Skocz do zawartości

Wahacze firmy SRL,Czy warto?


andrzejw1

Rekomendowane odpowiedzi

Mozesz wypróbować również srl :) tylko bierz od producenta ori zapakowany

dobre sobie ...prosto od producenta...od kiedy dystrybutor zajmuje sie produkcja? ... jak od producenta to w opakowaniu TEKNOROT i nabitym logiem TEKNOROT na wahaczach ,

Narazie puki co jest nie zadowolony kolega który zrobił 8 tys i nawet nie wie jakiej firmy wachacze kupił.

...

wiem ze zapakowane byly "ORGINALNIE ,PROSTO OD PRODUCENTA" z logiem SRL, i jedyne co moge o nich powiedziec :

-SRL TO NAJWIEKSZY SYF JAKI MIALEM ZAMONTOWANY U SIEBIE W AUCIE (oczywiscie nie montowalem czesci z chrl :D

iZzI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wypowiem się, może komuś pomoże.

 

Dachstein wahacze - oczywiście nie polecam.. po 16tyś.. sworzeń wypadł. :nienie:

Teraz kupiłem SRL-line.. ( spr. tanie firmy) na pierwszy rzut oka, solidnie wykonanie, nie to co poprzednik. Za 200pln polecam jak najbardziej, zobaczymy ile pojeździ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A co tu rozumieć? jakiej firmy nie kupisz wachacze i tak sie zuzyją.

Dla mnie mozesz kupowac ory. graty w bmw z wymiana, generalnie mnie to nie interesuje.

 

Myslisz ze kupisz meyle czy lemiego i nie dotkniesz sie do auta przez 10 lat ? haha

powodzenia, no chyba ze na co dzień jezdzisz autobusami a auto tylko do koscółka co niedziele to moze sie uda:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchaj ja mam auto z 2000 roku i wszystkie elementy do zeszlego roku mialem org + amory i sprezyny. Dopiero w tym roku wymieniam.

Dziwi mnie troche ze piszecie Kraft shittt a Srl dobre,haha SRL to zwykla chinszczyzna za max 10 tys km bedzie do wymiany.

Jezeli ktos akurat nie ma $$$ na czesci orginalne to niech beda zamienniki ale troche lepszej jakosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dajcie już spokój, Koledzy. Wszystko ma znaczenie: Gdzie jeździsz? Jaki jest stan dróg w Twojej okolicy? Ile jeździsz? Ile masz kasy, jak trafi Cię awaria? Ok, wysypał Ci się wahacz, a w kieszeni 200... I co? Będziesz składał do świnki, aż uzbierasz na Lemfordera? Takie teksty piszecie, jakby posiadacze e38 (w tym - ja :-) ) byli elitą finansową tego kraju. Kiedy już kupię F 01 - to będę rozważał tego rodzaju dylematy. A na razie kolego - jeżeli w ogóle męczy Ciebie ten problem - wymieniaj nawet na "chińszczyznę" - tylko naucz się robić to sam lub poszukaj kumpla, który zrobi Ci to za browar. Bo lepiej wymienić 1 lub 2 razy w roku (jeżeli dużo jeździsz) - niż stać i czekać na cud. Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Kupilem lozysko do e36 z przodu tej firmy. Na razie daje rade ale przebieg gdzies w okolicach 10 tys dopiero. Do piatki tez zalozylem takie lozysko z przodu. Jakosc wydaje sie ok. Wiem ze teraz rozszerzyli oferte o tarcze ham, sprzegla i wlasnie zawias. Niestety z zawiasem nie mialem do czynienia, ale znajomy, ktory tym handluje twierdzi ze to polska dobra produkcja. Mi sie wydaje ze to chinczyk o zadowalajacej jakosci. Lozysko polecam ja najbardziej, co do wahaczy to osobiscie kupie lema, chyba ze przekonacie mnie kilkoma pozytywnymi testami dlugodystansowymi :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Moderatorzy

To jak z tym SRL.Bo mam jeden na stanie,dostałem od znajomego bo miał wymienic u siebie ale sprzedał auto.A i tak muszę wymienic,tylko zastanawiam się czy kupić to samo do kompletu,czy wyrzucić i kupic wszystko nowe producenta co to wiadomo,że Ok.Co do wyglądu zew. to jakoś szału nie robi,jakiś dziwny odlew alamunium( :D )

Mam dylemat.Hmmmmmmmmm

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym kupil drugi lema :) Jak Ci sie SLR wysypie, to wymienisz wtedy tylko jeden. Rozumiem ze wymiane robisz samodzielnie albo w jakims niedrogim warsztacie, bo jesli nie to moze faktycznie przemysl zakup obydwu wahaczy markowego producenta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ja muszę wymienić po obu stronach i do tego jeszcze drążki kierownicze bo dostały luzów na tych kulach gdzie się łamią.Dlatego obrobić wszystko to trochę grosza pochłonie.I zastanawiam się nad różnymi firmami,jednocześnie nie chcę zakładać jakiegoś badziewia które wysypie się w przeciągu pół roku.W E39 jest bardzo podobne zawieszenie jak w E38 dlatego powinno zachowywać się podobnie w eksploatacji.Szczerze to boje się praktyk z tym SRL bo po prostu nie znam tego producenta(nie kupie już nic Delphi bo to chłam),z drugiej strony jeżeli SRL okazał by się dobry i wytrzymały to czemu nie.
ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nastała cisza, jestem po wymianie wachaczy i tulei, (ZNowu) Rok temu wsadzalem srl w kwietniu

Jakie wnioski SRL po roku jazdy nadaje sie na smieci 3 z 4 sworzni były wyjebane a przy okazji jedna tuleje lemiego mi rozwalił wiec nie bawilem sie i odrazu nowy komplet tuleji lemiego wsadzilem wraz z wachaczmi meyle.

 

Szczerze odradzam firme SRL teraz to mogę powiedzieć z czystym

 

A polecam meyle hd i do tego kupic tuleje wachacza lemiego i wpracować w stare alu ringi i tyle.

Mnie wachacze z tulejami wyniosly 830 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie jest troche inny zawias niz w 5 i 7. W Twoim przypadku najbardziej oplacalna opcja, to wlasnie ta, ktora opisujesz. W 5 i 7 nie da sie wymieniac samych sworzni a wahacz nie jest jednoramienny.

 

Jak jezdzilem e36 to sworzen krotki wymienilem na meyle hd, bo mial inna konstrukcje niz oryginalne rozwiazanie. Dlugi bralem juz lema.

 

Do piatki kupie lema, nie widze lepszej opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz nasłuchałem sie na temat tej firmy od uzytkowników bmw serii 5 i 7 i żałuje, :) moge powiedzieć to otwarcie ta firma nie jest warta zadnych pieniedzy na str. producenta mamy 2 letnia gwarancje a w kazdym sklepie jest roczna, wiec ? gdzie tu prawda.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Odgrzewam dla zainteresowanych tymi wahaczami, ponieważ od kilku miesięcy jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego chińskiego szmelcu.

Skusiła mnie oczywiście cena, jednak już po założeniu przedni wahacz trzeszczał jak stara wersalka. Dzisiaj ma już luz, a właściwie miał go od początku...

 

Nie polecam nikomu nawet gdybym darmo dawali, bo każdy kilometr na tym wahaczu to strach o bezpieczeństwo jazdy. Dobra nauczka na przyszłość, że nie warto oszczędzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

To jeszcze ja dorzucę swoje trzy grosze:

3 lata temu założyłem na tył "banany" tej firmy i przejechałem prawie 75 tys. kilometrów i dopiero ostatnio przy wymianie opon na letnie wahacz lewy dostał luzów przy sworzniu.

Ocenę pozostawiam Wam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Firma Ruvil czy jak jej tam dobrze sprawdza sie w BMW serii 3.

Kupiłem w sklepie Amortyzatory na przod firmy Bilstein. Wytrzymaly mi przy sprężynach obniżających -40% całe 3 miesiące.

Potem po prostu został z nich kapeć. Oddalem na gwarancje ale musialem przeciez cos zalozyc... Czyli co kolejne 1000zl na amortyzatory? Zamowilem wiec z neta na szybko SRL za cale 240zl za oba. Bilsteiny wrocily po ponad miesiacu nowe. Leżą w chwili obecnej w garażu nierozpakowane bo te SRL juz ponad rok i jakies 25k km swietnie sobie radzą. Jest to moje jedyne doświadczenie z tą firma. O niczym innym tej marki nie mogę się wypowiedzieć. Oczywiście odradzam MAXGEAR bo to dopiero chlam jest

E38 728i 1999r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

W e39 mechanik mi kiedyś zamontował to dziadostwo z tyłu - banan.

Po 2 tysiącach km zjechał z tulei. Mechanik twierdził, że wystarczy wcisnąć z powrotem - tym bardziej uznałem. że najwyższy czas zmienić mechanik i założyć lemfordery - do czasu sprzedaży - 45tys km spoko. Z tego co wiem następny właściciel drugie tyle już dołożył i problemów nadal nie ma.

 

Osobiście SRL nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Odświeżę temat.

 

Czyli opinie stanowczo podzielone.

 

Mam do zrobienia tuleje wahacza z przodu i sworznie krótkie.

 

Jakby kupować sworznie Meyle wzmocnione 2 szt 130 zł, do tego tuleje też 130 zł, razem 260 zł. Dochodzi do tego sporo roboty, bo potrzebna prasa.

 

Druga opcja to kupić całe wahacze. SRL komplet 2 szt 350 zł, a takie Meyle 820 zł. Roboty przy tym mniej. Różnica w cenie między SRL, a Meyle jest kolosalna 470 zł.

 

I co tu zrobić? Bawić się w wymiany sworzni i tuleji, kupować komplet SRL? Bo Meyle to chyba jednak przesada z tą ceną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupić dobry wahacz. Jak chcesz wymienić sworzeń w tych wahaczach gdzie one są niewymienne?

 

 

Jesteś w błędzie. Są wymienne. Byłem u mechanika - sprawdził - powiedział że wymienne.

Do tego polecam http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=34444 dokładnie opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.