Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 21.08.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
5 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Kolejny wakacyjny wypad 3'ką za nami - standardowo u mnie Chorwacja, w tym roku moja ulubiona Brela oraz Pirovac Trasa jak to w sezonie - zatłoczona, z korkami na trasie (choć w większości je omijamy jadąc rzadziej uczęszczaną trasą), jazda dość nierówna, w Chorwacji raczej dynamiczna przez co spalanie nieco wyższe ale nadal w mojej opinii bardzo dobre - z trasy do 6,7l średnio, na powrocie 6,6l. Średnie prędkości dość znacznie zaniżone przez korki właśnie (głównie na Chorwackich autostradach - standardowo w okolicach zjazdu na Rijekę i przy tunelu Sveti Rok) oraz fakt, że auto sporą część czasu postojów zaliczyło na "zapłonie" (aby schłodzić na spokojnie turbinę a przy dłuższych postojach dodatkowo na elektryce, żeby klimatyzacja pracowała ). Jakieś 70% trasy to autostrady, reszta drogi krajowe - jazda oczywiście jak to u mnie z pustą baterią 330e trasę zaliczyło prawie bez problemów - prawie bo na trasie znowu zaczął hałasować szyberdach, co jednak nauczony doświadczeniem załatwiłem od ręki na pierwszym postoju (przesmarowałem uszczelki Gummi Pflege, które wożę ze sobą bo buda jest strasznie wrażliwa na suche uszczelki przy szyberdachu oraz drzwiach - konserwacja minimum dwa razy w roku zalecana, w przypadku szyberdachu przy wysokich temperaturach i długim wystawieniu auta na słońce nawet częściej w innym przypadku we wnętrzu pojawiają się różne niechciane dźwięki ). Ponadto dopadł mnie w końcu niesławny "wastegate rattle" (a może nie tyle dopadł co w końcu go kilkukrotnie wyraźnie usłyszałem) - tematem zajmę się niebawem, zestaw naprawczy z ASO już zakupiony Poza tym tak jak lubię - cicho, wygodnie, żwawo i ekonomicznie (tym razem spalił nawet mniej niż jadące na ogonie Mondeo MK5 1.6 EcoBoost w manualu) Kilka zdjęć z wyjazdu z pomarańczą w roli głównej (jakość słaba bo poddane mocnej kompresji przez imgur, żeby nie zaśmiecać serwera mocno ) Oraz kilka pocztówek z Breli i z Murter - z aparat, telefonu i drona3 punkty
-
juz kiedyś to napisałęm - cesjowałem / sprzedawałem wiele samochodów i te dodatkowo wymiany oleju zawsze mi się zwróci w postaci wyższej ceny vs to co stoi na otomoto i szybiej sprzedaży ...2 punkty
-
Poczytałem, popytałem znajomego w BMW i niestety rzeczywiście wychodzi na to, że w nowym X5 G65 środek będzie wyglądał jak w filmie wrzuconym przez Big_daddy: Dla mnie jest to zdecydowanie krok w złą stronę. Te zegary na podszybiu kojarzą mi się z Xsarą Picasso (chyba miała coś podobnego).1 punkt
-
Mialem pare sztuk na rozrzad ostatnio, takie grube przebiegi, pod 400tys, n57, wszystko jeszcze ori, wlecialo tylko kolko mniejsze przy "okazji", egr wywalony duzo wczesniej.1 punkt
-
1 punkt
-
W przypadku zdjęć wody (i wszystkich powierzchni mocno odbijających światło) niezależnie czy mowa tu o aparacie czy o dronie to różnicę robi filtr polaryzacyjny Jeśli nie posiadasz to polecam - to mój podstawowy filtr PS. Miłego wypoczynku! Pozdrawiam również!1 punkt
-
Pokazuje ZA 16 tys. km, czyli jak przebieg dobije do 28 tys. Tłumaczenie zrobione na odpierdziel. W takiej sytuacji odpowiedź jest dość prosta - rób. Międzyinterwałowe są często na promocji.1 punkt
-
A to nie jest komunikat, że wymiana za 16000 km, czyli przy 28000 km?1 punkt
-
Mistrz GPT nie odpuszcza, z tej wypowiedzi można się dowiedzieć zupełnie niczego Ja bym pewnie wymienił, nie koniecznie w ASO, no chyba że do czerwca 2026 nie masz zamiaru zrobić więcej niż 2-3 tys km.1 punkt
-
wielkiej tragedii z tym ciśnieniem nie masz, dojeździj rozrząd i przy zmianie plus kółko1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wszystkie moduły, poza modułem kierunkowskazu (ten musi być USA jesli lampa USA oraz EU jesli lampa EU) pasują zamiennie między USA/EU.1 punkt
-
Przecież lukaszewski dał Ci podpowiedź - zaprasza do siebie na diagnostykę. Innej sensownej podpowiedzi nie dostaniesz. Bez dobrej diagnostyki naprawa nie ma sensu, szczególnie w N53.1 punkt
-
Kupując raport na Autobaza masz informację przed zakupem czy na raporcie będą szkody czy nie, nie trzeba kupować żeby się tego dowiedzieć, nikt inny nie ma tego typu informacji przed zakupem. Zdjęcia ze szkód są żadkością i aktualnie tylko Autobaza ma czasem do nich dostęp jak w przypadku tego BMW z posta ale na miliony aut ze szkodai tego jest mało. Co do szkód to w 90% każda strona ma informację z tego samego źródła, czasem strony mają dodatkowe informację z innych źródeł ale głowne źródło jest to samo.1 punkt
-
Przy każdym programowaniu powinien byc podłączony prostownik i mówimy o prostowniku 14v, ewentualnie na kablach drugie auto na chodzie. Jeżeli używasz isty to bez takiego prostownika program nie pozwoli programować. Używając ESYS nie ma znaczenie ale jezeli akumulator padnie można uwalić sterownik. Nowożytne bmw na zapłonie ciągną po 30A1 punkt
-
Wybacz, ale mam porównanie do G30, a jako, że mam oba auta, to łatwo mi takie rzeczy porównać. U mnie w g60, dół deski poniżej dekoru jest z normalnego plastiku. W g30 był jaki sztuczny, trochę miękki materiał.1 punkt
-
Akurat awarie wszędzie się mogą przydarzyć. Mi z kolei ostatnio w nowej E-klasie nie chciała się zamknąć maska silnika (otworzyłem żeby dolać płyn do spryskiwaczy). Domknąłem cudem, ale nie do końca i co chwilę jak jechałem autostradą włączał się czujnik otwarcia maski. Wymienili linkę i póki co działa. Wracając do wykonania wnętrza samochodu. Przez 90 % czasu albo i więcej ogląda się auto od środka i w różnych miejscach się je w środku dotyka. Jak dla mnie to właśnie wykonanie wnętrza ma największe przełożenie na odbiór samochodu i poczucie jakości "premium". Tego w G60 nie ma.1 punkt
-
1 punkt
-
Skoro 95% to autostrady, schodzenie z autem segmentem niżej to jakaś pomyłka - a jeszcze gorszy pomysł to przesiadka na SUVa/crososvera1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00