Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.02.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. I tak i nie. Dla gadzieciarzy nowa seria moze byc swietna, ale dla lubiacych mocne diesle i benzyny bez dodatku elektryfikacj g05 moze okazac sie najlepszym wyborem. zobacz jak poprzednia 7 trzyma cene ;]
    2 punkty
  2. Różnica to zaledwie 1,5mm średnicy, 0,3% - tyle co nic. Przy RWD nie ma to większego znaczenia. W E46 miałem 225/40/18 przód i 245/40/18 tył, różnica 16mm. Pomijając fakt, że tył to nie był rozmiar zalecany dla E46, to problemów z ABS żadnych nie było. Dla 17 w E90 zalecane rozmiary to tylko 225/45/17. Mieszane rozmiary są dla 18, jeśli masz 2 szerokości felg. Na 17 zostań przy 225/45 na obu osiach.
    1 punkt
  3. Hej krótko mówiąc - silnik i wersje mogę polecić. Tak dokładnie to te parametry. Pewnie burzą one purystów silnikowych Ale ja patrzę pod kątem użyteczności - byl to dla mnie kompromis bo nie chciałem mieć wysokiej raty w Comfort Lease a z drugiej podstawowa wersja silnikowa (136km) wydawała mi si e zbyt mała. Mieliśmy ten silnik w poprzedniku (MiniCooper) gdzie był "na styk" wiec do X1 uznaliśmy ze nieco większy będzie lepszy. Auto służy głownie do jeżdzenia po miescie i wokół miasta. na trasie był wyjątkowo ale i tu "dawał radę" - wiec spokojnie można nim dalej pojechać.
    1 punkt
  4. Autoglass w Krakowie https://maps.app.goo.gl/f1qkfngdoridC2bW8
    1 punkt
  5. Sama skrzynia działa dokładnie tak samo.
    1 punkt
  6. Pewnie koledzy mysla o czym innym. Mialem na mysli uruchamianie bedac w srodku (przykladac trzeba czasami telefon do kolumny kierownicy). Bo uduchamianie zdalne z zewnatrz nie jest dostepne w PL
    1 punkt
  7. No nie wiem, czy stracą tak bardzo na wartości . Teraz nie ma progresu technologicznego. Są wszystkie ci sami asystenci jazdy, Android auto, Ledy adaptacyjne. Kolejna generacja nic nie wnosi. Dopiero jak będą auto wyższej generacji jazdy autonomicznej będzie istotna zmiana. Na stockowe G31 540i w 2023r dawali mi max 25%. Teraz na nowe G60 do konfiguracji dają 18-20%
    1 punkt
  8. Moze tym razem bedzie inaczej. Roznica technologiczna miedzy F15 i G05 byla bardzo duża i to tylko na + dla nowego modelu. Tym razem mamy do czynienia z jednej strony z oszczednosciami ( materiały w nowej serii 5) jak i ekologia i tabletozą.
    1 punkt
  9. Dla Ciebie staro, a dla mnie perfekcyjnie, błagam niech się nie zmienia śladem swoich zdeformowanych starszych braci/sióstr.
    1 punkt
  10. Dzięki, będę musiał coś dobrać, bo z tego co już kupiłem to nawet ta M8x1 nie pasuje. Tymczasem dopadły mnie grzechy przeszłości. Odezwało się zawieszenie pneumatyczne, które "robiłem" spory kawałek czasu temu. W czasie jazdy auto zrzucało powietrze i można porównać komfort poruszania się do śmigania taczką. Podejrzenie padło na uwalony zawór upustowy na kompresorze, który naturalnie zakupiłem razem z poduszkami, ale wówczas go nie wymieniłem. Doszedłem do wniosku, że skoro po wymianie poduszek wszystko jest ok, to po co sobie roboty dodawać - i to jeszcze w ciepły letni dzień. Także teraz w warunkach zimowych miałem przyjemność wyciągnąć kompresor i się nad nim poznęcać. Wytarganie z auta nie jest wielkim problemem. W pierwszej kolejności należy wyjąć bezpiecznik kompresora - 40A, u mnie nr 182 w skrzynce w bagażniku. Trzeba ściągnąć osłonę i widać kompresor, który siedzi na czterech nakrętkach. Uprzednio trzeba rozłączyć kostki elektryczne i wężyk spustowy. Kompresor na stół i do dzieła. Po zdjęciu części z osuszaczem i zaworem upustowym. I rozkręceniu osuszacza. PRZED - widać wilgoć i rdzawy nalot na zaworku. PO czyszczeniu Grzechem było nie sprawdzić w jakim stanie jest granulat osuszacza. Było tak sobie. Można dać nowy ale chwila z suszarką i stary wraca do łask. A tak wygląda ori zawór. Zapiekł się w cewce tak, że bez kombinerek nie mogłem go wyjąć. Naturalnie cały czas otwarty, więc nic dziwnego, że auto leżało na ziemi. Poczyściłem i wysuszyłem wszystko. Poskręcałem i w momencie wpięcia bezpiecznika, auto elegancko wstało. Mam nadzieję, że niespodzianek nie będzie.
    1 punkt
  11. Trzeba się wstrzelić w dobry okres. Czasami nawet potrafią puścić taki samochód z minimalnym zarobkiem, a dostaną kasę od importera za plan sprzedażowy w postaci bonusa. Stąd są czasami jakieś złote strzały, ale zwykle łatwo poznać np. koniec kwartału i decyzja do podjęcia w ten sam dzień. Natomiast 18-20% to jest bardzo dobry rabat, kilka osób się chwaliło, że udało uzyskać +20% co można uznać za rewelacyjny rabat. Z tą gotówką to jest tak, że oni nie zarobią nic na produktach finansowych. Dlatego jedynym gwarantowanym dochodem jest tutaj dochód z czystej sprzedaży danego egzemplarza, więc zwykle upust przy zakupie gotówkowym jest mniejszy. Często ludzie chwalili się rewelacyjnymi % rabatami, ale z finansowaniem dealera gdzie ten leasing był na okropnych warunkach, więc sumarycznie wychodziło wszystko jedno. Sam nauczony dramą z mercedesa, która była aż tak powalona m.in. przez leasing fabryczny nawet nie przyszło mi do głowy pchać się w takie coś, wolę mniejszy rabat i swój leasing, choć w tej promocji biznes z zeszłego roku udalo się dostać niezle warunki.
    1 punkt
  12. Tutaj można sprawdzić. Natomiast jak sprawdzałem kiedyś kilka razy to nigdy nie miałem nic dostępnego https://static.bmw.com/content/dam/bmw/staticContent/static_bmw_com/bluetooth/index.html?content=content_en.json&v1.0
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.