Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.06.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tak jest, jak piszesz w X5, które było MY24, mogłeś to wyłączyć raz na zawsze w M3, które ma ten sam system, ale jest MY25, przy każdym uruchomieniu silnika trzeba wyłączyć to ponownie, podobnie jak ostrzeżenie o przekroczeniu ograniczenia prędkości. To pierwsze wyłączam skrótem dodanym do “szybkiego menu”, to drugie przytrzymując przycisk “SET” na kierownicy przez 3 sekundy Jak tak dalej pójdzie, to w kolejnej generacji potrzebna będzie procedura jak przed startem samolotu, gdzie do wykonania jest szereg akcji z obfitej check listy…
    3 punkty
  2. Odradzam Inchape, każda wizyta kończy się jakimś uszkodzeniem przy demontażu elementów lub odrabaniem lakieru, wieczne poprawki itp.
    1 punkt
  3. 100% zgody, to nie jest 2020r kiedy u BMW bylo do wyboru tylko i3 z elektrykow, dzisiaj oferta jest juz tak bogata a roznice pomiedzy producentami sa juz na tyle male, ze kilkaset PLN miesiecznie w racie powoduje wybor tego czy innego producenta. Ja sie BARDZO ciesze ze ludzie wybieraja elektryczne BMW (motywuje to firme do poszerzania oferty, do inwestowania w technologie), bardzo sie ciesze ze sa te doplaty w PL (pisalem o tym tutaj wiele lat temu wielokrotnie i wielokrotnie bylem za to besztany - taki slonik to mnie wyzywal od komunistow i pasozytow etc a dzisiaj raczki po doplaty rowniez wyciaga ^^) --> zawsze wygranym jest klient. Jak na moje, jezeli BMW ogarnia to dofinansowanie ze mozna za 1000 PLN miesiecznie, przez 3 lata, jezdzic nowym elektrykiem z 5s do setki do pierwszy bym byl u dealera w kolejce. Tesla ma sporo zalet, BMW tez ma sporo zalet, dzisiaj sytuacja jest duzo bardziej wyrownana niz jeszcze kilka lat temu jak ktos chcial elektryka kupic.
    1 punkt
  4. W cytowanie zawsze można się bawić w 2 strony: "Na dłuższe wyprawy pozostaje Y i wciąż się rozglądam. Juniper zrobił na mnie niezłe wrażenie ale jak dotykam i oglądam to co dostałem od BMW to jest to zupełnie inna liga." " Resorowanie zupełnie inne niż w Tesli." "Nie spodziewałem się żę będzie aż tak dobrze jeżeli chodzi o software. Wszystko jest .. YT, TuneIn, Spotify nawet gierki jak w Tesli i jeszcze więcej. Byłem w szoku." Sam wspominałeś, że dużą zaletą Tesli jest value for money, nadal tak jest, ale w przypadku wynajmu czy innej formy finansowania inne marki potrafią być konkurencyjne. Tesli pozostał USP w postaci praktyczności vs rozmiar, miejsca w kabinie w ev6 i y jest podobnie, ale bagażniki Tesli robią różnicę. Chociaż dopłacając 50 tys do Y LR można mieć większego Xpeng GP Performance z lepszymi osiągami, pneumatyką i 800v (zasięg o 40 km około mniejszy niż w Tesli, ale ładownie 20 min vs 33 min). Oczywiście, aktualnie limit dopłat robi różnicę, ale nie wiadomo jak będzie w przyszłości.
    1 punkt
  5. Na przyszłość jak chcesz mieć utrzymanie wartosci kupuj: 1)SUVa 2)Mocniejsza wersje silnikowa, generalnie są lepiej doposazone i nie musisz schodzić do ceny golasow. Aktualnie w PL jest tylko 3 sztuki G31 540i. Chcesz 540i to płacisz dużo, bo nie masz innych opcji Unikać wersji aut które można kupić rozbite w USA. Zmieniaja one na pierwszy rzut oka optykę cen aut używanych. Czesc ludzi rozbite USA, bo taniej.
    1 punkt
  6. Ok, to dlatego nie widziałem 19” Uważam jednak, że niezależnie od obecności lub braku m-pakietu G05 wygląda źle na felgach i małej średnicy. Minimum to 21” przy tak wielkiej bryle
    1 punkt
  7. Jak kupa. Pominmy to w ogole. 20" też nie wygląda dobrze, chyba że auto ma ciemny lakier, a felgi są czarne.
    1 punkt
  8. Panowie, 20" w tym aucie wyglądają jak Pudzian na szpilkach. Nad czym się tutaj w ogóle zastanawiać?
    1 punkt
  9. Jak kogoś to wkurza to wystarczy przeskoczyć na 5 (lub 7, na tor haha..) z aktywnym stabilizatorem niwelującym przechyły, dziwne że choćby w M3 tego nie zastosowali. PS. Chociaż mówią że nawet poprzednie M5 to też tak średnio na tor, a nawet M3 bo oba ciężkie, jak żyć?
    1 punkt
  10. Hej, Zakładam z 99% pewnością, że Twoja małżonka lubi dynamiczną jazdę. Trochę Ci zazdroszczę, bo moja żona na fotelu pasażera nie pozwala mi na przyspieszenia poniżej 5 sek . A tak na poważnie to faktycznie nie ma co katować aut, chyba że od czasu do czasu lekko depnąć. Zmieniałeś olej w dyfrze po dotarciu? Dotychczas wydawało mi się, że po 2000 km należy zmieniać tylko olej w silniku.
    1 punkt
  11. Mustang to opel calibra XXI wieku. Fakt jest taki, że nikt inny nie oferuje V8 w takich pieniądzach i koniec zalet. Prowadzenie i wnętrze w Mustangu to dramat. Na ulicy tego więcej dziś niż Mazdy 6. Mustang M3 może buty czyścić. Nie pisz za każdego, ja na Audi bym w życiu nie spojrzał, bo każde wygląda tak samo i zbytnio przypomina volkswagena.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.