka miesiecy przed prezentacja nowego modelu. 0,5mln za stary samochod to nie brzmi dobrze.

Jak juz musisz to wynajmij sobie jakis egzemplarz na pół roku a jak nowy nie bedzie sie Ci podobał to na wiosne bedzie z pewnoscia wyprzedaz stockow. Jak zamawiałem swoje G05 to oferowano mi poprzedni model z rabatem -33% nawet bez negocjacji.

Nawet jak G05 jest dla Ciebie tak atrakcyjne to zważ, że utrata wartosci po roku od wyjazdu z salonu będzie gigantyczna.

Opublikowano
1 godzinę temu, robert0707 napisał(a):

Każdy ma swoje preferencje. W aucie z pół banki siedzieć na plastikowej ceracie  to wg mnie trochę słabo. Weź czarne Merino jeśli tak brudzicie siedzenia i uwierz mi, nie będziesz tego żałować. 

Qrcze kolejne dziwne rozumowanie. Czemu nie wziąłeś m60i? W aucie za tyle kasy to już wypada mieć najwyższy silnik , a nie podstawową benzynę …

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Michael1916 napisał(a):

Nic bym teraz nie zamawiał. Dostaniesz ten samochod na kilka miesiecy przed prezentacja nowego modelu. 0,5mln za stary samochod to nie brzmi dobrze.

Jak juz musisz to wynajmij sobie jakis egzemplarz na pół roku a jak nowy nie bedzie sie Ci podobał to na wiosne bedzie z pewnoscia wyprzedaz stockow. Jak zamawiałem swoje G05 to oferowano mi poprzedni model z rabatem -33% nawet bez negocjacji.

Nawet jak G05 jest dla Ciebie tak atrakcyjne to zważ, że utrata wartosci po roku od wyjazdu z salonu będzie gigantyczna.

Prezentacja nowego modelu jeszcze w planach, czekac zawsze mozna w nieskonczonosc. Teraz kupi to jak nowy model wejdzie to wymieni akurat na lci. Utrata wartosci kazdego luksusowego suva jest gigantyczna, dlatego warto takie auto potrzymać dluzej niz 2 lata

Edytowane przez IronSzn
  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, jaavi666 napisał(a):

Ta skóra to świadomy wybór, żonie się bardziej ta podoba no i często coś u nas można pobrudzić, u siebie w g26 też mam taką a nie „normalną” i nie żałuję 

U mnie konfiguracja za ponad 600k i też wziąłem sztuczną skórę. Nawet sam sprzedawca w salonie mi ją polecał. Jest miła w dotyku, nie ma na nią reklamacji jak na merino.

Oglądałem ją w X5, siedziałem na niej i podjąłem decyzję, że to będzie najbezpieczniejsza opcja.

 

1 godzinę temu, lukasz822 napisał(a):

Qrcze kolejne dziwne rozumowanie. Czemu nie wziąłeś m60i? W aucie za tyle kasy to już wypada mieć najwyższy silnik , a nie podstawową benzynę …

Podstawowy nie oznacza, że jest najgorszy 🙂 

Edit: miałem na myśli podstawową benzynę 😄

 

Tak po za tym, też się zastanawiam, czy czekając już tyle, czy zrobiłem dobrze.
Samochód kosztuje sporo kasy, ale już kupiłem koła zimowe i bodykit Maxtona,
podoba mi się jego sylwetka (nowy może być bez wyrazu jak nowe X3),
choroby wieku dziecięcego już na pewno są ogarnięte, ale to już model w wieku mojego obecnego samochodu, którego się pozbywam.
Nowa generacja pewnie będzie droższa.

Kiedyś myślałem, że nigdy nie będę mógł sobie pozwolić na taki samochód. Choroba, która pojawiła się nagle i wizja tego, że mogłem nie zdążyć spełnić swojego celu i marzenia przyspieszyła decyzję o zamówieniu samochodu. To ostatnie, utwierdza mnie w tym, że nie czekałem na nową generację.




 

Edytowane przez MMiko
zapomniałem dopisać swoich przemyśleń
  • Lubię to 4
Opublikowano
6 godzin temu, MMiko napisał(a):

U mnie konfiguracja za ponad 600k i też wziąłem sztuczną skórę. Nawet sam sprzedawca w salonie mi ją polecał. Jest miła w dotyku, nie ma na nią reklamacji jak na merino.

Oglądałem ją w X5, siedziałem na niej i podjąłem decyzję, że to będzie najbezpieczniejsza opcja.

 

Podstawowy nie oznacza, że jest najgorszy 🙂 

Edit: miałem na myśli podstawową benzynę 😄

 

Tak po za tym, też się zastanawiam, czy czekając już tyle, czy zrobiłem dobrze.
Samochód kosztuje sporo kasy, ale już kupiłem koła zimowe i bodykit Maxtona,
podoba mi się jego sylwetka (nowy może być bez wyrazu jak nowe X3),
choroby wieku dziecięcego już na pewno są ogarnięte, ale to już model w wieku mojego obecnego samochodu, którego się pozbywam.
Nowa generacja pewnie będzie droższa.

Kiedyś myślałem, że nigdy nie będę mógł sobie pozwolić na taki samochód. Choroba, która pojawiła się nagle i wizja tego, że mogłem nie zdążyć spełnić swojego celu i marzenia przyspieszyła decyzję o zamówieniu samochodu. To ostatnie, utwierdza mnie w tym, że nie czekałem na nową generację.




 

Dokładnie to miałem na myśli podstawowy nie oznacza najgorszy w przypadku silnika, a sztuczna skóra nie oznacza ceraty …

  • Lubię to 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.