Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli nie wyszukuje aktualizacji, akumulator jest ok i mamy pewność że jest ogólnodostępna nowa wersja softu, to do rozważenia jeszcze jest jeszcze opcja "factory reset" - uwaga usunie wszystkie ustawienia, dane, profile, konta itd. Także wszystko trzeba będzie skonfigurować od nowa, łącznie z parowaniem aplikacji (przy okazji ją też można całkowicie usunąć z telefonu i zainstalować od zera).

Factory reset:

BMW iDrive 7 

  1. Go to “Car,” “Settings,”General Settings,” and scroll down to and select “Reset vehicle data.” 
  2. Confirm by selecting “Reset vehicle data” again, and then again one more time. 
  3. The iDrive screen will then go black, and it will boot up again freshly reset.

BMW iDrive 8

  1. In the app menu, go to “System Settings,” and scroll down to and select “Reset vehicle data.” 
  2. Confirm by selecting “Reset vehicle data” again, and then again one more time. 
  3. Your BMW will then restart and do reset.

 

Edytowane przez rzaba
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

ASO zaktualizowało soft na gwarancji - wydaje mi się, że faktycznie sprawniej i szybciej chodzi cała jednostka. Niestety polskiego języka BMW asystenta nadal nie ma - ciekawe czy kiedyś będzie 😅

Opublikowano
W dniu 13.08.2025 o 21:02, matyyy napisał(a):

ASO zaktualizowało soft na gwarancji - wydaje mi się, że faktycznie sprawniej i szybciej chodzi cała jednostka. Niestety polskiego języka BMW asystenta nadal nie ma - ciekawe czy kiedyś będzie 😅

Jaką wersję wgrali?

Opublikowano
W dniu 19.08.2025 o 16:53, Shudder napisał(a):

Jaką wersję wgrali?

 

W dniu 19.08.2025 o 17:33, M4R10 napisał(a):

@Shudder zapewne 07/2025.26.

Wgrali 07/2025.38

Opublikowano (edytowane)

Czy ktoś z Was już robił aktualizację do os8.5 w G20? Właśnie ściągnąłem i przy następnej jeździe wgrywam...

Edytowane przez macste
Opublikowano
1 godzinę temu, macste napisał(a):

Czy ktoś z Was już robił aktualizację do os8.5 w G20? Właśnie ściągnąłem i przy następnej jeździe wgrywam...

U Ciebie jest 8.5 🙂 ? w ogóle jak sprawdzić czy da się zaktualizować 8.0 -> 8.5 bo to ponoć zależy od hardware'u w danym aucie.

.

Opublikowano

Coś tam jeszcze mieli zanim pozwoli się zainstalować ciekaw jestem czy to naprawdę upgrade z 8 na 8.5 czy tylko źle przygotowany opis dla wersji 8. 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

Zastanawiam się czy ta aktualizacja dotyczy tylko wersjii M, bo ja do tej pory mic nie dostałem.

Opublikowano

Zbyt piękne to było żeby być prawdziwe. Po skończonej instalacji system wygląda tak jak wcześniej. 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

Jak w życiu,  pewnie mieli do jakiegiś czasu hw1 i potem przesiadka na hw2, być może klucz że pierw jeden model typu emczy potem 318d itd... też gdzieś czytałem że to kwestia hw ale nie musi być to w 100% prawdą. 

Zainstalowałem i miałem problem z rozmowami tel. dzisiaj. Osoba do której dzwoniłem mnie nie słyszała... dziwne. Sprawdzę co dalej. Na razie nie widzę poza tym żadnej różnicy.

Ktoś po update ma jakieś ciekawe odkrycia? 

Opublikowano
W dniu 29.08.2025 o 13:06, adiki napisał(a):

Zbyt piękne to było żeby być prawdziwe. Po skończonej instalacji system wygląda tak jak wcześniej. 

Który masz rok auta?

Opublikowano

Ja w piątek dostałem powiadomienie o aktualizacji do 07/2025.38. Zainstalowana bezproblemowo, żadnych zmian nie widać.

Z linku wyżej wynika że głównie X5 i wyżej mają dostać aktualizacje z ID8 do ID8.5 lub wyżej. Wątpię aby 3er dostały taką aktualizacje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wrzućie sobie w google i otrzymacie .pdf w których będzie informacja co potencjalnie się zmieniło.
 

Cytat

 

Programming: Changes with 25-07 I level update that areperceptible to the customer

Programming: Changes with 03-07 I level update that areperceptible to the customer

 

Dodatkowo cały proces jest skomplikowany i mogą wystąpić różne problemy.

 

Cytat

SITUATION

In some rare cases a customer vehicle might be excluded from one or more Remote Software Upgrade

(RSU) campaigns. This SIB gives an overview how to identify these vehicles and how to proceed in case of

a customer complaint.

With the increased amount of Remote Software Upgrade capable vehicles and Hardware / Software

variants and with the target to increase the RSU quality, some vehicles are excluded from an RSU. In case

of a customer complaint, please follow the following procedure to verify if a vehicle is actively excluded from

BMW backend side or if the vehicle might have a problem.

Important: RSU is also not offered on all vehicles at the same time. A RSU rollout is usually performed in

waves, and it may take up to 5 weeks before the current rollout reached 100% of the eligible vehicles or it

may have already been completed.

CORRECTION

If the vehicle is excluded from BMW backend side, the vehicle can be programmed with ISTA to the latest I-

Level. In most cases the vehicle will be able to receive further RSUs from that point onwards.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.