Marchall Opublikowano 8 Lutego Opublikowano 8 Lutego 4 godziny temu, Michael1916 napisał(a): W Cayenne wyboru przeciez nie ma... Nie ma, ale pisales ze Ci benzyna do suva nie pasuje, wiec tym tropem to wogole cayenne wypada z listy
nadel Opublikowano 8 Lutego Opublikowano 8 Lutego 8 minut temu, Marchall napisał(a): Czy to wybor optymalny i oplacalny... nie opłaca się ale warto.. 1
Zasłużeni forumowicze Michael1916 Opublikowano 8 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 8 Lutego 5 minut temu, Marchall napisał(a): Mi po prawie 4 latach stara x5 40d sie po prostu znudziła, wiec zamowilem teraz lci v8, zeby byl motor przynajmniej inny i zeby wiecej palil. Czy to wybor optymalny i oplacalny, moze tak, moze nie. Pewnie nie, ale chcialem zmiany. Zawsze bedzie jakis model schodzil/wchodzil itd. i zawsze bedzie rozkmina czy teraz czy pozniej, bo beda lepsze rabaty, bo wady wieku dzieciecego, bo straci na wartosci i tak w kolko. Za 3 lata zmienie, nie wiem na co, pewnie x5. No i moze własnie dobrze zrobiłes a ja za dużo kombinuje.
Zasłużeni forumowicze wehyr Opublikowano 9 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 9 Lutego W dniu 3.02.2025 o 11:06, pepe1234 napisał(a): Ja sprzedawałem x5 bez faktury ponad pół roku, musisz się liczyć z tym, ze sprzedasz dużo taniej niż te same egzemplarze z FV logiczne ?
Zasłużeni forumowicze wehyr Opublikowano 9 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 9 Lutego W dniu 8.02.2025 o 11:54, Michael1916 napisał(a): Musze jednak chyba jeszcze troche poczekac. Nie zamienie X5 na nowsza X5. Z zewnatrz lifting jest udany ale wnetrze wole przedliftowe. Poza tym nie chciałbym zamieniac 50d na 40d a V8 w suvie nie jest dla mnie. Lubie czasem w trasie pojechac troche szybciej i fajnie jak nie musze z tego powodu rozgladac sie za stacja co 300km. W moim przypadku czekanie na nowy model jest chyba jedyna opcja. Jakbym nie wytrzymał i musiał teraz kupowac cos nowego to na 99% wybralbym X7 40d. Gorsze osiagi od X5 M50d ale w zamian dostaje wiekszy samochod, ktory na rynku zostanie chyba do 2028r. Mercedes GLE i Audi Q7 nie wchodza w gre jako ze sa tak samo stare jak G05 i mało atrakcyjne w porownaniu do BMW. O Lexusach, Volvo i innych wynalazkach nawet nie ma co wspominac. Jeszcze zostało Porsche Cayenne do omowienia. Podoba mi sie ostatni lifting. Podobaja mi sie silniki chociaz trzeba zrezygnowac z diesla. Tutaj jednak za dieslem chyba nie płakalbym bardzo bo jednak połaczenie Porsche/diesel nigdy dobrze mi nie brzmiało. Byłaby to wiec zmiana koncepcji uzytkowania samochodu typu suv w moim przypadku no i trzeba by było jednak troche zapłacic wiecej a nie wiem czy tak naprawde za lepszy samochod. Nie mowiac juz o serwisie gdzie w BMW mam wszystko od lat opanowane pod wzgledem ASO, niezależnych warsztatow, zamiennikow i wszystkiego co sie z uzytkowaniem BMW wiąże. wyjaśnijcie mi fenomem x7 ?? Auto małe w środku , bagażnik bez szału , jedyne in plus to dla 7 osób ... Autem nigdzie nie staniesz w mieście , jest wielkie , wolne, toporne i to tylko moje zdanie i tak , tak wiem auto drogie nie stać mnie a piszę stać ale wole x1 może już nie bo ciut za małe ale następne będzie x3 nie ma pełnej m więc 50i M nie wiem jak się to zwie dla rodziny 2+1 w sam raz !! to tak jak z urusem , auto to Q7 w 70% ale mam urusa pewnie jakbym z całym szacunkiem miał 20 milionów na koncie bym kupił ale nie mam hehe pozdrawiam fanatyków motoryzacji , jestem i tak w szoku że mogłem spełnić motoryzacyjne marzenia a dzieciństwa przed 40stką
IronSzn Opublikowano 9 Lutego Opublikowano 9 Lutego 8 godzin temu, wehyr napisał(a): wyjaśnijcie mi fenomem x7 ?? Auto małe w środku , bagażnik bez szału , jedyne in plus to dla 7 osób ... Autem nigdzie nie staniesz w mieście , jest wielkie , wolne, toporne i to tylko moje zdanie i tak , tak wiem auto drogie nie stać mnie a piszę stać ale wole x1 może już nie bo ciut za małe ale następne będzie x3 nie ma pełnej m więc 50i M nie wiem jak się to zwie dla rodziny 2+1 w sam raz !! to tak jak z urusem , auto to Q7 w 70% ale mam urusa pewnie jakbym z całym szacunkiem miał 20 milionów na koncie bym kupił ale nie mam hehe pozdrawiam fanatyków motoryzacji , jestem i tak w szoku że mogłem spełnić motoryzacyjne marzenia a dzieciństwa przed 40stką Twoja trojka teraz wystawiona w samochodach z klasa? co do x7 dla mnie bylaby fajna opcja jakby w opcji 6 miejscowej za srodkowymi fotelami byla przegroda. Teraz w wersji 6 miejscowej bagaze lataja po zlozeniu ostatniej kanapy. Imho duza wada 1
Zasłużeni forumowicze nomad66 Opublikowano 10 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 10 Lutego Jak dla mnie X7 jest mega opcją na duże auto w trasy, wygoda i komfort, więcej miejsca niż w X5 G05, większy bagażnik, niestety nie aż tak duży jakbym chciał. Jakby była wersja X7 ale 5 osobowa z większym schowkiem pod podłogą to dla mnie auto idealne. No i panoramy mogłoby nie być, żeby było możliwie najciszej w środku. Ps; touringi są dla mnie za małe, busa nie chcę ze względu na wysoki hałas i spalanie przy wyższych prędkościach. 3 Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Lukxxx Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego (edytowane) W dniu 8.02.2025 o 13:23, Big_daddy napisał(a): Fajna opcja, tylko to juz stodola Szerokość ta sama, 20cm dłuższy. Bez przesady, to nie 5,5m. Jedyna wada, to węższa kanapa w drugim rzędzie(!!), bo sterowana elektrycznie. Ważne jak ktoś chce wozić 3 pasażerów w drugim rzędzie i jeden z głównych powodów, dla którego wybrałem X5. Edytowane 10 Lutego przez Lukxxx
wilk325 Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego 20 minut temu, Lukxxx napisał(a): Szerokość ta sama, 20cm dłuższy. Bez przesady, to nie 5,5m. Jedyna wada, to węższa kanapa w drugim rzędzie(!!), bo sterowana elektrycznie. Ważne jak ktoś chce wozić 3 pasażerów w drugim rzędzie i jeden z głównych powodów, dla którego wybrałem X5. Ja pomału się zaczynam rozglądać co po x5m; wychodzi mi właśnie x7, ale dla mnie najfajniejsza opcja to by była (jak pierwsze X6)- opcja 4 osoby . Wszystkie fotele regulowane i duży bagażnik. Już dawno doszedłem do wniosku, że staliśmy się tak wygodni; że powyżej 300km na zwykłej drodze nie ma aut 5'cio osobowych
Zasłużeni forumowicze Michael1916 Opublikowano 10 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 10 Lutego W dniu 9.02.2025 o 15:43, wehyr napisał(a): wyjaśnijcie mi fenomem x7 ?? Auto małe w środku , bagażnik bez szału , jedyne in plus to dla 7 osób ... Autem nigdzie nie staniesz w mieście , jest wielkie , wolne, toporne i to tylko moje zdanie i tak , tak wiem auto drogie nie stać mnie a piszę stać ale wole x1 może już nie bo ciut za małe ale następne będzie x3 nie ma pełnej m więc 50i M nie wiem jak się to zwie dla rodziny 2+1 w sam raz !! to tak jak z urusem , auto to Q7 w 70% ale mam urusa pewnie jakbym z całym szacunkiem miał 20 milionów na koncie bym kupił ale nie mam hehe pozdrawiam fanatyków motoryzacji , jestem i tak w szoku że mogłem spełnić motoryzacyjne marzenia a dzieciństwa przed 40stką Nie ma żadnego fenomenu X7 bo X5 sprzedaje sie znacznie lepiej. X7 ma jednak szereg zalet. 7 osob lub 6 w bdb komforcie. Bagaznik wiekszy od X5. Zawieszenie executive pro. Luksusowy, najwiekszy model BMW dostepny w wersji 40d za 500k po rabatach to moim zdaniem bardzo dobra oferta. Co do parkowania to dramatu nie ma. Sam jezdzac seria 8 gran coupe ktora ma 5,08m długosci juz sie przyzwyczaiłem, że z niektorych miejsc troche wystaje i da sie z tym żyć. Jednak w 8-ce to dopiero mozna narzekac na brak praktycznosci. W takiej X7 jest o wiele wiecej przestrzeni + 2x wiekszy bagaznik. Oczywiscie seria 8 ma swoje zalety ale w temacie cena/praktycznosc/komfort to seria 8 jest dosc absurdalnym wyborem a X7 wydaje sie wrecz okazją. 3
robert0707 Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego Jesli V8 to nie problem, to proponuję przejechać się SQ8, ew. RSQ8. Może podejdzie. Fajna odmniana gdy X5 się już znudzi
Zasłużeni forumowicze --maly-- Opublikowano 10 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 10 Lutego RsQ8 nie umywa się pod względem jakości jazdy i wykończenia do X5 60i. Miałem przez chwilę pomysł na taką zmianę i odpadł po jeździe próbnej bo ppza miejscem z tyłu i dźwiękiem w niczym audi nie dorównuje bmw. Cayenne fajne ale też jest to sztywniejszy samochód od X5 więcej sportu mniej komfortu. Serwisu nie ma się co bać bo konstrukcyjnie to Q7 w 90% trzeba tylko olać aso po gwarancji bo mają chore ceny. 2
robert0707 Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego Śmiem wątpić czy kiedykolwiek siedziales w SQ8/RSQ8, skoro piszesz takie bzdury, że się wykończeniem nie umywa do X5. Możesz rozwinąć swoją myśl? Mam w domu najnowsze X6 jak i 4 letnie SQ8. Deska Audi to wzór spasowania i naprawdę jakościowych materiałów, czego nie powiem o X5/X6. Jedyna wada Audi to skrzynia. W trybie comfort i auto jest wyczuwalny lag. Problem znika w trybie sport.
IronSzn Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego W audi kierownica ma cieńszy wieniec. Pod obiciem skora deski/boczkow w audi prawie nie ma gabki i jest odczuwalnie twardo/ mniej przyjemnie. Sq8/sq7 rozwazalem bo przede wszystkim wychodzilo tanio za v8 ale sq8 ma sciety bagaznik i nie wchodzila mi klatka dla psa a sq7 pomimo ze jest przepestne i fajnie wycenione to poprostu mi sie nie podobalo
Zasłużeni forumowicze Michael1916 Opublikowano 10 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 10 Lutego 28 minut temu, robert0707 napisał(a): Jesli V8 to nie problem, to proponuję przejechać się SQ8, ew. RSQ8. Może podejdzie. Fajna odmniana gdy X5 się już znudzi Słyszałem, że po ostatnim liftingu ograniczono znacznie problem tego dużego laga przy wcisnieciu gazu w Audi. To było cos co dyskwalifikowało ta marke w moich oczach. Nie jeździłem jednak osobiscie najnowszym Q8 wiec znam sprawe tylko z relacji innych.
JarekR Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego W dniu 9.02.2025 o 15:43, wehyr napisał(a): wyjaśnijcie mi fenomem x7 ?? Auto małe w środku , bagażnik bez szału , jedyne in plus to dla 7 osób ... Autem nigdzie nie staniesz w mieście , jest wielkie , wolne, toporne i to tylko moje zdanie i tak , tak wiem auto drogie nie stać mnie a piszę stać ale wole x1 może już nie bo ciut za małe ale następne będzie x3 nie ma pełnej m więc 50i M nie wiem jak się to zwie dla rodziny 2+1 w sam raz !! to tak jak z urusem , auto to Q7 w 70% ale mam urusa pewnie jakbym z całym szacunkiem miał 20 milionów na koncie bym kupił ale nie mam hehe pozdrawiam fanatyków motoryzacji , jestem i tak w szoku że mogłem spełnić motoryzacyjne marzenia a dzieciństwa przed 40stką Przejedź się X7 z zawieszeniem Executive Drive Pro. Nic nie będzie trzeba wyjaśniać. Dla mnie: Więcej miejsca z tyłu od X5 (przy małym dziecku to robi różnicę) Odczuwalnie ciszej od X5 przy 170+ Zawieszenie Executive Drive Pro (pneumatyka z aktywnymi stabilizatorami) to jedyny SUV, który nie przechyla się z łukach przy prędkościach rzędu 230 i jednocześnie jest bardzo komfortowy) Wymiary (trochę dłuższe od X5) mogą być jakąś kwestią, jeśli ktoś parkuje "na mieście". Dla mnie te dodatkowe 20 cm przy niezmienionej szerokości... nic nie zmieniają. Dzisiejsza cena 510-530k po rabatach za bardzo dobrze wyposażone X7 40d to wręcz okazja. 1
Kingu Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego Tak nakręcacie, że jutro akurat mam serwis to sobie na salonie poszukam jakiejś X7 do oglądania Człowiek pół życia pickupami jeździ to długość nie robi wrażenia, aczkolwiek seria X wydaje mi się takie jakaś taka szersza od pickupa. Może to kwestia proporcji, albo tego że w X5 przód bardzo zachodzi... nie wiem.
ubejane Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego 2 godziny temu, Michael1916 napisał(a): Słyszałem, że po ostatnim liftingu ograniczono znacznie problem tego dużego laga przy wcisnieciu gazu w Audi. To było cos co dyskwalifikowało ta marke w moich oczach. Nie jeździłem jednak osobiscie najnowszym Q8 wiec znam sprawe tylko z relacji innych. Z tym lagiem jest źle, nawet bardzo źle. Po kilku jazdach testowych SQ8 zamówiłem X5 M60i... 1
Zasłużeni forumowicze Michael1916 Opublikowano 11 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 11 Lutego 6 godzin temu, ubejane napisał(a): Z tym lagiem jest źle, nawet bardzo źle. Po kilku jazdach testowych SQ8 zamówiłem X5 M60i... Testowałes to Audi po najnowszym liftingu z 2024r? Naprawde nic tutaj nie poprawili? Słyszałem relacje, ze temat laga nadal istnieje ale jest znacząco mniej odczuwalny. Miałem kuedys samochod zastepczy Audi Q7 45TDI przez tydzien. To opoznienie po dodaniu gazu było tak irytujace, ze trudno mi było uwierzyć, że faktycznie tak ma być. Myślałem, że może ten egzemplarz był jakiś felerny. Potem się zorientowałem, że wszystkie tak mają. Nie wiem ile się zyskuje w testach emisji przez takie zestrojenie układu napędowego ale jest to nieporozumienie wg mnie. 1
Lukxxx Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego Laga w Audi na szczęście można wyleczyć softem do skrzyni, no ale raczej nie na gwarancji.
Zasłużeni forumowicze --maly-- Opublikowano 11 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 11 Lutego (edytowane) 13 godzin temu, robert0707 napisał(a): Śmiem wątpić czy kiedykolwiek siedziales w SQ8/RSQ8, skoro piszesz takie bzdury, że się wykończeniem nie umywa do X5. Możesz rozwinąć swoją myśl? Mam w domu najnowsze X6 jak i 4 letnie SQ8. Deska Audi to wzór spasowania i naprawdę jakościowych materiałów, czego nie powiem o X5/X6. Jedyna wada Audi to skrzynia. W trybie comfort i auto jest wyczuwalny lag. Problem znika w trybie sport. Wszystko kwestia do jakiej wersji X5 porównujesz. Moja ma pełne skóry individual tartufo, sufit alcantara itd. W audi ciężko jest nawet żeby górna część boczków była w skórze bo jest to już manufaktura. Jak chcesz mieć dół deski skóra to samo manufaktura. Generalnie w BMW za 20tys masz wszystko skórzane i dwukolorową skórę. W audi taka wersja to +80tys. Boczki i dół deski praktycznie w każdej wersji są czarne. W audi tam gdzie nie ma skóry plastiki są twarde i mają tragicznie wyglądającą strukturę. Spasowania nie neguje jest ok ale nie powiedział bym że lepiej niż w BMW. Tylna kanapa też wyglądała jak 3 rząd siedzeń w X7 fotele cienkie i do okoła pełno plastiku nie mój klimat. Szale przeważył bardzo duży lag i ciężko pracujące wspomaganie kierownicy. Wykończenie pod maską również słabo. Dużo odsłoniętych kabli, komputer na wierzchu itd. Edytowane 11 Lutego przez --maly--
Zasłużeni forumowicze wehyr Opublikowano 11 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 11 Lutego 59 minut temu, --maly-- napisał(a): Wszystko kwestia do jakiej wersji X5 porównujesz. Moja ma pełne skóry individual tartufo, sufit alcantara itd. W audi ciężko jest nawet żeby górna część boczków była w skórze bo jest to już manufaktura. Jak chcesz mieć dół deski skóra to samo manufaktura. Generalnie w BMW za 20tys masz wszystko skórzane i dwukolorową skórę. W audi taka wersja to +80tys. Boczki i dół deski praktycznie w każdej wersji są czarne. W audi tam gdzie nie ma skóry plastiki są twarde i mają tragicznie wyglądającą strukturę. Spasowania nie neguje jest ok ale nie powiedział bym że lepiej niż w BMW. Tylna kanapa też wyglądała jak 3 rząd siedzeń w X7 fotele cienkie i do okoła pełno plastiku nie mój klimat. Szale przeważył bardzo duży lag i ciężko pracujące wspomaganie kierownicy. Wykończenie pod maską również słabo. Dużo odsłoniętych kabli, komputer na wierzchu itd. kurcze , tutaj na forum widzę sami wygodniccy ja napisze swój punkt widzenia i to jest tylko mój punkt ... ja nie wiem szczerze , mnie nie obchodzi car play , boczki w skórze , zapach m, dotyk, nie wiem HUD etc , dla mnie liczy się wygląd, mi mi się podobac , kolor , audio żeby w miarę grało i tyle ... nie interesuje mnie NAVI etc etc etc i wiele innych rzeczy które biorę ... dobieram po to żeby łatwiej było sprzedać a koszt 20-40k to już nie majątek .... ja nie używam żadnych opcji praktycznie .... Jedynie prowadzenie pseudo autonomiczne lubię na autostradzie choć temu też nie można ufać , ale dzięki Bogu jest multum opcji i każdy bierze co chce i na co go stać jak zmienię swoje m3 jak dożyję i będzie mnie stać na nowe 911 jedyną opcją jaką wezmę będą najlepsze światła i nie będą mnie interesowałyu komentarze typu " nie stać Cię itd " jak pisałem każdy bierze co potrzebuje mi nie sapotrzebne skóry , masaże , navi , hud , elektryczne klapy to już dla mnie abstrakcja , chyba ludzie nie ćwiczą , tak samo jak domykanie drzwi , wtedy jeszcze trzeba dobrać wkładanie kierowny do auta atutonomiczne z domu i podtarcie du... i jest all inclisive ... nie jestem dziadkiem nie mam 40 stki 1
ubejane Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego 5 godzin temu, Michael1916 napisał(a): Testowałes to Audi po najnowszym liftingu z 2024r? Naprawde nic tutaj nie poprawili? Słyszałem relacje, ze temat laga nadal istnieje ale jest znacząco mniej odczuwalny. Miałem kuedys samochod zastepczy Audi Q7 45TDI przez tydzien. To opoznienie po dodaniu gazu było tak irytujace, ze trudno mi było uwierzyć, że faktycznie tak ma być. Myślałem, że może ten egzemplarz był jakiś felerny. Potem się zorientowałem, że wszystkie tak mają. Nie wiem ile się zyskuje w testach emisji przez takie zestrojenie układu napędowego ale jest to nieporozumienie wg mnie. Niestety tak, były to dwa różne egzemplarze testowe (z dwóch salonów Krotoski Łódź). Auta produkcja sierpień i wrzesień 2024. I w końcu w październiku zamówiłem m60i 2 godziny temu, Lukxxx napisał(a): Laga w Audi na szczęście można wyleczyć softem do skrzyni, no ale raczej nie na gwarancji. Niestety nie do końca. Rozmawiałem z Gregorem(taki "pan z youtube" od Audi) i po pierwsze, jeszcze się tych najnowszych auta "nie dało robić" ale nawet jak by się dało to pomimo poprawienia czasów reakcji skrzyni, na moje pytanie "czy po tych modach będzie działało jak w BMW?", Gregor się uśmiechnął i odpowiedział: "nie no aż tak nie będzie, musisz kupić BMW" no i zamówiłem BMW .... 1 1 2
Semtex93 Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego (edytowane) W dniu 10.02.2025 o 22:22, Michael1916 napisał(a): Słyszałem, że po ostatnim liftingu ograniczono znacznie problem tego dużego laga przy wcisnieciu gazu w Audi. To było cos co dyskwalifikowało ta marke w moich oczach. Nie jeździłem jednak osobiscie najnowszym Q8 wiec znam sprawe tylko z relacji innych. Moze i ograniczono, ale jako uzytkownik Q8, a dokladnie SQ8 po liftingu, moge powiedziec tyle, ze nadal nie jest jak w BMW. Zakładam, że w dieslach Q8 po liftingu jest tylko gorzej niz w SQ8 po liftingu. Gdy skrzynia jest w trybie D, to samochod zyje swoim zyciem. Dopiero w trybie S zaczyna być ogarnięty, ale nadal nie można powiedzieć, że jest w pełni zwarty i gotowy. Zupełnie inne wrażenie jest w BMW. Tylko do BMW trzeba się przekonać jeśli chodzi o design, zarówno na zewn jak i wewn. Audi jest bardziej "clean" pod tym kątem. Edytowane 12 Lutego przez Semtex93 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się