Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.06.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. No właśnie u mnie też z dnia na dzień zaczęła ciężej chodzić kierownica teraz muszę trochę więcej siły używać wcześniej mogłem ją jednym palcem kręcić skąd ta nagła zmiana? Aktualizacje zrobić czy co?
    1 punkt
  2. Jeszcze wczesniej pisales bzdury o tym ze poduszki wylewaja a Jacek doradzal zdjecia ze wszystko wyglada ok, to napisalem wyraznie ze nigdy tego nie robil i nastala cisza. Poczytaj sobie od poczatku i zakoncz ten temat. Napisze raz jeszcze, mi glupot nie wcisniesz a jak wjezdzasz na moja osobe to tak sie konczy jak sie konczy, za duzo tego przerobilem.
    1 punkt
  3. Dlatego poradziłem, żeby pojechał do Ciebie, bo ASO nie daje rady. Warsztaty w mojej okolicy też. Bierzesz uwagi do siebie, jakbyś był pępkiem świata. Nie zapominaj czym jest forum. @Randall rozwiązałem problem, @yoshimba ma swój temat (kibicuję!) - może lepiej zamknąć ten wątek?
    1 punkt
  4. jak to mówią "fizyki nie oszukasz"... tj. X5 jest ciężkie, a x-drive nie pomoże w tym co najtrudniejsze w ciężkich warunkach -> hamowanie. Wbrew pozorom może nawet Ci zaszkodzić dając ułudę że jest przyczepność przy przyspieszaniu idąc z 4 butów, a hamowanie.... no jak w każdym klocku 2.5T.... ogólnie bywają auta którymi bardzo źle się jeździ w zimie, ale x5 do nich nie należy, wiec będzie dobrze.
    1 punkt
  5. Od ok 3 miesięcy jeżdżę na sprężynach Eibacha i myślę żeby wrócić do ori. Po mieście jest ok. Ale często jeżdżę w trasy i trochę męczy ta sztywność. Szczególnie przy dużych prędkościach.
    1 punkt
  6. Co za tani clickbajt w Twoim wydaniu. Nawet elektrowóz podaje że to marginalny problem niektórych tylko aut z wczesnej produkcji i są tylko pojedyncze przypadki niewyjaśnionych zapłonów. Nie ma to nic wspólnego z "legacy" producentem, bo to problem z ogniwami LG, który może się zdarzyć każdej marce. Samozapłony Tesli też się zdarzają i było wiele razy o tym na forum. Inna sprawa, że dla mnie Tesla to jest już legacy producent i korpo motoryzacyjne jak każde inne. Nie widzę tam już nic ze startup'u. Żyjesz chyba w czasach 5-10 lat temu kiedy tak jeszcze można było mówić o tym producencie.
    1 punkt
  7. U mnie w F wygląda wszystko nadal super nie wiem o co chodzi z ta gumą
    1 punkt
  8. Może rozważ wizytę u kkx5. Wnerwia, współczuję. ASO przetrzepało mi auto i nic nie znaleźli. Sugerowali wymianę poduszek, jako pierwsze w łańcuszku, ale bez gwarancji, że to one, bo nie wykazywały oznak zużycia. Tylko, że Ty już je wymieniłeś... dlatego ja nie brałem pod uwagę zamienników. Koszt spory wymiany dla zasady, nie zazdroszczę dylematu...
    1 punkt
  9. Zazdro, że udało się znaleźć.. ja nadal zastanawiam się, czy mam wyciągać nowe lemfordery i wymieniać na OE..? Albo sprzedać i przestać się denerwować
    1 punkt
  10. Piszesz, że wybrałeś felgi seryjne do g20 a potem jakie ET wybrać. Jedno wyklucza drugie. To fabryczne felgi więc spas będzie fabryczny. Jak chcesz dystans to musisz też auto obniżyć, bo wyjdzie koza. Poniżej masz dystanse 10/12.
    1 punkt
  11. Robią to w tej gumie, bo jest przyjemne w dotyku. Ma wystarczyć do 2-3 lat dla pierwszego właściciela.
    1 punkt
  12. To sa takie podstawy podstaw, ze wystarczy taki Janusz w stodole jak ja, a ty piszesz: bylo widac po wyjeciu... Zejdz na ziemie i przyjmuj krytyke zamiast biadolic o ego.
    1 punkt
  13. Niektórzy lubią wibracje a Tobie przeszkadzało
    1 punkt
  14. W comfort się gnie, w sport zdecydowanie inaczej. Jak jeździsz ostro to rzeczywiście będzie za miękko. Dla mnie na sportową limuzynę jest ok. Każdy czuje i wymaga coś innego. Nie wiem do czego porównujesz ale jak w sport bardzo się wychyla to masz spore wymagania. To auto nigdy nie będzie Alpiną 110s czy choćby sztywnym Mercem A45s. Sprężyny plus amorki powinny dużo pomóc.
    1 punkt
  15. A w życiu, jeżdżę E39 i trzeba każdorazowo aktywować, nie da się tego zmienić w żaden magiczny sposób.
    1 punkt
  16. Jak nie ma walu to nie ma bloku, jak nie ma bloku to nie ma korby, tloku, czasem glowicy, walkow, pokrywy itp. Taki remont to min 25tys dla smiertelnika bez wiedzy. Uszkodzone moze kupic warsztat, f10 w 2.0d z poczatku produkcji to juz bardzo tanie auto. Przepraszam, mowa o 3.0d, to bez 35tys nie ma co zaczynac.
    1 punkt
  17. 182322 km przelotu, wymienione poduszki silnika i skrzyni biegów. Objawem były drżenia na wolnych obrotach, wyczuwalne na karoserii i kierownicy. Winowajca wyglądał tak, bez wyjęcia z łapy nie do zauważenia.... Przy okazji TEC2000 dolany do baku.
    1 punkt
  18. Po robocie. Wymienione wszystkie, ale winowajca wyglądał tak (dopiero po wyjęciu z łapy się okazało).
    1 punkt
  19. Te zimowe Pirelli Scorpion spisują się bardzo dobrze. Mam juz drugi komplet.
    1 punkt
  20. Wydech jest normalny, powinien mieć takie spłaszczenia. Za rok, będzie jeszcze dodatkowo pordzewiały Tak, że, ten ... nie zaglądajcie za często bo tylko będziecie się wkur...
    1 punkt
  21. Dokładnie, po każdym odpaleniu musisz dać na 0 i spowrotem na 1, dopiero wtedy system się uaktywnia.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.