Skocz do zawartości

opóźnienie w odbiorze.


pawel629

Rekomendowane odpowiedzi

Może nie ma się czym chwalić, ale w E90 nie bałem się siedzieć na zderzaku bo wiedziałem, że natychmiast samochód się zatrzyma, a tutaj? No cóż, bezpieczna odległość zgodna z przepisami :)

I da się tak wytrzymać jezdzac zgodnie z przepisami i nie denerwujac innych kierowców? To musi być niesamowicie trudne


A w temacie, to jak rozumiem w sierpniu wszystko stoi, ale alokacje na wrzesień zostaną normalnie rozdane pewnie w tym tygodniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie ma się czym chwalić, ale w E90 nie bałem się siedzieć na zderzaku bo wiedziałem, że natychmiast samochód się zatrzyma, a tutaj? No cóż, bezpieczna odległość zgodna z przepisami :)

I da się tak wytrzymać jezdzac zgodnie z przepisami i nie denerwujac innych kierowców? To musi być niesamowicie trudne

Hihi, śmieszku. Co innego zaufanie do samochodu, którym jeździsz, a co innego drażnienie kierowców. To był przykład ufności wobec skuteczności samochodu, a nie dowód na permanentny styl jazdy.

 

Też miałem wrażenie, że auto jakoś dziwnie hamuje na początku :)

Albo się ułożyły, albo może jakaś adaptacja, ale teraz hamuje jak żyleta

Na pewno względem pierwszych 2-3kkm jest poprawa, ale wciąż nie są one tak bezpośrednie jak w E90. Czy ktoś może potwierdzić jakąś "mądrzejszą" elektronikę, która być może sama moduluje jak bardzo hamujemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niesamowicie trafiłeś, bo akurat wróciłem z nocnego spotkania z kumplem, który ma dość podobnie skonfigurowaną Giullię Veloce (czerwień z czernią) :-)


Brak lewarka mi nie doskwiera, bo jak pisałem wyżej, wolę operować łopatkami, ale rozumiem, zwolenników lawarków :-)


Co do wyglądu zegarów, to było to moje podstawowe zmartwienie, po informacji o przymusowej konwersji zamówienia na LCI. No i jak w przedlifcie, niewiele można zrobić z wyglądem, są trzy layout'y, żaden nie przypomina klasycznych zegarów, ale w przypadku tego wielkiego ipada już nie ma co nawet próbować wcisnąć tam imitację klasycznych zegarów. W Giulli, która w kwestii multimediów jest jednak z dwie epoki wstecz, są oczywiście klasyczne okrągłe, co jest zaj.biste. Ale ta nowoczesność też ma swoje zalety. Ogólnie, obecnie cieszę się, że mam jednak LCI.

 

Na jesieni nowa Gulia. Czekam z niecierpliwością. Czy poprawia niedociagniecia obecnej wersji czy pojda w slady BMW i spsują samochód.



Sent from my iPad using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niesamowicie trafiłeś, bo akurat wróciłem z nocnego spotkania z kumplem, który ma dość podobnie skonfigurowaną Giullię Veloce (czerwień z czernią) :-)


Brak lewarka mi nie doskwiera, bo jak pisałem wyżej, wolę operować łopatkami, ale rozumiem, zwolenników lawarków :-)


Co do wyglądu zegarów, to było to moje podstawowe zmartwienie, po informacji o przymusowej konwersji zamówienia na LCI. No i jak w przedlifcie, niewiele można zrobić z wyglądem, są trzy layout'y, żaden nie przypomina klasycznych zegarów, ale w przypadku tego wielkiego ipada już nie ma co nawet próbować wcisnąć tam imitację klasycznych zegarów. W Giulli, która w kwestii multimediów jest jednak z dwie epoki wstecz, są oczywiście klasyczne okrągłe, co jest zaj.biste. Ale ta nowoczesność też ma swoje zalety. Ogólnie, obecnie cieszę się, że mam jednak LCI.

 

Na jesieni nowa Gulia. Czekam z niecierpliwością. Czy poprawia niedociagniecia obecnej wersji czy pojda w slady BMW i spsują samochód.



Sent from my iPad using Tapatalk

 

Obojętnie co zrobią, pewnie będzie kolejną piękną Alfą, świetnie jeżdżącą, ale z wszystkimi mankamentami marki, która, mimo ww. atutów, zawsze będzie epokę opóźniona w stosunku do wyznaczających trendy :-) Włoska fantazja ze wszystkimi jej plusami i minusami :-)


Oraz nie zauważam żadnego spsucia w G21 LCI. Zewnętrznie wygląda lepiej, mimo, że poprzednik wyglądał świetnie. Wewnętrznie, no cóż, znak czasów :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze można zalać do niego benzynę więc jest dobrze. Zepsuty to będzie jak będzie na baterie… btw już obalają mit elektryków. Wyprodukowanie tego szajsu i utylizacja daje więcej szkodliwej emisji niż stary diesel 1.9 tdi :lol: Beka z elektryków i snobów którzy je ‚uwielbiają’.
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Niesamowicie trafiłeś, bo akurat wróciłem z nocnego spotkania z kumplem, który ma dość podobnie skonfigurowaną Giullię Veloce (czerwień z czernią) :-)


Brak lewarka mi nie doskwiera, bo jak pisałem wyżej, wolę operować łopatkami, ale rozumiem, zwolenników lawarków :-)


Co do wyglądu zegarów, to było to moje podstawowe zmartwienie, po informacji o przymusowej konwersji zamówienia na LCI. No i jak w przedlifcie, niewiele można zrobić z wyglądem, są trzy layout'y, żaden nie przypomina klasycznych zegarów, ale w przypadku tego wielkiego ipada już nie ma co nawet próbować wcisnąć tam imitację klasycznych zegarów. W Giulli, która w kwestii multimediów jest jednak z dwie epoki wstecz, są oczywiście klasyczne okrągłe, co jest zaj.biste. Ale ta nowoczesność też ma swoje zalety. Ogólnie, obecnie cieszę się, że mam jednak LCI.

 

Na jesieni nowa Gulia. Czekam z niecierpliwością. Czy poprawia niedociagniecia obecnej wersji czy pojda w slady BMW i spsują samochód.



Sent from my iPad using Tapatalk

 

Obojętnie co zrobią, pewnie będzie kolejną piękną Alfą, świetnie jeżdżącą, ale z wszystkimi mankamentami marki, która, mimo ww. atutów, zawsze będzie epokę opóźniona w stosunku do wyznaczających trendy :-) Włoska fantazja ze wszystkimi jej plusami i minusami :-)


Oraz nie zauważam żadnego spsucia w G21 LCI. Zewnętrznie wygląda lepiej, mimo, że poprzednik wyglądał świetnie. Wewnętrznie, no cóż, znak czasów :-)

 

Dokładnie tak samo uważam ;)

AR jest marką za którą się obracam ale której nie odważyłbym się kupić ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dwie Alfy od nowości 147 i 159. Nie mogąc się doczekać na Giulię kupiłem e90 i tak już zostało z BMW. Jedno

Z moich najlepszych posunięć w życiu. Paradoksalnie mała 147 była ok, nie psuła się a był to 2001 rok więc dopiero co weszła do produkcji ale już 159 która miała mieć jakoś BMW/Merc/Audi już mi dała w palnik. Także Alfy to oglądam i podziwiam z daleka. Mam znajomych w serwisie Alfy i wiem ze z Giulią są niezłe jaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AR jest marką za którą się obracam ale której nie odważyłbym się kupić ;)

 

Teraz naprawdę dają fajny pakiet w cenie:

- gwarancja 5 lat (wiec raczej przez 5 lat nie ma obaw)

- w końcu wszedł facelifting wprowadzający światła LEDowe jak w tonale. Jeszcze jakby wymienili infotainment na nowy z ładniejszym ekranem, to już w ogóle bajka. Szkoda tylko, ze nie ma keylessa na tylnich drzwiach.

 

Miałem dwie Alfy od nowości 147 i 159. Nie mogąc się doczekać na Giulię kupiłem e90 i tak już zostało z BMW. Jedno

Z moich najlepszych posunięć w życiu. Paradoksalnie mała 147 była ok, nie psuła się a był to 2001 rok więc dopiero co weszła do produkcji ale już 159 która miała mieć jakoś BMW/Merc/Audi już mi dała w palnik. Także Alfy to oglądam i podziwiam z daleka. Mam znajomych w serwisie Alfy i wiem ze z Giulią są niezłe jaja.

 

G20 / G21 też ma i miała sporo bolączek ;) wiele z nich stoi w serwisie a na fb na grupach było kilka postów o awarii silnika, zwłaszcza w 20d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AR jest marką za którą się obracam ale której nie odważyłbym się kupić ;)

 

Teraz naprawdę dają fajny pakiet w cenie:

- gwarancja 5 lat (wiec raczej przez 5 lat nie ma obaw)

- w końcu wszedł facelifting wprowadzający światła LEDowe jak w tonale. Jeszcze jakby wymienili infotainment na nowy z ładniejszym ekranem, to już w ogóle bajka. Szkoda tylko, ze nie ma keylessa na tylnich drzwiach.

 

Miałem dwie Alfy od nowości 147 i 159. Nie mogąc się doczekać na Giulię kupiłem e90 i tak już zostało z BMW. Jedno

Z moich najlepszych posunięć w życiu. Paradoksalnie mała 147 była ok, nie psuła się a był to 2001 rok więc dopiero co weszła do produkcji ale już 159 która miała mieć jakoś BMW/Merc/Audi już mi dała w palnik. Także Alfy to oglądam i podziwiam z daleka. Mam znajomych w serwisie Alfy i wiem ze z Giulią są niezłe jaja.

 

G20 / G21 też ma i miała sporo bolączek ;) wiele z nich stoi w serwisie a na fb na grupach było kilka postów o awarii silnika, zwłaszcza w 20d.

 

W Giulii po faceliftingu są nadal ksenony, taką właśnie ma kumpel, z którą fotografowałem moją strzałę. A sam facelifting to jest śmiech, auto oczywiście jest nadal przepiękne i doskonale jeździ, ale te zmiany dostrzeże tylko ten, kto naprawdę ogarnia markę. Właściciel mi je wymieniał i sam z tego się śmiał :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem na myśli poważnych awarii. Tylko takie które potrafią doprowadzić do szału. To skrzypi, tamto skrzypi, nagle gasną zegary. Odpinać akumulator i za chwilę podpinać. Fotel jęczy, tapicerka się wygniata od samego patrzenia.

Jak ktoś nie miał Alfy to w życiu się nie dowie o czym mówię. To trzeba doświadczyć na własnej skórze. Nie czytać kto coś napisze. No ale już dajmy Alfie spokój. Niech sobie żyje swoim życiem.

Jest ładna i tyle w temacie.

Aha zapomniałem dodać o szyberdachu czy właściwie szklanym dachu w Stelvio. Powyżej 160 km/h nie da się rozmawiać ani słuchać muzyki ani niczego ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy zauważyliście ale w konfiguratorze nie ma już head-up nawet dla M3. Sterowanie gestami też wyleciało a cena pakietu innowacji bez zmian mimo braku tych dwóch opcji.

head-up teraz nazywa się "BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym" i jest dostępny, przynajmniej w zwykłym g20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie wiem czy zauważyliście ale w konfiguratorze nie ma już head-up nawet dla M3. Sterowanie gestami też wyleciało a cena pakietu innowacji bez zmian mimo braku tych dwóch opcji.

head-up teraz nazywa się "BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym" i jest dostępny, przynajmniej w zwykłym g20

Ciekawe jak to jest bo w opisie Live Cockpit nie ma nic o head up.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"BMW Live Cockpit Professional zwiększa bezpieczeństwo jazdy. Wyświetlacz BMW Head-Up Display pokazuje pomocne informacje bezpośrednio w Twoim polu widzenia. Dzięki temu możesz całkowicie skupić się na drodze przed Tobą."


W drugim zdaniu opisu jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie wiem czy zauważyliście ale w konfiguratorze nie ma już head-up nawet dla M3.

Live Cockpit Professional za 5500 PLN to jest head up i jest dostepny w konfiguratorze

"Sprzedaż najdroższych modeli BMW pikuje do góry" - słonik40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
"BMW Live Cockpit Professional zwiększa bezpieczeństwo jazdy. Wyświetlacz BMW Head-Up Display pokazuje pomocne informacje bezpośrednio w Twoim polu widzenia. Dzięki temu możesz całkowicie skupić się na drodze przed Tobą."


W drugim zdaniu opisu jest :)

 

W M3 nie ma w zwykłym 3er faktycznie jest taki opis.

Myślę że M3 został opis z przed zmiany na ID8.

Ten konfigurator to żenada wiecznie pełno błędów.

Przez pół roku pokazywał nie takie kolory felg jak były wybrane w M3 ogólnie z 5 błędów zawierał.

20220811-212612.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ten konfigurator to żenada wiecznie pełno błędów.

Ten konfigurator i to jest i tak niebo a ziemia w porownaniu do tego co bylo kilka lat temu - teraz sie chociaz nie zawiesza prawie w ogole, pokazuje w miare czytelnie opcje wykluczajace sie etc

Natomiast miejsca do poprawy jest nadal sporo, tak jak piszesz - niektore z tych bledow potrafilby wyeliminowac przez weekend stazysta z lapanki a BMW jakos to nie przeszkadza - ma chyba zbyt lojalnych klientow w Polsce ;)

"Sprzedaż najdroższych modeli BMW pikuje do góry" - słonik40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ten konfigurator to żenada wiecznie pełno błędów.

Ten konfigurator i to jest i tak niebo a ziemia w porownaniu do tego co bylo kilka lat temu - teraz sie chociaz nie zawiesza prawie w ogole, pokazuje w miare czytelnie opcje wykluczajace sie etc

Natomiast miejsca do poprawy jest nadal sporo, tak jak piszesz - niektore z tych bledow potrafilby wyeliminowac przez weekend stazysta z lapanki a BMW jakos to nie przeszkadza - ma chyba zbyt lojalnych klientow w Polsce ;)

 

Dokladnie tak. Ciekawy jestem ile osób zamówiło zły kolor felg do m3 przez błąd konfiguratora bo tak było ze 3 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spore rozczarowanie, rok czekania w koncu jest vin i sie okazuje że bede miał auto z jakiegoś "bangladeszu" zamiast z monachium

 

Auta z Meksyku niczym nie różnią się od tych z Niemiec.

 

Może i tak jest ale dość dziwna sprawa żeby 3 na Europę szła z Meksyku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.