Skocz do zawartości

dewald

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2.0 d, e38 730d
  • Lokalizacja
    Jabłonna

Osiągnięcia dewald

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Kolego - najprawdopodobniej walnął ci immobiliser - czyli EWS, ale w kluczyku. Miałem identycznie. Sprawdź na Allegro firmę Land Rover (najtaniej) i szukaj w kieszeni jakieś 400 - 500 PLN
  2. Dajcie już spokój, Koledzy. Wszystko ma znaczenie: Gdzie jeździsz? Jaki jest stan dróg w Twojej okolicy? Ile jeździsz? Ile masz kasy, jak trafi Cię awaria? Ok, wysypał Ci się wahacz, a w kieszeni 200... I co? Będziesz składał do świnki, aż uzbierasz na Lemfordera? Takie teksty piszecie, jakby posiadacze e38 (w tym - ja :-) ) byli elitą finansową tego kraju. Kiedy już kupię F 01 - to będę rozważał tego rodzaju dylematy. A na razie kolego - jeżeli w ogóle męczy Ciebie ten problem - wymieniaj nawet na "chińszczyznę" - tylko naucz się robić to sam lub poszukaj kumpla, który zrobi Ci to za browar. Bo lepiej wymienić 1 lub 2 razy w roku (jeżeli dużo jeździsz) - niż stać i czekać na cud. Pozdrawiam!
  3. Kupiłem Lesjofjorsa na Allegro za 250 para (nowe). Wymieniłem sam. Oryginalne trzymały 300 tkm i jedna w końcu pękła. Wymieniłem 3500 km temu i jest super. Polecam!
  4. dewald

    725 Zawieszenie

    Tak, Kolego. Zakładałem i Lemfordery, i aluminiowe febi, i inne marki - łącznie z "frycowym" (oryginały BMW), kiedy 4 lata temu kupiłem swoją Barbarę. Przejechałem na niej 130 000 km i zaręczam Tobie: to, co piszesz, to mitologia. Sprawdzone na własnym portfelu!
  5. dewald

    725 Zawieszenie

    Dajcie spokój z tymi Lemforderami, febi, etc. Są robione w tym samym miejscu, co, np, SRL - które polecam. Przejechałem do tej pory na tychże ok 17 tys i bez uwag. Biorąc pod uwagę cenę i koszt wymiany, nie ma o czym gadać
  6. Nie pasuje. Mają inne obudowy i inne sterowanie (komputer)
  7. Nie ma na co czekać, Kolego. Teraz to może być kwestia 2000 - 3000. Za chwilę - 5000 + :cry2:
  8. Koledzy! Problem zbadany. Kosz biegu wstecznego rozwala się regularnie w skrzyniach 5HP24 ZF po przebiegu ponad 300 000 km. Nie ma żadnych towarzyszących efektów - łupnięć, zgrzytnięć, etc. Jak już się rozbierze skrzynię - warto od razu zmienić tarczki. 5000 - to koszt kompletnego remontu. Powinno się zapłacić ok. 1500 - 2000 tys. Niestety - nie mogę nikogo polecić. Ja robiłem w Wiśniewie - przy E7 na Gdańsk. Zapłaciłem 3000 - moim zdaniem za dużo. Na razie jest ok.
  9. dewald

    m57 dla e38

    Skrzynia to 5hp24 Dużo roboty - to może w związku z tym swap na jakiś nowszy model silnika?
  10. dewald

    m57 dla e38

    Witam! Kończy mi się z wolna silnik w mojej Basi. Chciałbym kupić używany silnik nowszej generacji, ale nadal m57 (3.0 d). Czy ktoś robi takie przekładki w okolicach Warszawy (Legionowa)? Czy skrzynia i most będą pasowac? Jake są problemy? :nienie:
  11. dewald

    Mazowieckie

    Potwierdzam! Nie wiem, co się stało z warsztatem Pana Grzegorza - ale nie dzieje się dobrze. Ja, na szczęście, mam wszystkie faktury. Nie zamierzam się sądzić, ale już tam więcej nie pojadę. Przykłady? Proszę bardzo. Wahacze przód - mały być Lemforder - była chińszczyzna. Sztanga zawieszenia skrzyni biegów - miała być wymieniona - nie była. Coś tarło z tyłu - nie wiadomo, co - sam zgadłem, że łożysko. Etc, itd... Było bardzo fajnie, ale ostatnio w 2008. Teraz już nie jest.
  12. Jak w temacie. Skrzynia ZF5HP24, silnik M57. To podobno stały "numer" tych skrzyń. Przebieg 330 tkm. Gdzie naprawić w okolicach Legionowa i ile to może kosztować? Czy ktoś ma takie doświadczenia? Czytałem "search" - ale dane były dość leciwe, niestety. Potrzebuję coś świeżego. :cry2:
  13. Koledzy! Skąd Wy bierzecie te ceny? Otóż, sprężarki NOWE u przedstawicieli Garreta w Iławie (ale i w Warszawie) - to 2500 (chyba netto) Nowe wtryski na allegro (nie wiem, skąd - to prawda, ale raczej "Oryginalne przez płot w nocy" - 600 szt.) Moja e38 ma 350 000 tkm i ma się dobrze. Z BMW w tym wieku raczej nie polecam wizyt w ASO...:-(
  14. dewald

    tankowanie e38

    Spróbuj nie wkładać pistoleta głęboko. Ja w 3.0d wkładam tylko czubek do wlewu a resztę opieram na dolnej krawędzi. W 90% pomaga
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.