Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak na przedni zderzak podstawowy, nie wygląda to najgorzej

Czekam z zamówieniem, gdy będą w końcu przyjmować na X6 LCI.

Handlowiec twierdzi, że 9 lutego będę mógł już zamówić.

Oby tylko nie spieprzyli czegoś w wyglądzie....

Opublikowano

Szkoda, że nie ma zdjęć środka - chociaż pewnie będzie to co w X7.


Lampy tym wzorem '>>' nawiązują jak rozumiem do zegarów - o ile tylne wyglądają ciekawie to przednie laserowe przed LCI wyglądały moim zdaniem dużo lepiej.

Opublikowano

Fajnie, że nie ma tych obrzydliwych świateł przednich jak nowe 7.

Szkoda, że w środku już jest porażka z tymi dwoma tabletami niespecjalnie pięknymi.

Ciekawe, że Mercedes porzuca dokładnie takie samo podejście i zaczyna działać z bardzo fajnym ekranem centralnym, a BMW robi takie rzeczy :cry:

Opublikowano

Miejmy nadzieje, że nowego modelu X5 za 2-3 lata już tak nie spier....

Handlowcy cały czas raportują do centrali, że wielu klientom kierunek zmian mówiąc delikatnie nie przypadł do gustu. Fejkowe wydechy, tablety na pół samochodu z rozbudowanymi funkcjami do granic absurdu, monumentalna stylistyka, rezygnacja z idrive np w X1 itp.

Ech, a może to po prostu ukłon w kierunku pokolenia instagrama :think:

Opublikowano
Brak wydechów ? :roll:

 

......"Widzimy na nich zmienioną przednią i tylną część nadwozia. Nowe BMW X5 LCI zyska przemodelowane zderzaki z atrapami wydechów i nieco inne lampy wykonane w technologii LED. Bardzo możliwe, że nie wszystkim przypadnie to do gustu.".....

Opublikowano

Jak ja się ciesze, że odebralem swoje X5 przed liftem. Jestem z neigo mega zadowolony. Jestem młody ( rocznik '90), ale zdecydowanie bardziej pasuje mi stylistyka, która jest obecnie w X5 niż w w nowym X7.

Te wielkie tablety nie pasują mi, ale musze przyznać, żę działa fajnie nowy interfejs. po testach i7 można do tego przywyknąć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Atrapy wydechow to sa juz tak naprawde od obecnej G05(nie wszystkie wersje), gdzie w trapezowe „koncowki" wydechu w zderzaku, wchodzą cienkie rurki prawdziwego wydechu.
Opublikowano
Atrapy wydechow to sa juz tak naprawde od obecnej G05(nie wszystkie wersje), gdzie w trapezowe „koncowki" wydechu w zderzaku, wchodzą cienkie rurki prawdziwego wydechu.

 

Jeśli w obecnej X5 G05 Pre LCI w/g Ciebie są atrapy wydechów to co w takim razie jest w Audi czy Volvo :?:

Owszem, nie jest to może najszczęśliwsze rozwiązanie, ale jednak oba wydechy "żyją" a nie udają, że żyją :lol:

Opublikowano

Niestety w nowej serii 5 wydechy będą już schowane pod zderzakiem.

Zapewne jedynie w m5 (hybrydowym :mad2: ) końcówki będą widoczne.

Ale w e38 i e39 końcówki wydechów były schowane i nikt nie narzekał...


Co do x5. Dla mnie zmiany we wnętrzu nie były do zaakceptowania i z premedytacją kupiłem pre LCI.

Mam nadzieję, że BMW zależy jeszcze choć trochę na rynku Europejskim, wezmą sobie do serca feedback z rynku i kolejne generacje wrócą do normalności.

Opublikowano

Co do x5. Dla mnie zmiany we wnętrzu nie były do zaakceptowania i z premedytacją kupiłem pre LCI.

Mam nadzieję, że BMW zależy jeszcze choć trochę na rynku Europejskim, wezmą sobie do serca feedback z rynku i kolejne generacje wrócą do normalności.


Rozmawiałem z wieloletnim handlowcem i to pierwszy raz kiedy duża część klientów po informacji o tym jakie zmiany zajdą po liftingu, zdecydowała się nie czekać na lift tylko zamówiła bądź kupiła z placu wersje przed liftem.

Chodź są i tacy którzy czekają na TV na desce... :lol:

Czas pokaże jak te zmiany wpłyną na sprzedaż...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ale e38i e39 nie miały plastikowych nakładek imitujących wydechy :8) po prostu miały schowane.

Powinni do fake wydechów dawać wkładkę pushup do gaci :D mniej więcej ten sam poziom :lol: :lol:

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Info z salonu z Niemiec- wersja po LCI będzie ok 5% droższa i do tego teraz oferują rabat 16%, a na nową wersję max 9%.

Czyli mamy za LCI 12% więcej, przy kwocie ok 450 000 brutto to się robi 54 000 PLN brut.

Z drugiej strony przy późniejszej odsprzedaży wersja po lifcie będzie droższa, tylko czy aż o tyle?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W obecnej X5 tylko X5M ma prawdziwe wydechy, reszta to cienkie rurki wchodzące w atrapę w zderzaku. Takie czasy.


Lampy przednie z "7" i "X7" nie mogły wejść do X5 , bo są zarezerwowane dla aut wyższej klasy (GKL).

 


BMW stara sie zrożnicowac X5 I X7 bo do tej pory X7 było tylko X5-ka w wersji long z dłuższym rozstawem osi. Teraz design X7 bedzie jak z nowej serii 7 chociaż pod "skórą" nadal stara i biedna pokrewna technika z X5. :wink: Marketingowo to się jednak obroni. Na pierwszy rzut oka bedzie widac, ktore modele to te flagowe a które to te dla plebsu :lol:

Zwykle trudno mi się przyzwyczaic i z wielkim entuzjazmem przyjmowac kolejne liftingi ale w tym wypadku uważam lifting X7 za bardzo fajny i żałuje że X5 nie bedzie tak wyglądac. Z drugiej strony moze i dobrze bo moj ssmochod nie bedzie wygladał jak stary model...

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

LCI production in 04/23

In production until 07/26 (G05 X5, F95 X5M) and 03/28 (G06 X6, F96 X6M)

X6 sDrive40i dropped (at least in the US).

Gets refreshed B57 (non-US), B58 and the new S68 engines

xDrive40i gets 370hp

xDrive50e gets 480hp (with the powertrain we'll first see in 750e)

M50i becomes M60i with S68 engine

M package becomes standard on X6

Ambient Air and Acoustic Glazing will be available

X5 will have the illuminated grill like X6 does now.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli to bedzie prawda, że G06 LCI będzie produkowane aż do 2028 roku, to znowu pojeżdżę 6 lat X6, zanim coś nowego zamówię :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

X7 rozni sie od X5 troche wiecej niz rozstawem osi.

 

W obecnej X5 tylko X5M ma prawdziwe wydechy, reszta to cienkie rurki wchodzące w atrapę w zderzaku. Takie czasy.


Lampy przednie z "7" i "X7" nie mogły wejść do X5 , bo są zarezerwowane dla aut wyższej klasy (GKL).

 


BMW stara sie zrożnicowac X5 I X7 bo do tej pory X7 było tylko X5-ka w wersji long z dłuższym rozstawem osi. Teraz design X7 bedzie jak z nowej serii 7 chociaż pod "skórą" nadal stara i biedna pokrewna technika z X5. :wink: Marketingowo to się jednak obroni. Na pierwszy rzut oka bedzie widac, ktore modele to te flagowe a które to te dla plebsu :lol:

Zwykle trudno mi się przyzwyczaic i z wielkim entuzjazmem przyjmowac kolejne liftingi ale w tym wypadku uważam lifting X7 za bardzo fajny i żałuje że X5 nie bedzie tak wyglądac. Z drugiej strony moze i dobrze bo moj ssmochod nie bedzie wygladał jak stary model...

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Deska X5 LCI bedzie wygladala tak jak X7 LCI, z wyjatkiem podswietlanego napisu X5.

 

Szkoda, że nie ma zdjęć środka - chociaż pewnie będzie to co w X7.


Lampy tym wzorem '>>' nawiązują jak rozumiem do zegarów - o ile tylne wyglądają ciekawie to przednie laserowe przed LCI wyglądały moim zdaniem dużo lepiej.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Eeee, jaki lament sie podnosl, kiedy BMW zaprezentowalo nowe lampny X7 / serii 7. Czytajac komentarze w necie moza byloby odniesc wrazenie, ze BMW nie sprzeda ani jednego samochodu. Z tego co wiem X7 LCI i seria 7 sprzedaja sie dobrze. To samo bedzie z X5 LCI - "krzykacze" bede biadolic, ze to nie tak, ze tamto nie tak... a wiekszosc i tak kupi nowe modele.

 

Miejmy nadzieje, że nowego modelu X5 za 2-3 lata już tak nie spier....

Handlowcy cały czas raportują do centrali, że wielu klientom kierunek zmian mówiąc delikatnie nie przypadł do gustu. Fejkowe wydechy, tablety na pół samochodu z rozbudowanymi funkcjami do granic absurdu, monumentalna stylistyka, rezygnacja z idrive np w X1 itp.

Ech, a może to po prostu ukłon w kierunku pokolenia instagrama :think:

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ktora wersje silnikowa wybierasz? Jesli jedna z 50e lub M60i, to zmiany sa na tyle istotne, ze wyzsza cena jest uzasadniona. Musimy poczekac na szczegoly wyposazenia standardowego. X7 M60i podskoczyla w stosunku do M50i o kilka tysiecy $. Bylo to przede wszystkim wlaczneiem DHP do wyposazenia standardowego. Trzeba porownywac jablko do jablka a nie same wartosci bezwgledne.

 

Info z salonu z Niemiec- wersja po LCI będzie ok 5% droższa i do tego teraz oferują rabat 16%, a na nową wersję max 9%.

Czyli mamy za LCI 12% więcej, przy kwocie ok 450 000 brutto to się robi 54 000 PLN brut.

Z drugiej strony przy późniejszej odsprzedaży wersja po lifcie będzie droższa, tylko czy aż o tyle?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.