Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzieki, zobacze.

To odkrecic troche ta srube?

 

Tak tylko jak odrecisz troche... to mozesz uslyszec stuki (najprawdopodobniej z tego powodu (stukow) sruba zostala skrecona).

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pompy serwa w E39, zaniki kontaktu pradu na lampach z tylu (u mnie cofania), slabe i humarzaste silniczki krokowe, a przez to regulacje obrotow, hmmm, wiecej juz chyba nic z typowych wad innych niz poprzedni wlasciciel, dzwony, masakry i debilna obsluga. Ponoc to tez typowe, ze w E39 dosc szybko zaczynaja wyc manualne skrzynie biegow.

 

Do tego IDIOTYCZNIE umiejscowiony przycisk do tempomatu (poprzednie wlascicielka nawet nie odkryla, ze go ma), kierownica M-ki zaslania wyswietlacz kompa (moze i dobrze, po pixeloza go i tak czyni nieurzytecznym), klopoty ze znikajacym pradem jak sie dostawi jakies inne zabezpieczenia, najlpeiej wywalic caly oryginalny system.

Szrzejace szybki w E39 i slepnace soczewki w E30/32/34...

 

Niewygodne umiejcsowienie zapalniczki (gdy sie uzywa gniazda jako9 kontaktu, np. CB, lodowka itp), brak zapalniczki z tylu, co mialem w &-kach i bylo fajna. Mimo wszytko slaby system Audio, i dosc trudny do rozbudowy w E39.

 

Powszechna niemozliwosc latwego dopasowanie fotela w opcji manualnej... Oj jak ja nie lubie jak mi w warsztacie jakis palant przestawi do wjazdu na kanal.... bo musi miec wygodnie, a potem walcz z tym.

 

W sumie jak widac to nie jest to lista dluga, ani w sumie jakas problemowa.

(OO=[][]=OO)
Opublikowano
Tak tylko jak odrecisz troche... to mozesz uslyszec stuki (najprawdopodobniej z tego powodu (stukow) sruba zostala skrecona).

 

A da sie np odkrecic, obnizyc kierownice i skrecic potem?

Co tam moze stukac? Cos nie tak z ukladem kierowniczym czy co?

 

Powszechna niemozliwosc latwego dopasowanie fotela w opcji manualnej... Oj jak ja nie lubie jak mi w warsztacie jakis palant przestawi do wjazdu na kanal.... bo musi miec wygodnie, a potem walcz z tym.

 

Taa... potem ile trzeba czasu zeby to poustawiac z powrotem i lusterka... ehh

Pozdrawiam
Opublikowano

w e39 szybko niszczące się uszczeli drzwi, szczególnie jak ktoś jest trochę większy,

tak jak ktoś już pisał to audio jest fatalne i faktycznie trudne do rozbudowy

problem z świecącą kontrolką od poduch powodowany przez kostki pod fotelami

pompy paliwowe w dieslach

Opublikowano
Tak tylko jak odrecisz troche... to mozesz uslyszec stuki (najprawdopodobniej z tego powodu (stukow) sruba zostala skrecona).

 

A da sie np odkrecic, obnizyc kierownice i skrecic potem?

Co tam moze stukac? Cos nie tak z ukladem kierowniczym czy co?

 

Powszechna niemozliwosc latwego dopasowanie fotela w opcji manualnej... Oj jak ja nie lubie jak mi w warsztacie jakis palant przestawi do wjazdu na kanal.... bo musi miec wygodnie, a potem walcz z tym.

 

Taa... potem ile trzeba czasu zeby to poustawiac z powrotem i lusterka... ehh

Obnizyc sie nie da, kolumna porusza sie osiowo, czyli mozesz wsunac, badz wysunac. Gdyby byly stuki, mozna spowrotem dociagnac srube. To jest chyba imbus i szesciokatna kontra. Dawno temu bylo... Pamietam, ze kierownica sie obracala wraz ze sruba...

Jesli chodzi o dopasowanie, problemu niet, 3 pamieci ustawien, lacznie z kierownica... :mrgreen:

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

w bmw najczesciej psuje sie elektronika ktorej w innych autach nie ma. jakies gadzety z kosmosu wziete ;-) na szczescie mam e34 i poza spalaniem - to moge okreslic jako wade - jestem zadowolony. ale jak to mawia moj znajomy "lepiej zostawiac kase na stacji benzynowej niz u mechanikow"

 

pozdro

Opublikowano

wycieraczki, tzn. wyrabiający się mechaniz, i tłuczenie o maske :doh:

ogrzewanie, bynajmniej w moim samochodzie , tragedia, a poza tym, pare wycieków, ale jest OK :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja dołożę co to niby wszystko wiedzą!!!! Potrafią zrobić więcej szkody niż wojna w Wietnamie!!!!! Np; u mnie po zmianie rozrusznika w e36 1,8 m43, trzeba było wymienić zgięty zawór ssący!!!!!!

Pozatym GAZOWNICY ale to temat-morze...

W e39 520i m52 , znika płyn chłodniczy, co często jest mylnie brane za uszczelkę pod głowicą. u mnie przecieka lekko słynny już chyba o-ring pod zbiorniczkiem wyrównawczym

A popsuć to się może wszystko.

A czy kogoś to odstrasza? :norty:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Wentylator chłodnicy klimatyzacji (częsty problem)

Stuki w zawieszeniu oraz bicie przednich kół (możesz wszystkie "gumowe interesy" wymienić a i tak będą jakies puki

Koła dwumasowe nie tyle ich awaryjność co cena

Kontrolka poduszki

 

Wymienione usterki dotyczą e39 m52b28 w kilku egzemparzach te same problemy

Opublikowano (edytowane)

w e39:

jeż,

pompa ABS,

zniszczone uszczelki w drzwiach,

wiskoza,

wiatrak od klimy,

łączniki stabilizatora to co chwile wymiana (może jakieś gówniane miałem)

mata pasazera do Air bag

no i słynne audio !!!!!! taki topór że szok, nie dość że bieda to jeszcze coś rpzerobić to rzeźba!!!!!

 

e34:

pompa w zbiorniku,

ciągłe uszczelnianie pompy wtryskowej + regulacja (TDS)

kirownica jak od stara, cienka i wielka hehe

zresztą w e39 podobnie

jedynie są fajne te nowsze i Mki

Edytowane przez lucadore
Opublikowano

Ja nie miałem większych kłopotów.Raczej same drobiazgi (boczki odklejajace sie,problemy z obrotami i inne drobne)

Jedyne na co mogę narzekać to spalanie w mojej e34 M5 i strasznie drogie części eksploatacyjne,dlatego do pracy śmigam 535 mniej żre :mrgreen:

BMW M-Power
Opublikowano
W e39 520i m52 , znika płyn chłodniczy, co często jest mylnie brane za uszczelkę pod głowicą. u mnie przecieka lekko słynny już chyba o-ring pod zbiorniczkiem wyrównawczym

Hmm... ciekawe. Ja mam co prawda M54, ale też mi powoli znika płyn. Niestety w moim przypadku analiza oleju wykryła malutką ilość czynnika chłodzącego, więc obawiam się że to jednak uszczelka pod głowicą. :?

 

A co do innych bolączek e39, to:

- jeż

- padające piksele w radiu i w instrumentach

- czujnik poduszki w fotelu pasażera

- trzeszczące uszczelki

- padająca elektryka fotela pasażera

- beznadziejny system audio (jeśli chodzi o jakość dźwięku)

Opublikowano
BMW nie są ani specjalne awaryjne, ani specjalnie specjalnie bezawaryjne. Problem ich jest taki, że te nawet 15-to letnie egzemplarze są na poziomie technicznym (skomplikowania) takim jak współcześnie produkowane samochody innych marek. Przez to mało kto potrafi je serwisować i większość tych samochodów jest zwyczajnie zaniedbana, bo taki posiadacz jeździ po "panach Heniach", którzy potrafią więcej zepsuć niż naprawić.
Opublikowano

- beznadziejny system audio (jeśli chodzi o jakość dźwięku)

 

Nie tylko jakość jest beznadziejna ale i psuć się potrafi dość często. W wersji "BUSINESS" przestawiające sie ustawienia i głośności po każdym przekręceniu kluczyka. Wkurzająca przypadłość.

ale nie w E60

PawełH
Opublikowano

- spalanie :)

- wzwyzki za posiadanie BMW w ubezpieczalniach

- maly zbiornik na plyn do spryskiwaczy

- gowniany patent z wycieraczkami. w e34 od strony kierowcy wycieraczki maja odwrotne mocowanie. przez to, wycieraczka nie kosztuje 10 lub 20zl, tylko 80zl(valeo): paranoja !!!

- slabe i male swiatla mijania

- fabryczne naglosnienie (od razu wymienilem)

- SKACZACA, BARDZO GLOSNA I DENERWUJACA ROLETA( w kombi)

 

wiecej wad raczej nie widze... tydzien po kupnie padl mi immobiliser :(

 

mimo tych wad, jest sporo zalet i jestem bardzo zadowolony :) i na 100% nie kupilbym innego samochodu niz BMW

 

pozdrawiam wszystkich wlascicieli bmw

Opublikowano

mam 2 rozwiazania twoich problemow :-)

 

1) kupujesz zbiorniczek 8,5l - chyba wystarczy

2) kupujesz ramie wycieraczki z e36 i montujesz standardowa wycieraczke za 10zl

Opublikowano
- spalanie :)

 

Jeśli chodzi o spalanie to raczej bym je do zalet zaliczył. :wink:

 

Tak z ciekawości, porównałem sobie spalanie mojego auta /E39, 2.5, 170km./ do konkurencji, czyli Audi i Mercedesa. A wygląda to tak:

 

BMW 523 - 0-100km/h 8,5s.; v-max. 228km/h. Spalanie przy 120km/h - 7,2, cykl miejski 13,1

 

Audi A6 2.4 - 0-100km/h 9,1s.; v-max. 222km/h. Spalanie przy 120km/h -7,4, cykl miejski 13,9

 

MB E240 - 0-100km/h 9,6s.; v-max. 223km/h. Spalanie przy 120km/h - 7,6, cykl miejski 14,8.

 

źródło: Katalog samochody świata 2000.

 

Wnioski:

1. BMW najniższe spalanie przy porównywalnych silnikach.

2. BMW najlepsze osiągi przy porównywalnych silnikach.

3. Zaskakujące są gorsze parametry A6 które ma przedni napęd i z tego tytułu mniejszą utratę mocy, przy nawet nieco niższej masie!

4. Spalanie BMW to nie jego wada, a wręcz przeciwnie! /przynajmniej w tym przedziale pojemnościowym i mocowym/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

odnosnie spalania, podobnie jest rowniez jesli wezmiemy pod uwage silniki diesla CR, konkurencja jest przewaznie w tyle z osiagami i zuzyciem paliwa

 

odnosnie wad (bo o tym jest watek), w e38/e39/e46/x5 wadliwa jest skrzynia biegow GM

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

 

Ale takze, trudne do zdjagnozowania stuki w zawieszeniu, nigdy do konca nie wiadomo co to jest :duh:

 

Eeee nie przesadzaj, po prostu nie widać tego na szarpakach.

Stukają górne wahacze jak mają wywalone tuleje.

 

 

Wady e34:

1. Przesadzony uklad nawiewu - wieszające się zawory, źle dzialajce klapy, wieczna wilgość w ukladzie - MEGA NIEDORÓBKA.

Nie mialem auta o gorszym ukladzie klimy.

 

2. Elektronika gorsza niż w każdej innej marce niemieckiej - wieszający się czujnik oleju, warjujące wskazania przepalenia światel.

 

3. Malo schowków w e34.

 

4. Bardzo kiepska pompa paliwa - od dostawców dla BMW.......

 

5. Niebieskie lusterka wsteczne - wzmacniają wrażenia światel z tylu, bezsens.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.