Skocz do zawartości

thepanczini

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d 2008 N47D20A

Osiągnięcia thepanczini

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mi raz czy dwa wyskoczyła żółta/czerwona kontrolka oleju. Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju wraz z uszczelnieniem obudowy filtra oleju i po kłopocie.
  2. Witam Państwa, nastały mrozy i czas dziwnych dźwięków spod auta. Po nocy, kiedy odpalam auto i wyjeżdżam z miejsca parkingowego słychać jakby guma ocierała o gumę czy może metal w gumie się poruszał, nie wiem. Dzieje się to tylko w momencie skręcania kołami czy to w lewo czy to w prawo. Dodam, że problem ustaję, jak przejadę 2-3 zakręty i wtedy żaden z dźwięków nie jest słyszalny z przedniego zawieszenia. Myślałem, że to zima i mróz, ale dodam, że rok temu czy dwa lata temu takie rzeczy nie miały miejsca. Czy ktoś z Was miał podobny problem?
  3. Ja też jestem w trakcie wymiany rozrządu w N47D20A 2008 rok, diesel, 136 koni, 293 tyś. km. nalatane. Już profilaktycznie, bo raz był wymieniany na akcji serwisowej BMW. Teraz do rozrządu doszło sprzęgło oraz koło pasowe. O dziwo, dwumasa cała. :D
  4. Na moje oko to leci spod obudowy filtra oleju. Miałem to samo, ciekło aż po samą miskę olejową i była cała zapocona. Dwa tygodnie temu wymieniłem uszczelkę obudowy wraz z 4 o-ringami, panowie mi wymyli silnik i od tamtej pory cisza i spokój. Też mam olej w dolocie, przy przepustnicy. W dieslach to normalne, zwłaszcza w tych starszych. U mnie prawdopodobnie odma do wymiany, czyli cała pokrywa zaworów.
  5. Panie Macieju, czy przy wymianie uszczelki (11427802114) pod obudową filtra oleju należy o czymś pamiętać? O innej uszczelce, śrubie, podkładce? Czy takowa uszczelka na pewno pasuje do BMW E87 118d 2008r VIN: P218186? Szukam również uszczelki do misy olejowej (czy oprócz uszczelki trzeba również pamiętać o innych częściach?) Pozdrawiam, Michał
  6. Tak mi odpisał przedstawiciel handlowy czescidobmw.pl:
  7. Witam, nasza oferta na interesujące Pana produkty: - czujnik poziomu oleju (na prawdę nie ma tańszej opcji niż minimum 700 zł?) https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=12617607910 Zamiennika dla w/w czujnika poziomu oleju nie posiadamy w ofercie. - czujnik ciśnienia oleju https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=12618611273 Polecam czujnik Oryginalny BMW. - sterownik świec żarowych https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=12218591723 Sterownik Beru polecam na równi z Oryginalnym BMW. - przewód układu żarowego https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=12427798012 - wiązka przewodu, silnik, moduł świec żarowych https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=12517802158 - sonda lambda https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=13627804369 Sondę lambda Bosch polecam na równi z Oryginalną BMW. - olej silnikowy, najlepiej MOTUL SAE 0W30 MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W-30 w opakowaniach 1 l https://czescidobmw.pl/olej-silnikowy-motul-107301--0w30,1ll12,1fe,11l To olej zgodny z aprobatą BMW LL-12 FE, a więc o obniżonym HTHS (HTHS oleju MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W-30 wynosi 3,0). Tego typu olej może być stosowany w silniku Pańskiego BMW, ale polecam go tylko jeśli najczęściej używa Pan samochodu na krótkich, miejskich odcinkach. Zdecydowanie bardziej polecam olej Oryginalny BMW TWINPOWER TURBO LL-04 0W-30, który jest olejem o wysokim HTHS tj. powyżej 3,5: https://czescidobmw.pl/bmw-twinpower-turbo-ll-04-0w-30-1l-83212365929--83212365929 Proszę zwrócić uwagę, że dostępne w ofercie MOTUL oleje 8100 ECO-NERGY 0W-30 oraz 8100 ECO-CLEAN 0W-30 nie mogą być stosowane w żadnym silniku BMW. Pozdrawiam Maciej Ziółkowski Super, dziękuję za naprowadzenie na prawidłowe części. z Tym olejem mnie Pan zaskoćzył. Gdzie nie pojadę, gdzie nie postoję to ludzie krzyczą: lej motul Pan :D
  8. Witam, BMW E87 118d 2.0 2008 r. silnik N47D20A 100kw/136km VIN: P218186 Poszukuję części: - czujnik poziomu oleju (na prawdę nie ma tańszej opcji niż minimum 700 zł?) - czujnik ciśnienia oleju - sterownik świec żarowych - przewód układu żarowego - wiązka przewodu, silnik, moduł świec żarowych - sonda lambda - olej silnikowy, najlepiej MOTUL SAE 0W30
  9. Wartość ciśnienia wstecznego mnie martwi. Jest, o ile dobrze pamietam, za wysoka jak na 3 tyś. obr/min Ja miałem podobnie, dopiero regeneracja DPF pomogła, jednakże nie w samym DPF problem leży. Turbina mi powoli siada i założenie w tej okolicy wzrasta z miesiąc na miesiąc. Podjedź na diagnostykę, niech Ci obejrzą okolice intercoolera, turbo i DPF. Dwa błędy przy DPF świadczą o jego zapchaniu lub ileś razy z rzędu dopalanie zostało przerwane.
  10. A błąd związany z DpfNumberOfSuccesfullRegenerations ?
  11. Ja od marca tego roku jeżdżę na https://www.oponeo.pl/model-opony/goodyear-efficientgrip-performance 205/55 R16 91H i jestem jak najbardziej zadowolony. Świetna przyczepność na mokrej jak i na suchej nawierzchni, również na zakrętach.
  12. Synchroniczny, metaliczny stukot może być oznaką zużytego już łańcucha rozrządu. Pewnie masz silnik N47D20A? Tam nawalają napinacze :( Ewentualnie mogą to być panewki albo odgłos pracujących wtryskiwaczy.
  13. A gdzie to można sprawdzić? W tym okienku dialogowym podczas łączenia?
  14. Treść raczej skierowania do autora aplikacji. Od początku korzystania z aplikacji, po jakimś czasie od uruchomienia sekcji DPF wyskakuje mi błąd: Błąd DpfNumberOfSuccessfulRegenerations length = 5; index 5 Analizując błąd, tak jestem programistą, myślę, że to jest błąd typu Index Out Of Range. Indeks 5 jest poza rozmiarem tablicy (5), jeśli indeksujemy tablice od 0.
  15. A czy można z tych pomiarów uzyskać odpowiedz czy turbo wymaga regeneracji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.