Skocz do zawartości

30d czy 40i


słonik40

Rekomendowane odpowiedzi

Najgorsze że od czasu pojawienia się newsa o 40d zniknął kolega który na niego najbardziej wyczekiwał. Zaczynam się martwić :|

 

Kogo masz na myśli ?


Mam nadzieję, że nie mnie... bo ja czekam na ten silnik, ale w X4 :8)

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o bezpośrednim porównaniu Vernasca Cognac vs Coffee vs Black. Gdyby była alcantara jak w serii 5 czy 4 to brałbym w ciemno, a tak to mam problem. :mad2: Edytowane przez witus1996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze że od czasu pojawienia się newsa o 40d zniknął kolega który na niego najbardziej wyczekiwał. Zaczynam się martwić :|

 

Kogo masz na myśli ?


Mam nadzieję, że nie mnie... bo ja czekam na ten silnik, ale w X4 :8)

 

A będzie zmiana w X4 na ten z Mild Hybrid?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A będzie zmiana w X4 na ten z Mild Hybrid?

Siłą rzeczy. Niedawno była zapowiedź w mediach o tym silniku w serii 3, a także w X3 i X4.

 

Seria 3 już jest w konfiguratorze. X3 i X4 najwcześniej na wrzesień prawdopodobnie. Ale biorąc pod uwagę podnoszenie cen nowym aut, to będzie pewnie z 10k więcej niż obecna 40d. :mad2: Wtedy też prawdopodobnie będzie 30d z Mild Hybrid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kolega @randal kolega ktory czekal na 40d tez musi czasami popracowac ale trzyma reke na pulsie. Wedlug dealera produkcja dopiero od maja, pierwsze dostawy czerwiec, lipiec, jeszcze tyrzien temu dealer nie mial oficjalnych cennikow ale generalnie jest jeszcze czas na podjecie decyzji. No I wlasnie pojawia sie pewne ale w postaci jeepa grand Cherokee trackhawk lub srt. Zaraz pewnie onanizatorzy plastikow beda wychwalac jakie to bmw 3 swiat lepsze od gc, na pewno lepsze ale jak zestawimy ponad 6 litrow 700km v8 z niecale 4 sekundy do setki I vmax prawie 300 to takie 40d przy tym wyglada jak bardzo ubogi krewny I to w podobnie cenie tj okolo 420k do wziecia z salonu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
No nie :? Tyle czasu przekonywania wszystkich że g05 40d to najlepsze auto jakie można kupić żeby teraz kupić Jeepa i to w benzynie :roll: Przecież będziesz musiał kręcić i z dołu nie będzie w ogóle jechało :x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kolega @randal kolega ktory czekal na 40d tez musi czasami popracowac ale trzyma reke na pulsie. Wedlug dealera produkcja dopiero od maja, pierwsze dostawy czerwiec, lipiec, jeszcze tyrzien temu dealer nie mial oficjalnych cennikow ale generalnie jest jeszcze czas na podjecie decyzji. No I wlasnie pojawia sie pewne ale w postaci jeepa grand Cherokee trackhawk lub srt. Zaraz pewnie onanizatorzy plastikow beda wychwalac jakie to bmw 3 swiat lepsze od gc, na pewno lepsze ale jak zestawimy ponad 6 litrow 700km v8 z niecale 4 sekundy do setki I vmax prawie 300 to takie 40d przy tym wyglada jak bardzo ubogi krewny I to w podobnie cenie tj okolo 420k do wziecia z salonu.

 

No to od tego Jeepa korzystniej wyjdzie M50i. Osiagi super a finansowo mysle ze nie gorzej bo za ile sprzedaz potem tak przestarzałego Jeepa? Pomijajac juz nawet jego jakosc ta konstrukcja ma juz 10 lat!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega @randal kolega ktory czekal na 40d tez musi czasami popracowac ale trzyma reke na pulsie. Wedlug dealera produkcja dopiero od maja, pierwsze dostawy czerwiec, lipiec, jeszcze tyrzien temu dealer nie mial oficjalnych cennikow ale generalnie jest jeszcze czas na podjecie decyzji. No I wlasnie pojawia sie pewne ale w postaci jeepa grand Cherokee trackhawk lub srt. Zaraz pewnie onanizatorzy plastikow beda wychwalac jakie to bmw 3 swiat lepsze od gc, na pewno lepsze ale jak zestawimy ponad 6 litrow 700km v8 z niecale 4 sekundy do setki I vmax prawie 300 to takie 40d przy tym wyglada jak bardzo ubogi krewny I to w podobnie cenie tj okolo 420k do wziecia z salonu.

 

No to od tego Jeepa korzystniej wyjdzie M50i. Osiagi super a finansowo mysle ze nie gorzej bo za ile sprzedaz potem tak przestarzałego Jeepa? Pomijajac juz nawet jego jakosc ta konstrukcja ma juz 10 lat!

7 nie 10....mimo wszystko na papierze robi wow!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na te m50i czasami spojrze ale jednak cena zrobi sie zaraz okolo pol banki po rabacie. Dodatkowo v8 od bmw jednak nie maja zbyt dobrej prasy I zjazd cenowy moze mimo wszystko byc ogromny. Takie gc jest na gotowo 330k srt, 420 trackhawk takze roznica w cenie jest juz wyraźna, No i legenda v8 w jeep trzyma cenę całkiem niezłe. Bawię się troszkę od czasu do czasu w offroad jeepy gc z v8 są przeważnie dużo droższe od ich dieslowskich odpowiedników. Myśle ze takie srt czy tez trackhawk moZe nawet trzymać lepiej cenę bo mamy auto legendę przeciwko v8 od bmw z bardzo słabymi opiniami dot. Awaryjności i nawet jeśli teraz są one trwałe to latka już została przyklejona. Myśle także ze jak ma się 700KM pod maska przyspieszające do 200 poniżej 10 sekund to pędząc 300km/h oczywiście po niemieckiej autobahnie ma się w dupie czy konstrukcja auta ma 7,10 czy jeden rok i jakiej jakosci się ma plastiki w kabinie które notabene w gc są bardzo chwalone. Zreszta wątki o podatności na wiatr przypięte do praktycznie każdego modelu raczej nie zachęcają do kupna kolejnego auta z serii g szczególnie ze ja dosyc regularnie podróżuje z prędkościami w okolicach 200 i ma dla mnie to jednak spore znaczenie. Przyznaj szczerze ze myślałem ze x5 jest poprawione pod tym względem i jestem zniesmaczony ze problem ten tu także wypłynął.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj wypłynął i to szczerze..ja jestem „neutralnie” nastawiony do bmw w przeciwieństwie do fanatyków i zawsze chwalących ta markę co by się nie działo.Obecnie mam G05 , wsześniej byłem użytkownikiem jeepa gc i jeździłem różnymi wersjami silnikowymi zarówno w JGC jak ów BMW i niestety uważam, ze bmw niestety pewnie pchane ogólnymi przepisami ekologicznymi ...schodzi „na psy”, z jakością i w dodatku jest mocno „przecenione” w stosunku do całokształtu , jedzie na tzw dobrej opinii nie wnosząc nic od siebie.Mimo , ze g05 jest modele niby projektowanym od początku, to się czase zastanawiam czasami gdzie???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tez się przyglądałem F-Pace, ale gabarytowo to chyba klasa x3, może się mylę?

 

Tak to klasa X3. Trudno porownywac. Jesli chodzi o Jaga to jeszcze trzeba zaakceptowac technike jakby z porzedniej generacji w stosunku do BMW,Audi,Mercedes. Tutaj Jaguarowi faktycznie blizej do Jeepa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy co bierzemy pod uwagę, bo Trackhawk ma mniejszą pojemność bagażnika minimalną i maksymalną od X3 czy F-Pace. Natomiast osiągami bliżej mu do X5 M. Nie jeździłem nim więc nie wiem jak się prowadzi. W SVR czułem się jakbym jechał nisko zawieszonym kombi. Sam F-Pace według mnie to jeden z lepiej prowadzących się samochodów w swojej klasie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez się przyglądałem F-Pace, ale gabarytowo to chyba klasa x3, może się mylę?

 

Tak to klasa X3. Trudno porownywac. Jesli chodzi o Jaga to jeszcze trzeba zaakceptowac technike jakby z porzedniej generacji w stosunku do BMW,Audi,Mercedes. Tutaj Jaguarowi faktycznie blizej do Jeepa.

 

Wnętrze Jaguara technicznie było do niedawna jeszcze bardziej zaawansowe niż X3. Jak wiadomo BMW teraz już korzysta z nowego systemu od X5, ale na Android Auto jeszcze trzeba poczekać pół roku. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja z kolei do stwierdzeń typu technologicznie, jakościowo itd to przepaść zaczynam nabierać coraz więcej dystansu. Miałem swego czasu x4 serii f, przesiadłem się do serii G, miałem na tydzień g05, jeździłem trochę nowym x3 oraz x5 f15 i tak nowsze samochody są trochę inne ale czy dużo lepsze? Trochę na pewno tak ale osiagi podobne, czy cichcsze to nie wiem bo głośności ich nie mierzyłem ale zapewne trochę tak, wiadomo starsze opatrzone, nowsze wyglądają świeżej może i lepiej. Jak wychodziło nowe x4, x5 z serii f to pamietam jak tez każdy piał jaka to przepaść w stosunku do poprzednika oczywiście w przypadku x3 mam na myśli poprzednie x3.teraz to samo a tak popatrzeć to systemy podobne, gadgety podobne, No troszkę lepiej dopracowane niektóre, doszedł jakis asystent pasa ruchu OK. Soft dalej niedopracowany. Brak android auto ale otwieranie drzwi z telefonu możliwe tylko z telefonem z Androidem. Myśle ze dopiero jak wyjdą systemy zdolne do całkowicie autonomicznej jazdy, systemy inforozrywki w autach dorwnaja temu co potrafi dzisiaj smartfon, oraz jak wszystkie Premium zbliża się osiągami do tesli to będzie można powiedzieć o przepaści technologicznej w autach a na razie każda generacja jest oczywiście lepsza ale tylko o trochę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna akcja. Skonfigurowalem sobie odpowiednik mojego M50d tylko z silnikiem 40d i wyszło jedynie 15000zł taniej niz płaciłem za swoja w grudniu 2018...

A jak wychodzi teraz taka sama konfiguracja jak Twoja? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.