Skocz do zawartości

Fat_

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G31 LCI 30d, G01 20d

Osiągnięcia Fat_

  1. Jeśli w Touringu nie będzie otwieranej tylnej szyby (a po fotkach na to wskazuje), to już naprawdę będzie koniec serii 5 😉 A na serio. Przy okazji serwisu obejrzałem sobie dokładnie stojące w salonie G60. Dużo już zostało napisane w tym wątku i w zasadzie mogę to potwierdzić. Auto na żywo wygląda znacznie lepiej niż na fotkach czy filmach, na mnie zrobiło bardzo dobre pierwsze wrażenie, nawet we wnętrzu. Niestety te wrażenie zostało zepsute przez głupie oszczędności i detale, które albo nie przystają do auta tej klasy, albo są idiotyczne z czysto pragmatycznego punktu widzenia (wybór silników na razie przemilczę). I o ile do G3/G31 wzdychałem, a za moją LCI się nadal oglądam po zaparkowaniu, to tutaj odczucia mam mocno mieszane...
  2. Dokładnie to samo zaczęło się ostatnio dziać w G01 żony. Daj znać jak znajdziesz rozwiązanie, jestem ciekaw co to może być - na razie olewam :wink:
  3. Dużo było zabawy z montażem tych haczyków od Mazdy? Też je kupiłem, ale jak zobaczyłem ile materiału jest do wycięcia w boczku, to jakoś odpuściłem temat, bojąc się o to, że haczyk nie będzie się dobrze trzymał. Z siatkami też jest lipa, bo rzepy nie trzymają się wykładziny boczków. Widzę, że po prostu dałeś je na wkręty?
  4. Swoją drogą ciekawią mnie losy modelu G32 po wprowadzeniu serii G60. Zrobią nowy model? Usuną z oferty? Zostawią bez zmian?
  5. Dokładnie to samo dzieje się w żony G01 i również jestem ciekaw o co chodzi...
  6. Robiłem to w Mobile Coders, przy okazji innych kodowań i pierwszej zmiany oleju. HUDa mam, bez tego już sobie nowego auta nie wyobrażam :wink:
  7. Mając 5AU możesz poprzez kodowanie uaktywnić rozpoznawanie sygnalizacji świetlnej oraz asystenta zmiany pasa ruchu. Zrobiłem to u siebie - fajny bajer, ale nie jest to dla mnie jakaś krytycznie ważna funkcjonalność.
  8. To skoro mowa o Chorwacji, świeżo odebrane G31 LCI 530d, też załadowane pod korek i z boksem na dachu:
  9. Fat_

    G30 restrykcje

    Dzięki :-) Jeśli chodzi o finansowanie, to ja się akurat zdecydowałem na klasyczny leasing (1% wykup, wysoka rata, 3 lata, stała wysokość rat). Przy takich warunkach całkowity koszt wyszedł 111,4%. Miałem oferty z 3 firm i wszędzie wchodziło podobnie (różnica 0,2 p.p.).
  10. Fat_

    G30 restrykcje

    U mnie wątek się kończy, pojutrze odbiór :D
  11. Tempomat aktywny w Passacie jest poziom niżej jeśli chodzi o "inteligencję" działania - mam porównanie Pasek B8 (ok. 120 kkm) z X3 G01 (ok. 80 kkm). Oczywiście pieszego za nas nie zauważy, to nie do tego służy ;-), ale zaobserwowane przez Ciebie niedoskonałości działannia na autostradzie w X3 nie występują.
  12. Fat_

    G30 restrykcje

    Produkcja to tylko połowa sukcesu, potem jest jeszcze transport... Moje G31 wyprodukowało się 05/05 i nadal czekam na dostawę do dilera (mamy 30/05). No ale ponoć jest już w PL, status 193.
  13. Fat_

    G30 restrykcje

    wszystko co brałes wskoczyło? G30 530d fotele komfort? Nappa?Harman? G31 530d. Nie brałem HK, ani Nappy, ani komfortów. Z opcji newralgicznych, które przewijały się w tym wątku, mam hamulce M, hak, elektryczną klapę, HUD i kamera tył. Fotele sportowe w Sensatec. Niby wszystko jest wg. konfiguracji pierwotnej.
  14. Fat_

    G30 restrykcje

    Dzięki, to by się potwierdzało, u mnie minął miesiąc od 150 i właśnie dostałem info, że fura w transporcie do PL :lol:
  15. Fat_

    G30 restrykcje

    Pany, jak długo czekaliście od statusu 150 do chwili, gdy auto trafiło do dilera?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.