Skocz do zawartości

green71

Zarejestrowani
  • Postów

    1 309
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i Touring 1995
    Z3 Coupe 2.8
  • Lokalizacja
    Jaworzno

Osiągnięcia green71

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. green71

    E36 MULTI KIEROWNICA MTECH

    przyciski,taśma i adapter,z tym że przyciski i taśma muszą być przed liftowe(do 98) potem zmieniły się wtyczki.Nie wiem czy da się podłączyć wersję poliftową bo robiłem to kilka lat temu ale pamiętam że jest to problematyczne lub niemożliwe.
  2. green71

    guma pod lewarek - co pod?

    ano ma,jeżeli zgnije wzmocnienie pod lewarek to niczym go nie podniesiesz.Bo wzmocnienie jest jedno i służy przy podnoszeniu żabą i ori lewarkiem.Ori lewarek podnosi za rurkę która wchodzi w profile podłogi ale bez tego wzmocnienia to tylko rurka która wspiera się na 1mm blaszce progu.Wczoraj właśnie skończyłem z tym walczyć bo nawet jeżeli z zewnątrz nic nie widać,najciekawsze rzeczy dzieją się w środku.
  3. green71

    guma pod lewarek - co pod?

    lepiej się zainteresuj dlaczego nie ma tej gumy,bo jak złapiesz kapcia na drodze może być gorąco.
  4. przerabiałem ten temat,czujnik wału korbowego VDO/Siemens wytrzymał równo rok i znowu musiałem go wymienić.Odpukać od tamtej pory chodzi ale jak widać nawet oryginały mogą szybko się zepsuć
  5. green71

    E36 MULTI KIEROWNICA MTECH

    swego czasu podpiąłem w z3(zasada taka sama jak w E36) taką kierę ale radio bmw więc nie było kombinacji,tylko jeden dodatkowy pin.Do każdego innego potrzebny jest adapter.
  6. green71

    problem z rozruchem silnika

    normalnie jak w "strefie mroku",do głosu doszła druga osobowość.
  7. tak jak kolega wspomniał,odpowietrzyć bo jest zapowietrzona nagrzewnica
  8. jak znam życie mechanik powie że uszczelka lub głowica padły wcześniej a on próbuje go naciągnąć.
  9. green71

    bmw e36 320i problem

    nie chcę się kłócić bo to nie wnosi nic do tematu i nigdy nie napisałem że jestem mechanikiem ale pracę mam taką że muszę się orientować w temacie. Z doświadczenia wiem że silnik który spala duże ilości oleju jest o wiele mniej wydajny a to ma bezpośredni wpływ na moją wydajność w pracy.
  10. green71

    bmw e36 320i problem

    cóż ,nie będę dyskutował na temat twojej wiedzy ale takich fachowców omijam szerokim łukiem. Miałem kiedyś auto z zarżniętym silnikiem codziennie litr oleju musiałem dolać ale nigdy nie wylatywał przez wydech.No ale poszperałem troszkę i coś znalazłem http://m.auto-swiat.pl/1-sprawdz-ktore-silniki-biora-olej/2 i przeczytaj akapit o zużytych uszczelniaczach zaworowych. Może jak robiłeś głowice z matiza albo 126p to nie wiesz ile oleju może sie wydostać przez 12 zaworów
  11. green71

    bmw e36 320i problem

    ech te twoje mądrości,zapewne twoje auto to "igiełka". Do autora jeżeli faktycznie olej wydostaje się wydechem to na 99% jest to wina uszczelniaczy zaworów wylotowych.
  12. green71

    bmw e36 320i problem

    zobacz czy spod dekla zaworów nie masz wycieku
  13. u mnie tak właśnie jest,normalnie otwieram drzwi a nie mogę przekręcić stacyjki
  14. dokładnie taki sam temat przerabiałem dzisiaj,powodem okazał się wytarty kluczyk.Po całej operacji nowy kluczyk działa normalnie a stary nadal nie przekręca stacyjki. Z demontażem jest trochę zachodu,trzeba ściągnąć kierownicę,potem tulejka która sama wypadnie a za nią jest druga tulejka zabezpieczona pierścieniem segera. Najgorsze są dwie śruby łączące dwie połówki stacyjki ponieważ przy odkręcaniu łamią się główki(u mnie udało się odkręcić bez łamania) i trzeba użyć młotka i przecinaka. Odepniesz wiązki i stacyjka jest twoja.Nie zapomnij odpiąć aku. Jeżeli będziesz chciał iść na łatwiznę z samym kluczykiem do dorobienia to od razu mówię że to nie ma sensu.W przypadku sporego zużycia klucza,nowy trzeba dopasować do stacyjki bo inaczej gość dorobi ci taki sam jak masz teraz.A u mnie jest różnica w szerokości ponad 1 mm i oczywiście wzór też się powiększył.
  15. jakbyś kupił serducho z multifunkcją to jednym kablem można zrobić sterowanie fabrycznym radiem(nie każdym ale kilka modeli pasuje)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.