zalezi Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia A czasem to nie jest stare 530d z nieco większym silnikiem elektrycznym?
Brak_nazwy Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia 38 minut temu, Roberto1 napisał(a): 540d w g60 to nadal dwie turbiny ? Myślałem, że to błąd a tu niespodzianka sporo koni uciekło porównując do g30 czy g05. Dwie turbiny, dokładnie ten sam napęd co w X5/X6 30d 1
Główni Moderatorzy Randall Opublikowano 20 Stycznia Główni Moderatorzy Opublikowano 20 Stycznia Dwie, właśnie sprawdziłem w katalogu.
Główni Moderatorzy Rufio Opublikowano 20 Stycznia Główni Moderatorzy Opublikowano 20 Stycznia 55 minut temu, zalezi napisał(a): A czasem to nie jest stare 530d z nieco większym silnikiem elektrycznym? Na to wygląda 530d. Podają moc systemową. Jeśli tak to przeszli samych siebie. Okroimy G30 z atrybutów premium, ograniczymy silniki, damy inną plakietkę, klient i tak to kupi http://www.motostat.pl/user_images/18340/icon1.png 330d C43 AMG
zalezi Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia Godzinę temu, Rufio napisał(a): Na to wygląda 530d. Podają moc systemową. Jeśli tak to przeszli samych siebie. Okroimy G30 z atrybutów premium, ograniczymy silniki, damy inną plakietkę, klient i tak to kupi Już przestań, naprawdę. Dostajesz w super cenie ( 23% rabatu można dostać ) mocny silnik, a tu tylko wieczne lamenty. Nie pasuje kup coś innego, droga wolna.
Główni Moderatorzy Rufio Opublikowano 20 Stycznia Główni Moderatorzy Opublikowano 20 Stycznia Jest dobrze? Jest tanio. Na schodzące z rynku G31 540 ze stocku dawali mi 22% rabatu. A tu nowy model do produkcji ponad 20% http://www.motostat.pl/user_images/18340/icon1.png 330d C43 AMG
zalezi Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia (edytowane) 31 minut temu, Rufio napisał(a): Jest dobrze? Jest tanio. Na schodzące z rynku G31 540 ze stocku dawali mi 22% rabatu. A tu nowy model do produkcji ponad 20% Przypadkiem nie są podobne ceny po rabacie? Zobacz na Mercedesa E jakie ma ceny. Tam za 320-330 tys zł dostajesz marnego 2.0 diesla Edytowane 20 Stycznia przez zalezi
eSzet94 Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia Przy tej całej nagonce i tak cieszcie się,że jest jakiś wybór. Wiadomo dla fanów to jest lekki szok i zniesmaczenie bo jeszcze niedawno 530d rwd, xdrive, 540d a przedlift g30 miał spektakularne czteroturbinowe b57,ale te czasy odeszły i już nie wrócą. Patrząc na g70 to było wiadome,że g60 otrzyma tylko jednego dużego diesla. X3 też ma go dostać i wątpię,że będą dwa warianty jak dotychczas. Zniknie m40d na bank. jedyna anomalia na dzisiaj to 40d w x5/6 gdzie jest 352 km i tego może możemy się spodziewać w jakimś LCI g70. mnie zdziwiło,że np 30d rwd jakie posiadam pre LCI ma jedną turbinę i 265 km a już wariant z miękką hybrydą ma 286 km i dwie turbiny.
Roberto1 Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia (edytowane) Mam g05 x5 30d 286km i jest jedna turbina cos czuje, że cięcie kucy bierze się z nowej normy euro6e btw 540i to zgubili gdzieś po drodze ? Bawię się konfiguratorem PL i nie ma. W US jest. Edytowane 20 Stycznia przez Roberto1
davidpl Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia Jak to jedna? Od 2018 albo 2019 wszystkie diesle BMW mają dwie turbiny (jedna jest połączona z kolektorem wydechowym na stałe, a druga jest niżej).
Roberto1 Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia Hmmm jak kupowałem x5 to sprzedawca prawił tak: 30d jedna turbina, 40d + jeszcze jedna, a 50d + kolejne dwie czyli 4szt
przemekk23 Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia 43 minuty temu, Roberto1 napisał(a): 540i to zgubili gdzieś po drodze ? Bawię się konfiguratorem PL i nie ma. W US jest. 540i nie ma w Polsce i niestety nie będzie. Podobno nikt tego nie kupuje,bo wszyscy chcą 2,5- tonowe hybrydy albo silniki R4 o mocy 200KM. Ja akurat chciałem kupić...
Brak_nazwy Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia 2 godziny temu, eSzet94 napisał(a): Przy tej całej nagonce i tak cieszcie się,że jest jakiś wybór. Wiadomo dla fanów to jest lekki szok i zniesmaczenie bo jeszcze niedawno 530d rwd, xdrive, 540d a przedlift g30 miał spektakularne czteroturbinowe b57,ale te czasy odeszły i już nie wrócą. Patrząc na g70 to było wiadome,że g60 otrzyma tylko jednego dużego diesla. X3 też ma go dostać i wątpię,że będą dwa warianty jak dotychczas. Zniknie m40d na bank. jedyna anomalia na dzisiaj to 40d w x5/6 gdzie jest 352 km i tego może możemy się spodziewać w jakimś LCI g70. mnie zdziwiło,że np 30d rwd jakie posiadam pre LCI ma jedną turbinę i 265 km a już wariant z miękką hybrydą ma 286 km i dwie turbiny. Dwie turbiny nie dają istotnie więcej mocy tylko szybsze "wstawanie", mała turbina ma mniejszą bezwładność, startuje pierwsza i turbolag jest krótszy. Moc zależy od momentu przy wyższych obrotach i tam już duża turbina rządzie. Inaczej jest w układach V, bo tam każdy dolot może mieć swoje uturbienie. Pogadaj z mechanikami, albo użytkownikami po kilku latach jakie fajne w utrzymaniu są te diesle na 4 turbinach.
Brak_nazwy Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia 20 minut temu, przemekk23 napisał(a): 540i nie ma w Polsce i niestety nie będzie. Podobno nikt tego nie kupuje,bo wszyscy chcą 2,5- tonowe hybrydy albo silniki R4 o mocy 200KM. Ja akurat chciałem kupić... A to nie jest kwestia regulacji emisji CO2 w UE? Myślę, że wiele osób by się decydowało na B58 w Europie.
przemekk23 Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia (edytowane) @Brak_nazwy Oczywiście że tak, chodzi o zachowanie przepisów dotyczących emisji CO2. Zrobiłem tylko aluzję do tych co twierdzą że R6 i tak nikt nie kupował, więc nie ma co narzekać i po czym płakać. Edytowane 20 Stycznia przez przemekk23
Brak_nazwy Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia (edytowane) Godzinę temu, Roberto1 napisał(a): Mam g05 x5 30d 286km i jest jedna turbina cos czuje, że cięcie kucy bierze się z nowej normy euro6e btw 540i to zgubili gdzieś po drodze ? Bawię się konfiguratorem PL i nie ma. W US jest. Cięcie kucy bierze się z obcięcia momentu między 4, a 4,5 tys. obrotów, porównaj przebieg momentu dla X5 30d i 40d. Jakby nie było tego cięcia, to jak uzasadnić 30 koła więcej za 40d? Szkoda, że do piątki nie trafiła ta wersja z 40d, ale z drugiej strony mniej wysilony silnik powinien być trwalszy. A jeszcze a propos X5/X6, jeździłem jednym po drugim, tj. G61 i X6 z tym samym dieslem i pierwsze co się rzuca w oczy, to jak duuużo lepiej jest wyciszony ten "tani" G61. Edytowane 20 Stycznia przez Brak_nazwy
Roberto1 Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia Oby tak było z tym wyciszeniem i nie okazało się, że to zasługa rozwiązania bazującego na ANC.
zalezi Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia Ktoś tu pisał, że szyba jest sporo grubsza. I może to robi niezłą robotę.
Roberto1 Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia (edytowane) Odnośnie B58 to sądziłem, że zrobią coś @ m50 w x3 z wersją 400KM tego motoru. Edytowane 20 Stycznia przez Roberto1
Główni Moderatorzy Rufio Opublikowano 20 Stycznia Główni Moderatorzy Opublikowano 20 Stycznia 40 minut temu, Brak_nazwy napisał(a): A jeszcze a propos X5/X6, jeździłem jednym po drugim, tj. G61 i X6 z tym samym dieslem i pierwsze co się rzuca w oczy, to jak duuużo lepiej jest wyciszony ten "tani" G61. Nie porównuj G61 do jeżdżącej cegłówki X5. Aerodynamika robi swoje w Suvie jest hałas i spalanie. http://www.motostat.pl/user_images/18340/icon1.png 330d C43 AMG
Brak_nazwy Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia 2 minuty temu, Rufio napisał(a): Nie porównuj G61 do jeżdżącej cegłówki X5. Aerodynamika robi swoje w Suvie jest hałas i spalanie. Chodziło mi o hałas dochodzący z komory silnika, tj. klekot diesla przy przyspieszaniu. Ten sam silnik, w G61 miałem niemal wrażenie, że jadę elektrykiem, X6 wył.
Roberto1 Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia (edytowane) Cenne info. Dzięki. W g05 doceniam wyciszenie, jeżeli jest lepiej to tylko przyklasnąć. ps sąsiad ostatnio przyprowadził g60 520d i na zewnątrz brzmi to strasznie. Wróciły wspomnienia mojego pierwszego VAGa 1.9tdi Edytowane 20 Stycznia przez Roberto1
buster12 Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia 10 godzin temu, Brak_nazwy napisał(a): Dwie turbiny, dokładnie ten sam napęd co w X5/X6 30d G65 czyli nowa x5 od 2027 też dostaje 30d z etykietą 40d i będzie to jedyny diesel w ofercie.
Główni Moderatorzy Rufio Opublikowano 26 Stycznia Główni Moderatorzy Opublikowano 26 Stycznia Inżynierowie BMW, męczyli, męczyli i wymęczyli. Auto dłuższe o 10cm, wyższe o 4 cm, szersze o 3 Na nogi z tylu tylko 2cm więcej (nie oszukujmy się G30 nie jest mistrzem przestronności z tyłu) Bagażnik mniejszy, bak mniejszy. Zobaczcie na miejsce z tyłu w Mercedesie. Inna liga 1 http://www.motostat.pl/user_images/18340/icon1.png 330d C43 AMG
Hernandes Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia To moim zdaniem jest cena tego, że piątka ma wspólną platformę dla elektryka i spalinówek. W Mieczysławie inaczej to wymyślili. Ale mi to nie przeszkadza, że nowy model nie ma więcej miejsca niż stary model. Naprawdę w tym samochodzie moim zdaniem nie chodzi o miejsce, prawda?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się