Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja nie zamówiłem ładowarki indukcyjnej, ale mam Pakiet Komfort i w tym digital key - czy mam rozumieć, że bez ładowarki DK nie będzie działał? 😆

Opublikowano
2 minuty temu, JacekLZ napisał(a):

Ja nie zamówiłem ładowarki indukcyjnej, ale mam Pakiet Komfort i w tym digital key - czy mam rozumieć, że bez ładowarki DK nie będzie działał? 😆

Będzie. Telefon kładziesz w miejsce ładowarki. Mimo jej braku. Tak mi przynajmniej handlowiec przy wydawce tłumaczył. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
Godzinę temu, proarnes napisał(a):

Odniosę się do paru rzeczy o LCI2 o których tu piszecie, jako użytkownik już prawie od miesiąca 🙂

- Digital Key jest w LCI2 ale podobno działa tylko na Apple, tak mi powiedział sprzedawca i nie próbowałem konfigurować mojego Androida. Ale dodatkowo dostałem też kartę, którą można używać zamiast kluczyka, więc nie trzeba go nosić

- kratka nawiewu to dla mnie największy minus, zarówno wizualnie jak i funkcjonalnie. Nie wiem jak było w LCI1 ale tutaj trudno ustawić nawiew żeby nie wiało po jakiejś części ciała. Natomiast nie mam problemu z trzeszczeniem, oczywiści jak się ją naciśnie to coś można usłyszeć ale nie szukałbym dziury w całym. Być może to kwestia jakiegoś egzemplarza/y

- Na duży plus jak dla mnie jest kierownica i nowe standardowa tapicerka foteli, wygląda ładnie i solidnie. Same fotele są trochę za twarde, mam nadzieję że z czasem zmiękną.

- Schowek na ładowarkę nie jest chłodzony ale o dziwo mi ładowarka działa dobrze na dwóch telefonach. Troszkę się podgrzewają ale da się je ładować a widziałem sporo głosów, że bez sensu brać tą ładowarkę

- Fajna w nowym systemie jest rozszerzona rzeczywistość, czyli strzałki nawigacji na obrazie z kamery. Działa to dobrze, szczególnie jak się wyświetli na centralnym monitorze, bo pokazuje dodatkową strzałkę kierunku jazdy  

Masz w G21 rozszerzoną rzeczywistość? U mnie nie widzę tej opcji. Odebrałem LCI2 parę dni temu

Opublikowano
W dniu 31.08.2024 o 17:12, mk340i napisał(a):

Cześć, dziś odebrałem swoją M340i. Zgodnie z informacjami od dealera i konfiguratora, samochód miał być po LCI2. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się jednak, że jest to wersja przedliftingowa, a ja zdecydowanie wolałem wersję poliftingową. Oczywiście wszystkie dodatkowe elementy, które są teraz standardem, zostały dobrane z myślą o "przemianie" w LCI2. Odebrałem samochód, ale zaznaczyłem, że chcę mieć nową kierownicę. Dealer powiedział, że bierze to na klate i zajmie się tym w poniedziałek. Nie jestem pewien, jak teraz postępować, ponieważ BMW nie wywiązało się z umowy.

Widziałem, że ktoś miał podobny problem. Dajcie znać, co z tym teraz robicie.  

Dostałem info od dealera, że zgłosił sprawę do centrali i żeby narazie poczekać na ich odpowiedź, bo przez to, że sprawa jest niespotykana to nawet nie wie co zaproponują.

W poprzednim komentarzu nie dopisałem, że jak wrzucam vin w różne dekodery to jest wersja LCI 2. Tu więc powstaje kolejny problem chociażby przy ewentualnej sprzedaży auta w przyszłości. 

Opublikowano
1 godzinę temu, axel_88 napisał(a):

Masz w G21 rozszerzoną rzeczywistość? U mnie nie widzę tej opcji. Odebrałem LCI2 parę dni temu

Tak, było o tym wspomniane w oficjalnej prezentacji LCI2. Powinna się włączać automatycznie przy manewrach jeśli masz ustawioną trasę w oryginalnej nawigacji. 
Jeśli nie działa to sprawdź czy nie jest wyłączona. Włącza się to chyba gdzieś w ustawieniach wyświetlaczy.  

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, mk340i napisał(a):

Dostałem info od dealera, że zgłosił sprawę do centrali i żeby narazie poczekać na ich odpowiedź, bo przez to, że sprawa jest niespotykana to nawet nie wie co zaproponują.

W poprzednim komentarzu nie dopisałem, że jak wrzucam vin w różne dekodery to jest wersja LCI 2. Tu więc powstaje kolejny problem chociażby przy ewentualnej sprzedaży auta w przyszłości. 

Konfigurator okłamuje - i pewnie będzie już zawsze okłamywał w zakresie wizualizacji wnętrza. U mnie będzie LCI1, a też wizualizacje pokazują LCI2 - wrzucałem kilka postów wyżej. 

Ciekawi mnie jakie wizualizacje wyskoczą komuś, kto by dzisiaj wpisał VIN swojej G20 z 2023 r. Nie zdziwiłbym się, gdyby grafiki pokazały LCI2.

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano
3 godziny temu, mk340i napisał(a):

Dostałem info od dealera, że zgłosił sprawę do centrali i żeby narazie poczekać na ich odpowiedź, bo przez to, że sprawa jest niespotykana to nawet nie wie co zaproponują.

W poprzednim komentarzu nie dopisałem, że jak wrzucam vin w różne dekodery to jest wersja LCI 2. Tu więc powstaje kolejny problem chociażby przy ewentualnej sprzedaży auta w przyszłości. 

Pewnie to wynika z tego, że na serwerach bmw mają bałagan z wizualizacjami i wychodzą kwiatki. Bo to jest nie tylko w dekoderze, ale na wizualizacji czy aplikacji BMW.

1 godzinę temu, JacekLZ napisał(a):

Konfigurator okłamuje - i pewnie będzie już zawsze okłamywał w zakresie wizualizacji wnętrza. U mnie będzie LCI1, a też wizualizacje pokazują LCI2 - wrzucałem kilka postów wyżej. 

Ciekawi mnie jakie wizualizacje wyskoczą komuś, kto by dzisiaj wpisał VIN swojej G20 z 2023 r. Nie zdziwiłbym się, gdyby grafiki pokazały LCI2.

Także jak tutaj Jacek pisał, bo analizowaliśmy też u niego, te wizualizacje nie są żadnym argumentem. I wątpie, że przez grafiki będziesz miał jakiś problem przy sprzedaży.

Z dekodera VIN to jedyne co można wywnioskować to trzy zmienione kody wyposażenia LCI/LCI2, co wrzucałem wcześniej:

LCI -> LCI2
4AW (Deska Sensatec) -> 4NW (Deska Luxury)
7R7 (Pakiet Innowacji) -> 7A2
7VB (Pakiet Comfort) -> 7LG

Oprócz tego to dochodzą kody nowej tapicerki i kody nowych felg. Dodatkowo wrócił system active protection (ja już u siebie wziąłem), ale tam chyba jest niezmieniony kod wyposażenia.  

Sprawa ogólnie nieciekawa. Ja też sporo czasu poświęciłem swojego w czerwcu na rzeczy związane ze zmianą konfiguracji, więc jakoś nie dziwi mnie bałagan. Trzymam kciuki, żeby znaleźli satysfakcjonujące Ciebie rozwiązanie.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Sprawdziłem jednak VIN kolegi, auto wyprodukowane w I półroczu 2024 i ma prawidłową wizualizację LCI1. Czyli pewnie z automatu zamienili grafiki dla aut wyprodukowanych od lipca 2024 i dlatego teraz pokazuje takie głupoty.

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
21 godzin temu, Rok z Bagien napisał(a):

Będzie. Telefon kładziesz w miejsce ładowarki. Mimo jej braku. Tak mi przynajmniej handlowiec przy wydawce tłumaczył. 

Tak.

Tam zawsze coś jest tzn:
Albo jest ładowarka 

Albo jest ładowarka + NFC

Albo jest NFC

Albo jest podstawka pod telefon 🙂

Opublikowano

W LCI2 nie ma Digital Key Plus. Bardzo na to liczyłem ale nie zmienili tego po lifcie. Po aktywowaniu Samsung Wallet kluczyk działa mi w Samsungu S24 Ultra. Niestety trzeba przykładać telefon do klamki itd. 

Z innej bajki. Spalanie 40d mnie zachwyca. Średnio ok. 6-6,5l w jeździe mieszanej głównie trasy szybkiego ruchu. A wczoraj wieczorem jadąc spokojnie DK91 Pszczółki-Gdańsk spalił średnio 4,7 l/100! A momentami było nawet 4,5 l/100. Prawie cały czas jadąc na Comfort a nie na EcoPro. W takich warunkach moje F20 118d paliło tyle samo. 

 

20240907_202218.jpg

Opublikowano

@Damian3 Jak osiagnales takie spalanie? Ja jadac trase 700km na EcoPro, do 20km/h wiecej niz ograniczenie zrobilem 6.1. Byla to raczej jazda spokojna i mysle ze nie jestem w stanie zrobic podobnego do Ciebie wyniku. Zastanawia mnie to ze pomimo jechalem na EcoPro to w podsumowaniu pokoazuje mi tylko 5% EcoPro i 2,2% swobodnego toczenia

Opublikowano

@RadekTHX To jazda z prędkością 40-60 km/h pod Gdańskiem i w Gdańsku w sobotni wieczór. Spory ruch ale płynna jazda od świateł do świateł. Przyznaję ,że nie spodziewałem się takiego wyniku ale też operowałem delikatnie gazem. Na tej trasie w takich warunkach w F20 118D miewałem podobne wyniki. Z tym, że nie przypominam sobie żeby to było mniej. 

A przy normalnej jeździe mam spalanie przez pierwsze 2000km chyba 6.3 przy jeździe w Comfort z jazdą do ok. 140-150km/h głównie poza miastem. 

Opublikowano

digital key wymaga przyłożenia telefonu do klamki, nie działa tak jak zwykły kluczyk w kieszeni

tak jak do odpalenia trzeba na pólke nfc połozyc telefon

Opublikowano

Może te wyprodukowane we wrześniu będą już miały wersje plus 😆 Albo przyjdzie aktualizacja softu 😆 

Jak NFC działa szybko tzn przykładam do klamki, wsiadam, wrzucam telefon i od razu mogę odpalac auto bez paro sekundowej zwłoki to może będę korzystał.

Opublikowano

Witam

Właśnie dostałem info od handlowca, moja 330ix dotarła do salonu (zamawiana pod koniec lutego),

cała LCI1 :-).

Pozdrawiam Tomek

Opublikowano

Wiecie może czy do G21 M340d pasuje zimowy setup 796M mieszany na 18 tce? 

Tak w ogóle co przemawia za rozmiarem mieszanym, czyli szerszym tyłem? Lepiej to wygląda ? Czy jeszcze jakieś plusy ?

 

Opublikowano

https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/original-bmw-accessories/kompletne-kola-bmw.html

Z tego co widzę 40d nie ma w opcji Pakietu M Technology, czyli raczej nie ma opcji żebyś miał hamulce 374mm - bo tylko przy takich musi być felga 19".

 

Koła powinny pasować.

 

A co daje rozmiar mieszany? Wygląd to raczej mało istotna sprawa, po prostu tylna opona jest szersza co oznacza lepszą trakcję (no chyba że na śniegu, tu zawsze kwestia dyskusyjna). 

Opublikowano
1 godzinę temu, komoornik napisał(a):

https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/original-bmw-accessories/kompletne-kola-bmw.html

Z tego co widzę 40d nie ma w opcji Pakietu M Technology, czyli raczej nie ma opcji żebyś miał hamulce 374mm - bo tylko przy takich musi być felga 19".

 

Koła powinny pasować.

 

A co daje rozmiar mieszany? Wygląd to raczej mało istotna sprawa, po prostu tylna opona jest szersza co oznacza lepszą trakcję (no chyba że na śniegu, tu zawsze kwestia dyskusyjna). 

Do M Tech nie musi być 18". Po prostu nie każda 18" zmieści te hamulce. Na pewno jeden model ori 100% działa. Inna kwestia jak wygląda. Ja pójdę w 19" ale zgłębiałem dłuższy czas ten temat. 

Opublikowano
5 godzin temu, macste napisał(a):

Do M Tech nie musi być 18". Po prostu nie każda 18" zmieści te hamulce. Na pewno jeden model ori 100% działa. Inna kwestia jak wygląda. Ja pójdę w 19" ale zgłębiałem dłuższy czas ten temat. 

Inna kwestia to że nawet jeśli 18" wchodzi, to ile tam faktycznie zostaje odstępu do zacisku 😉

Szansa na złapanie kamyka pomiędzy zacisk a felgę znacznie się zwiększa, wydaje mi się też że tarcza i zacisk będą miały gorsze chłodzenie.

Opublikowano
8 godzin temu, komoornik napisał(a):

Dyskusja była o większym hamulcu, który jest w ramach Pakietu M Technology.

Mam na zimę właśnie 796M 18" przy tarczy 374mm. Wszystko pasuje i o dziwo różnica w odstępie felgi do zacisku w porównaniu do 19" jest minimalna.

  • Lubię to 1
Opublikowano
19 godzin temu, maxox napisał(a):

Standardem na lato są 18 tki przecież, 19tki to opcja

Nie w przypadku m340. Std to 19".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.