Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 28.04.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Jeździłem dziś dwie godzinki Q7 i muszę przyznać, że ciężko znaleźć obiektywnie cokolwiek, co byłoby lepsze niż w X5. A dodam, że generalnie jako markę/stylistykę wolałem zawsze Audi. Natomiast po przejechaniu się Q7 jestem rozczarowany tym autem, przykładowo: - Lag po wciśnięciu pedału gazu (to już powszechnie wiadomo od lat) - System infotainment straasznie trąci myszką, odczucia są takie jak bym wrócił do roku 2018. Carplay niby działa, ale ekran jest tak mały, że nazwy ulic, napisy są dla mnie ledwo widoczne. Co gorsze bardzo trudno jest przejść z menu np. radia na google maps w Carplay - HUD też wygląda jak sprzed 10 lat. Mniej wyraźny, bardzo podstawowe funkcjonalności typu prędkość i wskazówki nawigacji (brak możliwości zmiany radia/utworu itp.) - ergonomia kabiny to dramat. Telefon to w zasadzie tylko w podłokietniku, albo w kieszeni drzwi. Nie mieści się nawet w uchwyty na napoje (bardzo małe) - Mój egzemplarz niemożliwie gwizdał przy 120 km/h, podobno Audi już wie, że trzeba wymienić uszczelkę (samochód testowy miał 3 tys. przebiegu) - Bagażnik może i większy, ale tego nie widać za bardzo - Audio (B&O w wersji małej) gra słabiej niż podstawowy Harmon w X5. Dźwięk jest taki szeleszczący, mało jest mocy. - Przyciski na kierownicy - fajnie, że fizyczne, ale klikają tak twardo i tandetnie, że zupełnie nie robi to wrażenia premium - Kierownica S-line bardzo twarda i niezbyt przyjemna do trzymania - wrażenia z samego prowadzenia też gorsze, bo gabaryty są jakby mocniej odczuwalne i wciąż musiałem się pilnować, czy mieszczę się w pasie - kamery - obraz mały i też niezbyt wysokiej jakości Generalnie jeśli cena jest podobna to ciężko znaleźć realistyczny argument na korzyść Audi.3 punkty
-
I efekt może być taki, że wykazywanie braku związku ingerencji z usterką będzie wymagało długiego i kosztownego procesu sądowego.2 punkty
-
Po prawie 15 latach 330d E93, stwierdziłem, koniec z dieslem. Zamysł był taki kabriolet 4 miejscowy z mocnym silnikiem. Wybór jest mocno ograniczony. Niejako dla sportu sprowadziłem lekko uszkodzone F83 z 2016r z relatywnie niedużym przebiegiem. I oto jest M4 DKG w pełny individula wewnątrz, HUD, kamery 360, Harman Kardon,1 punkt
-
Za samo wpięcie się do OBD potem w razie jakichkolwiek problemów z czymkolwiek będą was ścigać, kupiłeś samochód z fakowymi dźwiękami, to takim masz jeździć do końca gwarancji. Każdy kto myśli że oj tam oj tam się przekona, że nie ma potem gwarancji.1 punkt
-
Odpowiadam, co usłyszałem dzisiaj w salonie przy okazji odbioru samochodu. Mogę założyć koła 20/20, o ile felgi i opony będą miały rozmiary zgodne z zaleceniem producenta (9.5x20 i 10.5x20) ”Będzie trochę gorzej jeździł na torze”. Chyba to jakoś zniosę1 punkt
-
1 punkt
-
Wykodowanie ASD nie wnosi żadnych zmian do obsługi klap wydechu. Wiem, bo kolega mówił1 punkt
-
Na elektronikę w aucie bo to ingerecja w oprogramowanie. Zgaduję, pojawi się jakiś problem z radarem, czujnikami, ustawieniami ogrzewania, itd itp, zaczną grzebać, znajdą logi że była ingerencja w soft i gotowe, żeby próbować zwalać winę na użytkownika. Takie moje głośne przemyślenie jakby chcieli się wymigać od naprawy gwarancyjnej.1 punkt
-
Musi 'myśleć' że skoro jedziesz do przodu na parkingu to widzisz gdzie i pozwala wjechać w co Ci się żywnie podoba, a do tyłu już tak nie widzisz gołymi oczami i nie pozwala, chyba że wyłączysz PDC.. No na parkingach czasami się przechodzi na żyletki, szkoda że czujniki nie mają jakiejś ustawialnej tolerancji żeby jednak zatrzymać auto a nie ryzykować z tymi żyletkami, a tak jedzie się na chybił trafił 'a zmieszczę się', a czy jesteś na 10cm czy 10mm to pikają tak samo.1 punkt
-
Jeździłem m3t w tym kolorze na jeździe testowej i zastanawiałem się nad tym kolorem ale uznałem że m3 w takim konfigu za bardzo będzie się rzucać w oczy i wybrałem bardziej przyziemny kolor. Jak się okazało ludzie nadal się patrzą i pokazują palcami, nie wiem co by było przy takim czerwonym Wygląda super no i wiadomo, że szybszy bo czerwony1 punkt
-
Jak sobie wyłączysz ingerencję w hamowanie to system nie będzie hamował podczas parkowania tyłem Podczas parkowania przodem w ogóle nie ma ingerencji w hamowanie (a szkoda). Natomiast podczas realnej jazdy już hamuje, gdy będzie ryzyko, że wjedziesz komuś w kufer. Podobnie, gdy z boku będzie nadjeżdżał jakiś pojazd. Ogólnie polecam wszystkim przeczytać instrukcję obsługi pojazdu. Kilkaset stron, ale warto, bo jest tam opisane co i jak działa albo jakie ma możliwości czy ograniczenia. Gdyby ludzie czytali manuale do tego co używają, pewnie połowa pytań by się nie pojawiła na forum Tak ogólnie piszę, to nie jest bezpośrednio do Ciebie, @Maciek5251 punkt
-
Cześć, proszę bardzo, filtr kabinowy z węglem aktywnym: https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=64115a547d9 Pozdrawiam Maciej Ziółkowski1 punkt
-
Uszkodzenia na pierwszy rzut oka niewielkie. Zdjęcia jednak pokazują, że kurtyny wystrzeliły z obu stron. Teraz pozostaje tylko kwestia jak to zostało zrobione. Z opisu wynika, że sprzedający jest otwarty na kontrolę samochodu, więc jeżeli się będziesz decydował to po prostu go dobrze sprawdź. W Belgii jest bardzo dobrze rozbudowany rynek samochodów powypadkowych sprzedawanych przez pośredników, którzy odkupują od je firm ubezpieczeniowych. Możesz trafić okazję, jeżeli śledzisz takie strony jak "autos-motos.net" lub "shadeautos.nl". Ten pośrednik - MAXAUTO (max-auto.be), u którego kupiony został samochód wystawia ogłoszenia na obu tych portalach. Jeżeli sprzedający rzeczywiście kupił samochód dla siebie, to może go także zrobił dobrze. Tutaj zawsze będzie jednak loteria. Nie możesz być do końca pewien, czy kurtyny są wstawione dobrze czy też elektronicznie zostały ominięte. Ciekawi mnie też co to za część jest włożona na tylne siedzenia, którą widać w szybie . Co ciekawe, według strony https://carsbat.com/de/detail/wba5v31040fj47570-pdor3m/ samochód sprzedawany jest od lutego i sprzedający już opuścił 17.000 zł. I co jeszcze rzuciło mi się w oczy - samochód oryginalnie nie miał przyciemnianych szyb.1 punkt
-
Ja mam 330i RWD bez adaptacji, na sportowym i to zawieszenie jest wprost idealne, za żadne skarby bym nie chciał adaptacyjnego Ale 340i jest chyba jakoś o 200 kg cięższe, więc może odczucia tam inne.1 punkt
-
1 punkt
-
nad nogami kierowcy po lewej, wpinasz kostkę i tyle1 punkt
-
Jak zdobędziesz nr rej - moze bede mogl sprawdzic jak bylo uszkodzone. Z Belgii to zawsze po jakiejs szkodzie (nie koniecznie blacharskiej). Generalnie skromne wyposażenie. Bez przesady, trzy wpisy sa. Przy tak niskim nalocie, co mialby robic ? Pewnie probowal rok temu sprzedawac stad zdjecia z 30kkm1 punkt
-
Wielosezonowe tylko na miasto nie nadają się na śnieg, nawet nie pomyśl, żeby jechać w góry ,przy większych prędkościach autostradowych w lecie bardzo się zużywają ,na dwa komplety lato, zima zużywają się trzy komplety wielosezonowych, 20 calowe to jest wręcz pomyłka, jestem właścicielem warsztatu samochodowego w Warszawie ,mam ponad 600 kompletów opon przechowywanych i regularnie w sezonie wymieniam ponad 1000 kompletów ,to moja wiedza1 punkt
-
Nigdy bym nie powiedział, że G05 jest w jakimkolwiek aspekcie poza prześwitem ponad G31. Obydwa auta mam / miałem w bogatych konfigach. Głośność, stabilność prowadzenia - różnica jest duża na korzyść G31.1 punkt
-
Zmień BMW na BYD, części zawsze będą oryginalne nawet z Alli... Przepraszam za ironię, ale podziwiam ludzi dokupujących akcesoria do marek premium na MyFriendowych portalach. Nie rozumiem jak można kupować auto za 300-400-500 tysi i szukać tanioch części w Chinach ...1 punkt
-
Licznik i wszystkie funkcję działają prawidłowo. Jednak poradnik na pierwszej stronie jest niekompletny. Wskazówka i cyfrowy wyświetlacz tempomatu nie działają ale jest na to sposób. Za jednym razem zakodujemy cyfrową prędkość, chwilowe zużycie paliwa, działający wyświetlacz i wskazówkę tempomatu. Później pozostaje użyć Perfekt Toolbox żeby idealnie ustawić wskazówki i tarczę tempomatu. Perfekt Toolbox potrzebuje biblioteki Java 8 Update 441, nowsza nie zadziała. Wszystko dostępne w linku poniżej. Jak odinstalować Java Update znajdziesz w Google. Zróbcie kopię zapasową pozycji silniczków krokowych! https://drive.google.com/drive/folders/1U6jv1jAwnST6o96kycoy94XUFGWpwxk0?usp=sharing Należy zakodować nowy licznik pustym plikiem MAN i następnie wyedytować plik MAN w ten sposób: TEMPOMAT_SETZ_ANZ_DAUER wert 02 BC_DIGITAL_V aktiv BC_DIGITAL_V_KORREKTUR nicht_aktiv DIGITAL_KVA aktiv SZ_ANSTEUERUNG aktiv ACC_ALIVE_ZAEHLER aktiv ACC_ID_MONITOR aktiv ACC_AUSSTATTUNG wert_011 punkt
-
Zamienilem 5 na x5. Powiew swiezosci mi nie potrzebny zdecydowanie wole to wnętrze i materialy niz te z serii g60. Auto jest duzo bardziej praktyczne od 5 tki, z minusow to tylko spalanie autostradowe ale wydajac taka kase na zakup i utrzymanie to olac te kilka litrow w ta czy w tamta, nie robi juz roznicy. Do x5 wchodzi klatka dla psaninjeezcze zostaje miejsce na bagaze. Do tego na hak mozna założyc kufer albo rowery i auto zaslania obrysem calosc1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00