Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
9 godzin temu, zalezi napisał(a):

Jakie rabaty ostatnio na 40d? 🙂

takie jak zawsze 10-22% 🙂

  • Lubię to 1
male-bmw-2.png
Opublikowano

Porownuj tylko z finansowaniem. Mozna wyrwac mniejszy rabat ale polaczony z promo lease na jakies 105%. Albo duzy rabat 23% ale z finansowaniem z rynku np 113%. Trzeba patrzec łącznie. Chyba ze bierzesz za cash to wtedy tylko rabat sie liczy

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, Marchall napisał(a):

Porownuj tylko z finansowaniem. Mozna wyrwac mniejszy rabat ale polaczony z promo lease na jakies 105%. Albo duzy rabat 23% ale z finansowaniem z rynku np 113%. Trzeba patrzec łącznie. Chyba ze bierzesz za cash to wtedy tylko rabat sie liczy

dokładnie , leasingi nie są opłacalne już teraz praktycznie dla żadnej grupy, nie wiem chyba że ma ktoś stację benzynową czy firmę transportową , sam leasing to koszt 5-25% , zamortyzujesz pół vatu , dochodowy a oddasz po 2 latach cały vat id sprzedaży , ja nie wiem jak to się komukolwiek kalkuluje .... Jakby było jak nie wiem do 2020-czy 2021 to dalej bym kilka aut miał w leasingu gdyż przy koszcie 500k brutto samego vatu i dochodowego bym miał 160 tysi , wykup , pół roku trzymać i do ludzi .... teraz chore czasy .... ceny aut z kosmosu .... Polacy to naró 3 kategorii niestety 😞

male-bmw-2.png
Opublikowano
1 godzinę temu, Semtex93 napisał(a):

Ktos wie przy jakich parametrach to reklamowane promo lease na X5 w wys 104 %?

Pewnie 40% wpłata, 1% wykup, 24mce

Zazwyczaj to są wyjściowe parametry dla tych najlepszych procentów z reklam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 28.01.2025 o 11:09, wehyr napisał(a):

dokładnie , leasingi nie są opłacalne już teraz praktycznie dla żadnej grupy, nie wiem chyba że ma ktoś stację benzynową czy firmę transportową , sam leasing to koszt 5-25% , zamortyzujesz pół vatu , dochodowy a oddasz po 2 latach cały vat id sprzedaży , ja nie wiem jak to się komukolwiek kalkuluje .... Jakby było jak nie wiem do 2020-czy 2021 to dalej bym kilka aut miał w leasingu gdyż przy koszcie 500k brutto samego vatu i dochodowego bym miał 160 tysi , wykup , pół roku trzymać i do ludzi .... teraz chore czasy .... ceny aut z kosmosu .... Polacy to naró 3 kategorii niestety 😞

Jeszcze jakos sie to kalkuluje ale trzeba sie bawic w darowizne na koniec, umowe na 35 miesiecy, robic maks wpłate poczatkowa i wykup 1%. No i im drozszy samochod tym gorzej oczywiscie z powodu limitu 150k zł i trudnej sprzedaży drogiego samochodu na rynku wtornym bez faktury.

Opublikowano
W dniu 29.01.2025 o 21:10, Michael1916 napisał(a):

Jeszcze jakos sie to kalkuluje ale trzeba sie bawic w darowizne na koniec, umowe na 35 miesiecy, robic maks wpłate poczatkowa i wykup 1%. No i im drozszy samochod tym gorzej oczywiscie z powodu limitu 150k zł i trudnej sprzedaży drogiego samochodu na rynku wtornym bez faktury.

Wykup podchodzi pod osobną transakcję więc dla niego jest osobny limit 150k. Ja mam promo lease 101% na okres 24mc z wysoką 1 wpłatą i wysoki wykup.

Opublikowano
3 godziny temu, tomekck napisał(a):

Wykup podchodzi pod osobną transakcję więc dla niego jest osobny limit 150k. Ja mam promo lease 101% na okres 24mc z wysoką 1 wpłatą i wysoki wykup.

to chyba najkorzystniejsza opcja, i po zakończeniu można leasingować ponownie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wykup 150k oznacza, ze przez 3-4 lata (czas trwania leasingu) płacimy odsetki od tej kwoty. Przy obecnym oprocentowaniu na poziomie, załózmy, 10% bedzie to dodatkowy koszt 45-60k, ktory bedzie nie do zrekompensowania druga amortyzacja.

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 29.01.2025 o 21:10, Michael1916 napisał(a):

Jeszcze jakos sie to kalkuluje ale trzeba sie bawic w darowizne na koniec, umowe na 35 miesiecy, robic maks wpłate poczatkowa i wykup 1%. No i im drozszy samochod tym gorzej oczywiscie z powodu limitu 150k zł i trudnej sprzedaży drogiego samochodu na rynku wtornym bez faktury.

czy ja wiem czy trudne , każde auto sprzedaję bez fv i nie tylko bmw całkiem szybko 🙂

male-bmw-2.png
Opublikowano
20 godzin temu, Michael1916 napisał(a):

To pocieszajace bo teraz mnie to czeka👍

Ja sprzedawałem x5 bez faktury ponad pół roku, musisz się liczyć z tym, ze sprzedasz dużo taniej niż te same egzemplarze z FV

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
W dniu 3.02.2025 o 07:50, ryb55 napisał(a):

A na co zmieniasz?

Musze jednak chyba jeszcze troche poczekac. Nie zamienie X5 na nowsza X5. Z zewnatrz lifting jest udany ale wnetrze wole przedliftowe. Poza tym nie chciałbym zamieniac 50d na 40d a V8 w suvie nie jest dla mnie. Lubie czasem w trasie pojechac troche szybciej i fajnie jak nie musze z tego powodu rozgladac sie za stacja co 300km. W moim przypadku czekanie na nowy model jest chyba jedyna opcja. Jakbym nie wytrzymał i musiał teraz kupowac cos nowego to na 99% wybralbym X7 40d. Gorsze osiagi od X5 M50d ale w zamian dostaje wiekszy samochod, ktory na rynku zostanie chyba do 2028r. Mercedes GLE i Audi Q7 nie wchodza w gre jako ze sa tak samo stare jak G05 i mało atrakcyjne w porownaniu do BMW. O Lexusach, Volvo i innych wynalazkach nawet nie ma co wspominac.

Jeszcze zostało Porsche Cayenne do omowienia. Podoba mi sie ostatni lifting. Podobaja mi sie silniki chociaz trzeba zrezygnowac z diesla. Tutaj jednak za dieslem chyba nie płakalbym bardzo bo jednak połaczenie Porsche/diesel nigdy dobrze mi nie brzmiało. Byłaby to wiec zmiana koncepcji uzytkowania samochodu typu suv w moim przypadku no i trzeba by było jednak troche zapłacic wiecej a nie wiem czy tak naprawde za lepszy samochod. Nie mowiac juz o serwisie gdzie w BMW mam wszystko od lat opanowane pod wzgledem ASO, niezależnych warsztatow, zamiennikow i wszystkiego co sie z uzytkowaniem BMW wiąże.

Edytowane przez Michael1916
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Michael1916 napisał(a):

Musze jednak chyba jeszcze troche poczekac. Nie zamienie X5 na nowsza X5. Z zewnatrz lifting jest udany ale wnetrze wole przedliftowe. Poza tym nie chciałbym zamieniac 50d na 40d a V8 w suvie nie jest dla mnie. Lubie czasem w trasie pojechac troche szybciej i fajnie jak nie musze z tego powodu rozgladac sie za stacja co 300km. W moim przypadku czekanie na nowy model jest chyba jedyna opcja. Jakbym nie wytrzymał i musiał teraz kupowac cos nowego to na 99% wybralbym X7 40d. Gorsze osiagi od X5 M50d ale w zamian dostaje wiekszy samochod, ktory na rynku zostanie chyba do 2028r. Mercedes GLE i Audi Q7 nie wchodza w gre jako ze sa tak samo stare jak G05 i mało atrakcyjne w porownaniu do BMW. O Lexusach, Volvo i innych wynalazkach nawet nie ma co wspominac.

Jeszcze zostało Porsche Cayenne do omowienia. Podoba mi sie ostatni lifting. Podobaja mi sie silniki chociaz trzeba zrezygnowac z diesla. Tutaj jednak za dieslem chyba nie płakalbym bardzo bo jednak połaczenie Porsche/diesel nigdy dobrze mi nie brzmiało. Byłaby to wiec zmiana koncepcji uzytkowania samochodu typu suv w moim przypadku no i trzeba by było jednak troche zapłacic wiecej a nie wiem czy tak naprawde za lepszy samochod. Nie mowiac juz o serwisie gdzie w BMW mam wszystko od lat opanowane pod wzgledem ASO, niezależnych warsztatow, zamiennikow i wszystkiego co sie z uzytkowaniem BMW wiąże.

Dlaczego v8 w suvie (x5) to nie, ale benza w cayenne juz tak ? I cayenne chyba tez model z 2017, czyli tez stary

Edytowane przez Marchall
Opublikowano
Godzinę temu, Michael1916 napisał(a):

W moim przypadku czekanie na nowy model jest chyba jedyna opcja

Tam na 90% 30d stanie sie 40d… a40d  zniknie. Wiec to ostatni gwizdek na w miare mocnego klekota.

 

Godzinę temu, Michael1916 napisał(a):

ale wnetrze wole przedliftowe

To tak samo .. nowy model moze totalnie ci nie przypasowac …

 

Godzinę temu, Michael1916 napisał(a):

Jeszcze zostało Porsche Cayenne do omowienia.

Porshe ma chore ceny serwiosowania, minimalne rabaty , i wolal bym q7/q8 zdecydowanie jesli co z vaga . Jezeli benzyna  wolal x5 z v8 niz prosiaka 

 

Godzinę temu, Michael1916 napisał(a):

wybralbym X7 40d

Fajna opcja, tylko to juz stodola 😂

Opublikowano
16 minut temu, Big_daddy napisał(a):

Tam na 90% 30d stanie sie 40d… a40d  zniknie. Wiec to ostatni gwizdek na w miare mocnego klekota.

 

To tak samo .. nowy model moze totalnie ci nie przypasowac …

 

Porshe ma chore ceny serwiosowania, minimalne rabaty , i wolal bym q7/q8 zdecydowanie jesli co z vaga . Jezeli benzyna  wolal x5 z v8 niz prosiaka 

 

Fajna opcja, tylko to juz stodola 😂

V8 tez nie wiadomo czy bedzie na europe w nowym modelu. Mam na mysli cywilna wersje (nie x5m ktore moze byc tylko dodarkowo hybryda plug in jak m5)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niestety własnie nie ma oczywistego wyboru jesli chodzi o nastepnego suva. Jak wchodzila G05 to nie miałem żadnych dylematow. Silnik 50d był super, idrive 7 tez. Nowa technika, wszystkie opcje asystenta jazdy, pneumatyka, os skretna, świeża ale nadal klasyczna stylistyka. Teraz mija 6 lat jak mam X5 M50d! Dbam o nia ponadprzecietnie (olej co 8-10kkm, olej w skrzyni, dyferenchałach, VTG) wiec nadal nie odczuwam jakiegos zużycia i dalsza ekploatacja jest w miare pewna i bezpieczna. Wyglada na to, że poczekam na nowe modele i cos trzeba bedzie wybrac. Najwyzej bedzie troche mniej mocy. Co mam poradzic? Chyba nikt mi nie powie, ze kupno teraz znow X5 tylko po liftingu dokładajac 300k pln po sprzedazy obecnej byłoby optymalnym wyborem...

  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4 godziny temu, Marchall napisał(a):

Dlaczego v8 w suvie (x5) to nie, ale benza w cayenne juz tak ? I cayenne chyba tez model z 2017, czyli tez stary

W Cayenne wyboru przeciez nie ma...

 

4 godziny temu, Big_daddy napisał(a):

Tam na 90% 30d stanie sie 40d… a40d  zniknie. Wiec to ostatni gwizdek na w miare mocnego klekota.

Caly czas mam nadzieje, ze jak Mercedes ma 367KM z dieslem to BMW nie bedzie gorsze

 

To tak samo .. nowy model moze totalnie ci nie przypasowac …

Co poradzic. Trzeba sie bedzie przyzwyczaic.

 

Porshe ma chore ceny serwiosowania, minimalne rabaty , i wolal bym q7/q8 zdecydowanie jesli co z vaga . Jezeli benzyna  wolal x5 z v8 niz prosiaka 

Porsche opisałem ale tak jak piszesz nue jest dla mnie warte tych pieniedzy (serwis + zakup).

4 godziny temu, Big_daddy napisał(a):

 

Fajna opcja, tylko to juz stodola 😂

X7 zgadzam sie, ze stodoła. Podoba mi sie jednak, ma 7 miejsc, ktore czasem by mi sie przydały oraz wydaje mi sie, że cena/jakosc/rozmiar samochodu jest na atrakcyjnym poziomie. W sumie X7 40d wychodzi w podobnej cenie jak moje X5 M50d gdy je zamawiałem.

  • Lubię to 2
Opublikowano
4 godziny temu, Michael1916 napisał(a):

Niestety własnie nie ma oczywistego wyboru jesli chodzi o nastepnego suva. Jak wchodzila G05 to nie miałem żadnych dylematow. Silnik 50d był super, idrive 7 tez. Nowa technika, wszystkie opcje asystenta jazdy, pneumatyka, os skretna, świeża ale nadal klasyczna stylistyka. Teraz mija 6 lat jak mam X5 M50d! Dbam o nia ponadprzecietnie (olej co 8-10kkm, olej w skrzyni, dyferenchałach, VTG) wiec nadal nie odczuwam jakiegos zużycia i dalsza ekploatacja jest w miare pewna i bezpieczna. Wyglada na to, że poczekam na nowe modele i cos trzeba bedzie wybrac. Najwyzej bedzie troche mniej mocy. Co mam poradzic? Chyba nikt mi nie powie, ze kupno teraz znow X5 tylko po liftingu dokładajac 300k pln po sprzedazy obecnej byłoby optymalnym wyborem...

Mi po prawie 4 latach stara x5 40d sie po prostu znudziła, wiec zamowilem teraz lci v8, zeby byl motor przynajmniej inny i zeby wiecej palil😀. Czy to wybor optymalny i oplacalny, moze tak, moze nie. Pewnie nie, ale chcialem zmiany. Zawsze bedzie jakis model schodzil/wchodzil itd. i zawsze bedzie rozkmina czy teraz czy pozniej, bo beda lepsze rabaty, bo wady wieku dzieciecego, bo straci na wartosci i tak w kolko. Za 3 lata zmienie, nie wiem na co, pewnie x5😀

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.