Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.07.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Koniecznie smoking. I nie zapomnij wypolerować butów.
    1 punkt
  2. Mam zabrać dowód ze sobą? Jakoś nadzwyczajnie się ubierać ? Bo ja to pierwszy raz na takie rzeczy
    1 punkt
  3. dam znać,aczkolwiek nie planuję się teraz do tego zabierać. lusterko jest zupełnie inne,ale nie robiłem zdjęcia dwóch obok siebie :) zrobię przy okazji to zobaczysz jak to w oryginale ma być. Tymczasem dzisiaj pojechałem do VagTune w Obornikach Śląskich na mapę. EGR został wyłączony a auto z 235KM/443NM poszło na 382KM/519NM. Idzie teraz jak dzik w maliny
    1 punkt
  4. Musisz zdemontować listwę z progu, wyrywasz do góry, siedzi na 4rech plastikowych kołkach. Nic wiecej nie trzeba zdejmować, troche ciasno jest przy desce rozdzielczej ale da się tam wcisnąć tą uszczelkę.
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. Jak kupiłem swoją miała 295 k nalotu. Moja akurat była długo w pl. ale w miare dbane było, jakieś tam papiery były na robotę. ważne dla mnie że skrzynia była po regeneracji. obecnie jakieś 330k. Autko śmiga super, ale wymagało to ode mnie sporo serca i trochę kasy. Nie są to tanie w utrzymaniu fury. DO silnika nie wejdziesz. Ważne żeby przebieg był autentyczny na ile uda się to ustalić no i czy obecny właściciel ma jakiekolwiek kwity na naprawy, wymiany itd. Te auta mają już prawie 20 lat... wszystko może być... a może nie być nic. Po zakupie od razu bym robił serwis olejowy, z odmą - niestety 535 ma tylko ori. no i wstępnie jakieś 2-3 tys PLN szykował na początek. zawsze coś wyjdzie. Ale auta są naprawdę spoko. do tego żeliwny blok dla mnie na plus. ale opinie są oczywiście podzielone.
    1 punkt
  7. Musisz być jak Tommy Lee Jones w Ściganym!
    1 punkt
  8. Nowoczesne silniki są mocno wysilone i dla zwiększenia wydajności pracują przy wyższych temperaturach. Chłodzenia cieczą wymaga również turbosprężarka. Po wyłączeniu silnika, zwłaszcza po ostrzejszej jeździe i w czasie upałów elektryczna pompa płynu chłodzącego i wentylator chłodnicy nadal pracują, żeby wydłużyć żywotność silnika.
    1 punkt
  9. ha ha ha silnik co ma najechane 230 000 kosztuje z 80 000 zł - to auto dwu lenie - jak czytam to chce mi się śmiać - koleś merola CLS uwalił silnik i zapłacił za nowy słupek 120 000 zł i dochodzi uzbrojenie i wymiana. Jak czytam że silnik za 5000 z auta 2 letniego to nie mogę uwierzyć że takie są - mam bunię co ma przewalony licznik i pokazuje 200 000 w aucie 21 letnim - jak na mój gust to auto ma z milion ( po 150 km dziennie to daje ok 5000/mies więc rocznie to 60 000 km, a przez 20 lat to spokojnie milion) - pokazuje mi na w interfejsie 1 048 560 , te w benzynie spokojnie wytrzymują. Co wy na to?
    1 punkt
  10. Bez podlaczenia sie do komputera diagnostycznego, to mozesz tylko zgadywac. Jak radio gra normalnie, to znaczy ze tylko nie ma polaczenia z ekranem. Jak jest ogolnie cisza, to cos sie stalo z jednostka glowna (zwana przez Ciebie "komputerem"). W BMW ekran jest osobnym urzadzeniem i jest tylko wyswietlaczem. Caly idrive, radio, nawigacja itd jest w jednostce glownej, tam gdzie pchasz plyte CD/DVD. Jezeli Ci padl wyswietlacz, to ekran z Androidem jest rozsadnym rozwiazaniem. Jezeli masz problem z jednostka glowna, to ekran z Androidem nic Ci nie da, bo nadal dziala on jako podstawowy wyswietlacz, oferujac dodatkowe funkcje Android.
    1 punkt
  11. Jezdzony po PL bym dopuścił, jak z importu i zadbany, to jeszcze. Mi już licznik dobija do 360 po zachodnich drogach, to zawias jeszcze się trzyma, wręcz pracuje jak nowy, wymienialem łożyska, tuleje pływające, turbina w regeneracji była 80k temu, teraz ponownie zaczyna puszczać, regularnie olej wymieniam, wiec jakoś wszystko gra. DPF był na praniu, przepustnica, pompa podciśnienia, świece żarowe ze sterownikiem wymieniane. Trochę się uzbierało po 4 latach. Jak ktoś dobił do tego przebiegu na wymianach oleju co 40k km to może być lipa z rozrzadem, turbo, DPF. Masz 2 turbiny, wiec podwójny koszt regeneracji. Sumarycznie, trafisz gruza to w warsztacie zostawisz lekko drugie tyle co wydales na samochód.
    1 punkt
  12. Powiem ci tak, m54b22 tak mają, niech mechanik zobaczy jaki czujnik ciśnienia, serwis BMW montował od motocykli na niższe ciśnienie niż katalogowy wiec wiedział o tych problemach. Ja też to mam tylko miałem na biegu jałowym po trasie lub jak zaniżałem obroty poniżej 800 przez błąd ruszania. Zmiana na castrola 5w40 i wymiana na ten czujnik z zaniżonym ciśnieniem spokój. tylko mój przypadek trochę się różni od twojego. Bardzo dużo ludzi na zagranicznych forach mają te problemy w m54b22, ale jeżdżą i nic się nie dzieje piszą że nawet już tak 150tyś przejechali i nadal chodzi.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.