Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na szczęście tez dokupiłem (trochę dzięki forumowiczom :cool2: ) w starej cenie 5lat do X5M - u mnie ponad 60k km już i spokój kompletny. Te 5 lat gwarancji daje dużo komfortu w oglądaniu LCI i zmianie samochodu :mrgreen: .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moj egzemplarz pobił chyba wszystkie rekordy. Gdyby taka była przecietna usterkowosc to 4 letni pakiet repair kosztowałby nie 10k a 50k!

 

Co prawda "Pakiet Repair Inclusive - 5 lat / 200.000km - 53 300 ZŁ " tyle kosztuje do X5M teraz w konfigu (ja na szczęście płaciłem 19.500PLN brutto i to była uczciwa cena :)

 

Jak się wspomni ile kosztowały pakiety repair jeszcze chwilę temu to wydaje sie super okazja to była. Za moj 4 letni płaciłem 5300zł. 5 letni kosztował coś pod 11k zł i uznałem ze to za dużo :mad2: Teraz chetnie bym dopłacił te dodatkowe 6-7k za kolejny rok spokoju.

Opublikowano
Od kilku dni wyświetla mi się komunikat o wyłączeniu systemów wspomagających kierowcę (ochrona pieszych i najechania na tył pojazdow). Jakieś proste rozwiązanie? Nie widzi mi się strata czasu na serwis...

 

Najprostsze to umyć samochód. :mrgreen:


Może któryś z czujników jest zabrudzony i wyłącza system.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Faktycznie był brudny kilka dni. Umyłem, ale nic to nie zmieniło.

Pewnie po dłuższym postoju wróci do normy po umyciu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Czy ktoś z Was miał w swoim samochodzie drganie podczas przyspieszania i ruszania na skręconych kołach? Od paru tygodni wyczuwalne od strony podłogi drgania, podczas ostatniej wizyty w moim asa na wymianie płynu hamulcowego zapytałem o to, ale kazali poczekać do wymiany opon na letnie (bo może coś od opon bije i drga) a jeżeli problem nie ustanie to powiedzieli żeby podjechać do swojego mechanika zapytać bo u nich diagnoza kosztuje kupę kasy :D Przed wczoraj założyłem nowe opony letnie i problem nie zniknął, podjechałem do swojego mechanika i najprawdopodobniej uwalony przegub wewnętrzny... część nie występuje w zamienniku, nowa z ASO około 6500... przebieg w moim samochodzie to 65000 km, jazda umiarkowana, głównie spokojna jeżdżąc z dziećmi, żadnego upalania (bo i nie ma czym :D) gwarancja skończyła się w lipcu. Wygląda na to, że jakość dzisiejszych samochodów to jakaś masakra, mój poprzedni Espace V przejeździł 5 lat bez podobnych awarii i 110000km.
Opublikowano
Czy ktoś wie czy w x5 jest jakiś czujnik zużycia klocków? Przejechałem już ponad 57 tys km, teraz mi mocno piszczą przy hamowaniu, a jadę w długa trasę, i nie wiem czy mam na asap jeszcze do serwisu jechać. Nie ma natomiast żadnego wskazania kompa, tylko nie wiem czy powinno być :)
Opublikowano
Witam, w jeździe w korku zauważałem coś takiego jak ruszam dosłownie dwa metry i zaraz zatrzymuje się to przy prędkości 3 km czuć drganie? Auto ma 17 k przebiegu.
Opublikowano
60 tyś przebiegu - uszczelnienia wału, silnika, skrzyni biegów, wymiana wahaczy przód i tył .... gdzieś zaginął litr płynu z chłodnicy ale ponoć wyparował. Nieźle się zapowiada.
Opublikowano
Czy ktoś z Was miał w swoim samochodzie drganie podczas przyspieszania i ruszania na skręconych kołach? Od paru tygodni wyczuwalne od strony podłogi drgania, podczas ostatniej wizyty w moim asa na wymianie płynu hamulcowego zapytałem o to, ale kazali poczekać do wymiany opon na letnie (bo może coś od opon bije i drga) a jeżeli problem nie ustanie to powiedzieli żeby podjechać do swojego mechanika zapytać bo u nich diagnoza kosztuje kupę kasy :D Przed wczoraj założyłem nowe opony letnie i problem nie zniknął, podjechałem do swojego mechanika i najprawdopodobniej uwalony przegub wewnętrzny... część nie występuje w zamienniku, nowa z ASO około 6500... przebieg w moim samochodzie to 65000 km, jazda umiarkowana, głównie spokojna jeżdżąc z dziećmi, żadnego upalania (bo i nie ma czym :D) gwarancja skończyła się w lipcu. Wygląda na to, że jakość dzisiejszych samochodów to jakaś masakra, mój poprzedni Espace V przejeździł 5 lat bez podobnych awarii i 110000km.

 

Cześć, mam dokładnie taki sam problem. Ja z kolei założyłem nowiutkie opony i problem się uwidocznił. Głównie jak samochód jest dociążony, w sensie z pasażerami. Jak jadę sam to mniej to jest odczuwalne. Mam jeszcze gwarancję na szczęście.

Powiedz proszę jaki to przegub? Bo przegubów w tym aucie pewnie jest trochę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W żadnym aucie 4x4 lub fwd nie można agresywnie ruszać na skręconych kołach bo przeguby polecą w mgnieniu oka. Taka już jest konstrukcja przedniego napędu i jest to naturalne.
Opublikowano
W żadnym aucie 4x4 lub fwd nie można agresywnie ruszać na skręconych kołach bo przeguby polecą w mgnieniu oka. Taka już jest konstrukcja przedniego napędu i jest to naturalne.

W Syrenkach tak było. Obecnie przeguby nie są aż tak wrażliwe na nieosiowe obciążenia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W żadnym aucie 4x4 lub fwd nie można agresywnie ruszać na skręconych kołach bo przeguby polecą w mgnieniu oka. Taka już jest konstrukcja przedniego napędu i jest to naturalne.

W Syrenkach tak było. Obecnie przeguby nie są aż tak wrażliwe na nieosiowe obciążenia.

To popatrz grupy bmw non stop są problemy z przegubami zresztą w mb nie jest lepiej.

Opublikowano

A czym obecne przeguby różnią się od tych niby gorszych wcześniejszych?

Bo wg mnie to obecne są mniej wytrzymałe i potrafią się rozpaść bez wcześniejszych oznaków.

Opublikowano
W żadnym aucie 4x4 lub fwd nie można agresywnie ruszać na skręconych kołach bo przeguby polecą w mgnieniu oka. Taka już jest konstrukcja przedniego napędu i jest to naturalne.

 


Hm... moje Subaraki chyba o tym nie wiedzą i kręcą Hołki aż miło. :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W żadnym aucie 4x4 lub fwd nie można agresywnie ruszać na skręconych kołach bo przeguby polecą w mgnieniu oka. Taka już jest konstrukcja przedniego napędu i jest to naturalne.

 


Hm... moje Subaraki chyba o tym nie wiedzą i kręcą Hołki aż miło. :mrgreen:

A to akurat wyjątek potwierdzający regułę. Audi też się trzyma w miarę ale BMW i MB mają bardzo dużo awarii przegubów. Zawsze była taka zasada że na skręconych kołach nie używa się pełnego gazu i jeżeli są przednie przeguby to trzeba się do tego stosować.

Opublikowano
W żadnym aucie 4x4 lub fwd nie można agresywnie ruszać na skręconych kołach bo przeguby polecą w mgnieniu oka. Taka już jest konstrukcja przedniego napędu i jest to naturalne.

W Syrenkach tak było. Obecnie przeguby nie są aż tak wrażliwe na nieosiowe obciążenia.

To popatrz grupy bmw non stop są problemy z przegubami zresztą w mb nie jest lepiej.

A jest tam wyjaśnione co to za jednostka miary "w mgnieniu oka", czy też "non stop"?

Bo ja mam zgoła odmienne doświadczenia praktyczne odnośnie trwałości przegubów w BMW i tragedii nie widzę, pomimo że w jednym miałem notoryczny problem z przegubami i nie musiałem nawet agresywnie ruszać, żeby się uszkodziły.

Opublikowano
Ale Panowie, o jaki przegub chodzi? :D

Przegub wewnętrzny u mnie poleciał z lewej strony. W ASO wymienią pewnie całą półoś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.