Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.04.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam wszystkich! Po dłuższym czasie wrzucam fotki mojej M340d:) Z wyposażenia ma zaznaczone prawie wszystko, oprócz skórzanych foteli (przez brak wentylacji), deski luxury i chromowanych/kryształowych dodatków. Z dodatków spojler m performance i czarne emblematy. Na aucie folia ppf na całości. Po przejechaniu ponad 20kkm jestem bardzo zadowolony z wyboru, auto ma moc, spala mało (średnia 6.6l). Narazie bezawaryjne - odpukać :D Zdjecia na zimowych felgach, wrzucam jednak jedną fotkę letnich felg które bardziej pasują do tego auta.
    3 punkty
  2. Ja mam zupelnie odwrotne przekonanie. W ASO nikt z sercem nie traktuje Twojego pojazdu. Od momentu przekazania kluczykow auto niemal anonimowo znika gdzies na tylach wielkiego budynku i tyle go widzieli. Pozniej zajmuje sie nim z reguly mlody chlopak, ktoremu wszystko jest obojetne, wlacznie z opinia na temat jego pracy. Wspomniany Wiltronic to nie jest zaden Janusz, tylko duza hala z wieloletnia historia, gdzie mozesz ogladac jak auto jest serwisowane, masz wplyw na wszystko, a wlascicielowi zalezy na dobrej opinii. Na Google widac jego opinie i sa zdjecia.
    2 punkty
  3. Dzięki, cały czas jestem zachwycony tym autem. Oczywiście ma też swoje wady ale uśmiech na mojej twarzy pojawia się za każdym razem jak nim jade i na niego patrzę a to dla mnie wyznacznik, że dokonałem dobrego wyboru
    1 punkt
  4. Przepiękne auto, kolor i wnętrze petarda Już kiedyś spotkałem się z takim kolorem tapicerki, poczatkiem dzikich lat 90 mój sąsiad kupił sobie piękną 525i, dokładnie z taką czerwienią w wnętrzu. Zachwycaliśmy się z kumplami tym autem całe 3 dni.. bo auto w nocy po cichu wyprowadzili z garażu i odjechali. Sąsiad z jakiegoś powodu auta nie miał jeszcze ubezpieczonego, ale Go to nie zraziło, kupił drugie identyczne Dawniej jak chciałeś mieć szybkiego touringa w serii 3 pozostawała Alpina, wreszcie zrozumieli, że to jest strzał w 10. Ponoć sprzedaje się znacznie lepiej od sedana.
    1 punkt
  5. Moje wg https://bimmer.work/ miało start produkcji 07.03, wczoraj dotarło w końcu do dealera, już mam zarejestrowany, dzisiaj albo jutro odbieram.
    1 punkt
  6. Zgodnie z zaleceniem ZF 150kkm to odpowiedni przebieg do wymiany oleju w skrzyni. Potem rób co 60-80kkm, (moim zdaniem i zdaniem producenta skrzyni) statycznie. https://aftermarket.zf.com/pl/portal-aftermarket/co-nowego/expert-blog/wymiana-oleju-w-automatycznej-skrzyni-biegow-zf/
    1 punkt
  7. Nowe, swieże auto za sporą kasę. Chcę po bożemu zadbać, przynajmniej do czasu zanim efekt wow opadnie. Zawsze takie warsztaty wiały mi warsztatem Janusza, pewnie błedne przekonanie ale już tak mam… W nowych autach poza aso to tylko koła wymieniam
    1 punkt
  8. No i super, dzięki za sprostowanie, szczerze mówiąc byłem pewny że fabryka nie zostawiła tych otworów bez żadnej osłony od strony koła
    1 punkt
  9. dzis gadalismy i robiles mi reset blokady kierownicy
    1 punkt
  10. @Jac3kBMW choroba Adama przeskoczyła na ciebie. Zysk na akcje to całe 29 CENTÓW czyli przy aktualnej cenie akcji to jest 0.1 procenta. To jest dno i 3 metry mułu a Ty jeszcze robisz z siebie durnia ciesząc się ze akcje idą w górę a idą bo musk znowu naobiecywał góry i doliny. Tak wiem wiem. Już za chwilę już za momencik. W przyszłym roku mają jeździć miliony robotaxi przy produkcji rocznej wszystkich samochodów niecałych dwa miliony. Akcjonariusze to w znacznej mierze debile mający problemy z podstawami matematyki:
    1 punkt
  11. @adamjttk Takie fatalne, szczególnie to widać po akcjach jak rynek odebrał te wyniki
    1 punkt
  12. @kenhor z ciekawostek to w G61 w fabrycznym montażu mam Sekurit SG, więc to się wszystko miesza w tym samym sosie....
    1 punkt
  13. Nic odkrywczego, ale ta cholerna akcyza na powyżej 2L to robienie z polskich kierowców dziadów.
    1 punkt
  14. nie mam pojęcia dlaczego taka różnica ale wiem, że za 3-4 tys PLN można było z 231KM w profesjonalnej hamowni zrobić ponad 320KM, 620Nm i pozbyć się laga. Nie wiem jak teraz. Może w egzemplarzach z większą mocą były mocniejsze hamulce, mocniejsze skrzynie biegów itd? Pomijam też kwestię gwarancji..
    1 punkt
  15. Proszę bardzo, nasza oferta na części do hamulców przednich oraz tylnych kół do w/w BMW: I Części do hamulców przednich kół - przednie tarcze hamulcowe (ceny za 1 sztukę) https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34106898723 Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w naszej ofercie dostępne są: - wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 150.3483.52 - nacinane tarcze hamulcowe Zimmermann Black Z 150.3483.54 i 150.3483.55 Tarcze hamulcowe polecam: ATE, Brembo, Oryginalne BMW oraz Zimmermann w wersji 150.3483.32. W Pańskim BMW standardowo stosowane są dwuczęściowe tarcze hamulcowe (tarcze hamulcowe o konstrukcji lekkiej), które są produkowane dla BMW przez firmę SHW: https://www.shw.de/en/products/brake-discs/#leightweight. Producent ten nie dystrybuuje tarcz hamulcowych na niezależny rynek części zamiennych. Taki sposób dystrybucji sprawia, że tarcze hamulcowe SHW są dostępne wyłącznie jako Oryginalne BMW. Do Pańskiego BMW nie polecam tarcz hamulcowych Zimmermann w wersji standardowej 150.3483.20, w wersji wierconej Sport 150.3483.52 oraz w wersji nacinanej Black Z 150.3483.54 i 150.3483.55, ponieważ są to zwykłe, jednoczęściowe tarcze. Pozostałe tarcze hamulcowe z naszej oferty (w tym Zimmermann w wersji 150.3483.32) są wykonane w takiej same technologii jak tarcze Oryginalne BMW (dwuczęściowe tarcze hamulcowe o konstrukcji lekkiej). Informacje SHW o dwuczęściowych tarczach hamulcowych o konstrukcji lekkiej: Since 1994 the SHW Group has manufactured composite brake discs in series products. The composite brake discs produced by the SHW Group consist of a friction ring made of iron and aluminium pot. Both components are connected by steel pins, so that the friction ring can expand axially (a so-called floating bearing arrangement). This guarantees that when heated, the friction ring can expand independently of the brake disc's aluminium support. Under high stress, this reduces heat-induced tension on the brake disc and also reduces the risk of cracks forming on the transition between aluminium support and friction ring. The brake disc thus combines extreme durability with the highest safety. Moreover, a composite brake disc weighs less than a conventional one made from iron. The use of aluminium can achieve an overall weight reduction of up to 8 kg per vehicle. Podkreślane przez SHW przewagi dwuczęściowych tarcz hamulcowych o konstrukcji lekkiej nad zwykłymi, jednoczęściowymi, wskazują jednocześnie na problemy, które mogą wystąpić przy zastosowaniu zwykłych, jednoczęściowych tarcz hamulcowych w Pańskim BMW. - przednie klocki hamulcowe (ceny za komplety na 2 koła) https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34116850885 Oprócz konwencjonalnych klocków hamulcowych w naszej ofercie znajdują się: - bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic 13.0470-7275.2 Klocki hamulcowe szczególnie polecam: ATE, ATE Ceramic oraz Textar. Jeśli ważne jest dla Pana jak najmniejsze pylenie na felgi oraz wydłużenie okresu eksploatacji tarcz hamulcowych szczególnie polecam ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic ; jeśli stopień pylenia na felgi jest dla Pana kwestią drugorzędną polecam konwencjonalne klocki hamulcowe ATE oraz Textar. - czujnik zużycia przednich klocków hamulcowych (ceny za 1 sztukę ; czujnik stosowany jest tylko 1 na oś) https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34356791958 Czujnik polecam: ATE. Podczas wymiany przednich klocków hamulcowych BMW zaleca wymianę sprężyn stabilizujących zaciski hamulcowe jeśli są one starsze niż 4 letnie: - sprężyny stabilizujące do przednich zacisków hamulcowych (cena za 1 sztukę ; komplet na 2 przednie koła to 2 sztuki) https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34116799386 II Części do hamulców tylnych kół - tylne tarcze hamulcowe (ceny za 1 sztukę) https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34216898733 Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w naszej ofercie dostępne są: - wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 150.3484.52 - nacinane tarcze hamulcowe Zimmermann Black Z 150.3484.54 i 150.3484.55 Tarcze hamulcowe polecam: ATE, Brembo, Oryginalne BMW oraz Zimmermann w wersji 150.3484.32. W Pańskim BMW standardowo stosowane są dwuczęściowe tarcze hamulcowe (tarcze hamulcowe o konstrukcji lekkiej), które są produkowane dla BMW przez firmę SHW: https://www.shw.de/en/products/brake-discs/#leightweight. Producent ten nie dystrybuuje tarcz hamulcowych na niezależny rynek części zamiennych. Taki sposób dystrybucji sprawia, że tarcze hamulcowe SHW są dostępne wyłącznie jako Oryginalne BMW. Do Pańskiego BMW nie polecam tarcz hamulcowych Zimmermann w wersji standardowej 150.3484.20, w wersji wierconej Sport 150.3484.52 oraz w wersji nacinanej Black Z 150.3484.54 i 150.3484.55, ponieważ są to zwykłe, jednoczęściowe tarcze. Pozostałe tarcze hamulcowe z naszej oferty (w tym Zimmermann w wersji 150.3484.32) są wykonane w takiej same technologii jak tarcze Oryginalne BMW (dwuczęściowe tarcze hamulcowe o konstrukcji lekkiej). Informacje SHW o dwuczęściowych tarczach hamulcowych o konstrukcji lekkiej: Since 1994 the SHW Group has manufactured composite brake discs in series products. The composite brake discs produced by the SHW Group consist of a friction ring made of iron and aluminium pot. Both components are connected by steel pins, so that the friction ring can expand axially (a so-called floating bearing arrangement). This guarantees that when heated, the friction ring can expand independently of the brake disc's aluminium support. Under high stress, this reduces heat-induced tension on the brake disc and also reduces the risk of cracks forming on the transition between aluminium support and friction ring. The brake disc thus combines extreme durability with the highest safety. Moreover, a composite brake disc weighs less than a conventional one made from iron. The use of aluminium can achieve an overall weight reduction of up to 8 kg per vehicle. Podkreślane przez SHW przewagi dwuczęściowych tarcz hamulcowych o konstrukcji lekkiej nad zwykłymi, jednoczęściowymi, wskazują jednocześnie na problemy, które mogą wystąpić przy zastosowaniu zwykłych, jednoczęściowych tarcz hamulcowych w Pańskim BMW. - tylne klocki hamulcowe (ceny za komplety na 2 koła) https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34216862202 Oprócz konwencjonalnych klocków hamulcowych w naszej ofercie dostępne są: - bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic 13.0470-2760.2 - niskopyłowe klocki hamulcowe TRW DTEC COTEC GDB1840DTE - bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe Zimmermann RD:Z 24561.975.1 Klocki hamulcowe szczególnie polecam: ATE, ATE Ceramic oraz Textar. Jeśli ważne jest dla Pana jak najmniejsze pylenie na felgi oraz wydłużenie okresu eksploatacji tarcz hamulcowych szczególnie polecam ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic ; jeśli stopień pylenia na felgi jest dla Pana kwestią drugorzędną polecam konwencjonalne klocki hamulcowe ATE oraz Textar. - czujnik zużycia tylnych klocków hamulcowych (ceny za 1 sztukę ; czujnik stosowany jest tylko 1 na oś) https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34356791963 Czujnik polecam: ATE. Pozdrawiam Maciej Ziółkowski
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.