Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To skoro mowa o Chorwacji, świeżo odebrane G31 LCI 530d, też załadowane pod korek i z boksem na dachu:

d2d78117defc.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O co chodzi z tą Chorwacją ? Za każdym razem jak myślę o wakacjach w Chorwacji , skończę na północy Włoch :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Prawie 1000km na jednym baku , taką wielką limuzyną :shock:

IMG20220818164842.jpg

Opublikowano

Ja tego nie rozumiem jak wy to robicie. Ja trasa Gdansk => Zakopane i ponizej 8l zejsc sie nie da jadac przepisowo. Jadac autostrada A1 przy 150kmh spala mi 10l. 2 osoby i dziecko nic na dachu.


Exworks po 41tys pokazuje 7.7l/100, srednia predkosc 43kmh

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te najniższe wyniki to zapewne RWD, przy x-drive trzeba pewnie doliczyć z 1,5l.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te najniższe wyniki to zapewne RWD, przy x-drive trzeba pewnie doliczyć z 1,5l.

to prawda , i do tego MHEV

Opublikowano

Nie sądzę, aby x-drive miał taki wpływ. U mnie 530i Waw-Gda-Waw, s7 140km/h srednie spalanie 6.6l. 530i x-drive mhev. 2 osoby.

Przy stałej prędkosci 140 km/h na płaskim terenie wskaźnik chwilowego spalania pokazuje ~6l/100km

Opublikowano
520d x-drive mhev koła 18", zrobione pierwsze 2000 km, spalanie wg. komputera 6,1 l/100 km. Codzienna Trasa Warszawa - Pruszków i okolice.
Opublikowano

G30 518d.

Samochód z lipca. Właśnie się "dociera".


Trasa mniej więcej od przełęczy Brenner do Poznania.

4 osoby, pełny bagażnik, autostrady i tempo emeryta (130-135 km/h).

Odcinkowo dużo szybciej.... a czasem dużo wolniej (remonty, korki, itd.).

Tryb, jak widać, eco.


Ostatnie 50 km to jazda po Poznaniu.


Zużycie zmierzone ilością wlanego paliwa to 5,3/100.


bmw-tankowanie.jpg

Opublikowano

G31 520xd MHEV

1260 km, śr prędkość 104km/h - zużycie wg komputera 6,6l. 4 osoby na pokładzie, pełen bagażnik.

775km, śr. prędkość 92km/h - zużycie wg komputera 6,4l. 4 osoby na pokładzie, pełen bagażnik.

775km, śr. prędkość 94km/h - zużycie wg komputera 6,5l - ta sama trasa ale 3 osoby i połowa załadowanego bagażnika

572km, śr. prędkość 120km/h - zużycie wg komputera 7,0 - jedna osoba bez bagażu


Jak widać śr. prędkość robi różnicę więcej niż obciążenie auta (auto w trybie żeglowania być może jest w stanie przejechać trochę dalej z dużym obciążeniem ( bezwładność ) - co może kompensować większe zużycie podczas rozpędzania, które robię w umiarkowany sposób nie widząc sensu rozpędzania się z butem w podłodze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

IMG20220831063209.jpg

IMG20220831073044.jpg

Pierwsze to 100% autostrada, prędkość 120-130

Drugie 50\50 autostrada/krajówka

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
IMG20220831063209.jpg

IMG20220831073044.jpg

Pierwsze to 100% autostrada, prędkość 120-130

Drugie 50\50 autostrada/krajówka

 

Ekstra wyniki jak na taką budę. Mam do Ciebie pytanie, widzę że miałeś g20 i sam się zastanawiam czy nie dorzucić trochę złociszy i nie wziąć g30. Co Cię skłoniło na zamianę ?

Pozdro.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
chęć zmiany, i to że jeździłem g30 przez miesiąc czekając na produkcję mojego g20 , to nie jest lepsze auto od g20 , to jest inne auto który daje inny rodzaj przyjemności z jazdy.
Opublikowano

Ekstra wyniki jak na taką budę. Mam do Ciebie pytanie, widzę że miałeś g20 i sam się zastanawiam czy nie dorzucić trochę złociszy i nie wziąć g30. Co Cię skłoniło na zamianę ?

Pozdro.

 

kilka dni temu miałem zastępczą 2022 - 316d; zaskakująco dobrze ten silnik dawał radę w porównaniu do mojej 520d, co prawda ustawienia w indywidual było wszystko na sport, ale fajne dolne obroty, dosyć żwawo się tym jeździło;

zrobiłem po autostradzie 2x80 km trzymając 150-160 km/h i spalanie wg kompa wyszło 5,6 l/100 km,

ta 316d to taka bida wersja, małe koła, zwykłe (płaskie) fotele itp. podstawowa różnica między moją g30 - przy tych autostradowych prędkościach - g30 jest dużo stabilniejsza, pewniej się prowadzi.

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie ma już 316d , jest 318d z silnikiem takim samym co w 518d - też 150KM- , ale czy różnica jest tylko na poziomie stabilności ?- za krótko jeździłeś 3er ;) , moim zdaniem krzywdzący jest porównać te dwa modele w celu pokazania które auto jest lepsze , bo są autami dla dwóch różnych grup kierowców
Opublikowano
nie ma już 316d , jest 318d z silnikiem takim samym co w 518d - też 150KM- , ale czy różnica jest tylko na poziomie stabilności ?- za krótko jeździłeś 3er ;) , moim zdaniem krzywdzący jest porównać te dwa modele w celu pokazania które auto jest lepsze , bo są autami dla dwóch różnych grup kierowców

 

sprawdziłem na fotce, to jednak było 316d;

nie napisałem, że to jedyna różnica pomiędzy tymi autami, bo różnic jest więcej.

ale "mniejsza" stabilność po prostu była od razu zauważalna na autrostradzie;

może to jednak wynikać z innego zawiasu czy z innych kół (w 3-er były balony);

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
masz rację , faktycznie jest taki motor w ofercie , jakoś go nie kojarzę z oferty G20 pre LCI
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

540iX.

1500 km "tam", pełna chata na pokładzie, na dachu box:

- PL 140-160 km/h ("docieranie"), DE 160 km/h, AUT 100 km/h (IG-L... :mad2: ), ITA tak jak jeżdżą włosi, czyli dowolnie, na koniec przełęcz i dojazd na miejsce - 11,4l.

1500 km "z powrotem":

- PL + DE +20 km/h, reszta tak samo - 12,2l.


Zaskakująco mało pali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.