Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.06.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. U Maćka wskazanie zasięgu zatrzymuje się na 400, dlatego cały czas jest aktywny na forum g05 bo tęskni za dobrobytem
    2 punkty
  2. Też bede kleił szyby przod i tył folią w tym samym celu co @maciek_w napisał. Będę to robił nawet u tego samego detailera w wawie co @maciek_w swoją ex x5. To sie ponoc nazywa folia ceramiczna. Pytanie czy szklany dach też kleić, żeby się wnetrze tak nie nagrzewało? Jezeli tak to czy wplywa to jakos na te diody swietlne w szklanym dachu? Jakies doswiadczenia?
    1 punkt
  3. Do dzielenia koki conajwyzej ^^ Co za roznica - jak masz DKP to zapominasz o istnieniu kluczyka, jak masz tylko DK to musisz sie gimnastykowac z telefonem albo nosic karte, i to i to glupota wg mnie. Jakas karta to wogole kojarzy mi sie z Renault 15 lat temu. Minusow jak koledzy zauwazyli jest wiecej --> nie mozna otworzyc zdalnie bagaznika bez otwarcia drzwi kierowcy, dzieci nie moga wsiasc przed Toba jezeli pierwszy nie otworzyles swoich drzwi. Kolejna sprawa o ktorej zapomnialem --> bez kluczyka nie da sie dezaktywowac fabrycznego alarmu (przydaje sie na promach np w moim przypadku bo buja i go aktywuje jak sie nie wylaczy) Generalnie -> DK bez Plus to kupa, fakt ze nie ma go w wersjach LCI2 to ponury zart jak jednoczesnie jest w 1-er za 120k PLN
    1 punkt
  4. Nie przeczę, że nostalgia jest. Zupełnie serio, G05 lubiłem o wiele bardziej niż G11 (i to wcale nie dlatego, że jedno miało V8 a drugie R6d pod maską) Po prostu uważam G05 za bardzo udany samochód, a w zasadzie dla mnie najlepszy model w obecnej ofercie BMW
    1 punkt
  5. Oj tam oj tam Póki lampka rezerwy nie zapala się u Was przy 400 km po zatankowaniu pod korek, to nie macie co się licytować
    1 punkt
  6. No niby tak ale z drugiej strony wydawali teraz LCI2 z ID8.5 z nowszymi bebechami miż ID8, więc to trochę wstyd, że nie dodali tej opcji. Ogólnie DKP jest obsługiwany chyba od ID8 więc pewnie zabrakło jakiegoś modułu do UWB skoro software jest w stanie to ogarnąć.
    1 punkt
  7. By mieć w 30d/40d 11 L z trasy to trzeba sie mocno postarać z tego co obserwuje u siebie. Zwykle mam 9-9.5 L, a jeżdżę do 180. To musiało być często dużo mocniej niż 160 :). Zakres 170-200 jak nic.
    1 punkt
  8. Aktualizowałem ostatnio moją i jest to dziecinnie proste i nie potrzeba żadnych kodów FSC. Logujesz się na https://www.bmw.pl/pl/shop/ls/cp/connected-drive i tam możesz sprawdzić czy masz dostępną aktualizację mapy. W prawym górnym rogu klikasz na ikonę ludzika i wybierasz moje pojazdy. Następnie aktualizacja mapy. I tu powinna się pojawić informacja o nowszej wersji. Następnie przechodzisz do ręcznej aktualizacji mapy i ściągasz BMW download manager. Pozainstalowaniu odpalasz ten program i on Cię pokieruje krok po kroku. Do przejścia przez ten proces potrzebujesz ok 60GB wolnego miejsca na komputerze i Pendrive o pojemności co najmniej 64GB. Jak już program ukończy przygotowanie Pendrive to podpinasz go do portu USB w pojeździe, wybierasz mapy -> ustawienia -> aktualizacja i tam będziesz miał możliwość rozpoczęcia aktualizacji mapy. U mnie to zajęło ok 15-20minut. Po aktualizacji musiałem ponownie wejść w funkcjęaktualizacji żeby wymusić ponowne uruchomienie mapy. Na tym kończy się aktualizacja i możesz wyjąć Pendrive.
    1 punkt
  9. Maciek 160+ .. czyli poniżej 160 nie schodzilem . Nie chodzi ze rowne 160 non stop .. tylko 160 i wyzej .. sky is the limit
    1 punkt
  10. O ile dobrze kojarzę, to tylko taki ficzer, który wskazuje, że system rozpoznaje pas i pojazd przed. Taka „kontrolka”. W momencie jak pojawia się jakiś pojazd przed nami i jest w dość bliskiej odległości to linia zostaje zawsze „za” pojazdem przed nami, czyli sugeruje że rozpoznaje odległość do pojazdu.
    1 punkt
  11. A ja tam lubię swojego klekota, a takie cyferki cieszą mnie jak lizak małego dzieciaka (miasto, wokół komina + S z tempomatem na 130 bo ostatnio jeżdżę głównie z bagażnikiem rowerowym)
    1 punkt
  12. W LA w salonie Tesli można zobaczyć ichniejszego robota choć zanim one zaczną działać pewnie minie więcej czasu niż robotaxi wejdzie do powszechnego użytku Tesli Cybertruck jeździ całkiem sporo po ulicach. Całkiem spoko auto na biwak gdzie rodzice śpią na pace a dziecko na górze deski rozdzielczej. Z taką kiepską widocznością chyba bym się bał nią jeździć po polskich dość ciasnych drogach w porównaniu do tych w stanach. Kolejki w punktach ładowania też są tu. To stan na godzinę 22:30. W znaczniej części aut ludzie siedzą w środku i grają sobie w gry
    1 punkt
  13. 1 punkt
  14. Jeśli chodzi o ten dźwięk to problemem jest pęknięta membrana w elektrozaworze podciśnienia egr i trzeba by go wymienić. Z sensownych zamienników chyba tylko pierburg. Jeśli chcesz pozbyć się egr to bez usuwania z softu będą błędy.
    1 punkt
  15. Ale Jacek, czym Ty sie w ogole podniecasz? BMW juz 6 lat temu samo jezdzilo po miescie, po lasach etc
    1 punkt
  16. Nowe obserwacje - klekot drażni w ruchu miejskim, gdzie jest duzo stawania i ruszania. Wtedy slychac go dosc wyraźnie w X5, biegi są krótkie, więc sporo się dzieje aż się wyląduje na trójce - od tego momentu klekot zanika, pojawia sie nawet niezły dźwięk i czuć, że auto jest w pełni gotowe do jakiegoś dłuższego przyspieszania. Z kolei na Sce / autostradzie kompletnie nie słychać, że to diesel.
    1 punkt
  17. @słonik40, Twoja głowa tego nie ogarnia, nie musi. Jak było naprawdę. Nie zakrzywiaj rzeczywistości. Cyt. To co naprawdę się wydarzyło. Tesla sama dostarczyła się dzięki autonomicznej jeździe – prosto z fabryki pod dom klienta, około 60 km od Giga Texas. Maksymalna prędkość, jaką osiągnęła, to 112 km/h na autostradzie. Także to już wykracza poza wszelkie… dotychczasowe wyobrażenia o tym, czym jest zakup auta. Nie było kierowcy. Nie było zdalnego sterowania. Nie było nawet osoby nadzorującej. Auto samo odpięło się od linii produkcyjnej i pojechało pod wskazany adres. Elon Musk twierdzi, że to pierwsza w historii pełna autonomiczna dostawa nowego samochodu klientowi – i że Full Self-Driving Tesli właśnie oficjalnie przekroczył granicę science fiction. Regulacje? Jakie regulacje. Tesla robi swoje, a świat po prostu musi to nadgonić. Kolejny krok to… autonomiczne robotaxi? A może po prostu przyzwyczaj się, że Twoje kolejne auto przyjedzie samo.
    1 punkt
  18. @jacekmury1 O trwałości napędu się nie wypowiem bo na razie zrobiłem raptem 16 tysięcy (aktualny przebieg to 59 tysięcy, problemów z napędem dotychczas brak) ale pod pozostałymi względami jestem zadowolony, nawet bardzo - i to pomimo tego, że według obiegowej opinii PHEV nie powinien się u mnie sprawdzić bo nie mam gdzie go ładować regularnie. Samochód oferuje przyzwoite osiągi (i jeszcze lepsze wrażenia dzięki natychmiast dostępnej mocy i momentowi z silnika elektrycznego - auto wydaje się zauważalnie żwawsze niż 330i choć w rzeczywistości takie nie jest) i jak dla mnie świetne spalanie - na dłuższych trasach po drogach krajowych przy spokojnej jeździe zgodnie z przepisami z pustą baterią potrafi zejść nawet poniżej 5l, przy długich trasach z autostradami (tak jak ostatnio Słowenia czy zeszłoroczny wypad na Chorwację) robię regularnie 6,2~6,8l / 100 km nie zamulając, na trasie do Chorwacji spalił mniej więcej tyle samo co jadący z nami Mondeo MK5 1.5 Ecoboost (MT). Średnie spalanie liczone z dystrybutorów z całego okresu użytkowania mam na poziomie 7,7l (małżonka codziennie dojeżdża do pracy ok. 4km, praktycznie całość w korku - bez jej dojazdów byłoby bliżej 7l, z tego roku aplikacja pokazuje moje średnie spalanie równo 7,0l) - 1,6l średnio mniej niż miałem w Audi A6 C7 2,0TFSI dłubniętym na 260KM (FWD, MT), 1,5l mniej niż w Lexusie IS 200t (245KM, RWD, AT), 1,3l mniej niż w Mazdzie 6 GH 2.5 (170KM, FWD, MT) - przy takim samym użytkowaniu. I to wszystko z xDrive i na 19" staggered cały rok. Auto w miesiącu średnio 1~2 razy w miesiącu ma baterię ładowaną do pełna - podpinam go czasem przy okazji zakupów albo wizyty u rodziny Auto bez ładowania funkcjonuje jak normalna hybryda i na drogach lokalnych potrafi przejechać ~30% na prądzie z rekuperacji (na długiej trasie z drogami szybkiego ruchu 10~15%)
    1 punkt
  19. Fabrycznie. Na wszystkich szkłach (poza czołową) jest od wewnątrz folia redukująca promieniowanie UV, ale ona w zasadzie nie przyciemnia
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.