Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Rzeczywiscie nie sa to bezposredni konkurenci, aczkolwiek za cene nowego G20 mozna juz miec G05 czy Macan S z Premiem Selection/Porsche Approved. Dodatkowo osiagi 330i I Macan S sa calkiem zblizone (okolice 5.5 Sek do 100km/h).
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Tylko musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy chcesz sedana czy suva bo to chyba spora różnica :)
Opublikowano
Zgadza sie, aczkolwiek najpierw chcialem wiedziec jak wyglada kwestia z kosztami utrzymania przy zalozeniu serwisu ASO. Myslalem, ze moze ktos przerabial podobny temat, chcialbym uniknac wydawania 10k zl+ na serwis (takie kwoty czasem pojawiaja sie w przypadku Porsche).
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Też słyszałem o chorych stawkach Porsche ale z drugiej strony w BMW bez pakietu też liczą jak za zboże :roll:
Opublikowano
Też słyszałem o chorych stawkach Porsche ale z drugiej strony w BMW bez pakietu też liczą jak za zboże :roll:

 

Nie strasz, nie wziąłem pakietu do g20, bo zona poprzednim autem zrobila 40tys przez 4,5 roku, a pakiet teraz 4tys za 5lat/100tys. Biorąc pod uwagę interwały co 2 lata lub 25-30tyś to powinno wyjść tak samo lub taniej bez pakietu. Tarcze i klocki i tak trzeba oddzielnie. Za samą wymianę oleju w g30 z filtrem pomiędzy darmowymi interwałami zapłaciłem 500zł w bmw fus, wiec mysle ze cena bardzo ok.


A co do pytania kolegi powyżej to chyba serwis suva x5 będzie droższy niż g20. Ja za klocki po rabacie na tył z wymianą w Aso płaciłem to x3 1200zl, a za przód tarcze plus klocki 3tyś po rabatach. W serii 5 mam teraz 31tyś, więc z tego co straszy forum bardzo niedługo poznam ceny w g30.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Ja mam pakiet ale zamawiając w 2019 r kosztował grosze w porównaniu do tego co teraz :shock:

Obecnie mocno bym go przemyślał. Natomiast ostatnio zaproponowali mi wymianę piór wycieraczek w X3 za 592 zł i zastanawiałem się czy są robione ze złota.

Opublikowano
Też słyszałem o chorych stawkach Porsche ale z drugiej strony w BMW bez pakietu też liczą jak za zboże :roll:

 

Nie strasz, nie wziąłem pakietu do g20, bo zona poprzednim autem zrobila 40tys przez 4,5 roku, a pakiet teraz 4tys za 5lat/100tys. Biorąc pod uwagę interwały co 2 lata lub 25-30tyś to powinno wyjść tak samo lub taniej bez pakietu. Tarcze i klocki i tak trzeba oddzielnie. Za samą wymianę oleju w g30 z filtrem pomiędzy darmowymi interwałami zapłaciłem 500zł w bmw fus, wiec mysle ze cena bardzo ok.


A co do pytania kolegi powyżej to chyba serwis suva x5 będzie droższy niż g20. Ja za klocki po rabacie na tył z wymianą w Aso płaciłem to x3 1200zl, a za przód tarcze plus klocki 3tyś po rabatach. W serii 5 mam teraz 31tyś, więc z tego co straszy forum bardzo niedługo poznam ceny w g30.

 

W seacie leonie za przod wymiana + klocki w aso placiłem 900zl a na tył 700zł.


wiec w sumie 1200zl to raczej tylko troche wieksza cena biorac pod uwage ze x3 jest droższe, wieksze i w wyższym segmencie.


w porsche macan blizej 2k przod z tego co slyszalem.

Opublikowano
Uważacie że opłaca się brać przedłużoną gwarancję na 5 lat? Planowałem kupić na 4 lata, dodatkowy ostatni rok to koszt 2500 brutto i się mocno waham.
Opublikowano
ja nie brałem. to jest tylko 12 miesiecy i w tym konkretnym czasie musisz miec naprawę za 2500 zeby się to zwróciło, nie mówiąc o jakims zysku. Wg mnie troche za drogie to ubezpieczenie... No ale to pewnie zalezy na ile szacujesz zuzycie tego auta po 4 latach, czy chcesz sprzedac, czy zatrzymac, czy chcesz podniesc moc...
Opublikowano

Ryzyko awarii rośnie z wiekiem/przebiegiem. Z kolei 2500 to w BMW byle jaka usterka kosztuje.

Mi miesiąc przed koncem 5 letniej gwarancji popsulo sie 218d, wymienili turbo, sterownik turbo, komputer, całą wiązkę silnika :roll:

Musiałbym sprzedać drugie auto, żeby naprawić :mrgreen:

Opublikowano

a pomysl co by bylo, gdyby ta awaria wydarzyla sie 2, 3 miesiace pozniej :)


generalnie dla mnie to jest dylemat typu czy wole na 100% stracic 2,5K teraz, czy z 10% prawdopodobienstwem stracic 20K za 4 lata. Ja akurat wybieram druga opcje, ale to kwestia charakteru i oceny tego ryzyka (kwoty i prawdopodobienstwa).


Apropos:

Opublikowano

Jasne, a niektórzy mają auta 2 lata i wymieniają, więc po co im dodatkowa gwarancja ;)

Jak będę mojego sprzedawał (o ile będę, w końcu mam CL), to z jakąś 18-to miesięczną gwarancją producenta, dla mnie to ważne bo sprzedaż BMW jakoś mi nie wychodzi (stoją miesiącami, ehh).

Ale to dobra wiadomość dla mnie, przynajmniej tak twierdzi Zachar :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czy ESP w trybie SPORT jest bardziej uśpione niż w COMFORT , czy tak mi się wydaje ?
Opublikowano

miał ktoś problem z rozkalibrowaniem się fotela kierowcy?

po wywołaniu z pamięci ustawień przesuwa się wyłącznie dół i kołyska natomiast oparcie ani drgnie...

dodatkowo zauważyłem, że sterowanie przestało iśc płynnie, teraz "ząbkuje" po kawałku w każdą ze stron

Opublikowano
Miał ktoś z was taki jakby restart zegarów i auta w trakcie jazdy? Silnik nie zgasł, ale licznik nagle się wyłączył a włączając świeciło się wszystko tak jakbym odpadał samochód
6ff0d43911e3.jpg
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Jeszcze nie :lol: W F30 ze trzy razy NBT mi tak zrobiło, reset i NO SIGNAL przez chwilę.
Opublikowano (edytowane)
Miał ktoś z was taki jakby restart zegarów i auta w trakcie jazdy? Silnik nie zgasł, ale licznik nagle się wyłączył a włączając świeciło się wszystko tak jakbym odpadał samochód
Ja, na 11/2019.70. Cały wyświetlacz z zegarami zrobił się czarny na sekundę, możliwe że została jakaś dioda pojedyncza. Po sekundzie wrócił i było wszystko OK. Edytowane przez KombiFan
Opublikowano
Jest

 

Jeżdżę tym autem od marca i go nie znalazłem, oświeć mnie :D. No chyba, że jest do tego potrzebna elektryczna klapa.

 

Drzwi kierowcy. Tak wiem, to nie ta strona :wink:

Mam elektryczną klapę.

20200814-203757.jpg

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Występuje tylko przy elektrycznej klapie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.