Skocz do zawartości

[N47 M47] aplikacja android diagnostyka, DPF i więcej


pawelgawel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

To był błąd bo ta licencja jest na 2 lata a w sklepie google masz dożywotnią.

Rejestracja akumulatora jest w funkcjach serwisowych, chyba w silniku.

Edytowane przez Kuj0n

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej. Takie rzeczy kupuje się przez Google Play czy App Store bo zostają na wieki wieków. Nie pamiętam na 100% ale chyba Funkcje serwisowe i MOTOR.

/

@pawelgawel Przy okazji mam prośbę o dodanie podglądu Live Data w Funkcjach serwisowych dla skrzynki ATC300

Edytowane przez raz3rek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.10.2023 o 09:30, dana_1988 napisał(a):

Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem z DPF w moim BMW f11 n47 184km, bardzo szybko się zapycha i co chwilę załącza się regeneracja. Podmieniłem czujnik różnicy ciśnienia spalin i chciałem zrobić adaptacje. Wchodząc w reset adaptacji czujnika pierwszy pomiar jest ciśnienie spalin (zmierzone) drugie jest ciśnienie DPF. I tutaj moje pytanie ponieważ od pewnego czasu ciśnienie "zmierzone" u mnie cały czas pokazuje -0,00 i nie wiem czemu. Jeszcze niedawno były tam jakieś wskazania. Padł jakiś inny czujnik od ciśnienia??

To wygląda tak jakbyś nie miał połączenia, sprawdź kable.

Przy walniętym czujniku (możesz mieć dwa), wskazanie na dzień dobry -40 i więcej, a powinieneś mieć w okolicy 0 lub +/- kilka, skaczące, 6-8 może chwilowe 10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

Panowie mam pytanie odnośnie silnika B47 F30 LCI sterownik ECU: D70BX7A0

Wartość popiołu to 16.4 g, ciśnienie wsteczne na biegu jałowym 4hpa, dystans od regeneracji DPF 39km, poziom sadzy 25% 15.1g, średni interwał regeneracji 94km, liczba udanych regeneracji 881. 

Przy jakich wartościach % oraz sadzy procedura regeneracji DPF startuje?

Czy takie wartości mogą być spowodowane błędem odczytu aplikacji? Nawet jak licznik wypaleń liczyłby podwójnie i tak to nie pasuje.

Czy może aktualizacja DDE wraz z nową chłodniczką spalin jest tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jazda po mieście - najczęściej w korku, zaczyna wypalać przy 180-200 km, ale wystarczy że wyjadę kilka razy na obwodnicę (czyli nie zatrzymuje sie co 100 m) i wypalanie skacze do 300-400 km.

W długiej trasie wypalanie wystartowało po ponad 900 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czujniki ciśnienia spalin przy dpf "zużywają się" z czasem/przebiegiem i nie raz pomimo dobrych wskazań potrafią nie działać jak należy i powodować częste wypalenia filtra - pomimo braku innych objawów czy kodów usterek. Trudno ocenić relatywnie kiedy to nastepuje bo każdy uzytkuje inaczej. Nowy czujnik - tylko oryginal.

N57
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy miał ktoś do czynienia z powracającym 480A po regeneracji BimmerToolem z bieżącym kasowaniem błędów?

Usterek żadnych nie mam, żadnych innych błędów. Uszkodzona klapa gasząca spowodowała zapchanie do 50g, po wymianie wziąłem się za wypalanie. Wszystko poszło jak należy, ciśnienie wsteczne w normie (ok 12), ale 480A powraca. I tak za bardzo nie wiem jaki może byc powód?

[2008 325d LCI E90]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 18.12.2023 o 22:53, pesti napisał(a):

Czy miał ktoś do czynienia z powracającym 480A po regeneracji BimmerToolem z bieżącym kasowaniem błędów?

Usterek żadnych nie mam, żadnych innych błędów. Uszkodzona klapa gasząca spowodowała zapchanie do 50g, po wymianie wziąłem się za wypalanie. Wszystko poszło jak należy, ciśnienie wsteczne w normie (ok 12), ale 480A powraca. I tak za bardzo nie wiem jaki może byc powód?

Zarejestruj nowy dpf w aplikacji, przy 250k albo 300k bmw zalecało wymianę stąd ten błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Tak, ale zależy mi na informacji czy był tam agm? Wydaje mi się, że poprzedni właściciel w ramach oszczędności wsadził zwyczajną varte a powinien być agm. Auto to e84

Edytowane przez p_s88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Czy połączył się ktoś z m62tu? Mam e39 540i 2002 i nie mogę. Z nowszymi autami nie mam problemu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Jaki adapter bluetooth będzie działał stabilnie zarówno w Btool jak i w Bimmer Code? 

Czy OBDLink Cx jest w pełni kompatybilny z Btool? 

Mam Vgate Icar Pro ale niemiłosiernie rwie połączenie i zaczyna mnie irytować. Zaczynam podejrzewać, że może podróba. 

Mam E91 n47/184hp z końca 2010r.

Pozdrawiam 

Edytowane przez arty_m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Szybkie pytanie o kalibrację vtg. Jak ja poprawnie przeprowadzić?

Od wymiany oleju w skrzyni rozdzielczej przejechałem jakieś 40tys i chciałbym powtórzyć wymianę. Poprzednio mechanik nie przeprowadził kalibracji a widzę że w opcjach jest taka możliwość? Ktoś ma większą wiedzę i mógłby się podzielić:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.