Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,


nie mogłem w tym wątku znaleźć odpowiedzi na moje pytanie (+200 stron).

Otóż co oznacza turbo wysterowanie oraz wysterowanie egr?

 

Te parametry mówią w jakim stopniu otwarty jest EGR lub kierownice turbosprężarki. 0 to EGR zamknięty.

 

To dla turbo mam ciągle 95%, a przy EGR są różne odczyty.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy można z tych pomiarów uzyskać odpowiedz czy turbo wymaga regeneracji?

możesz sprawdzić jak wygląda ciśnienie doładowania a to czy turbo wymaga regeneracji to już odpowie profesjonalny test na maszynie

Opublikowano
Prosze o ocenę testu ciśnienia wstecznego

Screensho_qapseas.jpg

Test na postoju i poziom sadzy 25g

 

Miałeś opisane przy tescie, max wyniki... twoje są okej.


Paweł, jakieś nowości się szykuja, ciśnienei oleju, temp skrzyni biegów w live data? Jakaś aktualizacja będzie?


Ew. jak wejść w bete?

Opublikowano

Treść raczej skierowania do autora aplikacji.

Od początku korzystania z aplikacji, po jakimś czasie od uruchomienia sekcji DPF wyskakuje mi błąd:

 

Błąd DpfNumberOfSuccessfulRegenerations length = 5; index 5

 

Analizując błąd, tak jestem programistą, myślę, że to jest błąd typu Index Out Of Range.

Indeks 5 jest poza rozmiarem tablicy (5), jeśli indeksujemy tablice od 0.


Screensho_qapaxhw.png

Opublikowano

Hej, zgadza się chodzi o parametr 'liczba udanych regeneracji'. Sterownik z jakiegoś powodu zwraca krótszą odpowiedź (mniejsza liczbę bajtów) niż oczekiwana. Jaki dokładnie sterownik silnika wykrywa apka?


 


Paweł, jakieś nowości się szykuja, ciśnienei oleju, temp skrzyni biegów w live data? Jakaś aktualizacja będzie?


Ew. jak wejść w bete?

 

Ciśnienie oleju już jest w silnikach w których jest taki czujnik. Temp oleju w live data - tylko w serii F jest to możliwe, i też już jest zrobione.

Aktualnie pracuję nad poprawkami i kolejnymi silnikami.


Link do bety jest w pierwszym poście.

Opublikowano
Hej, zgadza się chodzi o parametr 'liczba udanych regeneracji'. Sterownik z jakiegoś powodu zwraca krótszą odpowiedź (mniejsza liczbę bajtów) niż oczekiwana. Jaki dokładnie sterownik silnika wykrywa apka?

 

A gdzie to można sprawdzić? W tym okienku dialogowym podczas łączenia?

Opublikowano
kupiłem nowy aku i chce go zarejestrowac b toolem wchodze w funkcje serwisowe "motor" i nie rozpoznaje ecu.. motor> nierozponano a u was działa?
Opublikowano
Jest możliwe dodanie opcji odpowietrzania w N47 przy wymianie filtra paliwa? Bo niby powinno się wymieniać filtr paliwa z pomocą komputera i procedury odpowietrzania, a nie poprzez kręcenie rozrusznikiem.
Opublikowano
Jest możliwe dodanie opcji odpowietrzania w N47 przy wymianie filtra paliwa? Bo niby powinno się wymieniać filtr paliwa z pomocą komputera i procedury odpowietrzania, a nie poprzez kręcenie rozrusznikiem.

Jesteś pewien? A procedura odpowietrzania to nie włączenie kilka razy zapłonu (oczywiście bez kręcenia rozrusznikiem)?

spacer.png

Opublikowano
kupiłem nowy aku i chce go zarejestrowac b toolem wchodze w funkcje serwisowe "motor" i nie rozpoznaje ecu.. motor> nierozponano a u was działa? i drugie pyt. czemu na pasku graficznym pokazuje inna wartość sadzy niz numerycznie ?chyba powinno byc tak samo :shock:
Opublikowano
Dziś z ciekawości sprawdziłem akumulator i taka wartość była

Stopień zużycia (SOH) -1%

Czy ta wartość jest prawidłowa ?

 

Jak najbardziej. Oznacza to że aktualna pojemność jest nieznacznie większa od zakodowanej co nie jest niczym nadzwyczajnym. W miarę starzenia SOH zmieni się na plus i to będzie oznaczać utratę pojemności. Wcześniej popełniłem błąd w apce i pozostała pojemność na podstawie soh była odwrotnie, tzn w miarę starzenia pokazywana była większa pojemność pozostała. Teraz jest to poprawione.

 

kupiłem nowy aku i chce go zarejestrowac b toolem wchodze w funkcje serwisowe "motor" i nie rozpoznaje ecu.. motor> nierozponano a u was działa? i drugie pyt. czemu na pasku graficznym pokazuje inna wartość sadzy niz numerycznie ?chyba powinno byc tak samo :shock:

 

Napisz mi na PW jaki silnik i adapter.

Wartość sadzy w tabeli jest w bramach a na pasku w procentach.

Opublikowano
Dziś z ciekawości sprawdziłem akumulator i taka wartość była

Stopień zużycia (SOH) -1%

Czy ta wartość jest prawidłowa ?

 

Jak najbardziej. Oznacza to że aktualna pojemność jest nieznacznie większa od zakodowanej co nie jest niczym nadzwyczajnym. W miarę starzenia SOH zmieni się na plus i to będzie oznaczać utratę pojemności. Wcześniej popełniłem błąd w apce i pozostała pojemność na podstawie soh była odwrotnie, tzn w miarę starzenia pokazywana była większa pojemność pozostała. Teraz jest to poprawione.

.

 

Ok, dzięki za info, bo jakiś czas temu sprawdzałem i wtedy tam było 0, dlatego się zdziwiłem .


Mam jeszcze jedno pytanie, jak jest ze zmiana interwału olejowego. Czy mogę go zmienić w dowolnym momencie, czy lepiej zrobić to przy resecie po zmianie oleju.

Opublikowano

Paweł,


jak przeprowadzić adaptacje/reset EGR?


Na zapłonie? Jak odpalę auto i jade to pokazuje mi od 40 do 60%, czy to znaczy % ile otwarty jest EGR? Czy da się tak jak w Disie programowo ograniczyć?


Pozdro

Opublikowano
Dokładnie. Jest to % otwarcia.

Programowo ograniczysz w Funkcje serwisowe > Motor> EGR adaptacja. Ale nie spodziewaj się dużej różnicy. W stopniu otwarcia prawdopodobnie nie zauważysz zmian.

 




EDIT: cofnałem sie wstecz i przeczytałem wszystko, zatem Paweł jakie wartości wpisać zeby najwiecej świezego powietrza dostawało sie? 40 czy 80? jakie sa wartosic max dla M47N2?

Oczywiscie wszystko robimy na wyjętym kluczyku ?


Pozdro Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.