Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.05.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wszystko fajnie, tylko chcesz powiedzieć że BMW po prostu magicznie obniży ceny jak zmieni model sprzedaży?
    1 punkt
  2. a wiesz ile płacisz za to że masz "swojego człowieka" w saloniku? To też jest w cenie samochodu. akurat sam pracuję w monachium, w BMW FIZ i wiem co do procenta jaka część ceny finalnej to koszt "saloniku z kawką i śpiewającą beatą kozidrak" do nowego bmw g60 czy też cena "wysoce wyszkolonych serwisantów" którzy mają trudności z czytaniem instrukcji i nawet nie wiesz co potrafią zrobić błędnie, a potem samochód stoi dzień dłużej, bo musi być jednak skorygowane, tylko nie wiesz kto za to płaci Ja wolę tańszy samochód, a nie święte krowy w salonie, kawki, głupoty i pożal się boże jakość obsługi. Gdybyś miał do wyboru - demo room i możliwość wyklikania sobie sobie samemu co chcesz, z ceną bezpośrednią, a potem byś poszedł do salonu i popatrzył jak tam pan klika i ci zamawia, a potem porównał ceny - myślę że byłby to twój ostatni raz w "salonie z "twoim człowiekiem"". A potem zdziwienie, czemu takie drogie..
    1 punkt
  3. 1 punkt
  4. Skoro zatem wolisz swojego mechanika, który, patrząc po Twoich postach, nie ma zielonego pojęcia na temat silnika N43, to droga wolna, ale pomocy na forum nie szukaj, bo widac, że wiesz lepiej. A lukaszewski naprawdę zna te silniki od podszewki.
    1 punkt
  5. Ja mam ubezpieczenie z BMW wliczone w ratę. Jest to osobna pozycja na fakturze, bez VAT, oprocentowanie 8% niepowiązane z kosztem leasingu.
    1 punkt
  6. Fakty sa takie, ze adblue w B47 i B57 nie sprawia problemow, a jego zuzycie jest znikome. Do tego stopnia znikome, ze ludzie az sie dziwią czy to normalne, ze tak mało ubywa. Sporo czytam niemieckie forum motortalk, gdzie jest juz sporo tych aut z przebiegami +200tys km i jakos nie widze tematow dotyczacych awarii adblue. Dokladnie tak samo jest na naszym forum. W dziale G20 nie ma zadnego tematu dotyczacego awarii adblue. Zauwazylem natomiast, ze najwiecej strasza Ci, ktorzy nigdy nawet nie jechali wspolczesnym dieslem BMW, a swoje doswiadczenia opieraja na pierwszych autach wyposazonych w ten system.
    1 punkt
  7. Proponuję kupić auto z fabrycznym ledem a nie druciarstwo
    1 punkt
  8. Uszkodzona dioda w alternatorze powoduje upływ prądu, możliwe że to jest właśnie przyczyną rozładowywania.
    1 punkt
  9. Takich "pionierów" już jest sporo. Na przykład ja. I mogę potwierdzić: jak się nie jeździ samochodem, to klocki się nie zużywają.
    1 punkt
  10. Filtr oleju oryginalny BMW - można na Allegro kupić od dealerów w dobrej cenie (kupowałem od Smorawińskiego za 96 PLN do F48). Natomiast filtr powietrza i kabinowy kupuję Mann (robi filtry dla BMW) lub Boscha (tańsze, a też dobre).
    1 punkt
  11. Konkretnie pokazany kierunek Emulator to duuuża oszczędność wydatków. Z tego co tu w czeluściach forum czytałem, można też sporo zaoszczędzić kupując samą sondę (zwykle to ona jest walnięta) i wlutować do starego czujnika.
    1 punkt
  12. OCZYWIŚCIE, ZE NOX JEST TEMU WINIEN. Kupno noxem130, Po drodze rejestracja i kodowanie sondy nox, zakodowanie rejestracji wymiany kata nox, wykonanie adaptacji kola zamachowego i adaptacji dlugo i krotkoterminowych dla mieszanki powietrzno paliwowej. Zmien mechanika lub sprzedaj samochod. A najbezpieczniej to jedno i drugie, chyba, ze lubisz być robiony w balona, co usilnie potwierdzasz kolejnymi swoimi postami
    1 punkt
  13. Nie ma problemu, prześlę mailem. Pozdrawiam Maciej Ziółkowski
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.