Skocz do zawartości

jakie macie przebiegi w benzyniakach? szukam najwiekszego


joker83

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

528i mam 261tys. choc nie wiem czy prawdziwe czy ktos cofal kiedys

sprawuje sie bardzo dobrze, nic jej nie dolega, olej sheel [poprzedni wlasciciel] ja zmieniam na motul

...jesli bedziesz ja kochal ona to odwzajemni. BMW ta jedyna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w chwili obecnej jest 318 tys km i auto nadal na oleju 5W40, nie bierze grama od wymiany do wymiany :)

W chwili zakupu miało 225 tys potwierdzone książką serwisową, ja zrobiłem ponad 90tys.

Olej Castrol Magnatec.

a co jak by brało olej to byś zalał gorszym?

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w chwili obecnej jest 318 tys km i auto nadal na oleju 5W40, nie bierze grama od wymiany do wymiany :)

W chwili zakupu miało 225 tys potwierdzone książką serwisową, ja zrobiłem ponad 90tys.

Olej Castrol Magnatec.

a co jak by brało olej to byś zalał gorszym?

 

Nie zalałbym gorszym tylko zastanowiłbym się nad remontem :). Jak na razie auto spisuje się bez zastrzeżeń a mam nadzieję ze jeszcze długo mi posłuży. Gorszy olej nie wchodzi w grę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ma 250tys. Ale jak szukałem przez znajomych handlarzy to przebieg 1mln 200tys nie był niczym specjalnym. 600-900tys to normalka w R6 w benzynie. Silniki pracowały na syntetycznych olejach i chodziły cichutko i nie kopciły. Przebieg mnie odstraszał i nie kupowałem ich. Środek w takim modelu jest styrany. Chyba, że niemiec jeździł z pokrowcem na siedzeniu i kierownicy.

Takie auta szybko na naszych drogach mają padniętą zawieche. W niemczech niby ok ok a kilka tys pojeździ po PL to zaczynają się luzy itd.

Auto teoretycznie lepiej jak ma 10 lat i 400tys niż w polsce 10 lat i nawet oryginalnie 150. Zimne starty męczą silnik i nie ma silnik smarowania takiego jak na trasie. Dlatego silnik z przebiegiem sięgający pół mln jest w lepszej kondycji niż 200tys w polsce. Co też idzie zauważyć na rynku wtórnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

528i, na liczniku 278 tys, ale jak znam życie to pewnie +100 tys od handlarza jak nie lepiej.

Silnik wymieniony w zeszłym roku (od razu zdemontowany gaz) na wyjety ze stukniętego biemieckiego dyrektorskiego 728i automat z przebiegiem podobno 210 tys. Jeździ na 5W30 i między wymianami (na inspekcję olejową) nie musze nic dolewać.

A ile faktycznie - tylko Turki wiedzą :mrgreen:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie 368 z ogonkiem.

moja też coś tak

silnik wymieniony coś ze 70ooo temu

pierwszy silnik pad nie ze starości a od niepotrzebnych zdejmowań głowicy - wszystko było opisane na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te silniki przy 400-600tys nie powinny wykazywać jakiś niepokojących objawów zużycia. Oczywiście przy dobrym traktowaniu. A nie odpalaniu wkręcaniu na obroty głupią zabawą w bączki i laniu jakiś olei bo są tanie. Niektórzy myślą, że stare baczki i w124 robiły milionowe przebiegi bez remonto :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW 523i kombi, 296 tys. km plus pewnie dobre 100 tys. km, olej Castrol EDGE 5W30, bierze około 0,5 litra od wymiany do wymiany, krótkie trasy, i pocił mi sie silnik przez pokrywę zaworów, zobaczymy po wymianie odmy i uszczelki. JEśli chodzi o problemy to drobne typowe dla modelu (obudowa termostatu, czujniki wału i wałka, tuleje tylnej belki, LCM)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

310 000 + pewnie ze 100 000 w promocji.

Myślę , że nie więcej bo niektóre elementy zawieszenia są jeszcze fabryczne.

Przejechałem nią ponad 150 000.

 

A widziałem ostatnio u znajomego mechanika taką jak moja z przebiegiem 680 000 i nie wyglądała na tyle. Działała ładnie a on w niej robił klimę.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisanie tego co mamy na licznikach raczej mija sie z celem :) Ja mam na blacie 190 tys km, jak kupowalem miesiac temu to bylo 185 tys km. wiec nie wierze ze samochod 12 letni moze miec 185 :) chociaz moze nie kazdy smiga tyle co ja... w kazdym razie czy ma naprawde 185 czy 385 nie ma znaczenia :) kupilem bo byla tego warta, jak narazie byl problem ale spowodowany instalka lpg i jej zestrojeniem ale juz rozwiazany :)
A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.