Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, danielOLKE napisał(a):

hej wszystkim, szybkie pytanie. Przyblizam sie do zakupu BMW 320i 184 km benzyna. Przejechane ma ten egemplarz 100 tys. Na cos szczegolnego powinienem zwrocic uwage? Leasingodawca mowi, ze wszystko sprawdzane przez nich itd.., ale wiecie jak to jest. Kwota 115 tys. Samochod z roku 2019 pazdziernik. Dzieki z gory!

Przede wszystkim dokładna weryfikacja w ASO/serwisie specjalizującym się w BMW. Sprzedający będzie mówił wszystko byle sprzedać. Zwróć uwagę w szczególności na wymiany oleju, to będziesz wiedział czy ktoś o samochód dbał czy od początku nastawiał się na brak wykupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, danielOLKE napisał(a):

hej wszystkim, szybkie pytanie. Przyblizam sie do zakupu BMW 320i 184 km benzyna. Przejechane ma ten egemplarz 100 tys. Na cos szczegolnego powinienem zwrocic uwage? Leasingodawca mowi, ze wszystko sprawdzane przez nich itd.., ale wiecie jak to jest. Kwota 115 tys. Samochod z roku 2019 pazdziernik. Dzieki z gory!

Ja bym od razu szykował kasę na zmianę oleju w skrzyni. Do sprawdzenia tarcze i klocki - w ASO niemały koszt, a nie masz tego w PSI. 

Zapytaj w ASO czy mają historię serwisową - szczególnie czy olej był wymieniany co 10 czy do 30 k km

Edytowane przez JacekLZ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, maciej_cie napisał(a):

Przede wszystkim dokładna weryfikacja w ASO/serwisie specjalizującym się w BMW. Sprzedający będzie mówił wszystko byle sprzedać. Zwróć uwagę w szczególności na wymiany oleju, to będziesz wiedział czy ktoś o samochód dbał czy od początku nastawiał się na brak wykupu.

To jako pierwsze sprawdzane bedzie. Sprzedawca mowi, ze w aso wszystko jak sie nalezy. Ja mysle bardziej, czy sprawdzic przez swojaka ten samochod pod wzgledem jakichs wyciekow i zuzycia elementow. Wiadomo oni jakas gwarancje daja, ale to nie jest dalej nic pewnego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, JacekLZ napisał(a):

Ja bym od razu szykował kasę na zmianę oleju w skrzyni. Do sprawdzenia tarcze i klocki - w ASO niemały koszt, a nie masz tego w PSI. 

Zapytaj w ASO czy mają historię serwisową - szczególnie czy olej był wymieniany co 10 czy do 30 k km

dzieki za odpowiedz, bedzie sprawdzane. Mnie bardziej zastanawia co po 100 tys. moze juz miec oznaki, ze ewidentnie ktos o to auto dbal lub nie. Pamietam swoje E91 i 160 tys. jak kupowalem bylo i miska olejowa okazala sie przeciekac... ale z zewnatrz wszystko bylo piekne, wiecie jak jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może informacje czy w 340i różnią się czymś niebieskie hamulce od czerwonych, czy tylko kolorem? Opis w konfiguratorze do obu rodzajów hamulca tożsamy, ale nie wiem jak z rozmiarami tarcz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, M4R10 napisał(a):

@Karol211 różnica jest w kolorze tylko, rozmiar jest ten sam, chyba że decydujesz się na pakiet M-Technology to dostajesz większe tarcze.

Ale do touringa właśnie nie ma tego pakietu m technology i zastanawia mnie czy tam od razu są wrzucone te większe czy w ogóle nie ma możliwości zamówienia większych. Bo w konfiguratorze tylko mogę wziąć m pro pakiet z czerwonymi zaciskami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Karol211 napisał(a):

Ale do touringa właśnie nie ma tego pakietu m technology i zastanawia mnie czy tam od razu są wrzucone te większe czy w ogóle nie ma możliwości zamówienia większych. Bo w konfiguratorze tylko mogę wziąć m pro pakiet z czerwonymi zaciskami.

 Możesz dokupić hamulce m performance z opcjonalnych części m perf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, JacekLZ napisał(a):

Czy warto dopłacić do deski rozdzielczej obszytej sensatec’iem? 2,5 koła to kosztuje.

Sam sobie musisz na to odpowiedzieć 😉 to Twoje pieniądze 😉 choć jedni Ci powiedzą że to przecież fura premium więc wypada 😉 a inni się zapytają czy będziesz tam sadzać swój szanowny tyłek 😉 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim odpuscisz to sprawdz ( bo sam nie wiem ) czy przypadkiem przy tej opcji nie jest tez tak ze gory boczkow drzwi rownierz sa obszyte bo to juz wyglada fajnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, JacekLZ napisał(a):

Z opisu opcji wynika, że to tylko deska.

natomist zachodzę w głowę czym jest „podwójne srebrnowanie”

 

 

IMG_7501.png

Stebnowanie - to ta "kreska" pomiędzy szybą a kratką wentylacyjną. Ja również się zastanawiałem, ale obejrzałem w salonie, dotknąłem i odpuściłem. Bardziej mi pasowała ta podstawowa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanko :classic_smile:
Przymierzam się do zakupu kompletu kół na lato do 330i xDrive. Na pewno chcę 19'' i ogumienie mieszane bez runflat. Z tego co się wczytałem w forum to opcją jest Michelin Pilot Sport 4S w rozmiarach 225/40 (przód) i 255/35 (tył) rzecz jasna z gwiazdką BMW. Pytanie moje to jakiej szerokości felg powinienem szukać? Czy 8J na przód i 8,5J na tył jest w porządku, czy jednak na tył powinno być 9J? Może jest tu ktoś kto wybrał opcję ogumienia performance i chce się podzielić na jakiej szerokości felgach dostał auto :classic_smile:. Ja aktualnie mam 4 felgi takie same i takie same opony stąd moje pytanie.

btw. znalazłem też alternatywne zestawienie dla tych Pilot Sport 4S (trochę tańsze): https://www.sklepopon.com/opona-letnia/pirelli-p-zero-255-35-r19-96-y-fr-141245#901379 + https://www.sklepopon.com/opona-letnia/pirelli-p-zero-225-40-r19-93-y-fr-141221/stock/1310763 Myślicie, że takie zestawienie też może być przy zastosowaniu felg 8J +8,5J lub 8J + 9J?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2024 o 22:52, JacekLZ napisał(a):

Czy warto dopłacić do deski rozdzielczej obszytej sensatec’iem? 2,5 koła to kosztuje.

Ja się zdecydowałem i dopłaciłem, ale przyznam szczerze, że dzisiaj drugi raz bym się na to już nie zdecydował. Może za 1000 zł, ale nie za 2500. Jak zamawiałem auto to było jeszcze bez tableta i wtedy obszycie w okół wyspy z zegarami wyglądało dość atrakcyjnie w porównaniu do standardowej deski. Ale w międzyczasie wszedł pierwszy lift i odebrałem auto z tabletem, gdzie jedyna zauważalna zmiana, to to podwójne stębnowanie na wprost pasażera. W dotyku, na desce, Sensatec wg mnie jest okrutnie plastikowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, maciej_cie napisał(a):

Załadowała się nowa mapa 2024-1. 

Do ktorego systemu?  Bo do Way to juz w listopadzie byla 2024-1 a na dniach bedzie 2024-2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W dniu 2.03.2024 o 23:48, JacekLZ napisał(a):

No w sumie racja. Oglądałem auto, ale nie macałem tej deski. Ale też nie rzuciło mi się w oczy, żeby ta „darmowa” wyglądała jakoś tandetnie. Odpuszczam ten sensatec

mam w x1 bo była w pakiecie , jakbym sam dodatkowo miał to brać bym odpuścił , w innych nie mam i jakoś nie odczuwam potrzeby posiadania , ale wiadomo każdego kasa i każdy sam decyduje

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
5 godzin temu, wehyr napisał(a):

mam w x1 bo była w pakiecie , jakbym sam dodatkowo miał to brać bym odpuścił , w innych nie mam i jakoś nie odczuwam potrzeby posiadania , ale wiadomo każdego kasa i każdy sam decyduje

w X1 oprócz deski obszyta jest jeszcze góra drzwi przednich

dwa, ten sensatec z x1 2023 jest bardziej przypominający prawdziwą skórę niż ten w g20 2019

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.03.2024 o 22:28, dannych napisał(a):

Szybkie pytanko :classic_smile:
Przymierzam się do zakupu kompletu kół na lato do 330i xDrive. Na pewno chcę 19'' i ogumienie mieszane bez runflat. Z tego co się wczytałem w forum to opcją jest Michelin Pilot Sport 4S w rozmiarach 225/40 (przód) i 255/35 (tył) rzecz jasna z gwiazdką BMW. Pytanie moje to jakiej szerokości felg powinienem szukać? Czy 8J na przód i 8,5J na tył jest w porządku, czy jednak na tył powinno być 9J? Może jest tu ktoś kto wybrał opcję ogumienia performance i chce się podzielić na jakiej szerokości felgach dostał auto :classic_smile:. Ja aktualnie mam 4 felgi takie same i takie same opony stąd moje pytanie.

btw. znalazłem też alternatywne zestawienie dla tych Pilot Sport 4S (trochę tańsze): https://www.sklepopon.com/opona-letnia/pirelli-p-zero-255-35-r19-96-y-fr-141245#901379 + https://www.sklepopon.com/opona-letnia/pirelli-p-zero-225-40-r19-93-y-fr-141221/stock/1310763 Myślicie, że takie zestawienie też może być przy zastosowaniu felg 8J +8,5J lub 8J + 9J?

Podbijam pytanie, bo mam podobny dylemat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.