Skocz do zawartości

WYBÓR SILNIKA


piotr85

Rekomendowane odpowiedzi

POMÓŻCIE CHCE KUPIĆ LECZ ZA BARDZO NIE WIEM JAKI MOTOR CZY 2.5 BENZYNA GAZ CZY 2.5 TDS PONOĆ TDS JEST BARDZIEJ AWARYJNY POMUŻCIE :modlitwa:

 

powinieneś wiedzieć czego chcesz, jak nie wiesz czy ma to byc Diesel czy Pb to tak jakby bylo dla Ciebie bez różnicy czy BMW czy Opel. TDS sa z regóły wyeksploatowanymi jednostkami , czesto zaniedbane co doprowadza je do stanu agonii . Jako Diesel wcale nie jest ekologiczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POMÓŻCIE CHCE KUPIĆ LECZ ZA BARDZO NIE WIEM JAKI MOTOR CZY 2.5 BENZYNA GAZ CZY 2.5 TDS PONOĆ TDS JEST BARDZIEJ AWARYJNY POMUŻCIE :modlitwa:

 

powinieneś wiedzieć czego chcesz, jak nie wiesz czy ma to byc Diesel czy Pb to tak jakby bylo dla Ciebie bez różnicy czy BMW czy Opel. TDS sa z regóły wyeksploatowanymi jednostkami , czesto zaniedbane co doprowadza je do stanu agonii .

 

A każda regUła - swój wyjątek :P:P

 

Pzdr,

 

P.S. Autorowi postu radze poczytać na dziale serii 5 o bolączkach TDS :). Ja osobiście wolałbym 2,0 benzynę niż 2,5 z króćcem od gazu - ale to moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako użytkownik BMW 325i moge sie wypowiedziec na temat tego silnika. Jest to 2,5 z Vanosem i jestem z tego motoru bardzo zadowolony, auto charakteryzuje sie dobra dynamika, tylko trzeba je kręcic powyżej 3,5- 4 tys obrotów i wtedy pokazuje pazurki :twisted2: Co do awaryjnosci to hmm... nic mi jeszcze nie poleciało w silniku (zrobiłem tym autem 10 tys km) i pomimo przebiegu 250 000 km to mam tylko Vanos do zrobienia bo mi grzechocze (ale to standart) i uszczelka pod klawiatura mi troche leci. Spala tyle ile potrzebuje, jak kotłujesz to pali jak smok, jak jezdzisz spokojnie to pali naprawde przyzwoicie. Wiec jezeli chcesz dobrych osiągów przy akompaniamencie 6cio cylindrówki i spalania do przyjecia to polecam 2,5/2,8 benzynke. Ale wybór nalezy do Ciebie, przejedz sie jednym i drugim i powinienes wieciec czego chcesz :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Benzyna - Oj tak tak :cool2:

Diesel - raczej do mercedesa :lol:

GAZ - tylko do zapalniczek :cool2: :mrgreen:

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

: GAZ - tylko do zapalniczek :cool2: :mrgreen:

 

Najlepsze jest to że piszesz takie rzeczy - a jak widzę w podpisie to śmigasz puszką o pojemności 1.1- ekonomia?

Ja mam auto z gazem i oprócz ekonomicznych aspektów posiadania takiej instalacji ( do czego nie boję się przyznać ) cieszę się, że jeżdżę na paliwie ekologicznym.

 

A do autora tematu - jeśli mogę ci doradzić to albo 2.0 albo 2.8 i sekwencyjną instalacje gazową. Jednak, jeżeli nie miałeś wcześniej auta z napędem na tył to radzę zacząć od czegoś słabszego - 1.6 lub 1.8 i na łańcuszku ( silnik m43)

Edytowane przez masqo
masqo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do autora tematu - jeśli mogę ci doradzić to albo 2.0 albo 2.8 i sekwencyjną instalacje gazową. Jednak, jeżeli nie miałeś wcześniej auta z napędem na tył to radzę zacząć od czegoś słabszego - 1.6 lub 1.8 i na łańcuszku ( silnik m43)

 

Co Ty sie denerwujesz........Pierwsza ZIMA nauczy wszystkich wyszczekanych wspaniałych Driverów POKORY, wiekszość z takich nie przejezdza bezkolizyjnie pierwszej zimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się może podlansuję, ale może ja będe nieługo sprzedawał swoje 2.8 Coupe. Sam jak ją kupywałem to przeczytałem wszystko na jej temat i 2.8 to chyba najlepszy z 6 garów w E36. Pali z tego co zauważyłem najmniej, a ma dosc sporo mocy i momentu. W M3 nie chciałem się pakowac, bo spalanie potrafi przyprawić o zawrót głowy, no i problem z częściami. Jakbyś był zainteresowany to napisz nw PW.

 

Osobiście polecam 2.8 Wart jest swojej ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy chwali swoje co???

 

no to ja też.

 

myśle że 320i oraz moc 150KM to minimum dla początkujących

 

Ale podaj argumenty jakieś. Twoje 2.0 przy spokojnej i dynamicznej jezdzie pali dokładnie tyle samo co moje lub nawet moje pali mniej ze względu na lepsza technologię wykonania silnika. Przy butowania mam więcej mocy i momentu, fakt pali wiecej od 2.0 przy ostrej jezdzie, ale kto butując, myśli o spalaniu ? Lejesz i się bawisz. Z mojej strony to naprawde, albo kupić 2.8 albo pójśc po najmniejszej i najtańszej linii oporu i kupić iS'a. Na 2.0 szkoda pieniędzy. Ani to szybkie, ani ekonomiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do mojej to miałem e 36 3,25 bez vanosa na zwykłym gazie i mocno strzelało szczególnie gdy gasło się go na gazie zbierał się wtedy gaz w przewodach i kolektorze i zsuwało przewody i wiadomo przy rozruchu strzał a tak po za tym to pyrkało tak jakby łożysko lub dyfer albo cuś innego a na dodatek jak chciałem zrobić konserwację to do bagażnika od strony koła można było palec włożyć rdza rdza i jeszcze rdza jeszcze trochę i pewnie amortyzatory by same odpadły a poza tym paliło gazu 10trasa miasto ile wleję :twisted2: szyber dach się nie otwierał el. szybka parę innych pierdół i autko poszło na sprzedaż niestety bo ten klimat z jazdy sami wiecie dla wszystkich pozdrowionka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podbno 6-stki to najbardziej udane silniki a BMW słyneło od dawna z nich

 

8,12 juz takie nie są udane , 4 -ki są słabe i miedzy 6 a 4 jest kolosalna różnica , jak cię stać to 6-stka

 

kolego V12 to tak jakby dwie R6 :) i też są silnik bardzo udane...Odradzam 318is bardzo drogie części do silnika..najlepszy rozwiązaniem będzie 2.8 :)

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm weź sobie 325 lub 328 obydwa dają kupe frajdy z jazdy i są szybkie :)

Gaz sobie dopuść po co do auta plącego śąrednio 11-12 litrów jeszcze gaz montować ???? A ruski zaczynaja sie gazem bawić heh :)

Gaz wykosztuje cie parę tysięcy ( sekwencja bo mnieszlanik szybko dorżnie M50 ) zanim Cji sie zwróci to dawno go sprzedasz albo rozbijes:)

 

Swoją droga jak to otwoje pierwsze przendionapędowe auto to nawet 320 bedzie za mocne bo troche śniegu i będziesz udupiony :)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się troche uśmiechne jak mówicie o bezawaryjności benyzny z gazem

 

zatankujesz lipny gaz a nie pojedziesz ani na benzynie ani na gazie - zwłaszcza w sekwencji , a jak coś padnie - to dopiero ból :mad2:

 

dlatego się uśmiechne do tych wszyskich co mówią o awaryjności disla i jednocześnie zachwalają benzyna zagazowaną :) ale każdy chwali to co ma a ja się pytam po co sobie komplikować życie , i po raz kolejny usłyszałem bzdure że disel jest nieekonomiczny - chyba macie koledzy jakieś kompleksy :)

 

kup benzyne - zagazuj (butla ci bagażnik przy okazji zajmnie - zapas sobie na głowe włożysz - dociąży auto , zmieni się środek cięzkości i wyważenie auta - świetnie bedzie ci się prowadził itd ) nie mówie że to złe rozwiązanie ale ja przerabiałem gaz i dla mnie mniej

zdecydowanie bardziej bezproblemowy jest disle w tym przypadku

 

aaaaa no i zapomniałem że instalacjie gazowe sekwencje robią za darmo a turbo które masowo w każdym dislu pada (bez wyjątku) kosztują niebotyczne sumy :)) i padają co chwila :)

filterki mniej wiecej co 2 lata wymiana parownika , wymiana kabli , świec , przeglądy dodatkowe to wszysko za freee robią bo macie benzyne :)) silnik pracuje w wyżej temp niż na benzynie ale przeciez to konserwuje bloki aluminiowe i nie trzeba uważać na schłodzenia - tylko turbina na to jest podatna :)) no i td itp ........

 

jeszcze nie przerabiałem opłau :) (nie zamierzam testować ) nitro (a to bym wypróbował ) olej rzepakowy - podobno stare disle chodzą bez problemów i napędu elektrycznego (melex się nie liczy i samochodziki elektryczne :)

 

Pozdro

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.