Skocz do zawartości

prymus_528

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 1996
  • Lokalizacja
    Konin

Osiągnięcia prymus_528

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam :) Beemka kolejny "kamień milowy" ma za sobą, co czyni ją samochodem nie do sprzedania w Polsce. Poniżej foto: Auto jeździ, ma się dobrze, jak na razie na złom się nie wybiera :lol: Pozdrawiam
  2. Kolego k_w_, raz jeszcze bardzo serdecznie dziękuję za udane kodowanie wzmacniacza. Wszystko gra, aż miło posłuchać :). Pozdrawiam :)
  3. Witam. Jakiś czas temu zakupiłem do swojej E39 komplet subów M-Audio pod tylną półkę. Zasilane do tej pory były oddzielnym wzmacniaczem schowanym we wnęce koła zapasowego, ale przyszedł czas na dołożenie ori dsp. Z pomocą kolegi Maciej V8 zakupiłem panel mid z przyciskiem dsp, następnie wzmacniacz UTLOEWE i po ogarnięciu całej instalacji jest pierwszy sukces - gra wyśmienicie. Jednak wystąpił standardowy problem, po 30 sek. wzmacniacz się wyłącza. Po kilku telefonach sprawa wydawała się prosta - kodowanie i po sprawie. Dzisiaj miałem wycieczkę 200km do Opoczna, żeby całość przykodować i miało grać bez problemów. Niestety, po dojechaniu na miejsce i kilku próbach kodowania okazało się... że tzw. "mały" licznik czyli bez BC (ten z samochodzikiem) nie posiada instalacji i-bus, która jest linią komunikacyjną pomiędzy licznikiem a dsp. Wszystko jest podłączone poprawnie, lecz brak komunikacji uniemożliwia przypisanie wzmacniacza. Jedynym wyjściem z sytuacji aby ten zestaw zagrał jest taki: potrzebne jest drugie auto. I to w następującej konfiguracji: musi mieć BC w liczniku, musi mieć DSP ale nie może mieć nawigacji. W związku z powyższym moje pytanie jest następujące: czy jest ktoś na forum kto ma E39 w takim wyposażeniu w okolicach Opoczna +/- 100km kto mógłby w ustalonym terminie razem ze mną podjechać do kliniki bmw i pomóc zakodować dsp? Oczywiście płacę za paliwo plus dodatkowo za przysługę (użyczenie auta i poświęcony czas). Polega to na tym, że trzeba podjechać tam dwoma autami, następnie z mojego przepiąć panel i wzmacniacz, zakodować po linii i-bus i włożyć te graty już w komplecie z powrotem. Nie jestem pewien czy musi być także sedan, ale wydaje mi się, że nie ma różnicy czy sedan czy kombi. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Przy okazji zapytam: może jest jakieś inne wyjście z tej sytuacji i da się zakodować wzmacniacz do radia z pominięciem linii i-bus, np. wpinając się bezpośrednio pod zmieniarkę CD? Odległość w kilometrach nie ma znaczenia, jeżeli ktoś jest w stanie to ogarnąć to przyjadę. Pozdrawiam.
  4. Witam. Jakiś czas temu zakupiłem do swojej E39 komplet subów M-Audio pod tylną półkę. Zasilane do tej pory były oddzielnym wzmacniaczem schowanym we wnęce koła zapasowego, ale przyszedł czas na dołożenie ori dsp. Z pomocą kolegi Maciej V8 zakupiłem panel mid z przyciskiem dsp, następnie wzmacniacz UTLOEWE i po ogarnięciu całej instalacji jest pierwszy sukces - gra wyśmienicie. Jednak wystąpił standardowy problem, po 30 sek. wzmacniacz się wyłącza. Po kilku telefonach sprawa wydawała się prosta - kodowanie i po sprawie. Dzisiaj miałem wycieczkę 200km do Opoczna, żeby całość przykodować i miało grać bez problemów. Niestety, po dojechaniu na miejsce i kilku próbach kodowania okazało się... że tzw. "mały" licznik czyli bez BC (ten z samochodzikiem) nie posiada instalacji i-bus, która jest linią komunikacyjną pomiędzy licznikiem a dsp. Wszystko jest podłączone poprawnie, lecz brak komunikacji uniemożliwia przypisanie wzmacniacza. Jedynym wyjściem z sytuacji aby ten zestaw zagrał jest taki: potrzebne jest drugie auto. I to w następującej konfiguracji: musi mieć BC w liczniku, musi mieć DSP ale nie może mieć nawigacji. W związku z powyższym moje pytanie jest następujące: czy jest ktoś na forum kto ma E39 w takim wyposażeniu w okolicach Opoczna +/- 100km kto mógłby w ustalonym terminie razem ze mną podjechać do kliniki bmw i pomóc zakodować dsp? Oczywiście płacę za paliwo plus dodatkowo za przysługę (użyczenie auta i poświęcony czas). Polega to na tym, że trzeba podjechać tam dwoma autami, następnie z mojego przepiąć panel i wzmacniacz, zakodować po linii i-bus i włożyć te graty już w komplecie z powrotem. Nie jestem pewien czy musi być także sedan, ale wydaje mi się, że nie ma różnicy czy sedan czy kombi. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Przy okazji zapytam: może jest jakieś inne wyjście z tej sytuacji i da się zakodować wzmacniacz do radia z pominięciem linii i-bus, np. wpinając się bezpośrednio pod zmieniarkę CD? Odległość w kilometrach nie ma znaczenia, jeżeli ktoś jest w stanie to ogarnąć to przyjadę. Pozdrawiam.
  5. Witam. Kolego, szczerze powiem Ci - odpuść sobie zakup tej nowej maglownicy. Ja niestety tak zrobiłem. Zamiast oddać swoją do porządnej regeneracji i mieć święty spokój to zakupiłem takie "cudo" jak na zdjęciach. Koszt 1100zł (1,5 roku temu). Zakupiłem to od firmy która regeneruje maglownice i odesłałem im swoją starą, oryginalną. W zamian dostałem zwrot 200zł na konto więc nowa kosztowała mnie tylko 900zł. Efekt??? Przymierzam się do zakupu porządnie zregenerowanej maglownicy bo ta już ma luzy... Porażka :x Pozdrawiam.
  6. Hej. Uzupełniam info o sprzedaży o link: http://allegro.pl/show_item.php?item=4824291576 CICHY Sprzedaję, a właściwie wystawiam na sprzedaż z powodu takiego, że kuzyn sprzedaje swoje auto. Auto jest z pewnej ręki i bardzo zadbane. Mam 10 dni żeby sprzedać swoją bo kuzyn ma już kupca na swoje auto. Jeżeli nie sprzedam... nie będę płakał i zostanie w rodzinie :). Cena adekwatna do stanu więc podejrzewam, że dużo chętnych nie będzie. Albo kupi miłośnik marki lub ktoś kto doceni to auto, albo z babcią spędzę jeszcze parę lat. Pozdrawiam :).
  7. Witam :). Auto zostaje wystawione na sprzedaż. W sobotę powinienem zrobić zdjęcia i wystawić ogłoszenie na Otomoto lub Allegro to wtedy dodam link :). Razem z autem 2 komplety kół - lato i zima (oba zestawy aluminiowe). Cena wyjściowa będzie w granicach 13 tys. Rdza na tylnej klapie widoczna na poprzednich zdjęciach już nieaktualna - klapa już polakierowana. Cena nie jest niska, ale adekwatna do stanu technicznego auta. Wszelkie propozycje pw bądź telefonicznie, mój nr 603 849 969. Pozdrawiam. Jakub
  8. Witam. Z całego Twojego postu nie zgadza mi się jedna rzecz. Mianowicie - przycisk PDC pod klimatronikiem. Miałem u siebie PDC z tyłu - oryginał zgodnie z rozkodowanym VINem. Nie było przycisku od PDC w kabinie. Przycisk jest tylko w przypadku instalacji dla czujników przednich i tylnych. Fakt faktem ja mam rocznik '96, ale chyba po lifcie będzie podobnie. Razem ze znajomym postanowiliśmy zamontować u siebie parktronik przód i tył, co w wersjach przedliftowych nie wychodziło w ogóle. Okazało się, że pasuje od E38. Dopiero po przekładce z tylnego na kompletny musiałem dołożyć przycisk pod klimatronikiem. Pozdrawiam.
  9. Dombrek ja mam sedan rocznik '96 i fabrycznie składaną kanapę tylną - wygląda to tak samo jak w polifcie, czyli prawy i lewy zagłówek są wkładane w prowadnice na podszybiu. Środkowy pas też wychodzi z podszybia, a przy siedzisku są do niego 2 klamry (mała i zwykła). Pozdrawiam.
  10. Nie, nie, to nie nasze stoją w tym kółku. Tam są bodajże z BMW Klub Wągrowiec bo to u nich w galerii znalazłem to zdjęcie :).
  11. Hello :) Ładnie nasze 18-stki wyszły na zdjęciu :D . Ja w tym roku nie zrobiłem ani jednej foty, dobrze, że ktoś je udokumentował. Przeglądając zdjęcia na stronie Majówki natrafiłem na fotkę z powietrza. Twój Bad się załapał (o ile mnie jeszcze wzrok nie myli), zaznaczyłem go na fioletowo :) http://fotoo.pl//out.php?i=790416_10290710-738671899486959-6451691525687562047-n.jpg Pozdrawiam.
  12. prymus_528

    Oslona progu demontaz

    Witam. Najprościej to tą listwę demontuje się następująco: podnosisz tylną część (tą wygiętą w łuk), tam jest tylko kołeczek zabezpieczający listwę przed przesuwaniem, a następnie listwę wysuwasz po prostu do tyłu. Wyjedzie bez problemu, białe kołeczki pozostaną na swoich miejscach. Jak będziesz miał listwę na zewnątrz, to kołeczki bez problemu sobie wydłubiesz (małe kombinerki, ucinaczki, śrubokręt czy co tam podejdzie). Pozdrawiam.
  13. Jaka tam pomoc, jak tylko byłem od podawania narzędzi :mrgreen: . Jakbyś chciał ogarnąć te klocki to nie ma sprawy, garaż jest dostępny.
  14. Taka malutka tykająca bomba która jeszcze nie wybuchła ani razu :) Piękną mamy wiosnę tej zimy, to prawda :). Jednak nie trzeba mrozu żeby bomba wybuchła. Moja stała 2 dni (sylwester i nowy rok) na dworze, potem 2 stycznia odpaliła bez żadnego problemu, przejeździła cały dzień a to sklep, zakupy, znajomi itp, prawie 80km odpalana kilkanaście razy. Przyjechałem do domu, wstawiłem do garażu i po nocy spędzonej w cieple bateria powiedziała "NIE" :) Może szok termiczny ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.