Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a):

To jest też ciekawy film LCI2 gość twierdzi że ma stocka w komentarzach. Mikrofon wystawiony na zewnątrz obok wydechu, ładnie brzmi to B58 🙂 Po gwarancji wykoduje. 

 

 

 

silnika to słuchaj pod maską. Z tyłu to słuchasz wydechu, a nie slinka. tak samo może brzmieć każdy silnik przez rurę z tyłu. 

też wątpię, że stock a na pewno nie taki stock jaki mamy w polsce. Trochę miałem okazji posłuchać przyspieszających 340i i nigdy to tak nie brzmiało. To tak jak moja 330i robi popcorn, ale raczej w trasie go nie słychać.

 

Edytowane przez JacekLZ
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
8 godzin temu, Markok napisał(a):

PS. M7.. M7 to prędzej poprzednika z 6.6 V12 można byłoby nazwać, a nie byle 3 litry i trochę bateryjek..

 

To karma za naklejanie takich emblematów.

  • Haha 2
Opublikowano

Takie rampy zjazdowe często są pokryte naniesina lekka warstwa mułu lub glonoe że w gomowcach na nich idzie się wyje.... Nie dziwne ze miał zerowa przyczepność jak masa przyczepki jeszcze go pociągnęła. 

Opublikowano
2 godziny temu, GrzegorzKo napisał(a):

Ok, ale w obu przypadkach to jest stock. Musze to jakos sam zweryfikować czy jest jakaś różnica. 

Nie jestem przekonany że tam jest stock. Na moje skromne ucho jest tam M Performance który mogł być zamontowany przed wydaniem auta.

 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

Czy macie do polecenia jakieś wkładki do kieszeni w drzwiach?

Szukam jakiegoś wkladu filcowego, czy coś w ten deseń do tej przegrody u kierowcy najbliżej zawiasów bo trzymam w niej pilota i denerwuje mnie dźwięk zamykania drzwi z grzechotaniem po tych plastikach

Opublikowano
W dniu 7.09.2025 o 17:55, Lukas68 napisał(a):

M340i 

IMG_2418.jpg

Mam to samo, ale dalej… Dwa ostatnie baki do pełna RON100 na Słowenii. Zero różnicy między 95, 98 i 100. 

Opublikowano
21 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a):

To jest też ciekawy film LCI2 gość twierdzi że ma stocka w komentarzach. Mikrofon wystawiony na zewnątrz obok wydechu, ładnie brzmi to B58 🙂 Po gwarancji wykoduje. 

 

 

 

Jeśli to stock w USA to moim zdaniem jest to daleko od naszego stocka, nawet z otwartą cały czas klapką. U nas otwarcie klapy znacznie poprawia dzwięk wydechu i daje trochę charakteru temu samochodowi. Bardzo szkoda, że nie można tą klapą sterować z poziomu menu. 

Opublikowano
2 godziny temu, palusik napisał(a):

Mam to samo, ale dalej… Dwa ostatnie baki do pełna RON100 na Słowenii. Zero różnicy między 95, 98 i 100. 

Ja czuję różnicę, mam też dwóch wujków, jeden jest muzykiem i zawsze mówi, że jest różnica jak użyje cerateca, czy zaleje 100, drugi mówi że nie ma żadnej różnicy. Ja słyszę różnicę. Myślę że to indywidualne predyspozycje decydują o tym czy możesz w ogóle poczuć czy usłyszeć różnicę. Są osoby którym słoń na ucho nadepnął i choćby silnik nagle chodził jak zegarek na 100, a na 95 jak stary gruz to i tak nie zauważą różnicy. Tak jak zwykły człowiek nie określi czy instrument jest poprawnie nastrojony czy nie. 

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Temat paliwa był przerabiany 

 


 

ja do b58 leje 95. Tak też mam pod klapką wlewu paliwa.

przy wydechu mpe też nie słyszałe różnicy 🙄

Edytowane przez poeta
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5 godzin temu, poeta napisał(a):

Temat paliwa był przerabiany 

 


 

ja do b58 leje 95. Tak też mam pod klapką wlewu paliwa.

przy wydechu mpe też nie słyszałe różnicy 🙄

Możesz lać generalnie co chcesz.

Optimum uzyskasz przy 98, deficyt mocy lejąc 95, ot cała magia.

Rozumiem, że czasem ktoś w pobliżu nie ma stacji z 98, ale to już chyba rzadkość.

Liczył to ktoś,  ile ta szalona oszczędność wyniesie rocznie?

No, bo zakładam,  że to forma oszczędności ma być 🤔

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
38 minut temu, MedicuS napisał(a):

Liczył to ktoś,  ile ta szalona oszczędność wyniesie rocznie?

 

średnio to około 75 groszy na litrze więcej (lub więcej), jak masz 50l bak to jakieś 37,5 zł więcej przy każdym tankowaniu, trzeba założyć że jeden kebab do każdego tankowania, taki xl. 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, MedicuS napisał(a):

Możesz lać generalnie co chcesz.

Optimum uzyskasz przy 98, deficyt mocy lejąc 95, ot cała magia.

Rozumiem, że czasem ktoś w pobliżu nie ma stacji z 98, ale to już chyba rzadkość.

Liczył to ktoś,  ile ta szalona oszczędność wyniesie rocznie?

No, bo zakładam,  że to forma oszczędności ma być 🤔

W moim przypadku jest to raczej rozsądne wydawanie pieniędzy. Jeśli nie czuję w codziennej jeździe różnicy i wystarcza mi to co daje 95 to jaki jest sens przepłacać? I nie powiedziałbym, że m340i ma deficyt mocy nawet na 95, ale wiadomo, to są subiektywne odczucia 🙂 Jeśli miałbym jechać na tor to napewno zalałbym 98 albo 100.
Przez ostatni rok przejechałem prawie 27 tys. km więc za to wolę wymienić częściej olej lub wydać te pieniądze w inny sposób.   

Edytowane przez proarnes
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
32 minuty temu, krzysztof77 napisał(a):

A może na 98 pali z pół litra mnie?. Wtedy na zbiorniku już nie jest 37.5.

Człowieku tu nie chodzi o spalanie tylko o co innego.

Opublikowano
3 godziny temu, krzysztof77 napisał(a):

No to wystarczy pomyśleć ze zrozumieniem i tłumaczyć indywidualnie nie trzeba. 

Mi pali na 98 0,5 litra na 100 mniej przy 120 km na h. Pamiętajcie też że E10 95 to 3-4% większe spalanie niż E5 95 która u nas nie jest oferowana. Do tego na 98 są albo lepsze promocje, albo dodatkowe punkty i na każdym litrze można jeszcze urwać z 10-20 groszy. Na Moya 98 jest w ogóle tańsza niż np na Orlenie i jak masz działalność to masz 12 punktów za litr czyli 12 groszy na litrze. Licząc to to wyjdzie, że wcale nie dopłaca się 35 PLN do baku tylko z 10-15, a to żadna różnica. Silnik pracuje na lepszym paliwie E5, mniej spalania stukowego bo to 98. Ja bym się o te 10 PLN nie szarpał. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4 godziny temu, proarnes napisał(a):

W moim przypadku jest to raczej rozsądne wydawanie pieniędzy. Jeśli nie czuję w codziennej jeździe różnicy i wystarcza mi to co daje 95 to jaki jest sens przepłacać? I nie powiedziałbym, że m340i ma deficyt mocy nawet na 95, ale wiadomo, to są subiektywne odczucia 🙂 Jeśli miałbym jechać na tor to napewno zalałbym 98 albo 100.
Przez ostatni rok przejechałem prawie 27 tys. km więc za to wolę wymienić częściej olej lub wydać te pieniądze w inny sposób.   

Oczywiście,  że w 40i nie ma mowy o żadnym deficycie mocy samej w sobie,  jedynie względem mocy dostępnej przez ten silnik.

Przy mojej jeździe, oczywiście gdybym dysponował 40i w skali roku dawało by to ok 2000 zł więcej na paliwo.

Licząc 70gr różnicy, czyli plus minus 42 zł na baku.

Ale to bez różnicy w zużyciu i innych możliwych upustów. 

Niby nie mało,  ale jak sobie dodam ile wydałem na mandaty,  głównie za granicą, ile na zwiększone spalanie, bo mogłem jechać ekonomiczniej itd to wyjdzie,  że dojechał bym też w to samo miejsce,  a w kieszeni by zostało jeszcze więcej, w skali roku.

Oczywiście nie ma co porównywać odrobiny frajdy do tego,  że spora część nie czuje różnicy i tym samym nie widzi sensu 😉

 

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.